Trasa W-Z + tramwaj na Olechów

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
tgm78
Bywalec
Posty: 116
Rejestracja: czw 20:10, 09 sie 2012

Post autor: tgm78 »

Do nieudanych planów można dopisać remont torów i wiaduktu na Przybyszewskiego, plan a może oczekiwanie na inwestycje wokół zajezdni Dąbrowskiego oraz odkładanie remontu torowiska na samej ulicy Dąbrowskiego.
Jakby to jakoś połączyć w całość - spokojnie 2 i 2A wystarczyłaby na trasie Dąbrowskiego -Rydza Śmigłego-Przybyszewskiego -Kościuszki-Limanowskiego-Żabieniec (2A) -Szczecińska (2) - z kursami łącznymi co 6 minut, a 94 zamiast Z3 z Augustowa do Plac Niepodległości.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tgm78, łącznie zmieniany 1 raz.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Niech zgadnę, przebudowa Fabrycznego też jest bez sensu?
tgm78
Bywalec
Posty: 116
Rejestracja: czw 20:10, 09 sie 2012

Post autor: tgm78 »

To ma sens. Bo choć jeden dworzec w Łodzi zbudują z pomysłem.

Bezsensem jest remontowanie torów kawałkami, a nie w całości po nowym wiadukcie na Przybyszewskiego. Nie jestem technikiem, ale co to za tory na asfalcie na czas remontu jednej części wiaduktu? To nagle tory są dobre?

Dziwne jest na co czekają na Dąbrowskiego? Może na tą trasę z przebitkę do Bednarskiej, albo market w zajezdni Dąbrowskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tgm78, łącznie zmieniany 2 razy.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Fabryczny zyska sens jak już zbudują tunel z przystankiem w centrum (a nie na parkingu supermarketu), wtedy kiedy z mniej więcej każdego osiedla da się dojechać do centrum i na Fabryczny kolejką miejską (oczywiście w cenie biletu, ewentualnie migawki ŁTZ). To jest bardziej projekt z potencjałem na przyszłość niż na teraz (na kilkanaście połączeń do Warszawy i trochę R/ŁKA po wioskach, które może staną się popularne dzięki ofercie wspólnego biletu, chociaż tutaj rozmowy chyba stanęły)
tgm78
Bywalec
Posty: 116
Rejestracja: czw 20:10, 09 sie 2012

Post autor: tgm78 »

Odnosi się wrażenie, że obecne plany są super, ale w praktyce jak zwykle do poprawki. ŁTR z Pabianic do Zgierza mamy ? - nie. I pewnie coś i tu nie wypali i zostaną namiastki ulepszeń... norma.
Biletomat
Stały bywalec
Posty: 319
Rejestracja: wt 18:01, 03 sty 2012
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Biletomat »

a mam pytania do Was po co reorganizować autobusy
jeżdżące po Retkini czy nie może być jak jest ?
Skąd Wam się wzięła pętla autobusowa na Wyszyńskiego ?


Pytanie do SEC


dojechać do pawilonu obok pętli Kusocińskiego. Nie dojadę.
76 skończy trasę przy Wyszyńskiego, nie może dojechać do Kusocińskiego jak obecnie ?
(...)

80 i 99 skończą trasę przy Wyszyńskiego. dlaczego ? moge prosić o uzasadnienie
(...)

w przypadku reorganizacji, czyli wycofania 98 i 99 z Retkini
Czemu tak chcesz Retkinię pozbawić komunikacji lub drastycznie zmodyfikować ?



Po prostu nie mogę zrozumieć co wy chcecie osiągnąć

poprzez modyfikacje połączeń na Retkini, czy jak dotychczas jest lub będzie źle ?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Biletomat, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Pętla autobusowa będzie tam budowana w ramach modernizacji trasy WZ.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
tgm78
Bywalec
Posty: 116
Rejestracja: czw 20:10, 09 sie 2012

Post autor: tgm78 »

Specyficzny układ ulic na Retkini nie pozwala na wiele. Pętla autobusowa na Wyszyńskiego to po co? Ludzie specjalnie będą jechać do końca, by 76, 80,86, 99 ich rozwiozły gdzie?

Po drugie odnoszę wrażenie, że w Łodzi ruch kołowy i tramwajowy odbywa się po trasie Retkinia-Centrum-Widzew-Olechów. Resztę Łodzi to co wyburzą?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tgm78, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Do samego DTC nic, ale do modernizacji trasy WZ wiele.

Jak wiadomo, w ramach modernizacji budowana będzie pętla autobusowa przy pętli tramwajowej na Wyszyńskiego.

O, to treść wariantu który wybrali łodzianie:
Obrazek

Chociaż pozostałe warianty pod tym względem się nie różniły.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

To już się za bardzo rozciąga na kilka wątków, więc trzeba uporządkować:

http://www.komunikacjalodz.fora.pl/lodz,1/trasa-w-z-tramwaj-na-olechow-do-della,1549.html#48474 - Trasa W-Z + tramwaj na Olechów/do Dell-a - stara dyskusja

http://www.komunikacjalodz.fora.pl/lodz,1/tramwaj-pod-ziemia,2281.html - Tunel - stara dyskusja

http://www.komunikacjalodz.fora.pl/lodz,1/dworzec-tramwajowy-piotrkowska-centrum,454.html - Dworzec tramwajowy Piotrkowska Centrum

Ten temat, mimo szerokiej dyskusji, pozwalam sobie zamknąć i proszę Was o kontynuowanie w powyższych, najlepiej dotyczącym trasy W-Z + tramwaju na Olechów
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Swoją drogą, ładna nazwa budy z kebabem - "lokal małej gastronomii"
Zablokowany