12-metrowce spokojnie dadzą radę na Karpackiej
Szklana jest wąska, ale do takiej Pokładowej choćby to jej daleko... Ba taka Starorudzka jest nieco węższa też (po wybudowaniu świateł na Starorudzka/Demokratyczna, gdy jest przegub z rezerwy, to ostro manewruje i zmusza inne samochody do cofania się, bo by się nie zmieścił w Demokratyczną xD ), nawet 12-metrowiec czasem ma problemy.
16 myślę, że nie zyska popularności. 2-3h w ciągu dnia z niezłym napełnieniem to za mało. 74 też dziwactwo. W ogóle jak brakowało połączenia z Kaliskim ,to właśnie 74 można było "wygiąć" - strata 5 minut może by była...
W ogóle to ewenement, że przywraca się linię w biegu podobnym do 26, a nie 27, które było 2-3 razy popularniejsze (27 zawsze na 2x805Na, 26 zwykle na solówce). No i czemu z Kurczaków też nie wiem. 15 co 12 na Politechniki wystarcza na ten moment, a tu nagle 2x częstsze połączenie... Tam 3 linie w takcie 12 na dwuskładach wystarczą (5,6,15). Chyba, że 16 w przyszłości jechałaby z Niższej np Broniewskiego, Paderewskiego to wtedy ok, ale teraz nadal uważam, że można było się wstrzymać z tą linią, a wzmocnić 4,7 i przywrócić 15A/17 w weekendy.