Linia 69 wydłużona do Konstantynowa
Co nie znaczy że w 99% służy mieszkańcom Łodzi. Łodzi ta linia (może poza dniem Wszystkich Świętych) służy w mniejszości. Powiedziałbym raczej, że w 99% służy ona mieszkańcom Starowej Góry i północnych rubieży Rzgowa.kuba_bed pisze:93 ma umożliwić dojazd do cmentarza w Gadce mieszkańcom Łodzi, bo cmentarz należy "do Łodzi".
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
SEC pisze:Coś więcej o pętli przy Raduńskiej?
Co tu więcej mówić - planowano, ale z tych planów zrezygnowano.
Zresztą podobnie można stwierdzić dlaczego Łódź pokrywa 100% kosztów funkcjonowania linii 84?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
kuba_bed pisze: Zresztą podobnie można stwierdzić dlaczego Łódź pokrywa 100% kosztów funkcjonowania linii 84?
Linia 84 z założenia ma służyć mieszkańcom Zielonego Romanowa, do którego jedyny normalny dojazd wiedzie przez Aleksandrów
Tak jest prościej i wygodniej, niż budować/rozbudować ulice Rojną, Toeplitza i Romanowską
Podpis.
I doprowadzić autobus do tej pętli ulicami znajdującymi się w granicach Łodzi na chwilę obecną (przebudowa Romanowskiej jest póki co w planach)...
Co do 50 to fartem korzystają z niej mieszkańcy gminy Rzgów. Przy Kombajnowej w Gadce wsiada/wysiada sporo osób, a płacą tylko za strefę miejską. Niestety, w przypadku 93 strefa miejska kończy się wraz z granicą Łodzi. Mogliby sobie darować dodatkową strefę na całej długości linii skoro pętla w Gadce jest poza strefą (na granicy stref w sumie).
Co do 50 to fartem korzystają z niej mieszkańcy gminy Rzgów. Przy Kombajnowej w Gadce wsiada/wysiada sporo osób, a płacą tylko za strefę miejską. Niestety, w przypadku 93 strefa miejska kończy się wraz z granicą Łodzi. Mogliby sobie darować dodatkową strefę na całej długości linii skoro pętla w Gadce jest poza strefą (na granicy stref w sumie).
84..
Linia 84 raptem ma w Aleksandrowie 2 przystanki i krańcówke na Poselskiej.Dla mnie niezrozumiałe jest,że linia biegnie blisko zajezdni Limanowskiego a obsługwana przez Nowe Sady. A dojazd kosztuje
Limanka nie umiałaby serwisować Vero?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: 84..
Josek101 pisze:Linia 84 raptem ma w Aleksandrowie 2 przystanki i krańcówke na Poselskiej.Dla mnie niezrozumiałe jest,że linia biegnie blisko zajezdni Limanowskiego a obsługwana przez Nowe Sady. A dojazd kosztuje
Powinni kupić więcej autobusów typu "midi", podstawka pod Solaris/Solbus/MAN/itp. i problem powinien być rozwinięty.
Ale właściwie skoro MB jest teraz na obydwóch zajezdniach i powiedzieli, że chcą dodatkowo na Limanowskiego założyć jakiś serwis od MB i chodzą plotki, że będą kupować już tylko MB, to nie ma sensu. Wtedy można liczyć raczej na dwudrzwiowe MB O530K.
lekki offtop się zrobi, ale temat wart poruszenia
W Łodzi jest sporo linii, gdzie MIDI (9-10 metrów) bez problemu by się sprawdziły. Jak dla mnie to na pewno te linie się nadają:
54 - spokojnie w weekendy starczy MIDI - w robocze zostawiłbym 12m
56 - cały tydzień MIDI
61 - cały tydzień MIDI tylko w robocze szczytówki 12m
62 - nawet mogą zabrać 1 brygadę, ale wolę mieć autobus co 15 minut niż jego atrapę co 12
63 - tu to traktorek daje radę bez problemu, ale tego szmelca bym się totalnie pozbył, więc tu nawet kosztem zabrania szczytówki dałbym MIDI co te 30 minut...
