Przebudowa ul. Inflanckiej
Przebudowa ul. Inflanckiej
Już wspominałem w wątku o Rondzie Powstańców 1863r że wpadł mi w "łapska" projekt wykonawczy przebudowy ul. Inflanckiej.
Z ciekawostek dla MKM'ów - to, to że będa kursować autobusy na odcinku od Zagajnikowej do Strykowskiej - budowana będzie zatoka przystanku autobusowego pomiędzy Zagajnikową a Kaufmanna na południowej jezdni.
Projekt branży drogowej:
http://hostuje.net/file.php?id=37f394888b99fca52919d306140ed05c
http://hostuje.net/file.php?id=ff2d9530e4113f1f5a1b65e79c489e4c
http://hostuje.net/file.php?id=8afe4877a4798a27153d9243ee557ef6
http://hostuje.net/file.php?id=ce660932dbbd312da158575128cad7a8
Docelowa organizacja ruchu:
http://hostuje.net/file.php?id=2676968ab7b532eed014235488cdcb78
http://hostuje.net/file.php?id=fc6f351bdbeb0da7cc35e1c53c563a8e
http://hostuje.net/file.php?id=5ad462f3b83936a454165700ede4aea1
http://hostuje.net/file.php?id=e71c4d30b218772a66b00d37cc94dc91
Razem jakieś 17MB.
Pozdrawiam.
Z ciekawostek dla MKM'ów - to, to że będa kursować autobusy na odcinku od Zagajnikowej do Strykowskiej - budowana będzie zatoka przystanku autobusowego pomiędzy Zagajnikową a Kaufmanna na południowej jezdni.
Projekt branży drogowej:
http://hostuje.net/file.php?id=37f394888b99fca52919d306140ed05c
http://hostuje.net/file.php?id=ff2d9530e4113f1f5a1b65e79c489e4c
http://hostuje.net/file.php?id=8afe4877a4798a27153d9243ee557ef6
http://hostuje.net/file.php?id=ce660932dbbd312da158575128cad7a8
Docelowa organizacja ruchu:
http://hostuje.net/file.php?id=2676968ab7b532eed014235488cdcb78
http://hostuje.net/file.php?id=fc6f351bdbeb0da7cc35e1c53c563a8e
http://hostuje.net/file.php?id=5ad462f3b83936a454165700ede4aea1
http://hostuje.net/file.php?id=e71c4d30b218772a66b00d37cc94dc91
Razem jakieś 17MB.
Pozdrawiam.
Re: Przebudowa ul. Inflanckiej
Najwyższy już czas rozdzielić linie 81 i 87STUDI pisze:Już wspominałem w wątku o Rondzie Powstańców 1863r że wpadł mi w "łapska" projekt wykonawczy przebudowy ul. Inflanckiej.
Z ciekawostek dla MKM'ów - to, to że będa kursować autobusy na odcinku od Zagajnikowej do Strykowskiej - budowana będzie zatoka przystanku autobusowego pomiędzy Zagajnikową a Kaufmanna na południowej jezdni.
Pozdrawiam.
Na Strykowskiej autobus 81 bądź 87 do niczego nie jest potrzebny, a na Zagajnikowej jedna linia to będzie za mało. Chyba że ze względu na przyszłą stację Marysin. Ale wtedy jedna linia na Zagajnikowej to za mało, jedna linia przy stacji to też za mało (wymagałoby to dostosowania rozkładu do kursowania pociągów, a wtedy będą problemy z równym taktem).
Poważniejszy problem dotknąłby węzeł komunikacyjny Doły. 81 i 87 odjeżdżałyby z dwóch różnych przystanków. Teoretycznie gdyby na nowym przystanku dla linii jadącej Strykowską (który w tym celu musiałby się znaleźć na Brzezińskiej) stawała też linia jadąca Zagajnikową nie byłoby problemu, ale to tylko pozory - nadal między przystankami większości linii po zachodniej stronie węzła a przystankiem 81 i 87 po jego zachodniej stronie byłaby spora odległość do pokonania (skrzyżowanie ma sporą powierzchnię), i to ze światłami, na których zawsze długo się czeka. Co gorsza, przystanek tych linii nadal byłby w innym miejscu niż przystanek 57, z którym przecież na dość długim odcinku pokrywa się ich trasa.
Zastanawia mnie, jak będą zorganizowane prace. Inflanckiej nie można całkowicie zamknąć (może poza odcinkiem między Zagajnikową a Strykowską), bo ludzie zostaną bez dojazdu komunikacją miejską. Chyba że skierowaliby 81/87 Admiralską, ale ona jest za wąska na dwukierunkowy ruch autobusów. Podobnie z Zagajnikową, która w zasadzie w ogóle nie ma alternatywy. Jest Strykowska, ale w ten sposób autobus ominie centralną część osiedla.
Poważniejszy problem dotknąłby węzeł komunikacyjny Doły. 81 i 87 odjeżdżałyby z dwóch różnych przystanków. Teoretycznie gdyby na nowym przystanku dla linii jadącej Strykowską (który w tym celu musiałby się znaleźć na Brzezińskiej) stawała też linia jadąca Zagajnikową nie byłoby problemu, ale to tylko pozory - nadal między przystankami większości linii po zachodniej stronie węzła a przystankiem 81 i 87 po jego zachodniej stronie byłaby spora odległość do pokonania (skrzyżowanie ma sporą powierzchnię), i to ze światłami, na których zawsze długo się czeka. Co gorsza, przystanek tych linii nadal byłby w innym miejscu niż przystanek 57, z którym przecież na dość długim odcinku pokrywa się ich trasa.
