Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Kuba »

Kpc21 pisze:
Kuba pisze:No jest jednak różnica - na trasie przyszłej 70 w ciągu Śmigłego-Rydza, Kopcińskiego, Palki mamy buspasy, czego nie ma na Sienkiewicza. Potencjalnie więc nie powinna stać w korkach.
Będzie - na Wojska Polskiego przed Franciszkańską.
Ale 70-ka tam nie będzie jeździć. Chyba pojedzie jak obecne 57 przez Zagajnikową.
Po Franciszkańskiej i Szklanej ma jeździć ten wariant 85 i to na autobusach solo (bo podobno na przeguby nie ma tam miejsca).
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: STUDI »

Taker pisze:Zakładając, że sprawniej z okolic Pl. Dąbrowskiego i szpitala Barlickiego jest dojechać na Doły od strony Kopcińskiego to może nietrzeba byłoby 57 skracać i tworzyć 85 A B C (na pewno nie na takiej trasie). Tylko, że skręt z Narutowicza w lewo Kopcińskiego to chyba niemożliwy? Albo przerobienie Jaracza od Uniwersyteckiej do Kopcińskiego na dwukierunkową i skręt w lewo w Kopcińskiego?
Problem w tym że na ulicach dojeżdżających do Kopcińskiego i RS tworzą się korki. Dwukierunkowa Jaracza - OK - ale gwarantuję Tobie że się też zakorkuje. Ideą podziału 57 buło unikanie tych korków. Niestety korek na Źrodłowej ciągie się potem Północną w kierunku centrum. Ponadto "niedzielni" kierowcy potrafią zablokować skrzyżowania Północna / Wierzbowa oraz Źródłowa/Wierzbowa/Sporna. Drugie miejsce korkogenne to skrzyżowanie Wojska Polskiego/Franciszkańska. Jednak na Wojska Polskiego korek jest w jednym kierunku. Rano nie jest on odczuwalny - czekanie na Franciszkankiej na przejazd przez to skrzyżowanie. Problemem jest to iż ul. OWiN ma te zwężenie - gdyby nie one to byłaby możliwość pojechania ze Źródłowej na wprost w Obr. Westerplatte i skręt w OWiN. Jednak jest pewnikiem, że to wykorzystają też kierowcy samochodów.

Kuba pisze:Po Franciszkańskiej i Szklanej ma jeździć ten wariant 85 i to na autobusach solo (bo podobno na przeguby nie ma tam miejsca).
70 pojedzie Sporna Zagajnikową i Inflancką. Co do przegubów na 85 to ciasno może być tylko na Szklanej. Przecież jak przebudowywano Łagiewnicką to Franciszkańską jeździły "zetki" i 65/65A. Już nie pamiętam czy pojawiały się tam przeguby, ale raczej tak.
Ostatnio zmieniony pt 10:28, 13 sty 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Jordi
Megagaduła
Posty: 2041
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Jordi »

Kuba pisze:Po Franciszkańskiej i Szklanej ma jeździć ten wariant 85 i to na autobusach solo (bo podobno na przeguby nie ma tam miejsca).
Bo to akurat jest prawda. Skręt z Franciszkańskiej w Szklaną jest bardzo niewygodny, a Szklana to dość ruchliwa ulica. Poza tym tam jest masa samochodów, które parkują i przegub musiałby bardzo manewrować. Niby tylko 300 metrów, ale uniemożliwia to przeguba na tej ulicy. Dalej już Marysińska to wiadomo, ale moim zdaniem solo wystarczy - zobaczymy jak potoki się ułożą :)
Taker
Bywalec
Posty: 149
Rejestracja: czw 07:40, 13 paź 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Taker »

Co ich naszło z Karpacką,Zbaraska, Kadłubka, Brzóski, Szklaną, Żubardzką. To wąskie ulice osiedlowe gorsze niż Obr. West. czy Boya-Żeleńskiego czy kawałkiem Zaolziańska lub Felińskiego.

Trasy 85,87 pasują jedynie na Traktorki, a 12 metry tam wjadą, ale z trudem.

70 śladem starego 85 i 57 odcina od okolic Dw. Fabrycznego. Co Nam po 5.

