Remonty torowisk
Politechnika nie musi być odcięta od tramwaju, bo można skierować linię od Kaliskiego Kopernika i Żeromskiego. Tyle że w najbliższym czasie remontowana będzie również sama ul. Kopernika, a wtedy łuk Gdańska-Kopernika i tak będzie odcięty - najlepiej oba remonty poprowadzić jednocześnie.
Lepszy pomysł niż 15 na Kilińskiego to rozbicie 15 na dwie linie, tak jak proponowałem wcześniej i tak jak zaproponował tutaj Jordi.
Jeśli chodzi o zetkę na Wojska Polskiego, jest pewien problem. Podczas remontu łuków na Północnej/Kilińskiego raczej nie będzie się dało skręcić z Północnej we Franciszkańską. W ogóle Północna na odcinku od Solnej do Kilińskiego w kierunku wschodnim będzie nieprzejezdna dla samochodów. Można to rozwiązać w ten sposób, że Z4 nie będzie mieć postoju na pl. Wolności, tylko z Franciszkańskiej pojedzie Północną (przesiadka z/na 6 - nawet dobrze, bo przy przesiadce nie trzeba będzie przekraczać jezdni), Nowomiejską, pl. Wolności (przesiadka z/na 1/5), Pomorską, Kilińskiego. Chociaż nie wiadomo też, czy nie trzeba będzie zamknąć przejazdu w ciągu Kilińskiego. Wtedy zetka musiałaby jechać Pomorską aż do Sterlinga (albo Anstadta jak 57, bo stamtąd łatwiej skręcić w Północną), wrócić Północną do remontowanego skrzyżowania i skorzystać z prawoskrętu. Tak okrężna trasa jest jednak bez sensu - najlepiej więc zupełnie ją zmienić - poprowadzić przez pl. Kościelny (pl. Wolności - Nowomiejska - Zgierska - pl. Kościelny - Wojska Polskiego - Strykowska - Strykowska/Inflancka). Gdyby nie brak łuku na pl. Kościelnym, można by było pociągnąć tak 1 albo całą zetkę obsługiwać tramwajami. Niestety nie ma takiej opcji.
Lepszy pomysł niż 15 na Kilińskiego to rozbicie 15 na dwie linie, tak jak proponowałem wcześniej i tak jak zaproponował tutaj Jordi.
Jeśli chodzi o zetkę na Wojska Polskiego, jest pewien problem. Podczas remontu łuków na Północnej/Kilińskiego raczej nie będzie się dało skręcić z Północnej we Franciszkańską. W ogóle Północna na odcinku od Solnej do Kilińskiego w kierunku wschodnim będzie nieprzejezdna dla samochodów. Można to rozwiązać w ten sposób, że Z4 nie będzie mieć postoju na pl. Wolności, tylko z Franciszkańskiej pojedzie Północną (przesiadka z/na 6 - nawet dobrze, bo przy przesiadce nie trzeba będzie przekraczać jezdni), Nowomiejską, pl. Wolności (przesiadka z/na 1/5), Pomorską, Kilińskiego. Chociaż nie wiadomo też, czy nie trzeba będzie zamknąć przejazdu w ciągu Kilińskiego. Wtedy zetka musiałaby jechać Pomorską aż do Sterlinga (albo Anstadta jak 57, bo stamtąd łatwiej skręcić w Północną), wrócić Północną do remontowanego skrzyżowania i skorzystać z prawoskrętu. Tak okrężna trasa jest jednak bez sensu - najlepiej więc zupełnie ją zmienić - poprowadzić przez pl. Kościelny (pl. Wolności - Nowomiejska - Zgierska - pl. Kościelny - Wojska Polskiego - Strykowska - Strykowska/Inflancka). Gdyby nie brak łuku na pl. Kościelnym, można by było pociągnąć tak 1 albo całą zetkę obsługiwać tramwajami. Niestety nie ma takiej opcji.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 3 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
To które łuki nic pewnego?
