eDragon55 pisze:Trochę szkoda, że na 7 mają być cały czas solo mógłby chociaż drugi kurs być obsługiwany składem jeśli ma jeździć na trasie Chojny - Koziny przez Kilińskiego. Jak zwykle Koziny tracą najwięcej a w tramwajach jest tam zapełnienie większe niż na Stokach. Rozumiem braki taboru ale jeśli nie ma skąd wziąć składów to można byłoby linię 5 też co drugi kurs obsługiwać składem.
Nie przesadzajmy znowu. Prawda jest taka, że z 2x805Na co 20 minut będzie solówka co 12 minut. Koziny nigdy nie były i nie będą sporym generatorem ruchu w tramwajach. Tam od lat wszyscy są przyzwyczajeni raczej do autobusów. Zmienić cokolwiek może tylko przywrócenie relacji skrętnej z Srebrzyńskiej w Włókniarzy.
Ale co do 5 to też prawda. Tam pomijając 2-3h kursowania w szczycie spokojnie wystarczą solówki.
No i Stoki też. Tam 12 co 12 minut to za wiele, ale że tłumnie się mieszkańcy stawili na konsultacjach, to z tego co skumałem z przecieków dostaną jeszcze coś ekstra na swoje osiedle (paranoja jak dla mnie).
Najważniejsze, że dążymy do taktu 12 na wszystkich liniach. A że odbędzie się to kosztem obcięcia o wagon, to trudno. Jeżeli do wyboru mam dużą pojemność rzadziej i mniejszą pojemność, ale częściej to wybieram to drugie
No i po reformie raczej pewniakami będą 1,4,5,7 na solówkach i to nie tylko w weekendy. Na 5 przybędzie brygad, bo trasa będzie dłuższa niż dziś. To samo z 4. 7 pozostanie na podobnym poziomie, ale skądś na dodatkowe brygady 4 i 5 trzeba będzie wziąć tabor.