Remonty torowisk
Re: Remonty torowisk
15 na ŁTR to byłby absurd. Z Kościuszki na Kurczaki jest b. częsta 3, a z Kurczaków na Paderewskiego 14, 52 i śmieszne 17. Po skierowaniu na Karolew zostanie chociaż zachowany dojazd z Pomorskiej na Gdańską i do Żeromskiego (WAM).
Re: Remonty torowisk
1. ŁTR wystarczająco jest zapchany, żeby wrzucać tam jeszcze 15.
2. Remont jest w wakacje, gdy potoki na 15/17 na Politechniki to góra 30% tego co od października do czerwca. Najlepszy moment na remont.
3. 74C nie pojedzie na Karpacką, bo nie ma wolnych kierowców i autobusów i maksymalnie wykorzystywani są w tym momencie, który jest okresem urlopowym.
Re: Remonty torowisk
Jaka różnica jak 74c pojedzie na Plac i da radę ,a na Karpacką gdzie nawet krócej, kierowcy dodatkowi potrzebni? Chodzi mi o łatwiejszy dostęp do 74 z 17.
Re: Remonty torowisk
Inna kwestia czy kolejna linia wejdzie na Karpacką? Już teraz gdy stoją 56 + 2x57 jest ciasno.
Re: Remonty torowisk
56 chyba nic by się nie stało gdyby zostało na miesiąc skrócone do Chojen. Co w ogóle stało za taką konstrukcja tej linii?
Re: Remonty torowisk
Z tego co widziałem z parę razy to na odcinku Dw. Łódź Chojny <> Karpacka (w obie strony) trochę osób jeździ, więc tutaj miałbym wątpliwości czy jest sens jej skracania na siłę. Z drugiej strony pętla Dw. Łódź Chojny duża nie jest i ma jakąś przepustowość. Nie wiem czy da radę do 62, 63, 71AB i H (szczególnie w szczycie) dodać jeszcze 56 (tak jeszcze żeby autobusy się nie blokowały wzajemnie).
Re: Remonty torowisk
Dziwne to jest to, że tyle lat puste 62,63,71 i H jadą dwa przystanki puste do Dw. Łd. Chojny. To samo 56.Czemu na Karpacką wysłali je, a nie prosto na Pl. Niepodległości?
Kiedyś to 56 puściliby na Kurczaki jak 59,268.Odległe czasy.
Na Paderewskiego wg Zdit tramwaju zbytnio nie potrzeba. Ktoś skorzysta z 14 i 17 do ronda? Napewno chętnych będzie mniej.
Kiedyś to 56 puściliby na Kurczaki jak 59,268.Odległe czasy.
Na Paderewskiego wg Zdit tramwaju zbytnio nie potrzeba. Ktoś skorzysta z 14 i 17 do ronda? Napewno chętnych będzie mniej.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Remonty torowisk
Tak się teraz zastanawiam, czy nie warto byłoby przywrócić 11A na Kurczaki, kosztem kwestii dojazdu na Helenówek. Na Helenówek można byłoby dać w takim razie 5, a 11A do Szczecińskiej. Wiem, to dziwne, ale oparcie dojazdu na odcinku RLL-Śródmieście praktycznie na samej 11B to jest jednak solidne wyzwanie. Będzie pewnie tłoczno.
Re: Remonty torowisk
Ciekawe, bo jednak do samego Dworca ludzie dojeżdżają i albo idą w kierunku Kilińskiego albo Lidla. Wysłanie 56 na Pl. Niepodległości spowoduje dołożenie kolejnej brygady. Naprawdę nie ma linii bardziej potrzebujących od zmian na siłę?
Re: Remonty torowisk
Ok. To pomęczymy się 14 i 17.
Re: Remonty torowisk
56 wymagałoby zmiany umowy z Rzgowem, a oni domagali się linii do "białego kościoła", więc skrócenie do Chojen nie wchodzi w grę
62 puste od Kurczaków jedzie? Jako prawie codzienny użytkownik mogę stanowczo zaprzeczyć. Zdarza się, że na samych Chojnach wysiada od kilku do nawet 10 osób często. Zwłaszcza jak otworzyli ten park handlowy z Lidlem.
62 puste od Kurczaków jedzie? Jako prawie codzienny użytkownik mogę stanowczo zaprzeczyć. Zdarza się, że na samych Chojnach wysiada od kilku do nawet 10 osób często. Zwłaszcza jak otworzyli ten park handlowy z Lidlem.
Re: Remonty torowisk
To chyba i tak można by roboczo rozpisać 56 jako wariant/BWL 74 i jakoś dopasować przerwy. Przecież to ledwo co jeździ, to pewnie jest doczepiane pod jakąś inną linię.
Re: Remonty torowisk
56 ma całotygodniową stałą brygadę, druga jest na kilka kursów w robocze i w weekendy (wieczorem to chyba BWL z czymś).
Poza tym nadal Karpacka w cudowny sposób się nie powiększy, a tam potrafi stać 56, 63 (często na 12m a nie Isuzu), i dwa przeguby z 57...
Jak dobrze pójdzie, to po trzech tygodniach będzie po wszystkim
Poza tym nadal Karpacka w cudowny sposób się nie powiększy, a tam potrafi stać 56, 63 (często na 12m a nie Isuzu), i dwa przeguby z 57...
Jak dobrze pójdzie, to po trzech tygodniach będzie po wszystkim
Re: Remonty torowisk
Kończąc temat. Ciekawe czy 17 będzie niska. 17ce dali 1Pese w weekend.
Albo kieszeniowy wjazd 74C pod Karpacką i powrót dla kierunku Pl. Niepodległości lub kółko 52 przez Cieszyńską i powrót na Pabianicką.
Albo kieszeniowy wjazd 74C pod Karpacką i powrót dla kierunku Pl. Niepodległości lub kółko 52 przez Cieszyńską i powrót na Pabianicką.
Re: Remonty torowisk
1. Nie będzie
2. Taki kieszeniowy wjazd to po pierwsze wydłużenie czasu przejazdu i po drugie konieczność dołożenia kolejnej brygady.
3. Obecna trasa 52 jest dobra
2. Taki kieszeniowy wjazd to po pierwsze wydłużenie czasu przejazdu i po drugie konieczność dołożenia kolejnej brygady.
3. Obecna trasa 52 jest dobra
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Remonty torowisk
Dlatego napisałem, że nie będzie
Re: Remonty torowisk
Nikomu nie przeszkadza, że 5 i 15 będą się dublować.
A manewr 15 Kopernika Mickiewicza Piotrkowska Pabianicka?
A manewr 15 Kopernika Mickiewicza Piotrkowska Pabianicka?
Re: Remonty torowisk
A 17 gdzie rzucisz? Pabianicką z samym 11B zostawisz?
Nikt na 3 tygodnie w lato gdy są urlopy nie będzie kombinować z trasami...
Nikt na 3 tygodnie w lato gdy są urlopy nie będzie kombinować z trasami...
Re: Remonty torowisk
Jeszcze jest możliwość krańcowania na Broniewskiego między Rzgowską a Kilińskiego – tak samo, jak kiedyś PKS, a teraz busy do Tuszyna.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)