Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Przy okazji takich zmian trad i likwidacji wariantów możnaby było od razu oswajać mieszkańców z nowymi numerami linii, nawet z przedziału 1xx dla linii miejskich (np. Na podstawie decyzji ZDiT z dniem 01.07 wprowadzone zostaną następujące zmiany: a) likwidacja linii 62A; b) zmiana numeru linii 62 itd.) i w rozwinięciu komunikatu szczegóły operacji.
Chaosu byłoby przy tym mniej, niż chcąc na hurra! wprowadzić większą rewolucję, a stopniowo byśmy przenumerowali całą siatkę połączeń.
Chaosu byłoby przy tym mniej, niż chcąc na hurra! wprowadzić większą rewolucję, a stopniowo byśmy przenumerowali całą siatkę połączeń.
Podpis.
62A to było wiadomo. Ciekawi mnie 65, ale chyba to oznacza kursy tylko do lotniska (chyba, że jednak wracamy po staremu ). Jeśli zostaje tylko 69 i 69A bez zmian trasy obu to w sumie trochę na tym tracę jako pasażer (ale to subiektywnie bo dłuższy kurs przez Wedmanowej), ale logistycznie wydaje mi się, że to dobra decyzja (bo i tak 69B w stronę Widzewa praktycznie nie istniało).
Teraz to napięcie większe Ale nie pamiętam zmian na które bym z ciekawością nie czekał
Teraz to napięcie większe Ale nie pamiętam zmian na które bym z ciekawością nie czekał
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez pawlak, łącznie zmieniany 1 raz.
"Baj Baj, Miss 62 A" - nawet się nieźle rymuje XD
65 ciekawe czy wszystko na lotnisko, czy skrócone do NS. Liczba lotów jest bardzo ograniczona ostatnio, więc możliwe, że do NS będzie tylko, a zostawią 55.
69B... Tu nie wiem co myśleć, bo nie korzystam za bardzo z 69 ogólnie, ale widocznie było psioczenie może, że wszystko Wedmanowej nie kursuje... Ale w tym wypadku 95 powinno być wyprostowane. Nie potrzeba tam tylu linii.
65 ciekawe czy wszystko na lotnisko, czy skrócone do NS. Liczba lotów jest bardzo ograniczona ostatnio, więc możliwe, że do NS będzie tylko, a zostawią 55.
69B... Tu nie wiem co myśleć, bo nie korzystam za bardzo z 69 ogólnie, ale widocznie było psioczenie może, że wszystko Wedmanowej nie kursuje... Ale w tym wypadku 95 powinno być wyprostowane. Nie potrzeba tam tylu linii.
Poza zmianami pracowniczymi na kółku po Wedmanowej to pewnie by na żądanie starczyło Wtedy ludzi na palcach jednej ręki policzyć wsiadającychwysiadających. W takim wypadku faktycznie 95 do prostowania.
Pytanie co z niedzielą - już chyba lepsze 95 w kółko niż 77 jak kiedyś. Choć jak ktoś chce blisko pod autogiełdę to akurat musi walić kółko więc to też głupie, a ludzi w 95 na tym odcinku też na palcach jednej ręki.
Pytanie co z niedzielą - już chyba lepsze 95 w kółko niż 77 jak kiedyś. Choć jak ktoś chce blisko pod autogiełdę to akurat musi walić kółko więc to też głupie, a ludzi w 95 na tym odcinku też na palcach jednej ręki.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Na 62 zostaje 6 brygad w powszednie i 3 w weekendy (jedna łączona z 71A).
Ciekawe, bo 62 ogólnie ma krótszą trasę od 62A i jedzie 6-7 minut szybciej. Dłuższe przerwy chyba na pętlach będą.
Ciekawe, bo 62 ogólnie ma krótszą trasę od 62A i jedzie 6-7 minut szybciej. Dłuższe przerwy chyba na pętlach będą.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
mig pisze:No pewnie, a pamiętasz jakie były protesty nieco ponad rok temu gdy zaprezentowano nową siatkę połączeń z liniami o trzycyfrowych numerach? Na pewno nie błoby chaosu z numeracją nadaną od podstaw...
Zawsze propozycja przewrócenia do góry nogami kilkudziesięciu linii spofka się z oporem społeczeństwa
Ale zmiany stopniowe, typu 62 na 112 ze zmianą trasy pozwoliłyby uniknąć sytuacji, w której ktoś będzie marudził, że mu zmineili trasę ukocuanego autobusu.
Podpis.
Co ZDiT wymyślił z numeracją to już pewnie przyklepane.
Jak dla mnie jeśli dawać nowy numer zamiast litery to dla linii, które mają różny środek trasy np. 74 i 74A74B i to robi się spójne i sensowne - jestem za. Jednak dla linii, które mają tylko warianty pełne i skrócone po tej samej trasie - brak litery lub literę. W innych miastach warianty skrócone i pełne nie mają żadnych liter a co najwyżej oznaczenie "Trasa skrócona". Już nie kwestia samych oznaczeń a przejrzystości rozkładów się liczy. Lepiej patrzeć na jeden rozkład niż dwa, szczególnie jeśli mało czasu by się wczytać.