Pewnie 5 i 6 puszczą przez Przybysza, Kilińskiego na Chojny by 15 i 16 mogły skręcać na Plac Niepodległości. Nie podejrzewam, że 15 pojedzie na Ikea... Za to Zetka (za 5 i 6) mogłaby pojechać Rzgowską pod sam Pl. Reymonta skręcić łącznikiem do Piotrkowskiej i z powrotem przez Plac do Rzgowska/Kurczaki. Z8 (za 15 i 16) RLL - Paderewskiego (prawdopodobnie Broniewskiego Kilińskiego Śląska Bankowa - w zależności od zajętego pasu jezdni) Rzgowska na pętlę 52.
Pewnie 5 i 6 puszczą przez Przybysza, Kilińskiego na Chojny by 15 i 16 mogły skręcać na Plac Niepodległości. Nie podejrzewam, że 15 pojedzie na Ikea... Za to Zetka (za 5 i 6) mogłaby pojechać Rzgowską pod sam Pl. Reymonta skręcić łącznikiem do Piotrkowskiej i z powrotem przez Plac do Rzgowska/Kurczaki. Z8 (za 15 i 16) RLL - Paderewskiego (prawdopodobnie Broniewskiego Kilińskiego Śląska Bankowa - w zależności od zajętego pasu jezdni) Rzgowska na pętlę 52.
I właściwie jest to całkiem sensowne. 15/15A (albo po prostu 15 jeśli w tym samym czasie będzie remont Rzgowska/Przybyszewskiego) Bratysławska-Chocianowice/Kurczaki i druga linia (oznaczona inaczej niż 15/15A - najsensowniej chyba 43A, ewentualnie Z1/Z2/Z3/...) w relacji Telefoniczna-pl. Wolności/Zdrowie. Jeśli na Zdrowie, to jednocześnie 46 skrócone do Północnej.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
No jak na Paderewskiego/Rzgowskiej KZ nie będzie obsługiwana przez tramwaje to się będzie działo... Tam normalnie potrafią się tworzyć korki, a co jeszcze przy zablokowanej połowie ważnego skrzyżowania.
Dwukierunek (chociaż bardzo kiepski, no ale to konstal) można też zrobić z konstali, wystarczy złączyć dwa tyłami, jeden wagon jedzie wtedy na pusto, ale przynajmniej jedzie. Można też na szybko pożyczyć 111N od TŚ. Z wąskotorowych sieci jeszcze Elbląg ma masę ZR-ów, ale nie wiem czy byliby chętni wymienić się za najnowocześniejszy tabor we wszechświecie
Dwukierunek (chociaż bardzo kiepski, no ale to konstal) można też zrobić z konstali, wystarczy złączyć dwa tyłami, jeden wagon jedzie wtedy na pusto, ale przynajmniej jedzie. Można też na szybko pożyczyć 111N od TŚ. Z wąskotorowych sieci jeszcze Elbląg ma masę ZR-ów, ale nie wiem czy byliby chętni wymienić się za najnowocześniejszy tabor we wszechświecie
Albo 105NaDK od MPK Poznań. Z tym że one muszą kursować po jednym torze ze względu na drzwi tylko z jednej strony.px33 pisze:Można też na szybko pożyczyć 111N od TŚ.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Bierzecie coś? Jakie dwukierunki?
15 z uwagi na puste przebiegi. może zostanie nawet skrócona do RLL.
Remont łuków Paderewskiego wymusi zamknięcie pasa na wprost w kierunku Dąbrowy, co zmusi do mijanek dla 61 i 69 lub objazdu Rzgowska Bankowa Ślaska Kilińskiego. 52 jadąc na Dworzec będzie musiało skręcić w Bankową Śląską dalej Kilińskiego Broniewskiego do Paderewskiego. Nie wspomnę co zrobią osobówki i tiry .... czekają Nas mega korki...
15 z uwagi na puste przebiegi. może zostanie nawet skrócona do RLL.
Remont łuków Paderewskiego wymusi zamknięcie pasa na wprost w kierunku Dąbrowy, co zmusi do mijanek dla 61 i 69 lub objazdu Rzgowska Bankowa Ślaska Kilińskiego. 52 jadąc na Dworzec będzie musiało skręcić w Bankową Śląską dalej Kilińskiego Broniewskiego do Paderewskiego. Nie wspomnę co zrobią osobówki i tiry .... czekają Nas mega korki...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto bierze? To tylko propozycja, której szanse realizacji są w dodatku bardzo małe.
