Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
hax
Bywalec
Posty: 205 Rejestracja: sob 15:55, 06 sie 2011
Lokalizacja: Łódź-Stare Polesie
Post
autor: hax » śr 12:23, 05 lut 2014
Graficzny pisze:
Ja nie wiem jak to by wyglądało np. z Solaris Urbino 8,9(LE) lub Solbus SM10.
Jechałem swego czasu krótkim Neoplanem w Tomaszowie i nie trzęsło jak w Vero, a nie jechał po specjalnie równej drodze
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez
hax , łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis.
M. Kaźmierczak
Sympatyk forum
Posty: 954 Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
Kontakt:
Post
autor: M. Kaźmierczak » śr 13:56, 05 lut 2014
hax pisze: Graficzny pisze:
Ja nie wiem jak to by wyglądało np. z Solaris Urbino 8,9(LE) lub Solbus SM10.
Jechałem swego czasu krótkim Neoplanem w Tomaszowie i nie trzęsło jak w Vero, a nie jechał po specjalnie równej drodze
Vero to wysoka buda autobusu na podwoziu dostawczaka, które ma małe koła. Siłą rzeczy będzie się ten wóz bujał.
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » śr 22:42, 05 lut 2014
Jordi pisze: Zanim nastała era 70B w Starowej Górze ok, ale teraz? Pół roku pracowałem w makro - 10 osób to tłok w 93 nawet w szczycie dziś. Chyba że usuną 70B po remoncie TG to wtedy jak najbardziej 93 12-metrowce
Są kursy kiedy jest ciasno. Np. powrót "Odyseji" do Łodzi i innych firm zloklizowanych m.in. na Leśnej (w tym hurtownia(?) kosmetyków).
kasiakan
Początkujący
Posty: 16 Rejestracja: pn 13:06, 10 lut 2014
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: kasiakan » śr 10:56, 05 mar 2014
Ciekawe jeździłam 93 w rożnych dniach i godzinach i nie zauważyłam aby było tam ciasno.
SEC
Weteran
Posty: 6980 Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006
Post
autor: SEC » śr 23:28, 05 mar 2014
Od kiedy jest 70B to jest luźniej.