Linia 96
Organizację ruchu przygotowała firma Roadproject – www.roadproject.pl
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
SEC pisze:I bez możliwości dojazdu z Olechowa,
Ale za to z bezpośrednim na rozbudowujący się kampus UŁ i do Manufaktury. Trochę lepiej niż dziura w ziemi, która stanie się dworcem najszybciej w 2015.
SEC pisze:Zarzewa
Przebóg! 70 ukradli?! Że o 7 i 13 nie wspomnę...
SEC pisze:i Rojnej
A 83? Jedzie tyle samo.
SEC pisze:cały prestiż tej linii padnie.
Aaaa, bo autobusy są po to, żeby miały prestiż, który buduje jeżdżenie w okolicy dużej dziury w ziemi. Aczkolwiek nie zauważyłem, żeby ulubiony korkobus ZDiT jeszcze jakiś prestiż posiadał.
Gothmucha, dopiero co postulowałeś likwidację 96 bo można się przecież przesiadać
A tak serio, to jeżeli coś miałoby jechać od strony Teofilowa prosto Północną i dalej w okolice "kampusu UŁ", to lepiej żeby to było wydłużone 78. Wtedy nikt nie traci, a "kilka" osób zyskuje. Względnie - jeżeli połączenie miałoby być od południa to zabrać 70 z Jaracza i dać je Kopcińskiego i Północną w okolice Manufaktury.
Ale wszystko to tak w teorii, bo wszyscy wiemy, że cała sieć autobusowa jest do ułożenia od nowa i dostosowania do szkieletu linii tramwajowych.
A tak serio, to jeżeli coś miałoby jechać od strony Teofilowa prosto Północną i dalej w okolice "kampusu UŁ", to lepiej żeby to było wydłużone 78. Wtedy nikt nie traci, a "kilka" osób zyskuje. Względnie - jeżeli połączenie miałoby być od południa to zabrać 70 z Jaracza i dać je Kopcińskiego i Północną w okolice Manufaktury.
Ale wszystko to tak w teorii, bo wszyscy wiemy, że cała sieć autobusowa jest do ułożenia od nowa i dostosowania do szkieletu linii tramwajowych.
No tak, przecież wszyscy pasażerowie 96 jadący z Janowa albo Teofilowa mieli za główny cel jazdę na dworzec do Warszawy. Piotrkowska nieistotna, wydziały UŁ (w tym największy) także.gothmucha pisze:Trochę lepiej niż dziura w ziemi, która stanie się dworcem najszybciej w 2015.
Co z tego, że 96 stoi w tych mitycznych i strasznych korkach, jak jest szybsze od dowolnego równoległego tramwaju na swojej trasie.gothmucha pisze:Aczkolwiek nie zauważyłem, żeby ulubiony korkobus ZDiT jeszcze jakiś prestiż posiadał.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
No tak, przecież wszyscy pasażerowie 96 jadący z Janowa albo Teofilowa mieli za główny cel jazdę na dworzec do Warszawy.
To chyba nie do mnie, tylko do kolegi, który koniecznie musi tamtędy jechać akurat 96 bo 70 zlikwidowali.
Piotrkowska nieistotna, wydziały UŁ (w tym największy) także.
Rzeczywiście, odcinek Piotrkowskiej przy Próchnika jest pełen atrakcji, nie to co ten przy Centralu, gdzie jeździ bezpośrednio 98.
A mówiąc o największym wydziale UŁ masz pewnie na myśli WPiA, które jest przy Rondzie Solidarności, prawda? I o kilku innych wydziałach, które są zaraz obok.
Co z tego, że 96 stoi w tych mitycznych i strasznych korkach, jak jest szybsze od dowolnego równoległego tramwaju na swojej trasie.
Nie zauważyłem istniejącego tramwaju w relacji Teofilów-Olechów, ale on pewnie istnieje w tym samym mieście, w którym zlikwidowano 70.
Największy jest eksoc, w obecnym wariancie 96 obsługuje znacznie więcej budynków uniwersyteckich niż po ewentualnej zmianie.gothmucha pisze:Rzeczywiście, odcinek Piotrkowskiej przy Próchnika jest pełen atrakcji, nie to co ten przy Centralu, gdzie jeździ bezpośrednio 98.
A mówiąc o największym wydziale UŁ masz pewnie na myśli WPiA, które jest przy Rondzie Solidarności, prawda? I o kilku innych wydziałach, które są zaraz obok.
