Alternatywna Trasa W-Z i inne ulice

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
tornado
Bywalec
Posty: 138
Rejestracja: sob 18:32, 31 sie 2013

Alternatywna Trasa W-Z i inne ulice

Post autor: tornado »

Na stronie DŁ opisano alternatywną trase W-Z odrzuconąprzez Zdit Milionowa od Niciarnianej do Czerwonej i Wróblewskiego.Wg mnie lepiej byłoby przebić Przybyszewskiego przez tereny Eskimo do Wróblewskiego. Odbudowałbym w tym pasie torowisko tramwajowe z wszystkimi możliwymi skrętami od Placu Reymonta i Politechniki. Przybyszewskiego łatwiej modelować niż Milionową i wiele nie trzeba byłoby na niej poszerzać i wyburzać.
Czerwoną zamieniłbym w pasaż z awaryjną pętlą autobusową .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tornado, łącznie zmieniany 1 raz.
sosna
Niemowa
Posty: 5
Rejestracja: wt 19:38, 15 paź 2013
Lokalizacja: Zduńska Wola/Łódź

Post autor: sosna »

Po raz kolejny ktoś wspomina o tym Eskimo. Łódź popełniło błąd i tyle, przy obecnych remontach lepiej nie robić następnych.
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Milionowa jest lepszą alternatywą niż Przybyszewskiego. Tam nie ma tramwajów i za bardzo komunikacji miejskiej, więc auta mogą tam jeździć. Na Przybyszewskiego zwiększony ruch mógłby blokować tramwaje (odcinek Śmigłego-Rydza - Piotrkowska). Drugą alternatywą jest Jaracza i Rewolucji albo Tuwima i Struga co prawda nie są takie szerokie jak Piłsudskiego ale zawsze coś.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Szczególnie, że Przybyszewskiego już teraz się "korkuje" przed Śmigłego-Rydza i Kilińskiego.
zbychooo
Bywalec
Posty: 122
Rejestracja: pn 20:46, 18 lip 2005

Post autor: zbychooo »

Prośba o podpowiedz:
Dojeżdżam codziennie z Radogoszcza w okolice Księżego Młyna i spowrotem. Do zamknięcia ulicy Kilińskiego miałem bezpośrednie połączenie linią 4 (plus piesze dojście),
Jednak na wskutek zmian musiałem zmienić trasę i korzystałem z połączenia 11/16/16A+8/10/14/98 (plus piesze dojście).

W skutek przebudowy trasy WZ po raz kolejny zmodyfikowałem trasę na 11/16/16A+Z10/98/98A/98B.

W wakacje ruszył kolejny etap przebudowy trasy WZ. Jednak wariant 11/16/16A+Z2+98/Z10 niezbyt mi odpowiadał. Dwie przesiadki. Poza tym problem z Z2 i staniem na stopniach niesfornych pasażerów sprawiło, że podróż trwała w nieskończoność. Zostałem przy połączeniu 11/16+Z10/98 wraz z niewygodną przesiadką przy szpitalu WAM (ahh to przejście podziemno-naziemne...)

Od poniedziałku wygina się trasa linii Z10 i 98... i zastanawiam się nad takimi wariantami:
1. Podróż bezpośrednia linią 4 objazdem przez Lumumby i przejście piesze na Księży Młyn...
2. Dwie przesiadki: 11/16+Z2+Z10/98. Jak wygląda obecnie sytuacja z Z2? Ludzie już się nauczyli nie stać na stopniach?
3. 11/16 + 55/77 (przesiadka na Żeromskiego/Radwańska). Minusem jest, że 55 i 77 nie mają wspólnego przystanku, ale skorzystałbym tutaj z aplikacji mobilnej aby określić na który przystanek autobus przyjedzie wcześniej. Nie wiem jak w godzinach porannych (między 8-9) i popołudniowych (17-1Obrazek wygląda sytuacja na Radwańskiej. Linie 55 i 77 jeżdżą w miarę punktualnie?
4. Samochodem. Wady: nieekonomicznie oraz kupiłem już migawkę na 3 miesiące...
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Zważywszy na zamknięcie Żwirki, na Radwańskiej może być nieciekawie.

Przetestuj po prostu wszystkie warianty w praktyce.

JakDojadę.pl proponuje jazdę 55/77.

Jest jeszcze opcja z przesiadką z 4 na Z5. Sienkiewicza przejeżdża się teraz całkowicie bezkorkowo. Wada - na Z5 możesz czekać do 12 minut. I nie wiem, jak wygląda dojście z Z5 do twojego punktu docelowego. A Z5 z Z1 też wygląda na zupełnie nie zsynchronizowane...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
zbychooo
Bywalec
Posty: 122
Rejestracja: pn 20:46, 18 lip 2005

Post autor: zbychooo »

Myślałem jeszcze o wariancie 11/16+9/13 przesiadka na Gdańska/Zielona. Jak wygląda sytuacja na Zielonej oraz Narutowicza. Ciężko jest przebić się tramwajom?

Ogólnie muszę się dostać na ulicę Fabryczną (Textorial Park).
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

zbychooo pisze:Myślałem jeszcze o wariancie 11/16+9/13 przesiadka na Gdańska/Zielona. Jak wygląda sytuacja na Zielonej oraz Narutowicza. Ciężko jest przebić się tramwajom?
Raczej nie - choć nie wiedzieć czemu jakiś idiota uruchomił sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu Narutowicza/Piotrkowska.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Kpc21 pisze:choć nie wiedzieć czemu jakiś idiota uruchomił sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu Narutowicza/Piotrkowska.

Żeby nie zarzucono, że zbudowano sygnalizację, której się nie używa.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Przez tyle miesięcy się jej nie używało i było dobrze.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Ktoś kto zezwolił wydać monetę na te bezsensowne światła (najlepsze są te w poprzek deptaku) to powinien mieć przytulny apartamencik na Smutnej do czasu wyroku.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Ktoś zgłosił do budżetu obywatelskiego projekt ich wyłączenia (za 0 zł, więc jeśli tylko "przejdzie", z automatu ma wygraną) - władze robią wszystko, by ten projekt nie przeszedł, odrzucając go i rzucając przy tym argumenty zupełnie od czapy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
ODPOWIEDZ