1 VII 2013 - bałagan, paraliż, dezinformacja i głupota
Za planowanie tras objazdów w ZDiT stoi jakiś ekonomista lub osoba poruszająca się od lat samochodem. Czemu na okres objazdów wymyślono tak głupie objazdy i nie dopracowano linii zastępczych. Nikt nie potrzebuje Z na Ikea (chodzi pusta) Z15 i podobne tysiąc razy kursowały na Kurczaki, czemu teraz tylko do Karpackiej, czemu nie przez Cieszyńską? Z5 nie wiadomo po co tylko do Piłsudskiego, czemu nie na Chojny. Nie widzę w tych zamysłach żadnej logiki.
Hitem lata jest jazda 4 i 13 Pomorską na Dąbrowę ( nie że na Stoki) jak można ŁTRem czy trasą WZ. Pewnie od soboty pojawią się pierwsze korekty ...marzenia... gazetki wysłane .. to nigdy.
Zabranie 69 i 77 z Wedmanowej już widac, napewno chybiony pomysł. 9595A miałoby sens po trasie 72 Broniewskiego Rzgowska Sieradzka Skrzywana Politechniki, może czas na zamianę? Tylko co z 72 skrócic do Placu Niepodległości czy nawet puścic za 50A na Gadkę Starą. Nie wiadomo....
Hitem lata jest jazda 4 i 13 Pomorską na Dąbrowę ( nie że na Stoki) jak można ŁTRem czy trasą WZ. Pewnie od soboty pojawią się pierwsze korekty ...marzenia... gazetki wysłane .. to nigdy.
Zabranie 69 i 77 z Wedmanowej już widac, napewno chybiony pomysł. 9595A miałoby sens po trasie 72 Broniewskiego Rzgowska Sieradzka Skrzywana Politechniki, może czas na zamianę? Tylko co z 72 skrócic do Placu Niepodległości czy nawet puścic za 50A na Gadkę Starą. Nie wiadomo....
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
A jak to wygląda z prywatną komunikacją podmiejską... Bus z Centralu (i z Kaliskiego) na Łowicz, normalnie jeżdżący Sienkiewicza, Traugutta (przystanek), Kilińskiego, Narutowicza lub Rewolucji, Uniwersytecką (przystanek), jechał Kilińskiego, Nawrotem, Wysoką, Tramwajową, Narutowicza, Uniwersytecką (przystanek). Na Traugutta w ogóle się nie zatrzymał.
Ciekawe, co z busami, które tam zaczynają trasę (Pabianice, Kutno, Tomaszów). Na Tramwajowej mijaliśmy się z PKS-em do Pabianic (Autosan H10), ale ten akurat odjeżdża z pl. Dąbrowskiego.
5 na solówkach, na Z5 Limanka, a na Z15 Nowe Sady. 15:09 przy Piłsudskiego na Karpacką podobno nie przyjechał. Czy następny był, nie wiem, bo wsiadłem w 50. Ale sam przystanek tymczasowy to klepisko z przyciśniętym płytami chodnikowymi słupkiem. Nie wypadałoby położyć tam kawałka chodnika? Jak był remont Franciszkańska/Północna, to na Wojska Polskiego przy parku, na tymczasowym przystanku autobusowym, prowizoryczny chodnik był. A przystanek 15 przy Piłsudskiego jest przystankiem dużo ważniejszym.
Ciekawe, co z busami, które tam zaczynają trasę (Pabianice, Kutno, Tomaszów). Na Tramwajowej mijaliśmy się z PKS-em do Pabianic (Autosan H10), ale ten akurat odjeżdża z pl. Dąbrowskiego.
5 na solówkach, na Z5 Limanka, a na Z15 Nowe Sady. 15:09 przy Piłsudskiego na Karpacką podobno nie przyjechał. Czy następny był, nie wiem, bo wsiadłem w 50. Ale sam przystanek tymczasowy to klepisko z przyciśniętym płytami chodnikowymi słupkiem. Nie wypadałoby położyć tam kawałka chodnika? Jak był remont Franciszkańska/Północna, to na Wojska Polskiego przy parku, na tymczasowym przystanku autobusowym, prowizoryczny chodnik był. A przystanek 15 przy Piłsudskiego jest przystankiem dużo ważniejszym.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 3 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tak z ciekawości... Nie uważacie, że 11 minut dla linii 50 od dworca do tymczasowego przystanku Żeromskiego-Mickiewicza to nie za dużo? Jadę dziś a autobus stoi 5 minut za wcześnie na światłach przed Żeromskiego... Uważam, że 6 minut na przejechanie przystanku (od Włókniarzy do Łąkowej) to zdecydowanie za dużo... W rezultacie kierowca przyjechał 3 minuty za wcześnie do Rzgowa, oczywiście swoje też odstał w zatoczkach.