Pisałem kiedyś do Zdit o al. Politechniki i.. sukces. 16 i 74. Dowcip polega na tym, że odpowiedzi były typu masz 15tki to się ciesz.
Jordi
Megagaduła
Posty: 2041
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Jordi »

12-metrowce spokojnie dadzą radę na Karpackiej ;)

Szklana jest wąska, ale do takiej Pokładowej choćby to jej daleko... Ba taka Starorudzka jest nieco węższa też (po wybudowaniu świateł na Starorudzka/Demokratyczna, gdy jest przegub z rezerwy, to ostro manewruje i zmusza inne samochody do cofania się, bo by się nie zmieścił w Demokratyczną xD ), nawet 12-metrowiec czasem ma problemy.

16 myślę, że nie zyska popularności. 2-3h w ciągu dnia z niezłym napełnieniem to za mało. 74 też dziwactwo. W ogóle jak brakowało połączenia z Kaliskim ,to właśnie 74 można było "wygiąć" - strata 5 minut może by była...

W ogóle to ewenement, że przywraca się linię w biegu podobnym do 26, a nie 27, które było 2-3 razy popularniejsze (27 zawsze na 2x805Na, 26 zwykle na solówce). No i czemu z Kurczaków też nie wiem. 15 co 12 na Politechniki wystarcza na ten moment, a tu nagle 2x częstsze połączenie... Tam 3 linie w takcie 12 na dwuskładach wystarczą (5,6,15). Chyba, że 16 w przyszłości jechałaby z Niższej np Broniewskiego, Paderewskiego to wtedy ok, ale teraz nadal uważam, że można było się wstrzymać z tą linią, a wzmocnić 4,7 i przywrócić 15A/17 w weekendy.
Taker
Bywalec
Posty: 149
Rejestracja: czw 07:40, 13 paź 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Taker »

Może dołążą weekendową korętkę trasy 50 50A :) Od RLL w Politechniki w Wróblewskiego w Wólczańską w Sieradzką w Rzgowska do Pl.Niepodległości. To spokojnie 15A może nie być.

72 po pewnym zablokowaniu Rzgowskiej, by skręcić w Bednarską, mogłaby pojechać Wólczańską do Czerwonej
Jordi
Megagaduła
Posty: 2041
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Jordi »

50 nie przejdzie. Rzgów wymaga takiej trasy (Pabianicką minimum do Placu Niepodległości).

Powtórzę raz jeszcze. Rokicie z Rudą to razem niewiele mniej mieszkańców od Chojen, a to Chojny tramwajowo zyskały.

Porównanie pozmianowe:

Dni robocze:

Pabianicka - 12-13 kursów na godzinę w szczycie, 8 wieczorem
Chojny - 20 kursów na godzInę w szczycie, 12 wieczorem

Soboty:

Pabianicka - 6 kursów na godzinę do 15, 4 później
Chojny - 12 kursów na godzinę do 15, 9 później

Niedziela:

Pabianicka - 4 kursy na godzinę
Chojny - 9 kursów na godzinę

Chojny 36 tysięcy ludzi. Ruda+Rokicie+Chocianowice+Łaskowice niecałe 32 tysiące, a oferowanie tramów jadących dalej niż na "opłotki" centrum o 50% niższe. No coś chyba nie tak, a najlepsze jest to, że wystarczy (moim zdaniem) zostawić 15A w weekendy i jest dobrze.
Taker
Bywalec
Posty: 149
Rejestracja: czw 07:40, 13 paź 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Taker »

Po co mi dwie 15tki od Kopernika do Kurczaków??

Rozumie, że 16 na Teofilów, ale po trasie 15. A do Centrum od Paderewskiego nic.Jedyny plus , bo po ludzku dojadę do pracy.
Zadziwiająco14 wraca na Retkinię. Efektywnie jest tylko po Piłsudskiego Mickiewicza. Szkoda.
Chęć uratowania 15a nawet w całości wymusiłoby zmiany innych linii. Np zamiana 12 i 15A vel 17 odcinkami od Gdańska/Zielona.
Jordi
Megagaduła
Posty: 2041
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Jordi »

Dlatego głupotą jest usuwanie 15A w weekendy. Tyle. A jak nie ma kasy to wstrzymać się z 16. Akurat Kurczaki mają dość dobre połączenia na Teofilów, wróci 5, albo 52 i przesiadka w 8. A taka 5 jest o wiele ważniejsza dla Kurczaków niż wydumana naprawdę 16 przy braku kasy na zapewnienie 4, 7 co 12 i 15A/17 w weekendy...

