Zamknięcie pętli Ustronna
Gdy wybudują nową pętlę na Matek Polskich to raczej tylko 70A tam zobaczymy. Plus dla szpitala, że bliżej. Minus dla osiedla, bo to będzie przystanek przed osiedlem. O płn częsci Starowej Góry i zakładach na Ustronnej nie ma już co wspominać. 75 na Matek raczej nie pojedzie. Przez Siostrzaną pojedzie 68, bo Prostą podzielą na dwie, innej drogi nie będzie i w sumie tyle tam zobaczymy. Pierwotna wersja nowej pętli na Ustronnej przy stadninie była dobra, po nowemu będzie tylko gorzej.
Dzisiaj byłem pod Sapą. Ze 3/4 parkingu dano autobusom. Z mijaniem przegubowców nie ma żadnego problemu (czego nie można powiedzieć o "krańcowce" przy Sczanieckiej gdzie grupują się po 2-3 70A, a 62/68 muszą stawać nie w zatoczce, a na ulicy). Przesunąć przystanek 75 pod zakładem nieco dalej i mamy dwa stanowiska z możliwością wymijania. 70A mogłoby tam jeździć, może tymczasowo ale jednak, bo chyba całościowo skrzyżowania Ustronnej z Graniczną nigdy podczas budowy nie zamkną. Poza tym autobusy nie muszą stać pod słupkiem obok Sapy skoro na Rozalii jest dużo miejsca na postój (nocują tam tiry, teraz jest zakaz parkowania).
Myślę, że zamiast robić idiotyczne posotoje przy Sczanieckiej, wystarczyło o te 3 przystanki wydłużyć 70A do Wołodyjowskiego. Jak nie przez Paradną to przez Graniczną od strony dotychczasowej pętli na Ustronnej i skrócić do Wołodyjowskiego również 75.
Dzisiaj byłem pod Sapą. Ze 3/4 parkingu dano autobusom. Z mijaniem przegubowców nie ma żadnego problemu (czego nie można powiedzieć o "krańcowce" przy Sczanieckiej gdzie grupują się po 2-3 70A, a 62/68 muszą stawać nie w zatoczce, a na ulicy). Przesunąć przystanek 75 pod zakładem nieco dalej i mamy dwa stanowiska z możliwością wymijania. 70A mogłoby tam jeździć, może tymczasowo ale jednak, bo chyba całościowo skrzyżowania Ustronnej z Graniczną nigdy podczas budowy nie zamkną. Poza tym autobusy nie muszą stać pod słupkiem obok Sapy skoro na Rozalii jest dużo miejsca na postój (nocują tam tiry, teraz jest zakaz parkowania).
Myślę, że zamiast robić idiotyczne posotoje przy Sczanieckiej, wystarczyło o te 3 przystanki wydłużyć 70A do Wołodyjowskiego. Jak nie przez Paradną to przez Graniczną od strony dotychczasowej pętli na Ustronnej i skrócić do Wołodyjowskiego również 75.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Zastanawiam się kiedy mieszkańcy okolic Ustronna-Kolumny odezwą się w sprawie odcięcia ich od miasta? Jak budowa Trasy Górna nabierze tempa to podróżowanie w tym kierunku będzie udręką.
Linia 93 nie pojedzie częściej, ani dalej, bo umowa i kasy brak, więc co pozostaje? Na dobrą sprawę Starowa Góra powinna być w granicach Łodzi, a to inna bajka... Dzieci chodzą do szkół ..koło Kurczaków etc.
Jeśli Rzgów chce MPK u siebie musi zapłacić, a jeśli MPK za udostępnienie miejsca dałaby na swój koszt 70A ....
Realnie mówiąc 70a do Wołodyjowskiego aż się prosi...
Linia 93 nie pojedzie częściej, ani dalej, bo umowa i kasy brak, więc co pozostaje? Na dobrą sprawę Starowa Góra powinna być w granicach Łodzi, a to inna bajka... Dzieci chodzą do szkół ..koło Kurczaków etc.
Jeśli Rzgów chce MPK u siebie musi zapłacić, a jeśli MPK za udostępnienie miejsca dałaby na swój koszt 70A ....
Realnie mówiąc 70a do Wołodyjowskiego aż się prosi...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 2 razy.
Wątpię, żeby Rzgów chciał się pozbyć drugiej co do ilości mieszkańców miejscowości w gminie, poza tym przynoszącej na pewno niemałe dochody w porównaniu do innych wsi.
Poza tym Łodzi bardziej opłaca się puścić taki autobus np. do Rzgowa partycypując w kosztach, niż np. samemu (gdyby był w granicach administracyjnych m. Łodzi) i płacić całą kwotę. Oczywiście tutaj problemem są pieniądze jak zwykle.
