Łódź tunelami stoi
Łódź tunelami stoi
W związku z prawdopodobnym zamknięciem JPII od Pabianickiej ZDIT uprasza ostatnio o wstrzymanie robót zagrażających przejezdności uliczek Rokicia.... We wrześniu rozkopią Piłsudskiego i Mickiewicza, cały czas kopią pod -w ciągu- "nowej" Węglowej, więc ruch na Kopcińskiego zniknie?
O ile objazd 52 przez Obywatelską i Politechniki oraz przeciskanie się 50 i 61 przez Nowe Sady jest do wyobrażenia, to ciekawe jakie objazdy dadzą 8,9,10, 14, czy w końcu jak Zetki ominą wykopki pod Kopcińskiego. Ciekawe kiedy w końcu Łódź ...zamieni się w jedną wielką dziurę ... po wykopie....
O ile objazd 52 przez Obywatelską i Politechniki oraz przeciskanie się 50 i 61 przez Nowe Sady jest do wyobrażenia, to ciekawe jakie objazdy dadzą 8,9,10, 14, czy w końcu jak Zetki ominą wykopki pod Kopcińskiego. Ciekawe kiedy w końcu Łódź ...zamieni się w jedną wielką dziurę ... po wykopie....
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Re: Łódź tunelami stoi
Wkurza mnie to, że gdy nie ma inwestycji ludzie płaczą, a gdy te inwestycje są realizowane, to co? Ludzie płaczą...cichtom pisze:W związku z prawdopodobnym zamknięciem JPII od Pabianickiej ZDIT uprasza ostatnio o wstrzymanie robót zagrażających przejezdności uliczek Rokicia.... We wrześniu rozkopią Piłsudskiego i Mickiewicza, cały czas kopią pod -w ciągu- "nowej" Węglowej, więc ruch na Kopcińskiego zniknie?
O ile objazd 52 przez Obywatelską i Politechniki oraz przeciskanie się 50 i 61 przez Nowe Sady jest do wyobrażenia, to ciekawe jakie objazdy dadzą 8,9,10, 14, czy w końcu ominą wykopki pod Kopcińskiego. Ciekawe kiedy Łódź w końcu ...zamieni się w jedną wielką dziurę ... po wykopie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja nie płaczę, tylko po co to wszystko na raz... Inwestycja dla inwestycji...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Jak tylko będzie takie zapotrzebowanie to nie widzę przeszkód.
A co do zetek to mnie ciekawi czy wystarczy autobusów MPK (a jestem prawie w 100% pewien, że nie wystarczy) i ile będzie trzeba zaangażować innych firm?
Możliwości objazdów dla 10, 12 i 14 właściwie nie ma. Przez centrum nie przejadą, bo remont WZ, na Kopernika roboty a z Legionów nie ma skrętu na południe. Co jeszcze z 1, 4 i 5 podczas remontu Kilińskiego, który będzie w tym roku (i kolejnym)? Po Kilińskiego nie pojadą, ewentualnie część będzie mogła jechać na ŁTR-em do Zielonej, potem do Kilińskiego i swoimi trasami, ale dochodzi remont skrzyżowania Narutowicza i Kilińskiego, który uniemożliwi przejazd również 9(A), 12 i 13... Normalnie ja się boję hehe dobrze, że głównie poruszam się w osi P-P, ale współczuję osobom korzystającym z tych linii. A sobie będę współczuł jak dojdzie do remontu skrzyżowania Kościuszki z Mickiewicza i ŁTR nie będzie przejezdny oraz remontu w okolicach skrzyżowania Piotrkowska/Wigury/Żwirki.
W każdym razie... Będzie to trzeba jakoś przeboleć, żeby było lepiej
A co do zetek to mnie ciekawi czy wystarczy autobusów MPK (a jestem prawie w 100% pewien, że nie wystarczy) i ile będzie trzeba zaangażować innych firm?