Jeśli bawić się w numery trzycyfrowe to jak dla mnie - ograniczyć linie do dwóch wariantów i utworzyć coś w rodzaju linii okresowych (naciągane określenie) i tworzyć potworki jak 169 na Nowy Józefów czy 199 ale już bez potworków 269 369 itd. itp.
Jak dla mnie jeśli dawać nowy numer zamiast litery to dla linii, które mają różny środek trasy np. 74 i 74A74B i to robi się spójne i sensowne - jestem za. Jednak dla linii, które mają tylko warianty pełne i skrócone po tej samej trasie - brak litery lub literę. W innych miastach warianty skrócone i pełne nie mają żadnych liter a co najwyżej oznaczenie "Trasa skrócona". Już nie kwestia samych oznaczeń a przejrzystości rozkładów się liczy. Lepiej patrzeć na jeden rozkład niż dwa, szczególnie jeśli mało czasu by się wczytać.
Jeśli bawić się w numery trzycyfrowe to jak dla mnie - ograniczyć linie do dwóch wariantów i utworzyć coś w rodzaju linii okresowych (naciągane określenie) i tworzyć potworki jak 169 na Nowy Józefów czy 199 ale już bez potworków 269 369 itd. itp.
Pętla jakby gotowa. Tak więc pewnie lipiec. Ale znając Zdit to dadzą
tam coś po małej lini oporu tzn jakieś 97 co Aleksandrowską
pojedzie do Żabieniec i wróci. Potem pod naciskiem utworzą 78B.
Na długie trasy i nowe linie to taboru to nie mają. Do Żabieńca z Romanowa z 20 minut to jeden kurs to kółeczko.
tam coś po małej lini oporu tzn jakieś 97 co Aleksandrowską
pojedzie do Żabieniec i wróci. Potem pod naciskiem utworzą 78B.
Na długie trasy i nowe linie to taboru to nie mają. Do Żabieńca z Romanowa z 20 minut to jeden kurs to kółeczko.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez BULL, łącznie zmieniany 1 raz.
Pod jakim naciskiem?? Skoro teraz nikt nie psioczy na 84, które też dowozi do Żabieńca tak naprawdę (bo dalej jedzie na Radogoszcz, gdzie obsługuje inne potoki pasażerskie).
Taka dowozówka nie byłaby zła, tylko musiałaby być zgrana z odjazdami 2 i 8 najlepiej.
Taka dowozówka nie byłaby zła, tylko musiałaby być zgrana z odjazdami 2 i 8 najlepiej.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Mogę się zgodzić z Jordim. W końcu to jest osiedle i główne zadanie tam, to autobus blisko domu, a nie tak jak teraz kilkadziesiąt metrów dalej. Jeśli ten dowóz byłby dopasowany to może być ok. No i jeszcze częstotliwość, bo jak będzie parę kursów dziennie, to myślę, że bezsens z budową pętli i uruchamianiem takiej linii. Oczywiście nie musi jeździć co 20 minut.
Mateusz
EA-1
EA-1
Moim zdaniem starczyłoby to, co jest dziś na 84, tylko równe odstępy np. szczyt co 30, między i poza co godzinę, Weekendy co godzinę.
Do Żabieńca z 23-24 minuty by zajęła jazda (z tego co widzę na mpk w rozkładach z wjazdem na Rojną), czyli w szczyt 2 brygady, to nie jest nie do zrobienia. Zważywszy, że 84 byłoby skrócone z powrotem do Cmentarza na Szczecińskiej, to też uwolniłoby 1 brygadę.
Do Żabieńca z 23-24 minuty by zajęła jazda (z tego co widzę na mpk w rozkładach z wjazdem na Rojną), czyli w szczyt 2 brygady, to nie jest nie do zrobienia. Zważywszy, że 84 byłoby skrócone z powrotem do Cmentarza na Szczecińskiej, to też uwolniłoby 1 brygadę.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 3 razy.
65 na Lotnisko bez wjazdu w NS, 69A w obie strony przez NS i Wedmanowej, 55 skrócone do Obywatelskiej bez wjazdu w NS.Jordi pisze:"Baj Baj, Miss 62 A" - nawet się nieźle rymuje XD
65 ciekawe czy wszystko na lotnisko, czy skrócone do NS. Liczba lotów jest bardzo ograniczona ostatnio, więc możliwe, że do NS będzie tylko, a zostawią 55.
69B... Tu nie wiem co myśleć, bo nie korzystam za bardzo z 69 ogólnie, ale widocznie było psioczenie może, że wszystko Wedmanowej nie kursuje... Ale w tym wypadku 95 powinno być wyprostowane. Nie potrzeba tam tylu linii.
Dodatkowo nieco wygięte 95 i 95A Kilińskiego, Śląską, Niższą.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.