Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
No wstępnie na początku mogło by tak być.Jordi pisze:Moim zdaniem starczyłoby to, co jest dziś na 84, tylko równe odstępy np. szczyt co 30, między i poza co godzinę, Weekendy co godzinę.
Ja bym nie do końca wiązał 84 z nową krańcówką i skróceniem go z Poselskiej, przynajmniej na razie.Jordi pisze:Zważywszy, że 84 byłoby skrócone z powrotem do Cmentarza na Szczecińskiej, to też uwolniłoby 1 brygadę.
I gdyby coś to będzie to 1 brygada Vero, a mimo iż to będzie dowozówka i może Vero by wystarczyło, to osobiście byłbym za tym by puścić solówkę z Limanowskiego. Po pierwsze ze względu na to, by nie pchać tych awaryjnych wozów (Vero) wszędzie tam gdzie się da. Po drugie ze względu na rejon miasta. Limanowskiego jest bliżej.
Chyba, że będzie to wariant 84, wtedy się pewnie nie zmieni obsada.
Choć tak w ogóle to już od dawna ZTCW jest podważany sens obsady 84 z NS. To kompletnie nie ten rejon. A od wydłużenia jej do Aleksandrowa to już w ogóle. Spokojnie Limanowskiego mogłaby obsadzać tą linię.
Mateusz
EA-1
EA-1
mig pisze: 65 na Lotnisko bez wjazdu w NS, 69A w obie strony przez NS i Wedmanowej, 55 do Obywatelskiej bez wjazdu w NS.
Dodatkowo nieco wygięte 95 i 95A Kilińskiego, Śląską, Niższą.
To logiczne. 69 wszystko w NS, 55 skrócone do Obywatelskiej, ale za to 65 równo co 15 minut na lotnisko
Jak wszystkie 69/A przez Wedmanowej, to 95 powinno jechać prosto Dąbrowskiego.
95 zaskoczenie, ale miłe. Podejrzewam, że mieszkańcy psioczyli okolic Śląskiej, że nie mają bezpośredniego dojazdu na Tatrzańską (przychodnia, biblioteka, targowisko Rydla), czy też na Górniak. Poza tym 95 ogólnie jest linią dowozówkową dzisiaj, więc wydłużenie jej o jakieś 5 minut, ale kosztem ogarnięcia większej ilości mieszkańców jest fajnym pomysłem
Mat pisze: I gdyby coś to będzie to 1 brygada Vero, a mimo iż to będzie dowozówka i może Vero by wystarczyło, to osobiście byłbym za tym by puścić solówkę z Limanowskiego. Po pierwsze ze względu na to, by nie pchać tych awaryjnych wozów (Vero) wszędzie tam gdzie się da.
Od paru dni jest pogrom busików. Dziś na 62 3/6 tylko brygad, na 63 2/3. Coraz częściej tak jest, tym bardziej dziwi rezygnacja z zakupu nowych małych busów w tym roku i postawienie na 100% 12-metrowców.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
Z tym 69/69A to nie do końca tak - 69 będzie wariantem "ekspresowym" bez wjazdów w Wedmanowej i Nowe Sady, natomiast 69A obsłuży te ulice we wszystkich kursach w obu kierunkach. Czyli tak naprawdę mamy tylko dwa warianty w obie strony.
Cos czuję, że to nie koniec zmian tras 95 i 95A, rzeczywiście można by było je puścić prosto Dąbrowskiego.
Cos czuję, że to nie koniec zmian tras 95 i 95A, rzeczywiście można by było je puścić prosto Dąbrowskiego.
Jasno
69(A) na szczęście uproszczone.
@Jordi
No więc tym bardziej właśnie, mając to na myśli, co napisałeś, 84 powinno być wolne od Vero. Ostatnio na 84 jest też pogrom tych busów i wchodzą przeguby z rezerw. Pomijam już fakt, że parę razy natknąłem się na kompletne załadowanie w 84 w szczycie.
69(A) na szczęście uproszczone.
@Jordi
No więc tym bardziej właśnie, mając to na myśli, co napisałeś, 84 powinno być wolne od Vero. Ostatnio na 84 jest też pogrom tych busów i wchodzą przeguby z rezerw. Pomijam już fakt, że parę razy natknąłem się na kompletne załadowanie w 84 w szczycie.
Mateusz
EA-1
EA-1
mig pisze:Cos czuję, że to nie koniec zmian tras 95 i 95A, rzeczywiście można by było je puścić prosto Dąbrowskiego.
Niedawno był fajny pomysł na to, żeby połączyć linie 95/95A z 72 czyli likwidacja linii 95/95A za to 72 co 10 minut w tygodniu, weekendy co 15 - 20 minut oczywiście z zawartymi kursami obecnej linii 95 przez Lodową, Tomaszowską do Della. Wtedy trzeba byłoby utworzyć dodatkowy wariant, więc lepiej byłoby 72 zostawić w spokoju i zmienić trasę 95/95A przez Rzgowską, Broniewskiego (tak jak 72), Felińskiego, Gojawiczyńskiej, Dąbrowskiego i dalej swoją trasą do Della.