I skąd wiesz że 15 będzie skrócona do RLL? Może być tak, że wszystkie 3 skrzyżowania będą robione jednocześnie, a wtedy jeśli w ogóle zostawią tramwaj na Politechniki, to zostawią tylko kursy obecnego 15A, bo nie będzie tam po prostu takiego zapotrzebowania. Zamiast się przesiadać, pasażerowie będą woleli dojść do ŁTR-u. Szczególnie że to politechnika - studenci - młodzi ludzie.
I skąd wiesz że 15 będzie skrócona do RLL? Może być tak, że wszystkie 3 skrzyżowania będą robione jednocześnie, a wtedy jeśli w ogóle zostawią tramwaj na Politechniki, to zostawią tylko kursy obecnego 15A, bo nie będzie tam po prostu takiego zapotrzebowania. Zamiast się przesiadać, pasażerowie będą woleli dojść do ŁTR-u. Szczególnie że to politechnika - studenci - młodzi ludzie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Odczuwasz jakiś pociąg do ŁTR? Wszystko Ci się kojarzy z ŁTR? Pociągają Cię PESY?
Gdzie tory remontują wysyłasz Citki ... śmieszne...
Gdzie tory remontują wysyłasz Citki ... śmieszne...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ciągnie mnie do ŁTR, wręcz przeciwnie, wolę linię na Politechniki, bo pomimo gorszego stanu torowiska jest szybsza. Tramwaje bardziej się rozpędzają, nie czekają tyle na światłach, w środku jest luźniej. Ale jak mam wybór jechać Politechniki i czekać na przesiadkę albo dojść do ŁTR-u i jechać ŁTR-em, wybiorę ŁTR, bo wolę się przejść niż siedzieć bezczynnie na przystanku.
Podejrzewam, że tranzyt w ciągu DK14 już w Pabianicach będzie kierowany na Rzgów, by do Łodzi wjechać Rzgowską.
Podejrzewam, że tranzyt w ciągu DK14 już w Pabianicach będzie kierowany na Rzgów, by do Łodzi wjechać Rzgowską.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Takie:Bierzecie coś? Jakie dwukierunki?
http://phototrans.pl/14,427002,0,Duewag_GT8ZR_82.html
http://phototrans.pl/14,512575,0,Duewag_M6S_301.html
http://phototrans.pl/14,555060,0,Duewag_GT6ZR_223.html
http://phototrans.pl/14,547567,0,Konstal_111N_360.html
Które są jedynym sensownym sposobem na w miarę sprawną komunikację w tamtej okolicy, nawet zakładając spadek ruchu w wakacje. I jak pokazuje przykład wielu miast stawianych za wzór komunikacji tramwajowej (w przeciwieństwie do łódzkiego grajdołka z MPK), sprawdza się to bardzo dobrze.
A w ogóle to mógłbyś trochę pohamować swój język
Trzech brygad po dwóch torach nie przeprowadziszZ tym że one muszą kursować po jednym torze ze względu na drzwi tylko z jednej strony.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Takie głupoty piszecie, jak byście nie znali łódzkich reali. Nie będzie żądnych wagonów dwukierunkowych na zastępcze linie. To nie Poznań czy Kraków, żeby takie przedsięwzięcia wypaliły. Zejdźcie na Ziemię i nie piszcie czegoś, co o tak się nie. Wyjadą autobusy z częstotliwością odpowiednio niższą niź powinna być i będą stały w korkach, a później przyjadą trzy i będzie trzeba czekać 30 min na następny...
Czym się różni Łódź od Poznania czy Krakowa? Od Poznania jest większa. Od Krakowa niewiele mniejsza. Jedyna różnica jest taka, że w dwóch pozostałych miastach nie działa MPK-Łódź ani nasz ZDiT.