Podobnie w tym momencie powinien zostać skrócony czas przejazdu między Wróblewskiego-Politechniki a Piotrkowska-Czerwona. Po zakończeniu remontu Wólczańskiej i tak będzie trzeba powiesić nowe rozkłady, a 3 minuty to dziś zdecydowanie za dużo na przejechanie tego kawałka, nawet 2 to przesada.
Pomijam już wałkowany temat bezsensownego wydzielania kolumn dla czasów przejazdu linii 50A...
PS. Z15 mają nie tylko Sady, ale również Limanka.
Podobnie w tym momencie powinien zostać skrócony czas przejazdu między Wróblewskiego-Politechniki a Piotrkowska-Czerwona. Po zakończeniu remontu Wólczańskiej i tak będzie trzeba powiesić nowe rozkłady, a 3 minuty to dziś zdecydowanie za dużo na przejechanie tego kawałka, nawet 2 to przesada.
Pomijam już wałkowany temat bezsensownego wydzielania kolumn dla czasów przejazdu linii 50A...
PS. Z15 mają nie tylko Sady, ale również Limanka.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Z5 to kpina. O 12 był korek od Jaracza do Tuwima, także ta linia ogólnie stoi. Na Z15 obsługa mieszana, na pl. Wolności prawie nikt w to nie wsiadał. Sady jak zwykle nie potrafią zaprogramować wyświetlaczy na czas. Większość z zaobserwowanych przeze mnie wozów jeździło tylko z numerem linii. Na 73 również obsługa mieszana. Zobaczymy co będzie za jakiś tydzień, bo musi minąć trochę czasu zanim ludzie ogarną sytuację.Kpc21 pisze:5 na solówkach, na Z5 Limanka, a na Z15 Nowe Sady. 15:09 przy Piłsudskiego na Karpacką podobno nie przyjechał. Czy następny był, nie wiem, bo wsiadłem w 50. Ale sam przystanek tymczasowy to klepisko z przyciśniętym płytami chodnikowymi słupkiem. Nie wypadałoby położyć tam kawałka chodnika? Jak był remont Franciszkańska/Północna, to na Wojska Polskiego przy parku, na tymczasowym przystanku autobusowym, prowizoryczny chodnik był. A przystanek 15 przy Piłsudskiego jest przystankiem dużo ważniejszym.
Plusem byli pracownicy MPK informujący o zmianach. Stali na pl. Dąbrowskiego i przy Kopcińskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21 pisze:A jak to wygląda z prywatną komunikacją podmiejską... Bus z Centralu (i z Kaliskiego) na Łowicz, normalnie jeżdżący Sienkiewicza, Traugutta (przystanek), Kilińskiego, Narutowicza lub Rewolucji, Uniwersytecką (przystanek), jechał Kilińskiego, Nawrotem, Wysoką, Tramwajową, Narutowicza, Uniwersytecką (przystanek). Na Traugutta w ogóle się nie zatrzymał.
Ciekawe, co z busami, które tam zaczynają trasę (Pabianice, Kutno, Tomaszów). Na Tramwajowej mijaliśmy się z PKS-em do Pabianic (Autosan H10), ale ten akurat odjeżdża z pl. Dąbrowskiego.
5 na solówkach, na Z5 Limanka, a na Z15 Nowe Sady. 15:09 przy Piłsudskiego na Karpacką podobno nie przyjechał. Czy następny był, nie wiem, bo wsiadłem w 50. Ale sam przystanek tymczasowy to klepisko z przyciśniętym płytami chodnikowymi słupkiem. Nie wypadałoby położyć tam kawałka chodnika? Jak był remont Franciszkańska/Północna, to na Wojska Polskiego przy parku, na tymczasowym przystanku autobusowym, prowizoryczny chodnik był. A przystanek 15 przy Piłsudskiego jest przystankiem dużo ważniejszym.
Na Z5 3 brygady mają Nowe Sady, a dwie Limanowskiego. Na Z15 3 brygady Sadów, a 4 Limanowskiego. Pisz takie wnioski jak widzisz pełną obsługę, a nie zobaczyłeś jeden wóz z Sadów na Z5, to od razu pełna obsługa.
A razem z nią 57. Czyli w sumie najrozsądniejsza opcja, by dostać się z rejonu Dołów na Politechnikę, to 15 z przesiadką do Z15. Albo 6.M. Kaźmierczak pisze:Z5 to kpina. O 12 był korek od Jaracza do Tuwima, także ta linia ogólnie stoi.
Ale podejrzewam, że Sienkiewicza z czasem się unormuje. Skoro są takie korki, to jutro część ludzi już tamtędy nie pojedzie, więc siłą rzeczy zrobi się luźniej.
Kierowcy busa nie dziwię się, że nie pchał się w Sienkiewicza.