66 - w weekendy spokojnie MIDI da radę
67 - cały tydzień MIDI
68 - robocze MIDI, szczytówki 12m, w weekendy MIDI
71 - cały tydzień MIDI (zwłaszcza jak dowalili dodatkowe kursy A to w ogóle wystarcza)
84 - cały tydzień MIDI
88 - cały tydzień MIDI
90 - tu jak 61 i 68, albo MIDI tylko w weekendy
91 - cały tydzień MIDI
92 - jak z 61 i 68
93 - cały tydzień MIDI, choć jak na 63 busik wystarcza
94 - MIDI
Także wychodzi tego naprawdę dużo.
Wracając do 69 do KŁ, to tak ogólnie dla mnie niegłupim pomysłem byłoby wydłużenie czegoś do Kanzas z retkini zamiast PKS, który jeździ jak chce (ostatnio jechałem do rodziny w Kazimierzu i zamiast 14:55 na Maratońskiej był.... 15:13, a to było przed zaspami i tymi innymi. Już miałem zrezygnować, ale nadjechał jakiś zdezelowany merc i też zamiast jechać 28 minut jechał 34 a korków zero po drodze - widać jak PKS olewa pasażerów Chociaż do KŁ mógłby być autobus do Placu Kościuszki przez GOŚ... Choć z drugiej strony PKS jako jedyny zahacza o Kazimierz - od 43 do centrum wsi jest dość daleko...
W Łodzi jest sporo linii, gdzie MIDI (9-10 metrów) bez problemu by się sprawdziły. Jak dla mnie to na pewno te linie się nadają:
54 - spokojnie w weekendy starczy MIDI - w robocze zostawiłbym 12m
56 - cały tydzień MIDI
61 - cały tydzień MIDI tylko w robocze szczytówki 12m
62 - nawet mogą zabrać 1 brygadę, ale wolę mieć autobus co 15 minut niż jego atrapę co 12
63 - tu to traktorek daje radę bez problemu, ale tego szmelca bym się totalnie pozbył, więc tu nawet kosztem zabrania szczytówki dałbym MIDI co te 30 minut...
66 - w weekendy spokojnie MIDI da radę
67 - cały tydzień MIDI
68 - robocze MIDI, szczytówki 12m, w weekendy MIDI
71 - cały tydzień MIDI (zwłaszcza jak dowalili dodatkowe kursy A to w ogóle wystarcza)
84 - cały tydzień MIDI
88 - cały tydzień MIDI
90 - tu jak 61 i 68, albo MIDI tylko w weekendy
91 - cały tydzień MIDI
92 - jak z 61 i 68
93 - cały tydzień MIDI, choć jak na 63 busik wystarcza
94 - MIDI
Także wychodzi tego naprawdę dużo.
Wracając do 69 do KŁ, to tak ogólnie dla mnie niegłupim pomysłem byłoby wydłużenie czegoś do Kanzas z retkini zamiast PKS, który jeździ jak chce (ostatnio jechałem do rodziny w Kazimierzu i zamiast 14:55 na Maratońskiej był.... 15:13, a to było przed zaspami i tymi innymi. Już miałem zrezygnować, ale nadjechał jakiś zdezelowany merc i też zamiast jechać 28 minut jechał 34 a korków zero po drodze - widać jak PKS olewa pasażerów Chociaż do KŁ mógłby być autobus do Placu Kościuszki przez GOŚ... Choć z drugiej strony PKS jako jedyny zahacza o Kazimierz - od 43 do centrum wsi jest dość daleko...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
Jordi pisze:56 - cały tydzień MIDI
Pod warunkiem, że w kursy szkolne wszyscy się upchną. Poza tym problem będzie latem - nie wiadomo co skierować w ładną pogodę dla chętnych jadących do Arturówka.
62 - nawet mogą zabrać 1 brygadę, ale wolę mieć autobus co 15 minut niż jego atrapę co 12
Przeciętny pasażer woli dobrą częstotliwość. Poza tym rozdzielenie 62 na dwie linie wariantowe już wystarczająco upodliło pasażerów. Powiększanie odstępów w kursowaniu jest nie na miejscu.
67 - cały tydzień MIDI
Pod warunkiem, że "bazary" się zmieszczą.
93 - cały tydzień MIDI, choć jak na 63 busik wystarcza
Co ma 93 do 63? Na 93 muszą kursować autobusy 12m w dni robocze. Już raz skierowano tam Vero (w czerwcu 2006 r.) i połowa osób w Starowej Górze zostawała na przystanku. W Rzgowie jest mnóstwo firm do których dowozi ten autobus.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
SEC pisze:Jordi pisze:62 - nawet mogą zabrać 1 brygadę, ale wolę mieć autobus co 15 minut niż jego atrapę co 12
Przeciętny pasażer woli dobrą częstotliwość. Poza tym rozdzielenie 62 na dwie linie wariantowe już wystarczająco upodliło pasażerów. Powiększanie odstępów w kursowaniu jest nie na miejscu.