A na organizację ruchu jest właśnie ten przetarg. Tak więc tutaj nie decyduje o niej ani ZDiT ani MPK. Pewnie ustalone są określone fundusze, w których koszty tymczasowej organizacji muszą się zmieścić - i tyle.
A na organizację ruchu jest właśnie ten przetarg. Tak więc tutaj nie decyduje o niej ani ZDiT ani MPK. Pewnie ustalone są określone fundusze, w których koszty tymczasowej organizacji muszą się zmieścić - i tyle.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
W pewnym sensie zdecyduje MPK, bo temu kto opracuje organizację ruchu itp. przekaże jakimi wozami dysponuje i co może wykorzystać. No i oczywiście koszta... Zresztą ZDiT powoli się zmienia, to może i coś takiego wymyślą. Problemem wtedy byłby jedynie tabor jakim dysponuje MPK, a niestety sporo dwukierunków stoi na Helenówku.
Może wymyślam dziwne trasy ale dwukierunki to przegięcie. Primo Łódź nie ma kasy, secundo, gdzie na remonty wynajmuje się tramwaje?... to nie autobus...
Jeśli łuki zaczną robić latem to prędzej 3 lub 6 czasowo zawieszą i puszczą coś na kształt D3 (tramwaj) Północna-Zachodnia-Kościuszki-Piotrkowska -Plac-Dąbrowskiego-Rydza Śmigłego-Niższa i to co 7 i 8 minut. Jedna Zetka pojedzie z Placu na Augustów, Z2 z Placu na Kurczaki (będzie problem jak łuki zamkną przejazd 72 w lewo i Zetce na wprost), trzecia Zetka a może 52A w relacji Kurczaki -RLL, no i 5 o ile na lato jej nie zawieszą prosto na Chojny.
Remont łuku Kopernika to: 12 na bank do Legionów, 15-tki na Wyszyńskiego i jakaś Z5 z Placu Wolności przez Gdańską do Kopernika oraz jakaś 15. z Telefonicznej do Placu... może... ale nie sądzę na ...Kozin.
Remont łuku Północna to: 1 do zawieszenia, 5 (jakby nie zawiesili) przez Nowomiejską Pomorską na Chojny. 6 do Północnej. Zetka 7 Łuk Strykowska/Inflancka -Strykowska-Wojska Polskiego -Nowomiejska -PLW
Jeśli łuki zaczną robić latem to prędzej 3 lub 6 czasowo zawieszą i puszczą coś na kształt D3 (tramwaj) Północna-Zachodnia-Kościuszki-Piotrkowska -Plac-Dąbrowskiego-Rydza Śmigłego-Niższa i to co 7 i 8 minut. Jedna Zetka pojedzie z Placu na Augustów, Z2 z Placu na Kurczaki (będzie problem jak łuki zamkną przejazd 72 w lewo i Zetce na wprost), trzecia Zetka a może 52A w relacji Kurczaki -RLL, no i 5 o ile na lato jej nie zawieszą prosto na Chojny.
Remont łuku Kopernika to: 12 na bank do Legionów, 15-tki na Wyszyńskiego i jakaś Z5 z Placu Wolności przez Gdańską do Kopernika oraz jakaś 15. z Telefonicznej do Placu... może... ale nie sądzę na ...Kozin.
Remont łuku Północna to: 1 do zawieszenia, 5 (jakby nie zawiesili) przez Nowomiejską Pomorską na Chojny. 6 do Północnej. Zetka 7 Łuk Strykowska/Inflancka -Strykowska-Wojska Polskiego -Nowomiejska -PLW
W Krakowie. W 2006 roku, kiedy Łódź była jeszcze od niego większa.Tommba pisze:secundo, gdzie na remonty wynajmuje się tramwaje?... to nie autobus...
W Poznaniu przerobili swoje 105Na na dwukierunki (ale z drzwiami z jednej strony).
Swoją drogą MPK ma przecież 6 M6S-ów. Nie wystarczy? W wakacje na 43 i 46 zapotrzebowanie będzie mniejsze, na czas remontów łuków można wysyłać Konstale (a może do tego czasu MPK zdobędzie już "nowe" Helmuty).
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)