Z Paderewskiego jeśli mam być szczery też niektórzy przesadzają. 57 nadal dowiezie do ŁTR, Piłsudskiego, Dworzec, gdzie jest masa linii na przesiadkę. Choć sam uważam, że skracanie 57 to nie jest dobry pomysł, ale znowu tragedii nie ma. 16 i tak mało kto jeździł tak naprawdę. Nie dość, że rzadko, to 3/4 pasażerów wybiera 57.

Pabianicka zostaje z 1 kierunkiem w weekendy. Normalne to nie jest. Kurczaki nie stękają, bo akurat to jedno z lepiej obsłużonych osiedli w planie i bez tej 16. Dostali wszystko co chcieli praktycznie... U nas 62 i 50 częściej, ale za to zabierają połowę tramwajów w weekendy no i nieszczęsne 68. Sory ale 50 częściej niewiele pomaga, bo na Pabianickiej ludzie nie będą biegać przejściami podziemnymi, bo nie wiedzą, co pierwsze podjedzie...

Co do przetrasowania 12A/15A to najlepsze wyjście by było, no ale lepiej wrzucać podmiejskie na zakorkowaną Pomorską i tworzyć nowe linie, które szału nie zrobią frekwencją... 12A powinno być całodziennie choćby z Bratysławskiej (wtedy 14 z Wyszyńskiego), tylko dalej Pomorską na Telefoniczną, a 15A w śladzie 27 choćby do Radiostacji.
Ostatnio zmieniony pt 11:40, 13 sty 2017 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Yakuzzi
Sympatyk forum
Posty: 629
Rejestracja: czw 16:45, 07 lip 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Yakuzzi »

No to co zrobiono z Pabianicką i Zgierską, to woła o pomstę do nieba.

Zgierska też zostaje z 1 kierunkiem tramwajowym, bo incydentalnie jeżdżących linii na Telefoniczną czy Dąbrowę nie ma co liczyć.
Jordi
Megagaduła
Posty: 2041
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Jordi »

Yakuzzi no mimo wszystko coś tam jest. Pabianicka zostanie nie tylko tramwajowo, ale i autobusowo tylko w jednym kierunku... 41 i 50 dojadą w to miejsce, gdzie i tak na 11 trzeba się przesiadać :evil:
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: pawlak »

Jordi pisze:Z Paderewskiego jeśli mam być szczery też niektórzy przesadzają. 57 nadal dowiezie do ŁTR, Piłsudskiego, Dworzec, gdzie jest masa linii na przesiadkę. Choć sam uważam, że skracanie 57 to nie jest dobry pomysł, ale znowu tragedii nie ma. 16 i tak mało kto jeździł tak naprawdę. Nie dość, że rzadko, to 3/4 pasażerów wybiera 57.
16tką i tak większość ludzi jeździ na Kurczaki a jeśli ktoś wysiada na Paderewskiego to w większości przy Zaolziańskiej. A niektórzy chcieli pchać tam jeszcze 16A...
WykoxPL
Bywalec
Posty: 138
Rejestracja: czw 21:31, 18 lut 2016
Lokalizacja: Łódź

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: WykoxPL »

Co do oznaczen... Wedle roznych prezentacji mam wysnuc, ze po Sikawie bedzie jezdzic 53, 53A, 53B, 53C i 53D? Bo byla mowa, ze 67 i 88 zyskuja taka sama trase jak 53 w kierunku miasta, a z kolei 67 i 88 to beda zupelne inne linie. Czy tak?
BB93
Sympatyk forum
Posty: 947
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: BB93 »

Ja strzelam, że tak będzie:
53A - Nowosolna
53B - Brzeziny
53C - Zjazdowa
53D - Kalonka/Centrum Ojca Pio
53E - Skoszewy

Generalnie system ma tak wyglądać, że nie będzie xx tylko zaczynamy od xxA, dalej xxB. Zobacz sobie na tramwaje i 10A/10B oraz 11A/11B.

