Remonty torowisk
Re: Remonty torowisk
W tramwajach za bardzo nie ma co obciąć. 16 likwidują, być może 10A i 11A znowu obetną do samych szczytów i w sumie to chyba maks...
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Remonty torowisk
Z tym 52 i 93 to pewnie chodzi o funkcję zatramwaju na odcinku objętym remontem, prawda?
Nie wiem, co będzie z 10A i 11A. To pierwsze pozostanie raczej na pewno na stałej trasie (mogą być skrócone godziny kursowania), bo na jednym odcinku jest brak 14, a na innym będzie się mścić brak 8. Z tym drugim to na dwoje babka wróżyła, bo mieli w czerwcu otworzyć Rzgowską, a tu widziałem z półtora tygodnia temu, że postępy są jakie są, jeszcze teraz te upały, to kto wie, czy nie otworzą razem z Dąbrowskiego... w listopadzie. Ale jak przyspieszą, to może może wcześniej.
Najciekawiej będzie po czasowym zamknięciu Kilińskiego. Czy nie dojdzie czasem do odcięcia fragmentu Poznańskich-Piłsudskiego? Żeby 5 była maksymalnie na swojej trasie, to musiałaby jechać Piłsudskiego i ŁTR do Limanki. 1 podobnie, z tym że do Północnej i skręt we Franciszkańską. Chyba że 1 zrobią na Radiostację z pominięciem Fabrycznego lub Zdrowie.
Nie wiem, co będzie z 10A i 11A. To pierwsze pozostanie raczej na pewno na stałej trasie (mogą być skrócone godziny kursowania), bo na jednym odcinku jest brak 14, a na innym będzie się mścić brak 8. Z tym drugim to na dwoje babka wróżyła, bo mieli w czerwcu otworzyć Rzgowską, a tu widziałem z półtora tygodnia temu, że postępy są jakie są, jeszcze teraz te upały, to kto wie, czy nie otworzą razem z Dąbrowskiego... w listopadzie. Ale jak przyspieszą, to może może wcześniej.
Najciekawiej będzie po czasowym zamknięciu Kilińskiego. Czy nie dojdzie czasem do odcięcia fragmentu Poznańskich-Piłsudskiego? Żeby 5 była maksymalnie na swojej trasie, to musiałaby jechać Piłsudskiego i ŁTR do Limanki. 1 podobnie, z tym że do Północnej i skręt we Franciszkańską. Chyba że 1 zrobią na Radiostację z pominięciem Fabrycznego lub Zdrowie.
Re: Remonty torowisk
Żebyś się nie zdziwił Przez fatalną politykę zaniedbywania zbiorkomu przez władze miasta i zarząd MPK wszystko zmierza w kierunku stałych częstotliwości od rana do wieczoraJordi pisze:W tramwajach za bardzo nie ma co obciąć. 16 likwidują, być może 10A i 11A znowu obetną do samych szczytów i w sumie to chyba maks...
Re: Remonty torowisk
Ja bym wydłużył 87 od Żubardzia do Micikiewicza/Kościuszki po trasie 8.
Re: Remonty torowisk
Jezu no nie żartuj Takt 15 się szykuje? Czy na 1,5 i takich nawet 20?mig pisze:Żebyś się nie zdziwił Przez fatalną politykę zaniedbywania zbiorkomu przez władze miasta i zarząd MPK wszystko zmierza w kierunku stałych częstotliwości od rana do wieczoraJordi pisze:W tramwajach za bardzo nie ma co obciąć. 16 likwidują, być może 10A i 11A znowu obetną do samych szczytów i w sumie to chyba maks...
Re: Remonty torowisk
To by była zenada, ale wg mnie to już by nie przeszło i ludzie by protestowali. Są pewne granice.
