Tramwaje solówki pomysł na ?
Podejrzewam raczej, że w MPK nie ma części zamiennych i trzeba je przekładać z jednego wozu do drugiego, jeden z nich przy tym unieruchamiając. Zaraz na początku eksploatacji wagonów poniemieckich przez MPK ktoś na galerii wspominał, że gdy zamówi się daną część, trzeba czekać duży okres czasu, a wagony jeździły w dużej mierze dzięki materiałom przemyconym przez pracowników z MKT. W MPK brakowało nawet jakiegoś oleju potrzebnego do M6S.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
pawelczyk pisze:Lepsza częstotliwość zachęciłaby też mieszkańców Kozin do korzystania z 7, bo teraz zamiast ryzykować czekanie 20 minut wolą iść na Kasprzaka na autobus.
Wątpie. Były już składy co 10 minut i też było pusto. Pomysł na to taki, że 7 jechałaby dalej na Żabieniec. Aczkolwiek skoro pojawiliby się nawet chętni na 7 to na Srebrzyńskiej wymiana pasażerów byłaby nadal taka jaka jest, może ciut większa. Więc i tak pojawiłby się problem - remontować trasę dla jednej linii, czy nie. Niestety, ekonomii nie da się oszukać. Nie ma wiele pomysłów - tramwaj na Karskiego w stronę Starych Bałut i dalej Teofilowa?
Na zachodzie Europy masowo usuwano tramwaje dla autobusów a teraz miasta powracają do tramwajów bo jest bardziej opłacalny i nie stoi w korkach. Zamiast zachować tramwaje (poprawić układ) to za pare lat autobusem daleko nie zajedziemy aut jest coraz więcej.
A trasę linii 7 warto byłoby wyremontować i nie musiałaby jeździć tamtędy sama 7, mogłaby jeździć nowa linia od Chocianowic do Legionów przez Politechniki i dalej na Teofilów i to byłby lepszy pomysł niż takie 15A.
Co do 43 i 46 to podobno wagony po TP i MKT przechodzą jakąś konserwację i dlatego wyjeżdżają "solówki" albo składy na tych liniach.
A trasę linii 7 warto byłoby wyremontować i nie musiałaby jeździć tamtędy sama 7, mogłaby jeździć nowa linia od Chocianowic do Legionów przez Politechniki i dalej na Teofilów i to byłby lepszy pomysł niż takie 15A.
Co do 43 i 46 to podobno wagony po TP i MKT przechodzą jakąś konserwację i dlatego wyjeżdżają "solówki" albo składy na tych liniach.
Wojtek94 pisze:MPK przejęło wagony z MKT. Na linii będą jeździć: 38 i 147(GT6) i 85,86 (GT8ZR), reszta wagonów na części(149,81,84,201,202,203).
To nie wiele tych wagonów zostanie od MKT.
Prawie wszystkie Konstal 803N idą na części ale nie wyglądały za ładnie i były już stare. Co do reszty to szkoda, że większość z nich idzie na części bo pewnie z niektórych mógłby być jakiś pożytek.