Żeromskiego: przebudowa magistrali ciepłowniczej - objazdy
Żeromskiego: przebudowa magistrali ciepłowniczej - objazdy
W związku z przebudową magistrali ciepłowniczej na ulicy Żeromskiego od 30 lipca tramwaje i autobusy poruszające się tą ulicą zmienią trasy :
linia 12
WYSZYŃSKIEGO – Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Bandurskiego, Mickiewicza, Piłsudskiego, Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, działki, Telefoniczna – STOKI
linia 15
TELEFONICZNA – działki, Pomorska, pl. Wolności, Legionów, Cmentarna, Srebrzyńska – KOZINY
linia 15A
CHOCIANOWICE – IKEA – Pabianicka – RONDO LOTNIKÓW LWOWSKICH
linia Z5
KURCZAKI – Kurczaki, Rzgowska, Broniewskiego, rondo Insurekcji Kościuszkowskiej, Broniewskiego, Paderewskiego, Politechniki, Żeromskiego, Mickiewicza, Łąkowa, Kopernika, Gdańska, Legionów – PLAC WOLNOŚCI
PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Cieszyńska, Pabianicka, Paderewskiego, Rzgowska, Kurczaki – KURCZAKI
linie 50 i 50A
ze Rzgowa i Gadki Starej do skrzyżowania Żeromskiego – Mickiewicza bez zmian, a następnie Mickiewicza, Łąkową, Kopernika i dalej obecną trasą.
linia 80
z Maratońskiej do skrzyżowania Łąkowa – Skłodowskiej-Curie bez zmian, Łąkowa, Kopernika, Wólczańska i dalej obecną trasą.
linie 99 i 99A
z Nowy Józefów i Maratońskiej do skrzyżowania Łąkowa – Skłodowskiej-Curie bez zmian, a następnie Łąkowa, Kopernika, Gdańska, Skłodowskiej-Curie i dalej obecną trasą.
linia N2
ze Świtezianki do skrzyżowania Mickiewicza – Żeromskiego bez zmian, a następnie Mickiewicza, Łąkowa, Kopernika i dalej obecną trasą.
linia 12
WYSZYŃSKIEGO – Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Bandurskiego, Mickiewicza, Piłsudskiego, Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, działki, Telefoniczna – STOKI
linia 15
TELEFONICZNA – działki, Pomorska, pl. Wolności, Legionów, Cmentarna, Srebrzyńska – KOZINY
linia 15A
CHOCIANOWICE – IKEA – Pabianicka – RONDO LOTNIKÓW LWOWSKICH
linia Z5
KURCZAKI – Kurczaki, Rzgowska, Broniewskiego, rondo Insurekcji Kościuszkowskiej, Broniewskiego, Paderewskiego, Politechniki, Żeromskiego, Mickiewicza, Łąkowa, Kopernika, Gdańska, Legionów – PLAC WOLNOŚCI
PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Cieszyńska, Pabianicka, Paderewskiego, Rzgowska, Kurczaki – KURCZAKI
linie 50 i 50A
ze Rzgowa i Gadki Starej do skrzyżowania Żeromskiego – Mickiewicza bez zmian, a następnie Mickiewicza, Łąkową, Kopernika i dalej obecną trasą.
linia 80
z Maratońskiej do skrzyżowania Łąkowa – Skłodowskiej-Curie bez zmian, Łąkowa, Kopernika, Wólczańska i dalej obecną trasą.
linie 99 i 99A
z Nowy Józefów i Maratońskiej do skrzyżowania Łąkowa – Skłodowskiej-Curie bez zmian, a następnie Łąkowa, Kopernika, Gdańska, Skłodowskiej-Curie i dalej obecną trasą.
linia N2
ze Świtezianki do skrzyżowania Mickiewicza – Żeromskiego bez zmian, a następnie Mickiewicza, Łąkowa, Kopernika i dalej obecną trasą.
Właśnie remont Żeromskiego ma trwać do końca sierpnia, poza tym te informację są ze strony MPK.
Najgorsze to, że na Piłsudskiego będzie teraz dużo więcej tramwajów a na Zielonej zostanie tylko 9 i 13 więc gratulacje w dodatku ZDiT nie zwiększa częstotliwości 13.
Ale najgorszy pomysł to 15A na takiej krótkiej trasie.
Najgorsze to, że na Piłsudskiego będzie teraz dużo więcej tramwajów a na Zielonej zostanie tylko 9 i 13 więc gratulacje w dodatku ZDiT nie zwiększa częstotliwości 13.
Ale najgorszy pomysł to 15A na takiej krótkiej trasie.
Co oni się uparli na to 15A do Portu? Miasto ma umowę z Portem na określoną ilość kursów?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tomass94, łącznie zmieniany 1 raz.
Przede wszystkim to coś jeszcze bardziej pogłębia dziurę na odcinku PlN-RLL. Skierowanie wszystkich 16 na Ikeę nie dość, że odciążyłoby zapchany PlN (można by tam np. zakrańcować 5 zamiast pchać ją na Dąbrowę - akurat koszty wyszłyby mniej więcej na zero) to jeszcze wzmocniłby ten dość newralgiczny odcinek.
px33 pisze:Przede wszystkim to coś jeszcze bardziej pogłębia dziurę na odcinku PlN-RLL. Skierowanie wszystkich 16 na Ikeę nie dość, że odciążyłoby zapchany PlN (można by tam np. zakrańcować 5 zamiast pchać ją na Dąbrowę - akurat koszty wyszłyby mniej więcej na zero) to jeszcze wzmocniłby ten dość newralgiczny odcinek.
Ten pomysł byłby najlepszy wystarczyłoby wydłużyć 15A o 2 przystanki do pl. Niepodległości a 16 i 16A kończy tam swoją trasę więc warto byłoby połączyć te linie. 15A jak ma jeździć co 10 minut, a 16 i 16A też łącznie jeżdżą co 10 minut wydłużyć to kosztem usunięcia 15A przy okazji odciążyłoby to często zapchaną 11. Wtedy 5 może kończyć trasę na pl. Niepodległości. Koszty tego byłyby bardzo podobne a zarobki na pewno większe i w ten sposób ZDiT sam się spisuje na straty ale niestety w Polsce wiele decyzji nawet nie jest przemyślana .
-
- Megagaduła
- Posty: 2286
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Czy ten wspaniały wynalazek zwany 15A będzie obsługiwany przez 1x805 czy 2x805 ?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 4 razy.
Steint pisze:jan_defecto pisze:Czy ten wspaniały wynalazek zwany 15A będzie obsługiwany przez 1x805 czy 2x805 ?
Dokładnie o to samym pomyślałem. Przecież to już kompletnie będzie wozić powietrze .
Prawie nikt tym nie będzie jeździł tylko Ci, którzy chcą dojechać do ronda i przesiąść się na Z5 ale takich osób będzie naprawdę niewiele. Do takiego czegoś 1 wagon wystarczy i tak będą w nim pustki, ale pewnie wyślą składy.
Teraz na Zielonej jest 13 kursów na godzinę (6x12, 4x13, 3x9) a za chwilę będzie tylko 7 więc o prawie połowa będzie obcięta liczba tramwajów na Zielonej.
Na Narutowicza jest 16 kursów, a będzie 10 w tym 7 jako solówki.
Za to na Piłsudskiego jest 15 kursów na godzinę a będzie 21, więc aż 3x tyle co na Zielonej.