Ależ może być taka jak jest, byleby wywalić te złomy... codziennie jeżdżę bo mieszkam na rudzie i co drugi dzień słyszę "ale rzuca w tym busie" , "czemu nie mogą dać normalnego?" - tak więc to nie jest moje widzimisię... wiele osób ma dość tych szrotów...
Co do 62A, to prócz tych 30-40 domków w okolicach Ekonomicznej pozostała część rudy (zwłaszcza Demokratyczna i okolice) nonstop wrzuca na ten twór... Dziś ogromna większość ludzi jedzie 62 do szpitala, Carrefour'a i Lidl'a - na Kurczaki te 3-4 minuty więcej raczej problemu wielkiego nie robią. I tak 62 zwykle przy Trybunalskiej jest napchane równo, a 62A jadące na Kosynierów wiezie powietrze z 3-4 osobami... Bo 3 babcie się poskarżyły, że 75 za rzadko jeździ - tylko mają wielki autobus albo przeguba, a tu busik - i tak niektóre nawet nie wsiadają bo "rzuca" i czekają na 75 dalej... 62A powinno być zlikwidowane na Kosynierów bo żadnej korzyści nie dało tak naprawdę... ale to już zupełnie inny temat...
SEC pisze:Jordi pisze:67 - cały tydzień MIDI
Pod warunkiem, że "bazary" się zmieszczą.
Kiedyś byłby problem - dziś raczej bezproblemowo.
SEC pisze:Jordi pisze:93 - cały tydzień MIDI
Na 93 muszą kursować autobusy 12m w dni robocze. Już raz skierowano tam Vero (w czerwcu 2006 r.) i połowa osób w Starowej Górze zostawała na przystanku. W Rzgowie jest mnóstwo firm do których dowozi ten autobus.
Zanim nastała era 70B w Starowej Górze ok, ale teraz? Pół roku pracowałem w makro - 10 osób to tłok w 93 nawet w szczycie dziś. Chyba że usuną 70B po remoncie TG to wtedy jak najbardziej 93 12-metrowce
sosna pisze:88, 91 MIDI to serdecznie życze powodzenia. Szczególnie w 91
Nieraz 91 zdarza mi się jechać do rodziny w Wiączyniu nawet w roboczym szczycie i jakiegoś tłoku nigdy nie spotkałem po południu... Co do 88 to może i racja, ale 91 jako naoczny obserwator uważam, że bezproblemowo MIDI starczy - ewentualnie jako szczytówkę 12m dać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 3 razy.
Jordi pisze: Ależ może być taka jak jest, byleby wywalić te złomy... codziennie jeżdżę bo mieszkam na rudzie i co drugi dzień słyszę "ale rzuca w tym busie" , "czemu nie mogą dać normalnego?"
Muszę dodać, że to nie jest wina "Jelcza", tylko ogólnie konstrukcja takich autobusów. Ja np. mam okazje, przejechać się Mercedesem Sprinter City 65 i muszę powiedzieć, że ten autobus też nieżle "rzuca"..
Ja nie wiem jak to by wyglądało np. z Solaris Urbino 8,9(LE) lub Solbus SM10.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Graficzny, łącznie zmieniany 1 raz.
A te Jelcze nie są czasem na podwoziu Vario? Jak tak, to nie dziwię się, że rzuca tam podobnie jak w Sprinterze. To podwozie nie było przewidziane jako podwozie autobusu. Jadąc typowym Sprinterem-"dostawczakiem", jakich nie brakuje na prywatnych liniach podmiejskich (a czasem i właśnie Vario się trafi), o ile z przodu jest znośnie, to na siedzeniach w okolicach tylnej osi podczas jazdy człowiek czuje się jak worek kartofli.
W krótkich Solarisach czy Solbusach powinno być lepiej, bo to już są konstrukcyjnie autobusy, a nie dostawczaki.
W krótkich Solarisach czy Solbusach powinno być lepiej, bo to już są konstrukcyjnie autobusy, a nie dostawczaki.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)