http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=92915107&postcount=609 pisze:Przewiązka na ul. Rzgowskiej w budowie:
Wygląda na to, że puszczą ruch jedną jezdnią. Jeśli dostosują do tego rozkład, to opóźnień być nie powinno.
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=92915107&postcount=609 pisze:Przewiązka na ul. Rzgowskiej w budowie:
Tommba pisze:Jest rozwiązanie... Stara linia 70A do kasacji. Pozostawiłbym 70 z wybranymi kursami do Starowa Góra oraz Ptaka (3-4 raza w ciągu dnia do Ptaka, góra 2-3 kursów w szczycie do Starowej Góry. Natomiast linia 6262A połyka starą linię 70A od Paradnej i jedzie dalej do Plac Dąbrowskiego jak 70A (tabor przegubowy).
Linia 68 powinna omijać Aleję Matek Polskich, a nawet wspomóc 75 na Trybunalskiej i Kosynierów. Natomiast 93 na czas zamieszania w kierunku Rzgowa powinna zmienić trasę na Chojny Rzgowska Paradna Prosta Graniczna Przestrzenna Rudzka Gadka Stara...a jak się spodoba nawet tak kursować normalnie....
No i zapominany o pętli na Matek Polskich, robimy pętlę w Starowej Górze... by przeguby spokojnie mogły parkować. Jest chyba jakieś poletko wolne ....
miza pisze:70a i 70b to ofiary lata oraz przekonania, że do Fabrycznego z uwagi na przebudowę jeździ połowa ludzi, a tak nie jest.
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Trasa Góra poodcina parę ulic.
A pętla MP w budowie to wyrzucone pieniądze.
Ktoś się kiedyś śmiał, że 70-tki nie pojadą na Starową i co...jadą dwie.
Pętla dla paru kursów 70a to bezsens.
75 po wybudowaniu TG to co wjedzie tylko od Demokratycznej w kierunku Granicznej?, a 62a i 68 nagle nie pojadą na Ekonomiczną i Przestrzenną, bo nie będzie jak?
Tomasz.bu pisze:Jeśli wyznaczysz sobie geometrycznie punkt najbardziej oddalony od wszystkich generatorów ruchu, to będzie właśnie tam.