Znowu skracać do pl. Niepodległości? Widać to po przykładzie linii 3, że wpychanie tramwaju na siłę na pl. Niepodległości nie ma sensu. Fakt, że stan torowiska na Dąbrowskiego jest fatalny ale jak już to linia 2 przez Przybyszewskiego i Śmigłego-Rydza na Dąbrowę a 4 na Chojny. Może ZDiT w końcu zrobi coś z tym problemem i ruszą wcześniej prace niż w 2015 roku.
Wydaje mi się, że rejon ulic Dąbrowskiego/Lodowa/Wedmanowej/Tomaszowska itd. jest mocno skomunikowany autobusami, przez co tramwaj jest niepotrzebny tam, z resztą nawet nie ma takich planów w ogóle. Linie 69/A/B,71,72,77,92,95 to chyba jednak dużo
Nie potrzebujemy kolejnego tematu w stylu "tą linię wysłałbym tam, inną tam".
Tramwaj w części przemysłowe nigdy nie będzie opłacalny, bo takie rejony generują ruch tylko w określonych godzinach, a wybudować i utrzymać za coś trzeba.