Jordi pisze:I zostawisz na Dąbrowie tylko dwójkę, żeby ludzie już nawet nie na glonojada, ale wręcz po prostu nie mieścili się do 70 i 75?eDragon55 pisze:Przy takich zmianach Widzew będzie miał trzy linie, które jedną trasą będą jechać do centrum. Ciężko tu o inną zmianę bo od Korczaka sensownie będzie można pojechać tylko na Widzew. Po wakacjach jedną z linii powinno skrócić się do Radiostacji.
Z Dąbrowy też średnio bo 14 będzie niepotrzebnie powielać 2 jak już to lepiej skierować coś na Niższą.
Lepiej zostawić 2 tramwaje na Dąbrowskiego, a na Niższą dać Zetkę - przegub co 12 powinien sobie poradzić zwłaszcza w wakacje. Poza tym Zetka na Niższą będzie krótsza o ponad 500 metrów od Zetki na Dąbrowę - zawsze coś do zaoszczędzenia...
Mnie ciekawi jedno. 1 co 24 minuty to ja mam nadzieję, że do czasu zamknięcia ŚR? Bo na Chojny tylko ona z takim taktem to będzie "jak w pysk" dla mieszkańców okolicy...
Po jednej linii tramwajowych z różnych krańców Dąbrowy wystarczy. Dając dwie linie taką samą trasą spowoduje, że jedna będzie miała sensowne napełnienie, a druga prawie pusta. Jeśli to za mało to niech chociaż 7 albo 11A (gdy będzie remont Rzgowskiej) pojedzie na Niższą.
Wydłużając niewiele zetkę liczba kursów na Niższej jak i na Dąbrowskiego pozostałaby bez zmian, a mieszkańcy mieliby linie w różnych kierunkach.
Co do 1 to częstotliwość 24 minutowa jest zniechęcająca tyle czekać na tramwaj w dniu roboczym to jakaś porażka. Jeszcze brakuje, żeby kursował jeden wagon. Co jak co ale na Śmigłego-Rydza jak na pierwszy tydzień wakacji linia 1 miała całkiem dobre napełnienia.