Re: Remonty torowisk
Czy to bedzie jakoś łączone z innymi liniami czy też będzie to najnudniejsza trasa autobusowa w całym mieście? Tak cały dzień jeździćlinia Z3
MARYSIN WARSZAWSKA – Warszawska, Tęczowa – MARYSIN TĘCZOWA
MARYSIN TĘCZOWA – Tęczowa, Centralna, Warszawska – MARYSIN WARSZAWSKA
Re: Remonty torowisk
Z 60D i tak nie połączysz. Pewnie jedna brygada i tyle. Rok temu była zetka Telefoniczna Zajezdnia - Stoki. Rozmawiałem z osobą, która jeździła wtedy na pomiarach. Około 20-30 kółek na jednej zmianie z tego co pamiętam
Całe kółko to będzie 7-8 minut, więc pewnie jedna brygada i tyle Rozkład będzie pewnie ułożony tak, żeby razem z 60D dawać takt co 12/15/20 to i bez brygady posiłkowej się obejdzie.
Całe kółko to będzie 7-8 minut, więc pewnie jedna brygada i tyle Rozkład będzie pewnie ułożony tak, żeby razem z 60D dawać takt co 12/15/20 to i bez brygady posiłkowej się obejdzie.
Ostatnio zmieniony pt 13:27, 14 cze 2019 przez BB93, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Remonty torowisk
Tutaj na Z3 przelot będzie ok 9 min więc musi być druga brygada. Nie można jeździć w kółko.
Re: Remonty torowisk
Wtedy, kiedy jedzie 60D można dać dłuższe przerwy. Przykład dla niedziel:
Warszawska - Tęczowa - Warszawska
9:52 - 9:56/9:57 - 10:00 - Z3 - 32 minuty przerwy
10:12 - 10:16/10:17 - 10:20 - 60D
10:32 - 10:36/10:37 - 10:40 - Z3 - 12 minut przerwy
10:52 - 10:56/10:57 - 11:00 - Z3 - 32 minuty przerwy
11:12 - 11:16/11:17 - 11:20 - 60D
Warszawska - Tęczowa - Warszawska
9:52 - 9:56/9:57 - 10:00 - Z3 - 32 minuty przerwy
10:12 - 10:16/10:17 - 10:20 - 60D
10:32 - 10:36/10:37 - 10:40 - Z3 - 12 minut przerwy
10:52 - 10:56/10:57 - 11:00 - Z3 - 32 minuty przerwy
11:12 - 11:16/11:17 - 11:20 - 60D
Re: Remonty torowisk
W dni robocze w godzinach 7:51 - 8:49
Warsz. - Tęcz. - Warsz.
7:51 - 7:56/7:57 - 8:00 - 60D
8:03 - 8:08/8:09 - 8:12 - Z3 - 3 minuty przerwy
8:15 - 8:20/8:21 - 8:24 - Z3 - 3 minuty przerwy
8:27 - 8:32/8:33 - 8:36 - Z3 - 15 minut przerwy
8:40 - 8:45/8:46 - 8:49 - 60D
8:51 - 8:56/8:57 - 9:00 - Z3
itd.
Warsz. - Tęcz. - Warsz.
7:51 - 7:56/7:57 - 8:00 - 60D
8:03 - 8:08/8:09 - 8:12 - Z3 - 3 minuty przerwy
8:15 - 8:20/8:21 - 8:24 - Z3 - 3 minuty przerwy
8:27 - 8:32/8:33 - 8:36 - Z3 - 15 minut przerwy
8:40 - 8:45/8:46 - 8:49 - 60D
8:51 - 8:56/8:57 - 9:00 - Z3
itd.
Re: Remonty torowisk
Też uważam, że jedna brygada starczy.
Jak w ciągu dnia z 2 razy w szczycie autobus będzie mieć przerwę, że na jedną "3" nie zajedzie, to świat się nie zawali.
Zresztą ŁTR w szczycie zawsze jest mocno opóźniony, więc te przesiadki będą bardzo loteryjne i najlepsze skorelowanie kursów tego nie zmieni.
Edit: Z3 chyba ma łączenia z czymś, bo w szczycie chyba 2 brygady, a między i wieczorami wygląda na 1.
Jak w ciągu dnia z 2 razy w szczycie autobus będzie mieć przerwę, że na jedną "3" nie zajedzie, to świat się nie zawali.
Zresztą ŁTR w szczycie zawsze jest mocno opóźniony, więc te przesiadki będą bardzo loteryjne i najlepsze skorelowanie kursów tego nie zmieni.