Zastanawia mnie, jak będą zorganizowane prace. Inflanckiej nie można całkowicie zamknąć (może poza odcinkiem między Zagajnikową a Strykowską), bo ludzie zostaną bez dojazdu komunikacją miejską. Chyba że skierowaliby 81/87 Admiralską, ale ona jest za wąska na dwukierunkowy ruch autobusów. Podobnie z Zagajnikową, która w zasadzie w ogóle nie ma alternatywy. Jest Strykowska, ale w ten sposób autobus ominie centralną część osiedla.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze: Zastanawia mnie, jak będą zorganizowane prace. Inflanckiej nie można całkowicie zamknąć
Miasto ma nóż na gardle i jak trzeba to zamknie.
Idea jest taka że robione będzie po jednej z jezdni a druga posłuży jako tymczasowy przejazd.
Z samą modernizacją Inflanckiej - etap I, rusza jednocześnie eta II - remont ul. Warszawskiej od Łagiewnickiej do torów kolejowych. Zakres wymiana nawierzchni, krawężników, remont przystanków tramwajowych.
Kpc21 pisze:Na Strykowskiej autobus 81 bądź 87 do niczego nie jest potrzebny, a na Zagajnikowej jedna linia to będzie za mało.
81 i 87 to dla mieszkańców Zagajnikowej mało interesujące linie. Nie dowożą w pobliże centrum. Podstawą jest autobus 57.
81/87 Strykowska nie pojedzie bowiem nie zatrzyma się potem na skrzyżowaniu Strykowskiej i Wojska Polskiego - kolejne prystanki do których trzeba biegać po kilkaset metrów - jaki dekiel zaprojektował to kuriozum na Dołach.
Jedynym wyjściem jest puszczenie ktoychś z linii 51/51A/51B/56/60/60A/60B przez Inflancką i Sporną .... a dalej niestety Wojska Polskiego do Strykowskiej... Chyba że lnie skracamy i kierujemy do Dworca PKS.
Projekt przebudowy Inflanckiej w żaden sposób nie uwzględnia stacji
Marysin. W sumie słusznie bowiem ŁKA to jest niestety porażką.
Skrócenie do PKS nic nie da, bo te linie ominęłyby węzeł na Dołach. Który może nie jest ideałem, ale całkiem dobrze spełnia swoją rolę (może poza przystankiem 51, 53, 60 w kierunku na przedmieścia). Przystanki komunikacji publicznej są zgrupowane po zachodniej stronie skrzyżowania, gdzie z jednej na drugą stronę można przejść w miarę wygodnym przejściem (nie czeka się tak długo, jak na przejście na drugą stronę Strykowskiej).STUDI pisze:Jedynym wyjściem jest puszczenie ktoychś z linii 51/51A/51B/56/60/60A/60B przez Inflancką i Sporną .... a dalej niestety Wojska Polskiego do Strykowskiej... Chyba że lnie skracamy i kierujemy do Dworca PKS.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
No to komplecik projektowy:
Link do (PW - Docelowa Organizacja Ruchu.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=df56d5c690612c89abe5182c1c1173d6
Link do (PW - drogowy 1z3.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=d370001fbee28260c61a8d9a2b1fd055
Link do (PW - drogowy 2z3.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=746a35dce06285e2ddd698f661ad6a28
Link do (PW - drogowy 3z3.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=8cb197523e622b9d026594585bec2aef
Link do (PW-drogowy rys.6.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=da7263ffe315c6b88b79bfa55764dd75
Link do (SST-Drogi.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=0fc35c0edf3b2d9933384c214538332f
Link do (SST-Tory.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=67b970350d2f30ed93c0e60613e13585
Link do (OPIS druk 13.12.13.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=117e1262b64ce82ef3c183cfc519b2bb
Projekt drogowy dla większości wystarczy tylke pierwsza część.
Ostatni plik to zieleń.
Pliki projektów maja tak po 15 MB.
dodam jeszcze dwa pliki:
Link do (SIWZ Rozbudowa ul. Inflanckiej.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=b6b43dce60ef5297d5988ee5f2f894b8
Link do (PW - dostosowanie do os_b niepe_nosprawnych.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=2228f57799f5d384347a123f800f28e0
Co do zadania nr 2 - czyli ul. Warszawskiej - nic nowego nie wybudują więc drobnicy nie będę umieszczać.
Link do (PW - Docelowa Organizacja Ruchu.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=df56d5c690612c89abe5182c1c1173d6
Link do (PW - drogowy 1z3.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=d370001fbee28260c61a8d9a2b1fd055
Link do (PW - drogowy 2z3.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=746a35dce06285e2ddd698f661ad6a28
Link do (PW - drogowy 3z3.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=8cb197523e622b9d026594585bec2aef
Link do (PW-drogowy rys.6.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=da7263ffe315c6b88b79bfa55764dd75
Link do (SST-Drogi.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=0fc35c0edf3b2d9933384c214538332f
Link do (SST-Tory.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=67b970350d2f30ed93c0e60613e13585
Link do (OPIS druk 13.12.13.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=117e1262b64ce82ef3c183cfc519b2bb
Projekt drogowy dla większości wystarczy tylke pierwsza część.
Ostatni plik to zieleń.
Pliki projektów maja tak po 15 MB.
dodam jeszcze dwa pliki:
Link do (SIWZ Rozbudowa ul. Inflanckiej.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=b6b43dce60ef5297d5988ee5f2f894b8
Link do (PW - dostosowanie do os_b niepe_nosprawnych.pdf) : http://hostuje.net/file.php?id=2228f57799f5d384347a123f800f28e0
Co do zadania nr 2 - czyli ul. Warszawskiej - nic nowego nie wybudują więc drobnicy nie będę umieszczać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.