Przez Śląską i Niższą bardziej widziałbym 75 niż 95 i może pojawi się tam więcej linii autobusowych ale to pewnie po zbudowaniu nowego torowiska na Broniewskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Mat pisze: No więc tym bardziej właśnie, mając to na myśli, co napisałeś, 84 powinno być wolne od Vero. Ostatnio na 84 jest też pogrom tych busów i wchodzą przeguby z rezerw. Pomijam już fakt, że parę razy natknąłem się na kompletne załadowanie w 84 w szczycie.
Wiesz zdarza się i na 62, że jest więcej pasażerów, niż głosi tabliczka "maksymalnego napełnienia" na kabinie kierowcy, a ostatnio 3 razy (maj-czerwiec) widziałem, że kobitki z wózkami z dziećmi musiały zostawać i czekać na kolejny kurs, bo do 62 z trudem dwie spacerówki się mieszczą...
Brakuje nam takich Alpino 9-10m i to bardzo...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Na stronie MPK już ujawnili karty. Wszystko, co było tu pisane. Nic poza tym w zasadzie poza dodatkowym przystankiem dla 51 i 66 na Okólnej.
Zastanawiam się, czy likwidacja zbiorkomu na Ekonomicznej to dobry pomysł. 62A to było kiepskie rozwiązanie, nie mniej jednak IMO coś tam powinno jeździć, przynajmniej raz na godzinę.
Zastanawiam się, czy likwidacja zbiorkomu na Ekonomicznej to dobry pomysł. 62A to było kiepskie rozwiązanie, nie mniej jednak IMO coś tam powinno jeździć, przynajmniej raz na godzinę.
No pewien czas te pojedyncze sztuki pasażerów będą musiały 300-400 metrów iść do 62 na Demokratyczną, albo 68 na Przestrzenną. Taka odległość jeszcze jest akceptowalna. Tyle lat tak było i nikt nie narzekał, a jednak potoki na Ekonomicznej no niestety są marne...
Ale faktycznie docelowo mogłaby jeździć dowozówka do Pabianickiej raz na godzinę (90-120 minut międzyszczyt) na 1 brygadzie w dni robocze Nawet na konsultacjach był pomysł, żeby to może połączyć z linią przez Mierzejową...
Ale faktycznie docelowo mogłaby jeździć dowozówka do Pabianickiej raz na godzinę (90-120 minut międzyszczyt) na 1 brygadzie w dni robocze Nawet na konsultacjach był pomysł, żeby to może połączyć z linią przez Mierzejową...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Jakie teraz, napisałem przecież to samo co w poprzednim poście
O pardon, zapomniałem zupełnie o wyprostowaniu 95/95A na Dąbrowie. Suma sumarum kilka linii zostało ładnie uporządkowanych.
O pardon, zapomniałem zupełnie o wyprostowaniu 95/95A na Dąbrowie. Suma sumarum kilka linii zostało ładnie uporządkowanych.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 2 razy.
mig pisze:Jakie teraz, napisałem przecież to samo co w poprzednim poście
O pardon, zapomniałem zupełnie o wyprostowaniu 95/95A na Dąbrowie. Suma sumarum kilka linii zostało ładnie uporządkowanych.
No to super. 69A samo tam wystarczy 77 w związku z tym też możnaby odpuścić w niedziele przez Wedmanowej tak naprawdę...
Faktycznie komunikaty zniknęły.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
mig pisze:Jakie teraz, napisałem przecież to samo co w poprzednim poście
Przepraszam, słaba skapa.
Jordi pisze:No to super. 69A samo tam wystarczy 77 w związku z tym też możnaby odpuścić w niedziele przez Wedmanowej tak naprawdę...
Jordi jakie 77 Już od dawna nie kręci po Wedmanowej w niedziele
Aczkolwiek jeśli chodzi o 77 Lodową w niedzielę to nie wiem czy nie lepiej byłoby zrobić Lodową całodniowo. Na Puszkina i tak nie ma życia w ten dzień (chyba tylko w EC4).
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez pawlak, łącznie zmieniany 1 raz.
Generalnie zmiany na plus, ale czy nie lepiej byłoby skrócić 55 do Obywatelskiej tak jak ma być, bez rajdu po Nowych Sadach, ale wybrane kursy skorygować z rozkładem lotów i wysyłać je do lotniska na przykład na 2,5 godziny przed przylotem do godziny po przylocie samolotu? Teraz nie będzie praktycznie żadnego dojazdu do ścisłego centrum, na przykład na Piotrkowską trzeba będzie jeździć z przesiadkami co z perspektywy turysty (mimo wszystko mamy ich trochę) jest mało wygodne.