Tramwaj służbowy
-
- Sympatyk forum
- Posty: 842
- Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
- Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)
Tramwaj służbowy
Dziś na Choćkach wagon 2353 miał tablicę Służbowy. Jaka jest funkcja takiego tramwaju?
Re: Tramwaj służbowy
MKMLODZ pisze:Dziś na Choćkach wagon 2353 miał tablicę Służbowy. Jaka jest funkcja takiego tramwaju?
Jeździ w nocy do Pabianic, ale dokładnie nie wiem czy ma jakiś rozkład.
Skoro on i tak jedzie, to wpisaliby go w rozkład i ZDiT by sobie dorobił. Niektóre aspekty łódzkiej komunikacji miejskiej naprawdę trudno zrozumieć.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Ale nawet gdyby Pabianice za niego nie zapłaciły, Łódź by na tym skorzystała. Podobnie jak mieszkańcy Pabianic.tomass94 pisze:Ale wtedy może Pabianice i gminy po drodze musiałyby za niego płacić, a pewnie nie chcą.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
A to czemu nie? Skoro Pabianice płacą za tramwaj, to tym bardziej nie powinien im przeszkadzać tramwaj za darmo (na którym zarobi Łódź). Skoro i tak jeździ, to niech zabiera ludzi. Ktoś skasuje bilet i już zysk.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
A może MPK mogłoby ten kurs obsługiwać komercyjnie? Ale pewnie nie da rady - procedury, zamówienia publiczne itd. Poza tym to się nie zwróci, bo żeby był zysk, musiałby być konduktor - sam pasażer nie będzie wiedział, że trzeba kupić specjalny bilet i skasuje normalny albo nie skasuje w ogóle. A konduktora trzeba opłacić. Pracującego w nocy - chyba nawet jeszcze drożej.
W każdym razie gdyby ZDiT za to nie płacił (a tramwaj i tak musi jeździć, więc płaci za niego MPK), ZDiT by zyskał, ale MPK już nie. Pozornie nie, bo to z funduszy ZDiT-u remontowane są chociażby torowiska (tylko ile metrów torowiska za zysk z tego kursu się wyremontuje?), nie mówiąc o wozokilometrach (za ile dodatkowych metrów jazdy ZDiT będzie mógł zapłacić?). Kilku pasażerów dziennie w tą, czy w tą, pewnie nie robi nikomu różnicy. Szkoda. Zysk dla pasażerów byłby, bo mogliby się wydostać późnym wieczorem z miasta czy późnym wieczorem wrócić.
W każdym razie gdyby ZDiT za to nie płacił (a tramwaj i tak musi jeździć, więc płaci za niego MPK), ZDiT by zyskał, ale MPK już nie. Pozornie nie, bo to z funduszy ZDiT-u remontowane są chociażby torowiska (tylko ile metrów torowiska za zysk z tego kursu się wyremontuje?), nie mówiąc o wozokilometrach (za ile dodatkowych metrów jazdy ZDiT będzie mógł zapłacić?). Kilku pasażerów dziennie w tą, czy w tą, pewnie nie robi nikomu różnicy. Szkoda. Zysk dla pasażerów byłby, bo mogliby się wydostać późnym wieczorem z miasta czy późnym wieczorem wrócić.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:A może MPK mogłoby ten kurs obsługiwać komercyjnie? Ale pewnie nie da rady - procedury, zamówienia publiczne itd.
MPK ma umowę powierzenia jako podmiot wewnętrzny i zgodnie z rozporządzeniem WE 1370 takie komercyjne świadczenie usług na zewnątrz raczej nie wchodzi w grę. Muszą być porozumienia międzygminne, zawierane między JST, czyli to musi przejść przez ZDiT.
Tramwaj..
Ostatnio widziałem techniczny z Chocianowic jechał Narutowicza-Zielona z wózkiem na przyczepce i skręcil w Gdanską.Mam takie pytanko.Jak wyjeżdza z Tramwajowej czy manewruje bo tory są tylko we wschodnik kierunku do Kopcinskiego
Marcin pisze: MPK ma umowę powierzenia jako podmiot wewnętrzny i zgodnie z rozporządzeniem WE 1370 takie komercyjne świadczenie usług na zewnątrz raczej nie wchodzi w grę. Muszą być porozumienia międzygminne, zawierane między JST, czyli to musi przejść przez ZDiT.
Absurdy unijne. Socjalizm pełną gębą. Kolejny dowód na nieskończoność głupoty.....