Bo wygodniejsza przesiadka jest na przystanku Legionów/Zachodnia.Na Z15 obsługa mieszana, na pl. Wolności prawie nikt w to nie wsiadał.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jak dla mnie jak zwykle klapa. 4 i 5 na solówkach, 13 co 15 minut bez wspomagania. Z komunikacją zastępczą też nie ciekawie. Linią zastępczą na Narutowicza jak widać jest 73 i 86.
13 wypchana po brzegi (kursy w godzinach szczytu) już na rondzie Broniewskiego jest sporo ludzi w kierunku Szczecińskiej i odwrotnie podobnie.
13 wypchana po brzegi (kursy w godzinach szczytu) już na rondzie Broniewskiego jest sporo ludzi w kierunku Szczecińskiej i odwrotnie podobnie.
Kpc21 pisze:
5 na solówkach, na Z5 Limanka, a na Z15 Nowe Sady. 15:09 przy Piłsudskiego na Karpacką podobno nie przyjechał. Czy następny był, nie wiem, bo wsiadłem w 50. Ale sam przystanek tymczasowy to klepisko z przyciśniętym płytami chodnikowymi słupkiem. Nie wypadałoby położyć tam kawałka chodnika? Jak był remont Franciszkańska/Północna, to na Wojska Polskiego przy parku, na tymczasowym przystanku autobusowym, prowizoryczny chodnik był. A przystanek 15 przy Piłsudskiego jest przystankiem dużo ważniejszym.
O tak, to klepisko najlepsze, w tamtym tyg jeszcze Dalkia tam grzebała. Z tego co mi mówił współpracownik, to w ub. roku ten przystanek też był w tym miejscu, a potem go przesunęli na południe. Z własnych obserwacji - dzień nawet spoko. Ludzie lekko zdezorientowani (szli na 15tkę), inni narzekali, że wszystko po Pomorskiej jeździ. Jutro zobaczę jak to działa wszystko w szczycie, bo dziś akurat jeździłem po 10ej i przed 19tą. 8ka nawet przed czasem przy WAMie była, od razu przez Kaliski przejechała nie zatrzymując się
Ulice Zagajnikowa i Sporna do remontu jeszcze w sierpniu. Taką informację od UMŁ otrzymali mieszkańcy osiedla Zagajnik (przynajmniej administratorzy bloków). Do zmiany trasy linii 57, 81, 87 i N7 jeszcze tego lata.
Poza monetą za wykonastwo nic nie stoi na przeszkodzie aby wyremontować w tym roku Warszawską w ramach prac przygotowawczych do wykonania przed rozpoczęciem modernizacji ulicy Inflanckiej.
Poza monetą za wykonastwo nic nie stoi na przeszkodzie aby wyremontować w tym roku Warszawską w ramach prac przygotowawczych do wykonania przed rozpoczęciem modernizacji ulicy Inflanckiej.
Pod warunkiem że mogą pojechać alternatywną trasą. A z tym może być problem. Nie ma alternatywy dla ciągu Wschodnia i Sienkiewicza.Kpc21 pisze: Ale podejrzewam, że Sienkiewicza z czasem się unormuje. Skoro są takie korki, to jutro część ludzi już tamtędy nie pojedzie, więc siłą rzeczy zrobi się luźniej.
wsiadał
Bo wygodniejsza przesiadka jest na przystanku Legionów/Zachodnia.
Dziwne nie jest bo przy Placu Wolności jest tylko jeden przystanek tramwajowy na Pomorskiej w kierunku zachodnim .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
przemeqq pisze:Jak był remont Franciszkańska/Północna, to na Wojska Polskiego przy parku, na tymczasowym przystanku autobusowym
Jak już jesteśmy w tym rejonie to aby maksymalnie utrudnić korzystanie z linii Z5 jakko zastępczej dla linii 1, przystanek z ul Wojska Polskiego przy Franciszkańskiej dla kierunku południowego zlokalizowano w innym miejscu niż przystanek tramwajowy linii 5 i6 i autobusowy linii N6. Całkowicie wbrew przyzwyczajeniom, pasażerów oraz zmuszanie do dwóch dodatkowych przejść przez światła plus 100 - 150 metrów dodatkowego spaceru.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
To zależy. Jeśli ktoś jedzie z Galerii do kina Bałtyk, faktycznie ten ciąg nie ma alternatywy. Ale z Galerii na plac Wolności można już pojechać Kościuszki i Zachodnią.STUDI pisze:Pod warunkiem że mogą pojechać alternatywną trasą. A z tym może być problem. Nie ma alternatywy dla ciągu Wschodnia i Sienkiewicza.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Zatłoczoną niestety Zachodnią i ta alternatywa niestety jest mało optymalnym połączeniem ze wschodnimi Bałutami a tym bardziej z DołamiKpc21 pisze:Ale z Galerii na plac Wolności można już pojechać Kościuszki i Zachodnią.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 3 razy.
cichtom pisze:9595A miałoby sens po trasie 72 Broniewskiego Rzgowska Sieradzka Skrzywana Politechniki, może czas na zamianę?