67 - Łagiewniki - Skotniki
88 - Lotnisko (/Lotnisko Plocka) - Dw.Kaliski - Tuwima/Struga - Dw.Fabryczny
Ostatnio zmieniony pt 13:02, 13 sty 2017 przez BB93, łącznie zmieniany 1 raz.
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Arinera »

Robi się łódzki PKS.

Jakościowo równamy w dół.
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: eDragon55 »

Pabianicka i Zgierska mają najgorzej i jak tu czegoś nie zrobią to nowa siatka nie przejdzie. Budżet na KM musi być zwiększony bo bez tego to lepiej nie będzie a kursowanie 16 i 17 w weekendy tylko odrobinę zwiększyłoby koszt funkcjonowania nowej siatki. To co miasto proponuje Rudzie Pabianickiej to jest żart, żeby tak bardzo oskubać duże osiedle.
To czy będzie ruch na 16 to czas pokaże ale podejrzewam, że od Kurczaków do Politechniki może być pustawo bo na tym odcinku będzie też 15 lepsza trasa dla 16 byłaby przez Piotrkowska Centrum ale wtedy 11A trzeba byłoby trochę skrócić. Jakby torowisko na Czerwonej i Wróblewskiego funkcjonowało to 16 też by tam pasowała bardziej niż przez RLL i Politechniki.

Można byłoby też wzmocnić Pabianicką za pomocą linii 41 zwłaszcza w weekendy (skrócony wariant do Ikei) a z drugiej strony wydłużyć przez Przybyszewskiego do Lodowej w zamian linia 7 przez Dąbrowskiego na Niższą. W ten sposób miasto uszczęśliwiłoby mieszkańców Rudy Pabianickiej, Górniaka, Zarzewia, Dąbrowy i Pabianic. Jeśli w tygodniu linia 41 nie byłaby wzmocniona skróconym wariantem to wystarczyłyby tylko dwa składy więcej, żeby wydłużyć tą linię do Lodowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu osiągnęlibyśmy:
- Mieszkańcy Rudy Pabianickiej mają więcej kursów (minimum 6) i mogą dojechać w inne miejsce niż tylko Plac Niepodległości.
- Mieszkańcy Zarzewia chcieli mieć coś niezależnego od 3, więc linia 41 nadawałaby się bardziej niż 7 bo jeśli stanie się coś w centrum to nie przyjedzie zarówno 3 jak i 7. Linią 41 można byłoby się wydostać od południa zyskując bezpośredni dojazd do Placu Niepodległości i Ikei.
- Wielu studentów UŁ dojeżdża z Pabianic i Ksawerowa, zamiast jechać przez Politechniki mieliby krótszą trasę z przesiadką na skrzyżowaniu Śmigłego-Rydza - Przybyszewskiego
- Jeśli na Przybyszewskiego miałaby jeździć linia 41 to 7 bardziej przyda się na Dąbrowskiego wspomóc jeżdżącą tam linię 2 (linia 95 nie będzie tam już jeździć) i mieszkańcy Dąbrowy nie będą stratni.

Wystarczy troszkę większy budżet, lepsze zaplanowanie i wielu mieszkańców można uszczęśliwić bo nie może być tak, że duże osiedla będą tracić bo skończył się limit na wzkm. Jeśli ma być lepiej niewielkim kosztem to lepiej podwyższyć ten limit i najwyżej zabrać z czegoś co jest mniej potrzebne mieszkańcom bo na KM nie zdrowo oszczędzać.
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: STUDI »

Zebrane informacje.
Literki wariantów- umowne zresztą to nieistotne.
Znak zapytanie oznacza czy te wiariantowania będą oznaczane dodatkiem litery.
Poddaje się z trasą 58.
Linia 6 zostaje po starem takie założenie
Nie umieściłem G, D i innych dowozówek do zakładów.
P.S. Zmiana - przypomniałem sobie iż 58 i 64 mają obsłużyć i CKD i ŁKA Stoki

50: w wariantach:
50A: Pl. Niepodległości - Pabianicka - Rudzka - Gadka Stara
50B: Pl. Niepodległości - Pabianicka - Rudzka - Rzgów

