Remonty torowisk
Remonty torowisk
Ktoś coś wie, co będzie remontowane?
To na co się uda zrobić przetargi i skończyć.
Na pewno zostaną dokończone obecne remonty, w tym tygodniu ma zacząć się remont Łagiewnickiej, może uda się (jest już projekt?) wreszcie zrobić Przybyszewskiego, wisi przetarg na projekt Legionów i Kopernika, więc może na zimę uda się to rozgrzebać, a jak MPK się uwinie to i skończyć przed trasą WZ (przynajmniej Kopernika, kluczową dla prowadzenia objazdów).
Pewnie w najbliższym czasie (liczę że w przeciągu miesiąca, dwóch) pojawi się przetarg na projekt trasy WZ, którego wykonanie na pewno zajmie trochę czasu (bo to nie będzie zwykłe wykopanie dużej dziury, zasypanie tłuczniem i położenie torów tylko spory projekt infrastrukturalny), tak żeby na zimę można było szukać wykonawców.
Kilińskiego pewnie będzie robiona razem z NCŁ (nie wyobrażam sobie tego inaczej bo projekt NCŁ może wywrócić komunikację w centrum do góry nogami, a szkoda wyrywać nowe tory), peryferia można sobie na razie darować i jeśli cała ta remontowa ofensywa przejdzie, jedynymi odcinkami do pilnego zrobienia będą Śmigłego-Rydza (w gorszych fragmentach) i Dąbrowskiego (od Rzgowskiej do Rydza). No i łuk na Rzgowskiej, który chyba dałoby się zrobić w ramach zamówienia z wolnej ręki, zaraz po przejęciu przez MPK tramwajów dwukierunkowych
Na pewno zostaną dokończone obecne remonty, w tym tygodniu ma zacząć się remont Łagiewnickiej, może uda się (jest już projekt?) wreszcie zrobić Przybyszewskiego, wisi przetarg na projekt Legionów i Kopernika, więc może na zimę uda się to rozgrzebać, a jak MPK się uwinie to i skończyć przed trasą WZ (przynajmniej Kopernika, kluczową dla prowadzenia objazdów).
Pewnie w najbliższym czasie (liczę że w przeciągu miesiąca, dwóch) pojawi się przetarg na projekt trasy WZ, którego wykonanie na pewno zajmie trochę czasu (bo to nie będzie zwykłe wykopanie dużej dziury, zasypanie tłuczniem i położenie torów tylko spory projekt infrastrukturalny), tak żeby na zimę można było szukać wykonawców.
Kilińskiego pewnie będzie robiona razem z NCŁ (nie wyobrażam sobie tego inaczej bo projekt NCŁ może wywrócić komunikację w centrum do góry nogami, a szkoda wyrywać nowe tory), peryferia można sobie na razie darować i jeśli cała ta remontowa ofensywa przejdzie, jedynymi odcinkami do pilnego zrobienia będą Śmigłego-Rydza (w gorszych fragmentach) i Dąbrowskiego (od Rzgowskiej do Rydza). No i łuk na Rzgowskiej, który chyba dałoby się zrobić w ramach zamówienia z wolnej ręki, zaraz po przejęciu przez MPK tramwajów dwukierunkowych
Bez przesady. Jedyne co trzeba będzie zamknąć, to Kilińskiego. Po wyremontowaniu Kilińskiego i wybudowaniu torowiska w Składowej i POW, będzie można dokończyć Narutowicza na tym krótkim odcinku praktycznie bez żadnych utrudnień - tamtejsze tramwaje pojadą dookoła parku.px33 pisze:projekt NCŁ może wywrócić komunikację w centrum do góry nogami
Kilińskiego była już zamknięta 2 lata temu ze względu na remont wodociągu i daliśmy radę.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
px33 pisze:To na co się uda zrobić przetargi i skończyć.
Na pewno zostaną dokończone obecne remonty, w tym tygodniu ma zacząć się remont Łagiewnickiej, może uda się (jest już projekt?) wreszcie zrobić Przybyszewskiego, wisi przetarg na projekt Legionów i Kopernika, więc może na zimę uda się to rozgrzebać, a jak MPK się uwinie to i skończyć przed trasą WZ (przynajmniej Kopernika, kluczową dla prowadzenia objazdów).
Pewnie w najbliższym czasie (liczę że w przeciągu miesiąca, dwóch) pojawi się przetarg na projekt trasy WZ, którego wykonanie na pewno zajmie trochę czasu (bo to nie będzie zwykłe wykopanie dużej dziury, zasypanie tłuczniem i położenie torów tylko spory projekt infrastrukturalny), tak żeby na zimę można było szukać wykonawców.
Projekt na Przybyszewskiego jest od dawna gotowy, ale nie obejmuje wiaduktu. A mnie zastanawia kiedy rozpoczną roboty, bo jest już marzec, a przetargu jak nie było tak nie ma... Powinien już wisieć, żeby jak najszybciej rozpocząć remont i przy okazji jak najwcześniej go zakończyć.
Co do Kopernika i Legionów to projekt ma być gotowy do końca(!) listopada 2012 r, więc raczej nie ma szans na zabranie się za te ulice jeszcze w tym roku, bo nie ma się co spodziewać, żeby projekty były gotowe wcześniej. Projekty musi otrzymać ZDiT, dopiero później można ogłosić przetarg. Sukcesem byłoby, jeśli przetarg zostanie ogłoszony nawet na początku 2013 roku.