I nie rozumiem tej wstawki odnośnie Centralu.
Pisałem jedynie o równoległych odcinkach.gothmucha pisze:Nie zauważyłem istniejącego tramwaju w relacji Teofilów-Olechów, ale on pewnie istnieje w tym samym mieście, w którym zlikwidowano 70.
Sporo zmian jest ubiegłorocznych. Na stronie maratonu jest pierwsza wersja organizacji. Brakuje przystanku Maratońska - przejazd, podana jest błędna częstotliwość linii 10 (będzie co 10 minut a nie co 7,5 - tak jak rok temu). Ponadto zrezygnowano z tworu nr 99. Właściwa organizacja jest na stronie MPK.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mch, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Największy jest eksoc, w obecnym wariancie 96 obsługuje znacznie więcej budynków uniwersyteckich niż po ewentualnej zmianie.
Tylko że nie. Obsługa całego kampusu uniwersyteckiego za pomocą przystanków przy szpitalu i na Wierzbowej to żadna obsługa.
I nie rozumiem tej wstawki odnośnie Centralu.
Takie duże coś, co stoi przy Piotrkowskiej. Bardzo popularny punkt wśród mieszkańców Łodzi.
Pisałem jedynie o równoległych odcinkach.
Czyli których?
gothmucha pisze:Ale za to z bezpośrednim na rozbudowujący się kampus UŁ
W rejonie Rewolucji też jest kampus.
i do Manufaktury.
A co, teraz nie tam nie dojeżdza? Powiem więcej, w cytowanej tymczasowej trasie, przystanki 96 byłyby jeszcze dalej do Manufaktury, przynajmniej w stronę Janowa.
Trochę lepiej niż dziura w ziemi, która stanie się dworcem najszybciej w 2015.
Wszyscy jeżdzą do dziury.
Przebóg! 70 ukradli?! Że o 7 i 13 nie wspomnę...
Zarzew jest nieco większy i zasięgiem obejmuje coś więcej niż wspólne dla tych linii skrzyżowanie Śmigłego z Przybysza.
A 83? Jedzie tyle samo.
Dokąd? Na plac Dąbrowskiego? Na EkSoc, czy inne wydziały w okolicy Narutowicza?
Aaaa, bo autobusy są po to, żeby miały prestiż, który buduje jeżdżenie w okolicy dużej dziury w ziemi. Aczkolwiek nie zauważyłem, żeby ulubiony korkobus ZDiT jeszcze jakiś prestiż posiadał.
Aaaaaaaaaaa tak, bo w porównaniu do 7, 9, 13 i innych temu podobnych, 96 przynajmniej jedzie, a się turla po krzywych torach. Tabor i częstotliwość nie do porównania. Te holendarne korki możesz sobie dalej wmawiać.
Czyli których?
Tych, gdzie 96 pokrywa się m.in. z 7 i 13.
Ogólnie nie ma czym się przejmować. Z pewnością Olechów pójdzie na to, żeby odciąć się od autobusu dojeżdzającego na większość wydziałów Uniwersytetu, cały hektar ścisłego centrum w okolicach Fabrycznego i Piotrkowskiej na rzecz kolejnej linii z Janowa do ronda Solidarności.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Na razie jest tam największy w Łodzi dworzec autobusowy. Jeszcze przez jakieś 2 tygodnie.SEC pisze:Trochę lepiej niż dziura w ziemi, która stanie się dworcem najszybciej w 2015.
Wszyscy jeżdzą do dziury.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Nie o dworzec chodzi. Chodzi o konkretny fragment ścisłego centrum. Inni mogą się zgrywać i udawać ździwionych, ale czy Ty uważasz, że ten tłum z Olechowa, który wylewa się z każdego 96 w rejonie placu Dąbrowskiego, później dumnie zmierza na dworzec PKS?
To samo 70. Nie chodzi o to, że można ją wywalić na Widzew, bo teraz tam jest dworzec główny, ale o dojazd chociażby na UŁ. Ilość pasażerów 70, czy 96 przypadająca na kurs, która korzystała ze ś.p. Fabrycznego była marginalna.
To samo 70. Nie chodzi o to, że można ją wywalić na Widzew, bo teraz tam jest dworzec główny, ale o dojazd chociażby na UŁ. Ilość pasażerów 70, czy 96 przypadająca na kurs, która korzystała ze ś.p. Fabrycznego była marginalna.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
I dojeżdżając na UŁ wysiadają na pl. Dąbrowskiego?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
I dojeżdżając na UŁ wysiadają na pl. Dąbrowskiego?