51: Dworzec Fabryczny - Narutowicza - Uniwersytecka (z powr. Nowotargowa) - Palki - Strykowska - Wycieczkowa - Okólna - Łagiewniki (gwarantowana przesiadka na 61 i 67)

52: Dworzec Kaliski – Al. Jana Pawła II - Pabianicka - Paderewskiego - Rzgowska - Kurczaki

53 w wariantach:
53A: Dworzec Fabryczny - Nowotargowa - Uniwersytecka (z powr. Jaracza Kilińskiego) - Palki - Wojska Polskiego - Brzezińska - Nowosolna
53B: Dworzec Fabryczny - Nowotargowa - Uniwersytecka (z powr. Jaracza Kilińskiego) - Palki - Wojska Polskiego - Brzezińska - Natolin - Lipiny - Brzeziny
53C: Dworzec Fabryczny - Nowotargowa - Uniwersytecka (z powr. Jaracza Kilińskiego) - Palki - Wojska Polskiego - Brzezińska - Zjazdowa - Łukaszewska
53D: Dworzec Fabryczny - Nowotargowa - Uniwersytecka (z powr. Jaracza Kilińskiego) - Palki - Wojska Polskiego - Brzezińska - Marmurowa - Kalonka
53E: Dworzec Fabryczny - Nowotargowa - Uniwersytecka (z powr. Jaracza Kilińskiego) - Palki - Wojska Polskiego - Brzezińska - Marmurowa - Kalonka - Skoszewy
Możliwy wjazd kieszeniowy wybranych kursów na Janosika pod szkołę.

54 w wariantach:
54A: Wydawnicza - Tuwima - Przędzalniana (z powr. Wydawnicza) - Piłsudskiego - Niciarniania - Czechosłowacka - Edwarda - Pomorska - Nowosolna
54B: Wydawnicza - Tuwima - Przędzalniana (z powr. Wydawnicza) - Piłsudskiego - Niciarniania - Czechosłowacka - Edwarda - Pomorska - Brzezińska - Natolin
54C: Wydawnicza - Tuwima - Przędzalniana (z powr. Wydawnicza) - Piłsudskiego - Niciarniania - Czechosłowacka - Edwarda - Pomorska - Brzezińska - Natolin - Lipiny
54D: Wydawnicza - Tuwima - Przędzalniana (z powr. Wydawnicza) - Piłsudskiego - Niciarniania - Czechosłowacka - Edwarda - Pomorska - Brzezińska - Kasporowcza - POD

55: w dwóch wariantach:
55A: Kusocińskiego - Popiełuszki - Maratońska - Waltera-Janke - Obywatelska (z powr. Nowe Sady) - Politechniki - Radwańska - Brzeźna - Sienkiewicza - Tymienieckiego - Przędzalniana - Milionowa – Al. Śmigłego-Rydza - Przybyszewskiego - Tatrzańska - Felińskiego - Gojawiczyńskiej - Dąbrowa
55B: Kusocińskiego - Popiełuszki - Maratońska - Waltera-Janke - Obywatelska (z powr. Nowe Sady) - Politechniki - Radwańska - Brzeźna - Sienkiewicza - Tylna - Tymienieckiego - Przędzalniana - Milionowa – Al. Śmigłego-Rydza - Przybyszewskiego - Tatrzańska - Felińskiego - Gojawiczyńskiej - Dąbrowa

56: Karpacka - Paderewskiego - Rzgowska - CH Ptak

57: Karpacka - Paderewskiego - Pabianicka - Wólczańska - Radwańska - Brzeźna - Sienkiewicza - Narutowicza - Nowotargowa - Dworzec Fabryczny

58 dwa warianty plus wydłużone kursy jednego z nich:
58?: Dworzec Fabryczny - Narutowicza (z powr. Kopcińskiego - Uniwersytecka - Nowotargowa) Konstytucyjna - Małachowskiego - Czechosłowacka - Edwarda - Krokusowa - Telefoniczna - Pieniny Giewont - Pomorska - Juhasowa - Skalna (z powr. Skalna - Zbocze).
58?: Dworzec Fabryczny - Narutowicza (z powr. Kopcińskiego - Uniwersytecka - Nowotargowa) Konstytucyjna - Małachowskiego - Niciarniania - Nowogrodzka - Mazowiecka - Pomorska (podjazd kieszeniowy pod CKD i ŁKA Stoki) - Pomorska - Krokusowa - Telefoniczna - Pieniniy - Giewont - Pomorska - Juhasowa - Skalna (z powr. Skalna - Zbocze).
Wydłużenie na Janów: - Pomorska (z pow. Juhasowa ....) - Frezjowa - Kosodrzewiny - Transmisyjna - Rokicińska - Hermańka - Zagłoby.