Możliwości objazdów dla 10, 12 i 14 właściwie nie ma. Przez centrum nie przejadą, bo remont WZ, na Kopernika roboty a z Legionów nie ma skrętu na południe. Co jeszcze z 1, 4 i 5 podczas remontu Kilińskiego, który będzie w tym roku (i kolejnym)? Po Kilińskiego nie pojadą, ewentualnie część będzie mogła jechać na ŁTR-em do Zielonej, potem do Kilińskiego i swoimi trasami, ale dochodzi remont skrzyżowania Narutowicza i Kilińskiego, który uniemożliwi przejazd również 9(A), 12 i 13... Normalnie ja się boję hehe dobrze, że głównie poruszam się w osi P-P, ale współczuję osobom korzystającym z tych linii. A sobie będę współczuł jak dojdzie do remontu skrzyżowania Kościuszki z Mickiewicza i ŁTR nie będzie przejezdny oraz remontu w okolicach skrzyżowania Piotrkowska/Wigury/Żwirki.
W każdym razie... Będzie to trzeba jakoś przeboleć, żeby było lepiej
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
Pamiętaj, że do czasu rozpoczęcia remontów będzie uruchomione 14 tramwajów z Bielefeldu a w pewnym momencie będzie można po prostu zamknąć na sieci kilka najgorszych konstali - taki manewr jest/będzie możliwy na obu końcówkach sieci (Wyszyńskiego-Bratysławska i Augustów-Lodowa albo -Stary Widzew, obie będą w pewnym momencie bankowo odcięte i jeśli ktoś ogarnięty będzie organizował remonty to najpierw będzie robione centrum i odcięte końcówki z konstalami a potem będzie można zrobić końcówki przy przejezdnym centrum)A co do zetek to mnie ciekawi czy wystarczy autobusów MPK (a jestem prawie w 100% pewien, że nie wystarczy) i ile będzie trzeba zaangażować innych firm?
Najgorsze Konstale - a jak się jakiś popsuje, to laweta?
Na odcięte końcówki wysyła się pojazdy w najlepszym stanie technicznym (choć niekoniecznie wizualnym) - o najmniejszym prawdopodobieństwie awarii.
Tramwaje Podmiejskie przy odciętym odcinku Konstantynów-Lutomiersk zawsze zostawiały tam GT6.
Tego tunelu pod Pabianicką nie mieli czasem robić pod ruchem? Nie mówiąc już o Kopcińskiego, gdzie i tak jest wiadukt.
Na odcięte końcówki wysyła się pojazdy w najlepszym stanie technicznym (choć niekoniecznie wizualnym) - o najmniejszym prawdopodobieństwie awarii.
Tramwaje Podmiejskie przy odciętym odcinku Konstantynów-Lutomiersk zawsze zostawiały tam GT6.
Tego tunelu pod Pabianicką nie mieli czasem robić pod ruchem? Nie mówiąc już o Kopcińskiego, gdzie i tak jest wiadukt.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kuba_bed pisze:Jak tylko będzie takie zapotrzebowanie to nie widzę przeszkód.
A co do zetek to mnie ciekawi czy wystarczy autobusów MPK (a jestem prawie w 100% pewien, że nie wystarczy) i ile będzie trzeba zaangażować innych firm?
Możliwości objazdów dla 10, 12 i 14 właściwie nie ma. Przez centrum nie przejadą, bo remont WZ, na Kopernika roboty a z Legionów nie ma skrętu na południe. Co jeszcze z 1, 4 i 5 podczas remontu Kilińskiego, który będzie w tym roku (i kolejnym)? Po Kilińskiego nie pojadą, ewentualnie część będzie mogła jechać na ŁTR-em do Zielonej, potem do Kilińskiego i swoimi trasami, ale dochodzi remont skrzyżowania Narutowicza i Kilińskiego, który uniemożliwi przejazd również 9(A), 12 i 13... Normalnie ja się boję hehe dobrze, że głównie poruszam się w osi P-P, ale współczuję osobom korzystającym z tych linii. A sobie będę współczuł jak dojdzie do remontu skrzyżowania Kościuszki z Mickiewicza i ŁTR nie będzie przejezdny oraz remontu w okolicach skrzyżowania Piotrkowska/Wigury/Żwirki.
