Żeromskiego: przebudowa magistrali ciepłowniczej - objazdy

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Steint
Bywalec
Posty: 184
Rejestracja: czw 20:19, 22 mar 2012
Lokalizacja: Stara Gadka

Żeromskiego: przebudowa magistrali ciepłowniczej - objazdy

Post autor: Steint »

W związku z przebudową magistrali ciepłowniczej na ulicy Żeromskiego od 30 lipca tramwaje i autobusy poruszające się tą ulicą zmienią trasy :

linia 12
WYSZYŃSKIEGO – Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Bandurskiego, Mickiewicza, Piłsudskiego, Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, działki, Telefoniczna – STOKI

linia 15
TELEFONICZNA – działki, Pomorska, pl. Wolności, Legionów, Cmentarna, Srebrzyńska – KOZINY

linia 15A
CHOCIANOWICE – IKEA – Pabianicka – RONDO LOTNIKÓW LWOWSKICH

linia Z5
KURCZAKI – Kurczaki, Rzgowska, Broniewskiego, rondo Insurekcji Kościuszkowskiej, Broniewskiego, Paderewskiego, Politechniki, Żeromskiego, Mickiewicza, Łąkowa, Kopernika, Gdańska, Legionów – PLAC WOLNOŚCI

PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Cieszyńska, Pabianicka, Paderewskiego, Rzgowska, Kurczaki – KURCZAKI

linie 50 i 50A
ze Rzgowa i Gadki Starej do skrzyżowania Żeromskiego – Mickiewicza bez zmian, a następnie Mickiewicza, Łąkową, Kopernika i dalej obecną trasą.

linia 80
z Maratońskiej do skrzyżowania Łąkowa – Skłodowskiej-Curie bez zmian, Łąkowa, Kopernika, Wólczańska i dalej obecną trasą.

linie 99 i 99A
z Nowy Józefów i Maratońskiej do skrzyżowania Łąkowa – Skłodowskiej-Curie bez zmian, a następnie Łąkowa, Kopernika, Gdańska, Skłodowskiej-Curie i dalej obecną trasą.

linia N2
ze Świtezianki do skrzyżowania Mickiewicza – Żeromskiego bez zmian, a następnie Mickiewicza, Łąkowa, Kopernika i dalej obecną trasą.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

To nie będzie chwilowa zmiana!
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Właśnie remont Żeromskiego ma trwać do końca sierpnia, poza tym te informację są ze strony MPK.
Najgorsze to, że na Piłsudskiego będzie teraz dużo więcej tramwajów a na Zielonej zostanie tylko 9 i 13 więc gratulacje w dodatku ZDiT nie zwiększa częstotliwości 13.
Ale najgorszy pomysł to 15A na takiej krótkiej trasie.
tomass94
Bywalec
Posty: 164
Rejestracja: wt 13:21, 22 lut 2011

Post autor: tomass94 »

Co oni się uparli na to 15A do Portu? Miasto ma umowę z Portem na określoną ilość kursów?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tomass94, łącznie zmieniany 1 raz.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Przede wszystkim to coś jeszcze bardziej pogłębia dziurę na odcinku PlN-RLL. Skierowanie wszystkich 16 na Ikeę nie dość, że odciążyłoby zapchany PlN (można by tam np. zakrańcować 5 zamiast pchać ją na Dąbrowę - akurat koszty wyszłyby mniej więcej na zero) to jeszcze wzmocniłby ten dość newralgiczny odcinek.
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

px33 pisze:Przede wszystkim to coś jeszcze bardziej pogłębia dziurę na odcinku PlN-RLL. Skierowanie wszystkich 16 na Ikeę nie dość, że odciążyłoby zapchany PlN (można by tam np. zakrańcować 5 zamiast pchać ją na Dąbrowę - akurat koszty wyszłyby mniej więcej na zero) to jeszcze wzmocniłby ten dość newralgiczny odcinek.

Ten pomysł byłby najlepszy wystarczyłoby wydłużyć 15A o 2 przystanki do pl. Niepodległości a 16 i 16A kończy tam swoją trasę więc warto byłoby połączyć te linie. 15A jak ma jeździć co 10 minut, a 16 i 16A też łącznie jeżdżą co 10 minut wydłużyć to kosztem usunięcia 15A przy okazji odciążyłoby to często zapchaną 11. Wtedy 5 może kończyć trasę na pl. Niepodległości. Koszty tego byłyby bardzo podobne a zarobki na pewno większe i w ten sposób ZDiT sam się spisuje na straty ale niestety w Polsce wiele decyzji nawet nie jest przemyślana :(.
jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2285
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Post autor: jan_defecto »

Czy ten wspaniały wynalazek zwany 15A będzie obsługiwany przez 1x805 czy 2x805 ?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 4 razy.
Steint
Bywalec
Posty: 184
Rejestracja: czw 20:19, 22 mar 2012
Lokalizacja: Stara Gadka

Post autor: Steint »

jan_defecto pisze:Czy ten wspaniały wynalazek zwany 15A będzie obsługiwany przez 1x805 czy 2x805 ?

Dokładnie o to samym pomyślałem. Przecież to już kompletnie będzie wozić powietrze .
przemeqq
Sympatyk forum
Posty: 769
Rejestracja: sob 12:51, 26 sie 2006
Lokalizacja: Bałuty

Post autor: przemeqq »

Kopara mi opadła drugi raz. Tramwaj na Narutowicza i Zielonej raz na ruski rok, do tego ta żenada pt. 15A. Co za problem by był, gdyby 12 dojeżdżała do pętli Legionów?
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Steint pisze:
jan_defecto pisze:Czy ten wspaniały wynalazek zwany 15A będzie obsługiwany przez 1x805 czy 2x805 ?

Dokładnie o to samym pomyślałem. Przecież to już kompletnie będzie wozić powietrze .

Prawie nikt tym nie będzie jeździł tylko Ci, którzy chcą dojechać do ronda i przesiąść się na Z5 ale takich osób będzie naprawdę niewiele. Do takiego czegoś 1 wagon wystarczy i tak będą w nim pustki, ale pewnie wyślą składy.

Teraz na Zielonej jest 13 kursów na godzinę (6x12, 4x13, 3x9) a za chwilę będzie tylko 7 więc o prawie połowa będzie obcięta liczba tramwajów na Zielonej.
Na Narutowicza jest 16 kursów, a będzie 10 w tym 7 jako solówki.
Za to na Piłsudskiego jest 15 kursów na godzinę a będzie 21, więc aż 3x tyle co na Zielonej.
ODPOWIEDZ