Przystanki na żądanie
Re: Przystanki na żądanie
No ale kto normalny by w MPK wywalał dobre wyposażenie, typu sprawne tablice czy kasowniki (poza może tymi starymi R&G, bez wyświetlacza, a z dwiema kontrolkami)?
Jak parę lat temu oddawałem samochód na złom (pokolizyjny – po dachowaniu), to w wyciąganie elementów mechanicznych się nie bawiłem, bo się na tym nie znam (aczkolwiek – nie zezłomowałem go w stacji złomowania pojazdów, tylko sprzedałem firmie, która przed zezłomowaniem powyciąga z niego co się da i jest dobre i na tym zarobi – i ja coś na tym zarobiłem), ale radio – bardzo dobry Pioneer na płyty, nie żaden zramolały kaseciak – wyciągnąłem.
Teraz będę złomował inne auto, tam radio to faktycznie stary kaseciak, i to fabryczny od Opla (nie ma swojego wyświetlacza, tylko współpracuje z wyświetlaczem na desce rozdzielczej), i tu się już nad tym zastanowię, sprawdzę wcześniej, czy te radia są cokolwiek warte.
Jak parę lat temu oddawałem samochód na złom (pokolizyjny – po dachowaniu), to w wyciąganie elementów mechanicznych się nie bawiłem, bo się na tym nie znam (aczkolwiek – nie zezłomowałem go w stacji złomowania pojazdów, tylko sprzedałem firmie, która przed zezłomowaniem powyciąga z niego co się da i jest dobre i na tym zarobi – i ja coś na tym zarobiłem), ale radio – bardzo dobry Pioneer na płyty, nie żaden zramolały kaseciak – wyciągnąłem.
Teraz będę złomował inne auto, tam radio to faktycznie stary kaseciak, i to fabryczny od Opla (nie ma swojego wyświetlacza, tylko współpracuje z wyświetlaczem na desce rozdzielczej), i tu się już nad tym zastanowię, sprawdzę wcześniej, czy te radia są cokolwiek warte.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Przystanki na żądanie
To jeszcze komuś się musi chcieć ciągnąć kable, dorabiać wtyczki i mocowania. Teoretycznie powinna być góra tablic z kasowanych wozów bo wewnętrzne RG były właściwie we wszystkim po 1998 roku (czyli Volva B10, 7000/A, Citaro 2000/2001) i pewnie z 70% tego sprzętu było sprawne. Te z Volv B10 być może nie zadziałałyby poprawnie z RG5000, ale wszystkie nowsze są już chyba na aktualnym protokole.
Tak naprawdę to przy odpowiednich chęciach można by z użyciem tablic z autobusów poprawić informację w większości konstali - do tramwaju nadają się boczna, tylna i wewnętrzna tablica - przody trzeba by kupić albo zostać przy deskach.
Tak naprawdę to przy odpowiednich chęciach można by z użyciem tablic z autobusów poprawić informację w większości konstali - do tramwaju nadają się boczna, tylna i wewnętrzna tablica - przody trzeba by kupić albo zostać przy deskach.
Re: Przystanki na żądanie
No dobra, ale tablice jednak warto zachowywać nawet na zapas.
I wydaje mi się, że tak się dzieje. Przecież czasem się zdarza, że jedna z tablic w pojeździe jest innego typu (diodowa/mozaikowa), niż pozostałe, a ostatnio nawet widziałem mozaikową z przodu w trzydrzwiowym Konstalu.
I wydaje mi się, że tak się dzieje. Przecież czasem się zdarza, że jedna z tablic w pojeździe jest innego typu (diodowa/mozaikowa), niż pozostałe, a ostatnio nawet widziałem mozaikową z przodu w trzydrzwiowym Konstalu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Re: Przystanki na żądanie
Czasy przejazdu dla 51AB i 66 (nowego rozkładu 61 nie ma na stronie MUK i MPK). Pierwszy czas minimalny, drugi maksymalny.
Przed wprowadzeniem NŻ:
51A - Łagiewniki 24-27 min
51B - Skotniki 34-37 min
51A - Dworzec Fabryczny 22-25 min
51B - Dworzec Fabryczny 32-35 min
66 - Modrzew 19-20 min
66 - Rondo Powstańców 20 min
Po wprowadzeniu NŻ:
51A - Łagiewniki 22-25 min
51B - Skotniki 31-33 min
51A - Dworzec Fabryczny 22-24 min
51B - Dworzec Fabryczny 31-33 min
66 - Modrzew 18 min
66 - Rondo Powstańców 18 min
Dla linii 51AB przystanki Wiewiórcza i Nowaka Jeziorańskiego w obu kierunkach są w jednej minucie.