Trasa WZ ma być na zasadzie "projektuj i buduj" z tego co pamiętam.
Łagiewnicka ma być skończona na przełomie października i listopada tego roku i ma być całkowicie przebudowana na odcinku Dolna - Inflancka oraz zbudują pętlę zapasową.
A co do Przybyszewskiego przetarg nie obejmuje remontu wiaduktu ale, po za kończeniu remontu torowiska ma zacząć się budowa nowego wiaduktu więc Przybyszewskiego ma być dopiero zakończone w 2015 roku a to oznacza, że 3 szybko na swoją trasę nie wróci.
A co do Przybyszewskiego przetarg nie obejmuje remontu wiaduktu ale, po za kończeniu remontu torowiska ma zacząć się budowa nowego wiaduktu więc Przybyszewskiego ma być dopiero zakończone w 2015 roku a to oznacza, że 3 szybko na swoją trasę nie wróci.
Typ taboru ma podlegać negocjacji z pozostałymi stronami porozumienia. Jeśli Zgierz i Ozorków nie zgodzą się na Konstale, to nie będą mieli wyjścia.gothmucha pisze:Które idą pod palnik, bo MPK wcale nie jest nimi zainteresowane.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Pętla nie miała być zbudowana później, dopiero podczas remontu Inflanckiej? Skoro sam projekt przebudowy Inflanckiej razem z pętlą autobusowo-tramwajową ma być gotowy najdalej do końca listopada 2012 roku, kiedy remont Łagiewnickiej powinien być skończony.eDragon55 pisze:Łagiewnicka ma być skończona na przełomie października i listopada tego roku i ma być całkowicie przebudowana na odcinku Dolna - Inflancka oraz zbudują pętlę zapasową.
Czyli pętla będzie później.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
M6S mają akurat zachować. I GT8N. Tyle że poza M6S najbardziej przydałyby się GT8ZR. Ewentualnie jeszcze GT6ZR z TP, bo dwukierunkowość da się im chyba łatwo przywrócić.
Swoją drogą dzisiaj miałem okazję jechać GT8 z Fryburga - i jak dla mnie Konstal był od niego bardziej komfortowy. Wagon podczas jazdy hałasował dużo bardziej niż Konstal, biorąc pod uwagę nawet przetwornicę (jak wiadomo, w Konstalach wirowa - wyjąca, w GT8 statyczna - cicha). I pomimo tego, że na niektóre łódzkie linie nadawałby się bardziej niż na 46 (np. na 15), to na chwilę obecną powinien być wycofany z użytku albo wyremontowany.
Swoją drogą dzisiaj miałem okazję jechać GT8 z Fryburga - i jak dla mnie Konstal był od niego bardziej komfortowy. Wagon podczas jazdy hałasował dużo bardziej niż Konstal, biorąc pod uwagę nawet przetwornicę (jak wiadomo, w Konstalach wirowa - wyjąca, w GT8 statyczna - cicha). I pomimo tego, że na niektóre łódzkie linie nadawałby się bardziej niż na 46 (np. na 15), to na chwilę obecną powinien być wycofany z użytku albo wyremontowany.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Pytanie ile wagonów będzie potrzebne do obsługi nowego wariantu 46, przy jednoczesnej likwidacji linii 46A?Kpc21 pisze:Typ taboru ma podlegać negocjacji z pozostałymi stronami porozumienia. Jeśli Zgierz i Ozorków nie zgodzą się na Konstale, to nie będą mieli wyjścia.gothmucha pisze:Które idą pod palnik, bo MPK wcale nie jest nimi zainteresowane.
Odkupuję temat, bo nie wiem gdzie to napisać
W końcu...
O co chodzi? O remont trzech skrzyżowań:
- Rzgowska – Paderewskiego;
- Północna – Franciszkańska;
- Gdańska – Kopernika
MPK ogłosiło już jakiś czas temu przetarg na "Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas remontów torów tramwajowych". Mam nadzieję, że przy okazji na Rzgowskiej zrobią łuk N-W i na odwrót. Do wczoraj można bylo otrzymać od MPK dokumentacje. I w sumie to byłoby na tyle wiedzy na ten temat.
Mam nadzieję, że od razu zamontują też smarownice na wszystkich łukach na tych skrzyżowaniach, bo taka Kopernika-Gdańska wygląda jakby remont był bardzo dawno temu.
Mam nadzieje, że sam remont będzie miał miejsce jak najszybciej.
W końcu...
O co chodzi? O remont trzech skrzyżowań:
- Rzgowska – Paderewskiego;
- Północna – Franciszkańska;
- Gdańska – Kopernika
MPK ogłosiło już jakiś czas temu przetarg na "Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas remontów torów tramwajowych". Mam nadzieję, że przy okazji na Rzgowskiej zrobią łuk N-W i na odwrót. Do wczoraj można bylo otrzymać od MPK dokumentacje. I w sumie to byłoby na tyle wiedzy na ten temat.
Mam nadzieję, że od razu zamontują też smarownice na wszystkich łukach na tych skrzyżowaniach, bo taka Kopernika-Gdańska wygląda jakby remont był bardzo dawno temu.
Mam nadzieje, że sam remont będzie miał miejsce jak najszybciej.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
I dzięki temu remontowi będzie możliwość bezpiecznego wysyłania Citków na 15 lub ewentualnie wydłużenia 16A na Kurczaki.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.