W każdym razie... Będzie to trzeba jakoś przeboleć, żeby było lepiej
Autobusów na pewno nie starczy, aktualnie jest spory problem z obsadzeniem planowo przede wszystkim prac przegubowych, co skutkuje krótkimi wozami na takich liniach jak 57,81,87,96. A tabor się cały starzeje. Niby ma być przetarg na 50 wozów, i to mogłoby ustabilizować sytuację, ale gdy zajdzie taka sytuacja, że z wozami planowymi i zetkami będzie trzeba sporo autobusów i MPK nie skasuje podobnej liczby do tej otrzymanej w ramach przetargu, to już aktualnie jest duży ścisk na zakładach, szczególnie na Limanowskiego. Pewnie ogłoszą jakiś przetarg zewnętrzny, i zetki będą mieszane jak za czasów ŁTR-u. W latach 2013-2015 miasto będzie wielkim placem budowy, pozostaje przeczekać te trzy lata w spokoju, a później cieszyć się z Trasy W-Z, Trasy Górna i Nowej Fabrycznej Idzie ku dobremu, mimo wszystko.
kuba_bed pisze:Jak tylko będzie takie zapotrzebowanie to nie widzę przeszkód.
A co do zetek to mnie ciekawi czy wystarczy autobusów MPK (a jestem prawie w 100% pewien, że nie wystarczy) i ile będzie trzeba zaangażować innych firm?
Możliwości objazdów dla 10, 12 i 14 właściwie nie ma. Przez centrum nie przejadą, bo remont WZ, na Kopernika roboty a z Legionów nie ma skrętu na południe. Co jeszcze z 1, 4 i 5 podczas remontu Kilińskiego, który będzie w tym roku (i kolejnym)? Po Kilińskiego nie pojadą, ewentualnie część będzie mogła jechać na ŁTR-em do Zielonej, potem do Kilińskiego i swoimi trasami, ale dochodzi remont skrzyżowania Narutowicza i Kilińskiego, który uniemożliwi przejazd również 9(A), 12 i 13... Normalnie ja się boję hehe dobrze, że głównie poruszam się w osi P-P, ale współczuję osobom korzystającym z tych linii. A sobie będę współczuł jak dojdzie do remontu skrzyżowania Kościuszki z Mickiewicza i ŁTR nie będzie przejezdny oraz remontu w okolicach skrzyżowania Piotrkowska/Wigury/Żwirki.
W każdym razie... Będzie to trzeba jakoś przeboleć, żeby było lepiej
Ja też jeżdżę głównie na trasie P-P, ale i tak będzie mała apokalipsa: ŁTR też będzie zamknięty, bo wykop, trasa WZ zamknięta (już podobno mają tunel robić od jesieni), Kopernika do jesieni, Kilińskiego z Narutowicza chyba jakoś już latem. Będzie super.
przemeqq pisze:Ja też jeżdżę głównie na trasie P-P, ale i tak będzie mała apokalipsa: ŁTR też będzie zamknięty, bo wykop, trasa WZ zamknięta (już podobno mają tunel robić od jesieni), Kopernika do jesieni, Kilińskiego z Narutowicza chyba jakoś już latem. Będzie super.
Będzie zamknięty, ale nie na tak długo. Nie wiem jak bardzo będą przerabiali skrzyżowanie Piotrkowska/Żwirki/Wigury, ale na to wystarczy pewnie tylko kilka tygodni, podobnie jak z Kościuszki i Mickiewicza - patrząc jedynie na układ torowy. Oba skrzyżowania bez problemu mogą, a nawet powinny być robione, w tym samym czasie, aby jak najmniej utrudniać przejazd. Zresztą musiałbym się przyjrzeć co na ten temat jest napisane w przetargu, bo kojarzy mi się, że zamawiający wymaga skoordynowania pewnych robót na tym odcinku.
No i dochodzi do tego kwestia metody kopania/dążenia tunelu, bo z tego co pamiętam nie jest to ustalone. Chociaż akurat na tak krótkim odcinku wszystko pewnie będzie odbywało się metodą kopania wielkiej dziury.
Centrum to najważniejszy w całym projekcie odcinek i najbardziej wymagający oraz czasochłonny. Dlatego resztę bez problemu można zacząć robić nieco później, tym bardziej przy podzieleniu na części by każdy wykonawca zdążył zrobić swoją część do konkretnego terminu.