Przed wprowadzeniem NŻ:
51A - Łagiewniki 24-27 min
51B - Skotniki 34-37 min
51A - Dworzec Fabryczny 22-25 min
51B - Dworzec Fabryczny 32-35 min
66 - Modrzew 19-20 min
66 - Rondo Powstańców 20 min
Po wprowadzeniu NŻ:
51A - Łagiewniki 22-25 min
51B - Skotniki 31-33 min
51A - Dworzec Fabryczny 22-24 min
51B - Dworzec Fabryczny 31-33 min
66 - Modrzew 18 min
66 - Rondo Powstańców 18 min
Dla linii 51AB przystanki Wiewiórcza i Nowaka Jeziorańskiego w obu kierunkach są w jednej minucie.
Re: Przystanki na żądanie
Markab nie ma na rozkładzie przystanków na żądanie i jest rozkład z 17.12
Re: Przystanki na żądanie
Na stronie muk jest rozkład ważny od 1 stycznia, z zaznaczonymi przystankami na żądanie, natomiast czas przejazdu pozostał niezmieniony.
Re: Przystanki na żądanie
Od 1 lutego br. przystanki na 90C na żądanie. Lista w cytacie z FB MPK.
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu od dnia 1 lutego 2019 r. (piątek) nw. przystanki autobusowe będą funkcjonowały jako przystanki na żądanie:
- Ogrodowa – Magdalenki (Andrespol) – w obu kierunkach jazdy;
- Ogrodowa – Brzezińska (Andrespol) – w obu kierunkach jazdy;
- Brzezińska – Mazowiecka (Andrespol) – w kier. Brzezin;
- Brzezińska – Słowiańska (Andrespol) – w kier. Łodzi;
- Jordanów III – w obu kierunkach jazdy;
- Jordanów II – w obu kierunkach jazdy;
- Jordanów I – w obu kierunkach jazdy;
- Adamów – w obu kierunkach jazdy;
- Małczew II – w obu kierunkach jazdy;
- Małczew I – w obu kierunkach jazdy;
- Małczewska – Leśna (Brzeziny) – w obu kierunkach jazdy;
- Małczewska 37 (Brzeziny) – w kier. Brzezin;
- Małczewska 28 (Brzeziny) – w kier. Łodzi.
Jednocześnie od dnia 1 lutego 2019 r. zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 90A, 90B, 90C
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Re: Przystanki na żądanie
Zmiana czasów przejazdu na linii 90C z powodu wprowadzenia przystanków NŻ.
Przed wprowadzeniem NŻ
Kierunek Brzeziny 56-57 min.
Kierunek Łódź 55 min.
Po wprowadzeniu NŻ
Kierunek Brzeziny 54-55 min.
Kierunek Łódź 53-54 min.
W Toyi poinformowano, że następne NŻ pojawią się na 63 i 77 od kwietnia. Ciekawe ile czasu zejdzie na wprowadzenie docelowej siatki NŻ.
Zrobiłem nowy post w którym dodałem informację o kolejnych NŻ, bo nie chciałem robić dubla.
Przed wprowadzeniem NŻ
Kierunek Brzeziny 56-57 min.
Kierunek Łódź 55 min.
Po wprowadzeniu NŻ
Kierunek Brzeziny 54-55 min.
Kierunek Łódź 53-54 min.
W Toyi poinformowano, że następne NŻ pojawią się na 63 i 77 od kwietnia. Ciekawe ile czasu zejdzie na wprowadzenie docelowej siatki NŻ.
Zrobiłem nowy post w którym dodałem informację o kolejnych NŻ, bo nie chciałem robić dubla.
Re: Przystanki na żądanie
Troszkę za wolno wg mnie to idzie. No i ciekawe czy uda się nocne NŻ wprowadzić - ostatnio jechałem N5 i własnie kierowca nie wjeżdżał w niektóre zatoczki i nie zatrzymywał się, a mocno zwalniał tam gdzie nikogo nie było i jechało się o wiele lepiej.
Re: Przystanki na żądanie
Tempo wynika z tego, że najpierw przeprowadza się badania wymian pasażerskich na poszczególnych liniach.
Na nocnych n/ż zostaną wprowadzone jeszcze w tym roku.
Na nocnych n/ż zostaną wprowadzone jeszcze w tym roku.
Re: Przystanki na żądanie
Super!
Re: Przystanki na żądanie
No na 63 widzę minimum 4 "grupy" przystanków plus 2 "pojedyncze", czyli 10.
Na 77 jak patrzę to minimum 5 przystanków. A nawet 7 jakby się uprzeć.
Jeśli badania są robione porządnie (czyli tak naprawdę sprawdzany jest cały tydzień), to może być wprowadzane wolniej
Na 77 jak patrzę to minimum 5 przystanków. A nawet 7 jakby się uprzeć.
Jeśli badania są robione porządnie (czyli tak naprawdę sprawdzany jest cały tydzień), to może być wprowadzane wolniej
Re: Przystanki na żądanie
Na nocnych potrzebne są takie badania? Nie można po prostu zadecydować, że na liniach nocnych na żądanie będą wszystkie poza przesiadkowym?