Edit: Z3 chyba ma łączenia z czymś, bo w szczycie chyba 2 brygady, a między i wieczorami wygląda na 1.
Re: Remonty torowisk
Jest druga brygada posiłkowa w weekendy. Są po 3 wyjazdy i po 3 zjazdy. W tygodniu jest więcej zjazdów niż wyjazdów (wyjazd tylko o 4:05, zjazdy są trzy). Wychodzi na to, że w tygodniu będzie jedna brygada tylko dla Z3, druga będzie łączona z jakąś inną linią. Z3 w międzyszczycie w dni robocze co 24 minuty.
Re: Remonty torowisk
No ale przecież to Z3 musi być zsynchronizowane z tramwajem. Odjeżdżać w momencie, jak przyjedzie tramwaj i ludzie się przesiądą. W kierunku powrotnym – tramwaj czekający na autobus (na tak krótkim odcinku opóźnień nie będzie, więc nie jest to problem). Inaczej to byłoby totalnie bez sensu przy tak krótkiej linii.
Jak to osiągnąć z dłuższymi przerwami? Chyba, że będą po prostu jakieś kursy tramwaju bez skomunikowanego autobusu.
Jak to osiągnąć z dłuższymi przerwami? Chyba, że będą po prostu jakieś kursy tramwaju bez skomunikowanego autobusu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Remonty torowisk
Będzie brygada całodzienna i brygada posiłkowa na 1-2 kółka, w dni robocze przechodząca z 66/2 a w weekendy autonomiczna. Skomunikowanie jest zagwarantowane w kierunku Centrum.nowy1212 pisze:Czy to bedzie jakoś łączone z innymi liniami czy też będzie to najnudniejsza trasa autobusowa w całym mieście? Tak cały dzień jeździć
Re: Remonty torowisk
Miałem pisać, że pewno druga brygada z 66 robi za pomoc
Czyli Isuzu będą na Z3 i dobrze. Tam nawet Vero by starczyło, gdyby nie odległość od Sadów.
Czyli Isuzu będą na Z3 i dobrze. Tam nawet Vero by starczyło, gdyby nie odległość od Sadów.
Re: Remonty torowisk
Skomunikowanie w kierunku centrum zagwarantowane – a czemu w kierunku Wycieczkowej już nie?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Remonty torowisk
A jak sobie to wyobrażasz przy jednej brygadzie i braku postoju na Skrzydlatej?
Re: Remonty torowisk
Ale w drugą stronę też jest w miarę ok.
3: 9, 21, 33, 45, 57
Z3: 12, 24, 36, 58, 00
Czyli jeśli tramwaj przyjedzie zgodnie z rozkładem to 3min jest na przesiadkę. Gorzej poza szczytem i w weekendy, ale w najważniejszych godzinach jest OK.
Ciekawe czy trasa linii 3 i 7AB będzie oznaczona jako objazdowa czy nie przy braku realnych planów powinno się uznać, ze to sa nowe, stałe trasy
3: 9, 21, 33, 45, 57
Z3: 12, 24, 36, 58, 00
Czyli jeśli tramwaj przyjedzie zgodnie z rozkładem to 3min jest na przesiadkę. Gorzej poza szczytem i w weekendy, ale w najważniejszych godzinach jest OK.
Ciekawe czy trasa linii 3 i 7AB będzie oznaczona jako objazdowa czy nie przy braku realnych planów powinno się uznać, ze to sa nowe, stałe trasy
Re: Remonty torowisk
Tramwaj dojeżdża do Skrzydlatej. Ludzie się przesiadają. Odjeżdża autobus. Autobus dojeżdża do Wycieczkowej. Tam ma postój – dla wyrównania ew. opóźnienia tramwaju, tak samo, jak postój miałby tramwaj. Rusza z powrotem o takiej godzinie, by tramwaj trafił w takt. Dojeżdża do Skrzydlatej, ludzie przesiadają się na tramwaj, tramwaj rusza, autobus czeka na przyjazd kolejnego kursu 3.mig pisze:A jak sobie to wyobrażasz przy jednej brygadzie i braku postoju na Skrzydlatej?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)