Nie miałoby sensu. 72 ma za zadanie dowozić mieszkańców Górnej do delagatury i dwóch urzędów skarbowych. Trasa przez południe Dąbrowy (Felińskiego) i os. Czerwony Rynek jest zdecydowanie lepsza od 95 jadącego po Dąbrowskiego.
Cityrunnery na linii Z przez cały dzień świecą pustkami. W 16 na Kurczakach podobnie. Tylko 6 dobrze wypełniona.
93/2 w dni robocze - Vero. Moim zdaniem 93/2 jest zbędne póki kursuje 70B.
52 w dni robocze - wozy krótkie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Na co czekają z Z15? i nie dają na Kurczaki. Niech potną bardziej 16 tonikt nią nie pojedzie. 4 na solówie nie rozłozy ŁTRu czy WZ. 15 lepiej dac za 13 na Szczecinską a samą 13 lub 7 z Śląskiej do Telefonicznej. Może i 2A na Slaska bo jak słyszę szybciej dojechać z Teofilowa na Dąbrowę niż 13. Z7 dla Kozin z dojazdem Pomorską Rewolucji Sterlinga do Pl. Dąbrowskiego nawet co 15 minut i luz.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 2 razy.
Cd. Widać, że rozkłady pocięto. 11 przy Legionów o 17ej z hakiem zawalona, 16 i 3 luzy, ale po 3ce przyjechała po 2 minutach 2ka i ta znów zawalona (na Limance trochę się rozluźniło). Z15 daje radę, tylko nigdy nie przyjechało o czasie. 15tka wytłukuje puste wozokilometry na Koziny, dziś ok. 17ej pojedyncze osoby w wagonach - nie lepiej obciąć tą linię, a wzmocnić ŁTR?
cichtom pisze:Na co czekają z Z15? i nie dają na Kurczaki. Niech potną bardziej 16 tonikt nią nie pojedzie. 4 na solówie nie rozłozy ŁTRu czy WZ. 15 lepiej dac za 13 na Szczecinską a samą 13 lub 7 z Śląskiej do Telefonicznej. Może i 2A na Slaska bo jak słyszę szybciej dojechać z Teofilowa na Dąbrowę niż 13. Z7 dla Kozin z dojazdem Pomorską Rewolucji Sterlinga do Pl. Dąbrowskiego nawet co 15 minut i luz.
Wiele rzeczy jest do zmiany wczoraj i dziś widziałem nie jeden przepełniony kurs linii 13 i 4 w przypadku 4 to dlatego, że solówka. Po prostu 13 nie potrzebnie się pcha przez Pomorską i Legionów są inne szybsze trasy. 2A to raczej nie bo Dąbrowa straci połowę kursów z linii 2 to już lepiej 3 po Przybyszewskiego bo na tym nikt nie straci a tylko zyska (no może oprócz ZDiT).
Tańsze bilety przedłużyli ale o migawkach już nikt nie pomyślał niby nie mają limitu czasowego (tylko okresowy) ale podróż liniami 4, 9/9A i 13 wydłużył się o 10 minut jak nic. Z15 powinno pojechać na Kurczaki bo sama 16 i Z to za mało. Po prostu taka komunikacja zniechęca a to co się dzieje z linią 16 od 2010 roku to porażka. Tramwaj na odcinku miejskim w niedziele co 40 minut i to na najważniejszej trasie w mieście - ŁTR.
przemeqq pisze:Cd. Widać, że rozkłady pocięto. 11 przy Legionów o 17ej z hakiem zawalona, 16 i 3 luzy, ale po 3ce przyjechała po 2 minutach 2ka i ta znów zawalona (na Limance trochę się rozluźniło). Z15 daje radę, tylko nigdy nie przyjechało o czasie. 15tka wytłukuje puste wozokilometry na Koziny, dziś ok. 17ej pojedyncze osoby w wagonach - nie lepiej obciąć tą linię, a wzmocnić ŁTR?
Ale nie trzeba jej obcinać, aby inne wzmacniać, z samych linii pociętych na ŁTR i zawieszeniu 1 i 7 czy 15A mamy grubo ponad 20 składów wolnych z pewnością. Z15 ma problemy z przejazdem Gdańską za Kopernika w kierunku Karpackiej, gdyż jest tam bardzo wolno. Ludzie pewnie jeszcze nie ogarniają, że KZ jest na Wólczańskiej a nie na Gdańskiej.
Jeszcze nie przedłużyli, tańsze mają być jakoś od połowy miesiąca.eDragon55 pisze:Tańsze bilety przedłużyli
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)