Jak będzie się rozróżniać przystanki na obowiązkowe dla wszystkich linii, na żądanie tylko dla nocnych oraz na żądanie dla dziennych i nocnych, to będzie się to ludziom myliło. A jak wszystkie na nocnych będą na żądanie – to będzie prościej. Można jeszcze wgrać do gadaczek komunikat, wygłaszany tylko na liniach nocnych co jakiś czas: "Na liniach nocnych wszystkie przystanki są przystankami na żądanie. Chcąc wysiąść, wciśnij przycisk przed dojechaniem do przystanku".
Jak będzie się rozróżniać przystanki na obowiązkowe dla wszystkich linii, na żądanie tylko dla nocnych oraz na żądanie dla dziennych i nocnych, to będzie się to ludziom myliło. A jak wszystkie na nocnych będą na żądanie – to będzie prościej. Można jeszcze wgrać do gadaczek komunikat, wygłaszany tylko na liniach nocnych co jakiś czas: "Na liniach nocnych wszystkie przystanki są przystankami na żądanie. Chcąc wysiąść, wciśnij przycisk przed dojechaniem do przystanku".
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Przystanki na żądanie
Dokładnie, @Kpc, nie wiem, po co aż takie formalności dla linii nocnych. Dużym krokiem do przodu, ale to może za kilka lat, będzie wprowadzenie przystanków na żądanie przynajmniej dla kursów zjazdowych i wyjazdowych dla tramwajów, ale do tego jeszcze baaaaaardzo długa droga...
Re: Przystanki na żądanie
Może mam pecha, ale co jeżdżę nocnym to nie słyszę zapowiedzi głosowychKpc21 pisze: Można jeszcze wgrać do gadaczek komunikat, wygłaszany tylko na liniach nocnych co jakiś czas: "Na liniach nocnych wszystkie przystanki są przystankami na żądanie. Chcąc wysiąść, wciśnij przycisk przed dojechaniem do przystanku".
Re: Przystanki na żądanie
Na zadanie to powinny byc wszystkie podmiejskie linie od granic miasta lub troche wczesniej np 97A,B od Biegunowej
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka
Re: Przystanki na żądanie
Nie są planowane takie badania dla nocnych bo prawdopodobnie wszystkie przystanki prócz przesiadkowych będą na żądanie. Tempo w przypadku linii nocnych wynika głównie z konieczności aneksowania porozumień międzygminnych, ponieważ będą korekty w trasach związane m. in. z utworzeniem węzła przesiadkowego na pl. Niepodległości o czym była już kiedyś mowa.Kpc21 pisze:Na nocnych potrzebne są takie badania? Nie można po prostu zadecydować, że na liniach nocnych na żądanie będą wszystkie poza przesiadkowym?
Re: Przystanki na żądanie
O, i to dobra wiadomość
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Przystanki na żądanie
"To nie koniec - od kwietnia dołączą linie 63 i 77, a przed wakacjami 74 i 97. Po wakacjach zaś przystanki na żądanie mają być na liniach nocnych. - Skrócenie czasu przejazdu pozwoli nam na stworzenie miniwęzła przesiadkowego przy pl. Niepodległości - zapowiada Sobieraj.(...)"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/l ... zi/rrjjmsq
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/l ... zi/rrjjmsq
Re: Przystanki na żądanie
Jednak jest ciut szybciej i linie 63, 77 jak i 57 dostaną przystanki na żądanie już 1 marca br.
Od dnia 1 marca 2019 r., zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 57, 63, 77
KOMUNIKAT 21/19
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu od dnia 1 marca 2019r. (piątek) nw. przystanki autobusowe będą funkcjonowały jako przystanki na żądanie:
- Fabryczna – Targowa (0166)
- Pryncypalna – Bartoszewskiego (0862)
- Pryncypalna – Bartoszewskiego (0863)
- Pryncypalna – Mocna (0871)
- Pryncypalna – Mocna (0876)
- Pryncypalna – Kosynierów Gdyńskich (0873)
- Pryncypalna – Kosynierów Gdyńskich (0874)
- Rembielińskiego – Inżynierska (0944)
- Wigury – Kilińskiego (1290)
- Kongresowa – Pryncypalna (1646)
- Prądzyńskiego – Darniowa (1709)
- Czahary – Prądzyńskiego (1865)
- Pokładowa – Świętojańska (1872)
- Pokładowa – Świętojańska (1873)
- Prądzyńskiego – Pokładowa (1953)
- Prądzyńskiego – Darniowa (1954)
- Leszczowa – Dw. Łódź Pabianicka (2247)
- Proletariacka – Wróblewskiego (2261)
- Radwańska – Inżynierska (2298)