Oczywiście. Od Jaracza są trzy kroki na ek-soc, a w pobliżu placu Dąbrowskiego są też inne wydziały. Obok znajdują się także punkty gastronomiczne, gdzie łatwo spotkać studentów, więc mogą wsiadać/wysiadać przy placu mimo, że ich wydział jest gdzieś indziej.
Ale pasażerowie 96 to nie tylko UŁ. Cały rejon Jaracza, Rewolucji, Kilińskiego, Piotrkowskiej i Zachodniej przez który przejeżdza ta linia to spory handel i usługi, czego na pewno nie można powiedzieć o ul. Północnej. Z resztą, 96 to najbardziej oblegana łódzka linia autobusowa i na pewno obecny odcinek centralny ma tu największy wpływ. Nakładają się tu na siebie dwa olbrzymie potoki pasażerskie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiejsze zmiany tras to porażka w wykonaniu MPK/ZDiT. Brak rozkładów dla linii, które jechały zmienioną trasą, brak jakiejkolwiek informacji na wyświetlaczach (nawet numery linii nie były w ramkach, nie wspominam nawet o możliwości wpisania w dolnej linijce "trasa zmieniona"), do tego wiele linii wbrew komunikatom już przed południem jeździła normalnymi trasami.
SEC pisze:cały prestiż tej linii padnie.
Oj tak. Linia 96 ma niewątpliwy prestiż najbardziej zakorkowanej, zapchanej, niepunktualnej linii pełnej kaszlących emerytów. Prestiż lepszy niż w PKP IC
Te cholendarne korki
Co?
Na EkSoc, czy inne wydziały w okolicy Narutowicza?
A konkretnie to jakie to są te "inne wydziały w okolicy Narutowicza"?
Swoją drogą 96 jeździło niezgodnie z ustalonym objazdem - zostało zaobserwowane w okolicach Dworca Północnego, czyli najprawdopodobniej jechało od Ronda Solidarności Źródłową, Wojska Polskiego, Lutomierską. Co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę trasę biegu. Ale świadczy o tym, że nawet jego organizatorzy (czy raczej ich podwykonawca) tego wszystkiego nie ogarnęli. Inny przykład - wschodnia jezdnia Piotrkowskiej (na południe od Mickiewicza) była zamknięta, chociaż nie powinna.
Chociaż nie, 96 dobrze jeździło, ten objazd był inny w drugą stronę.
Chociaż nie, 96 dobrze jeździło, ten objazd był inny w drugą stronę.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tomasz.bu pisze:Oj tak. Linia 96 ma niewątpliwy prestiż najbardziej zakorkowanej, zapchanej, niepunktualnej linii
Jeśli korkiem można nazwać zatory na niewydolnych skrzyżowaniach, a opóźnienia możliwe do wyrównania na pętli to zgoda. To, że 96 złapie -7 przez cały ok. 70 minutowy kurs to nie znaczy, że linia jeździ jak chce przez cały dzień, w odstępach 40 minutowych, jak tramwaje po zatrzymaniach (nieraz przez parę godzin, w tym w godzinach wieczornych kiedy punktualność powinna być priorytetem ze względu chociażby na przesiadki). Wieczorem na 96 można już w pełni polegać. Widać to po frekwencji. Widać też dwie trzynastki jadące w odstępach kilkuminutowych po godz. 21, a więc zgoda - zmieniamy trasę 96, ale najpierw cywilizujemy tramwaje.
pełnej kaszlących emerytów
W tramwajach za to wszyscy młodzi i zdrowi.
A konkretnie to jakie to są te "inne wydziały w okolicy Narutowicza"?
Politologia na Składowej, Filozofia-historia na Kamińskiego. To, że 96 pojedzie przez rondo Solidarności to nie znaczy, że do pozostałych wydziałów na wschód na Kopcińskiego, których jest więcej, będzie już blisko.
Dobra, to może inaczej. Zostawmy UŁ. Weźmy pod uwagę cały rejon ścisłego centrum przez które przejeżdza 96. Handel, usługi, rozrywka, urzędy, biura, etc. Na Północnej oprócz szpitala w sumie nie ma nic. I dzięki temu, że 96 jeździ tak, a nie inaczej, linia ma ogromną popularność.