Poza tym Łodzi bardziej opłaca się puścić taki autobus np. do Rzgowa partycypując w kosztach, niż np. samemu (gdyby był w granicach administracyjnych m. Łodzi) i płacić całą kwotę. Oczywiście tutaj problemem są pieniądze jak zwykle.
Wracając do tematu likwidacji pętli i dojazdu do zakładów z okolic Granicznej.
Jak długo ma być robiony odcinek Ustronna (Graniczna -Rzgowska)? Oby nie dwa lata...
Bo na dobrą sprawę, po co nowa pętla od Al.Matek Polskich, 70A mogłaby pojechać zamiast 75 Ustronną do Granicznej dalej Prostą do Wołodyjowskiego i właśnie tu zbudować nową pętlę na bazie starej ( Trasa Górna chyba mija starą pętlę Wołodyjowskiego). 75 spokojnie można by było skrócić do Wołodyjowskiego.
Jak długo ma być robiony odcinek Ustronna (Graniczna -Rzgowska)? Oby nie dwa lata...
Bo na dobrą sprawę, po co nowa pętla od Al.Matek Polskich, 70A mogłaby pojechać zamiast 75 Ustronną do Granicznej dalej Prostą do Wołodyjowskiego i właśnie tu zbudować nową pętlę na bazie starej ( Trasa Górna chyba mija starą pętlę Wołodyjowskiego). 75 spokojnie można by było skrócić do Wołodyjowskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 1 raz.
Oho, zaczyna się.
Zerknij sobie na plan trasy Górna (na stronie ZDiT masz, był tu link) i zobacz jak będzie wyglądała niebawem ulica Prosta (o tym również pisałem). Co do pętli Wołodyjowskiego to owszem trasa przez nią nie będzie przebiegać, ale nie ma pewności co do jej przyszłości. Inna rzecz, że projekt krańcówki na Matek Polskich jest przyklepany.
Zerknij sobie na plan trasy Górna (na stronie ZDiT masz, był tu link) i zobacz jak będzie wyglądała niebawem ulica Prosta (o tym również pisałem). Co do pętli Wołodyjowskiego to owszem trasa przez nią nie będzie przebiegać, ale nie ma pewności co do jej przyszłości. Inna rzecz, że projekt krańcówki na Matek Polskich jest przyklepany.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Ogólnie budowa Trasy Górna rozwali koncepcję dowozu ludzi w okolicę Ustronnej. Pętla autobusowa przy Al. Matek Polskich/Rzgowska to nonsens. W okolicy estakady pod oknami, a tu jeszcze pętla autobusowa.
75 puszczą przez TG, co da pewnie kilka minut zapasu, by zrobić durnowate kółeczko do nowej pętli.
75 puszczą przez TG, co da pewnie kilka minut zapasu, by zrobić durnowate kółeczko do nowej pętli.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 2 razy.
70b na Starowa Gore od 9.07. A jednak...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.zdit.uml.lodz.pl/_plik.php?id=2697
Rozkład ze Starowej, częstotliwość moim zdaniem zadowalająca:)
Rozkład ze Starowej, częstotliwość moim zdaniem zadowalająca:)
Nie ma szans na takie rozwiązanie, gdyż jest ono nie opłacalne, na Gadce starczy to co jest, a pętla zbyt ogromna nie jest, a w wypadku 70A przerwy gdzieś się muszą odbywać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Wojtek94, łącznie zmieniany 1 raz.
szczerze przy tak przyzwoitej częstotliwości pod znakiem zapytania staje sens 93... przecież to będzie pojedyncze babcie tylko wozić pod cmentarz - nie lepiej było dać tego 70B tam?? wiadomo, że lud wybierze przeguby od ciasnego busika...
Poza tym jak się oba rozkłady połączy, to często autobusy są w kilku minutach odstępu...
przykład:
06| 13 (70) 43 (93) 46 (70)
Wiadomo, że nikt w 93 nie wsiądzie, bo 3 minuty później ma 70, która jest pojemniejsza i dojeżdża dalej...
Poza tym jak się oba rozkłady połączy, to często autobusy są w kilku minutach odstępu...
przykład:
06| 13 (70) 43 (93) 46 (70)
Wiadomo, że nikt w 93 nie wsiądzie, bo 3 minuty później ma 70, która jest pojemniejsza i dojeżdża dalej...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
To się na 93 wyśle wtedy Vero i będzie ok Bo faktycznie, w tej sytuacji 93 zostaje teraz tylko dla mieszkańców Gadki i dojeżdżających do cmentarza. Więc można zaryzykować
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.