59: Świtezianki - Sikorskiego - Zgierska - Zachodnia - Pl. Wolności

60 w wariantach:
60A: Wydawnicza (z powr. Nawrot – Przędzalniania – Tuwima) - Kopcińskiego – Al. Palki - Strykowska - Imielnik Nowy
60B: Wydawnicza (z powr. Nawrot – Przędzalniania – Tuwima - Kopcińskiego – Al. Palki - Strykowska - Imielnik Stary - Dobieszków - Dobra
60C: Wydawnicza (z powr. Nawrot – Przędzalniania – Tuwima) - Kopcińskiego – Al. Palki - Strykowska - Stryków/Corning
60D: Wydawnicza (z powr. Nawrot – Przędzalniania – Tuwima) - Kopcińskiego – Al. Palki - Strykowska - Łupkowa - Krystałowa - Warszawska - Góralska - Tęczowa (z powr Centralna)

61: Zgierz (Staffa) - Okólna - Łagiewniki (gwarantowana przesiadka na 51).

62: Technopark - Dubois - Pabianicka - Starorudzka (z powr. Gombrowicza - Pabianicka) - Demokratyczna - Paradna - Matek Polskich - Rzgowska - Dworzec Chojny

63: Karpacka - Zaolziańska - Paderewskiego - Pabianicka - Prądzyńskiego - Zamojska – Św. Franciszka (z powr. Leszczowa) - Czahary - Prądzyńskiego - Pokładowa - Dubois - Pabianicka - 3 Maja - Pryncypalna - Kongresowa - Strażacka - Rzgowska - Dworzec Chojny

64: Bałucki Rynek - Zawiszy (z pwr. OWiN) - Franiszkańska - Wojska Polskiego - Obr. Westerplatte - Boya-Żeleńskiego - Sporna - Wojska Polskiego - Brzezińska - Janosika - Krokusowa - Pomorska - Konstytucyjna - Małachowskiego - Niciarniana - Piłsudskiego - Widzewska - Lodowa - Papiernicza (w dni świąteczne: Rokicińska - Dworzec Widzew)

65: Świtezianki – Al. Sikorksiego - Łagiewnicka - Bałucki Rynek - Zachodnia - Lutomierska - Tybury - Kasprzaka - Zielona - 1 Maja (z powr. Więckowskiego) - Żeromskiego - Szpital WAM (z powr. Mickiewicza - Łąkowa - Kopernika)
(ew. zamiast Kopernika Skłodowskiej-Curie)

66: Pl. Powstańców 1863r - Łagiewnicka - Okólna - Modrzew

67: Skotniki - DK71 - Okólna - Łagiewniki (gwarantowana przesiadka na 51)

68: Wyszyńskiego - Łyżwiarska - Kotlarska - Maratońska - Sanitariuszek - Łaskowice - Chocianowicka - Pabianicka - Ikea

69 w wariantach:
69A: Dworzec Widzew - Puszkina - Przybyszewskiego - Lodowa - Wedmanowej - Dąbrowskiego - Gojawiczyńskiej - Felińskiego - Broniewskkiego - Paderewskiego - Politechniki - Obywatelska - Waltera-Janke - Maratońska - Popiełuszki - Kusocińskiego
69B: Dworzec Widzew - Puszkina - Przybyszewskiego - Lodowa - Wedmanowej - Dąbrowskiego - Gojawiczyńskiej - Felińskiego - Broniewskkiego - Paderewskiego - Politechniki - Obywatelska - Nowe Sady - Waltera-Janke (z powr. Obywatelska) - Maratońska - Popiełuszki - Kusocińskiego

70: CZMP - Matek Polskich - Rzgowska - Broniewskiego - Tatrzańska - Przybyszewskiego – Al. Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego – Al. Palki - Wojska Polskiego - Sporna - Zagajnikowa - Inflancka - Pl. Powstańców 1863

