W takim razie po co ogłoszono przetarg na poszerzenie przystanków? A tak na marginesie, to jak wnioskowałem w tej sprawie odpisano, że zmiana jest niemożliwa gdyż zakorkuje ul. Struga. Kolejny raz ZDiT wydaje sprzeczne decyzje.mig pisze:To już dość dawno się stało, od tamtej pory możliwa jest wymiana pasażerów dwóch tramwajów wjeżdżających na przystanek na jednej fazie.estimate85 pisze:Chyba jakaś regulacja świateł na skrzyżowaniu Kościuszki/Struga miała miejsce
Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Gdzie teraz autobusy z pl. Dąbrowskiego mają przerwy na posiłek? Bo Tramwajowa jest przecież odcięta.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
W listopadzie otwarcie Kilińskiego dla tramwajów, jednak linie jakie będą tam skierowane to na razie tajemnica: http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53184.html
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Czemu wszystkie zmiany w tym mieście są ogłaszane z dnia na dzień, bez szans na dyskusję czy jakieś konsultacje?
Może warto by zorganizować druga rundę konsultacji, tym razem z konkretnymi propozycjami na stole.
Może warto by zorganizować druga rundę konsultacji, tym razem z konkretnymi propozycjami na stole.
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Myślę, że to jeszcze jest tajemnica nawet dla samego ZDiT Nowa, docelowa siatka jeszcze nie została ostatecznie ustalona, więc podejrzewam, że zostanie wdrożony jakiś wariant pośredni.mateeusz pisze:W listopadzie otwarcie Kilińskiego dla tramwajów, jednak linie jakie będą tam skierowane to na razie tajemnica: http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 53184.html
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Wróci normalna 1. 5 nie wróci, bo jeździ bez ramki. Podejrzewam, że 4 na czerwonych tablicach tzn. prosto na Chojny, taki dozwolony dublet. Ewentualnie 7 z Kozin: objazd Kilińskiego-Piłsudskiego w prawo na Niższą.
Ostatnio zmieniony pt 08:20, 07 paź 2016 przez volt, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Jeszcze piątka na Kilińskiego nie zginęła, kiedy my żyjemy
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Na necie jest wypowiedź. Po pierwsze mieszkańcy Wojska Polskiego są przeciw. Po drugie 5 już jeździ bez ramki. Ja wolałbym autobus na Teofilów z Chojen. Tak dadzą podobną nową np 17 lub zmodyfikują coś. Np. 7 na Śląska i 7A na Kurczaki
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Mam wiarygodniejsze źródła niż czyjaś wypowiedź na necie
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
5 w obecnym kształcie sprawdza się chyba całkiem nieźle, więc fajnie byłoby gdyby udało się ją zachować.
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Tak więc Panie Mig co Kurczaki dostaną? Błagam nie godzinę na Żabieniec! No chyba, że zamienią 2 z 6
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Jest pewna koncepcja na połączenie w tej relacji, natomiast co ostatecznie z tego będzie nie wiem.
5 na starej trasie wzmacniałaby wiele rejonów obsłużonych dziś niedostatecznie - Czerwony Rynek, Przybyszewskiego, Limanowskiego. Z Dołów na Bałucki można uruchomić autobus, których w przeciwieństwie do tramwajów mamy pod dostatkiem. Poza tym 5 odciąży kilka popularnych linii autobusowych, jak 83, 96 czy 70.
5 na starej trasie wzmacniałaby wiele rejonów obsłużonych dziś niedostatecznie - Czerwony Rynek, Przybyszewskiego, Limanowskiego. Z Dołów na Bałucki można uruchomić autobus, których w przeciwieństwie do tramwajów mamy pod dostatkiem. Poza tym 5 odciąży kilka popularnych linii autobusowych, jak 83, 96 czy 70.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Czy odwieszenie 7 na Niższą ma tak naprawdę sens? Może 1 i 4 skierować starymi trasami, a 5 utrzymać jak jeździ zaś 7 z Kozin na Kurczaki, ale przez Kilińskiego, Przybyszewskiego - czyli po trasie starej 5. W przypadku Przybyszewskiego, to każdy dzień awarii na ŁTR pokazuje jak sama 3 się nie sprawdza. Z Górniaka na Zarzew nie ma się czym innym wydostać, co jest nienormalną sytuacją. Ewidentnie brakuje alternatywnej linii na wzór dawnej 18. Pozostawienie na Przybyszewskiego jednego tramwaju, było największym błędem reformy z 2001 roku. Podobnie jak na Politechniki - Żeromskiego, ale tam na całej długości są alternatywne linie autobusowe. Tutaj tego nie ma. Może warto coś z tym zrobić?
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Re: Nowe trasy tramwajowe wokół dworca Łódź Fabryczna
Autobus z Dołów w okolice Bałuckiego to niezły pomysł mógłby obsłużyć część Dołów i zakończyć trasę np. przy WORD i zmienić trasę 56, żeby jechało prosto bez dodatkowych wjazdów w boczne ulice. Brak ramki czy numer linii nie będący na czerwono nie oznacza, że taka trasa zostanie. Pamiętam jak były roboty na Limanowskiego i pewnym momencie nie oznaczali linii 2 i 5 czerwonym kolorem tylko były oznaczone jako trasa stała. Wiele osób myślało, że linia 5 zostanie na Wycieczkowej ale ostatecznie wszystko wróciło do stanu sprzed remontu. Podobnie jest teraz przestali oznaczać na czerwono bo przez ile można każdy się przyzwyczaił do tej trasy.
Według mnie linia 5 też powinna jechać do centrum i na Kurczaki po drodze ma Dworzec Łódź Fabryczna, Piłsudskiego, Górniak i duże osiedle Chojny czyli rejony bardziej atrakcyjne niż Doły. Jakby 1 i 5 wróciły co 12 minut na Kilińskiego to byłoby całkiem fajnie. Linie 4 i 7 mogłyby wrócić po otwarciu przejazdu na Dąbrowę ale trochę innymi trasami jak sprzed remontów. Linia 4 mogłaby pojechać przez Węglową, Tramwajową, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego-Rydza, Dąbrowskiego, a linia 7 przez ŁTR lub Kilińskiego następnie Dąbrowskiego, Niższą.
Co do jednej linii na Przybyszewskiego to jest za mało. Kiedyś planowano 41 przedłużyć na Lodową i to nie byłby głupi pomysł tylko, że nie kursuje za często.
Według mnie linia 5 też powinna jechać do centrum i na Kurczaki po drodze ma Dworzec Łódź Fabryczna, Piłsudskiego, Górniak i duże osiedle Chojny czyli rejony bardziej atrakcyjne niż Doły. Jakby 1 i 5 wróciły co 12 minut na Kilińskiego to byłoby całkiem fajnie. Linie 4 i 7 mogłyby wrócić po otwarciu przejazdu na Dąbrowę ale trochę innymi trasami jak sprzed remontów. Linia 4 mogłaby pojechać przez Węglową, Tramwajową, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego-Rydza, Dąbrowskiego, a linia 7 przez ŁTR lub Kilińskiego następnie Dąbrowskiego, Niższą.
Co do jednej linii na Przybyszewskiego to jest za mało. Kiedyś planowano 41 przedłużyć na Lodową i to nie byłby głupi pomysł tylko, że nie kursuje za często.