71: w wariantach
71A: Młynek - Śląska - Niższa - Dąbrowskiego - Tatrzańska - Zbaraska - Kossaka - Dąbrowskiego - Tomaszowska - Kolumny - Bieszczadzka - Józefów - Rzgowska - Dworzec Chojny
71B: Młynek - Śląska - Niższa - Dąbrowskiego - Tatrzańska - Zbaraska - Kossaka - Dąbrowskiego - Tomaszowska - Kolumny - Brójecka - Bronisin - Kolumny - Rzgowska - Dworzec Chojny

72: Pl. Niepodległości - Pabianicka - Bednarska - Rzgowska - Broniewskiego - Felińskiego - Gojawiczyńska - Dąbrowskiego - Tomaszowska - Olechowska - Zakładowa - Hetmańska - Zagłoby

73: 11 Listopada – Al. Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Zachodnia - Pl. Wolności

74 dwa warianty:
74A: Pl. Niepodległości - Sieradzka - Wólczańska (z powr. Czerwona - Piotrkowska)- Wróblewskiego - Politechniki - Żeromskiego - Więckowskiego ( z powr. 1 Maja) - Zielona - Konstantynowska - Al. Unii - Srebrzyńska - Biegunowa - Krakowska - Złotno - Płatowcowa - Czołgistów (z powr. Fizylierów)
74B: Pl. Niepodległości - Sieradzka - Wólczańska (z powr. Czerwona - Piotrkowska)- Wróblewskiego - Politechniki - Żeromskiego - Więckowskiego ( z powr. 1 Maja) - Zielona - Konstantynowska - Al. Unii - Srebrzyńska - Biegunowa - Krakowska - Złotno - Huta Jagodnica


75: CZMP – Matek Polskich - Rzgowska - Śląska - Kruczkowskiego - Tatrzańska - Przybyszewskiego - Śmigłego-Rydza – Al. Piłudskiego - Rokicińska

76: Kusocińskiego - Maratońska - Armii Krajowej - Wyszyńskiego - Retkińska - Krzemieniecka - Krakowska - Złotno - Rąbieńska - Traktorowa - Rojna - Kaczeńcowa - Teresy - Szczecińska

77: Wydawnicza - Tuwima - Przędzalniana - Fabryczna - Abramowskiego (z powr. Orla - Kilińskiego) - Sienkiewicza - Brzeźna - Radwańska - Inżynierska - Proletariacka - Wróblewskiego - Jana Pawła II - Obywatelska – Rozległa - Leszczowa – Pabianicka – Prądzyńskiego – Czahary (z powr. Św. Franciszka – Zenitowa)

78: Żabieniec - Aleksandrowska - Aleksandrów (Targowy Rynek)

79: Świtezianki - Sikorskiego - Włókniarzy - Pojezierska - Brzóski - Limanowskiego -Klonowa - Kasprzaka - Drewnowska - Zachodnia - Pl. Wolności

80: Kusocińskiego - Retkińska - Krzemieniecka - Włókniarzy - Struga - Łąkowa - Skłodowskiej-Curie - Wólczańska - Nawrot - (z powr Tuwima - Struga - Łąkowa - Skłodowskiej-Curie) - Przędzalniania – Al. Piłsudskiego - Niciarniana - Przybyszewskiego - Hetmańska - Janów

81: Stokowska - Brzezińska - Wojska Polskiego - Sporna - Zagajnikowa - Inflancka - Julianowska - Pojezierska - Brukowa - Aleksandrowska - Traktorowa - Teresy - Szczecińska

82: w wariantach:
82A: Dworzec Widzew - Służbowa - Augustów - Rokicińska - Hetmańska - Zakładowa - Gajcego - Andrzejów
82B: Dworzec Widzew - Służbowa - Augustów - Rokicińska - Hetmańska - Zakładowa - Gajcego - Rokicińska - Andrespol - Wisnowa Góra - Stróża - Ludwików

83: Wydawnicza - Tuwima - Struga (z powr. Skłodowskiej-Curie - Wólczańska - Nawrot - Przędzalniana) - Żeromskiego - Więckowskiego (z powr. 1 Maja) - Zielona - Konstantynowska - Al. Unii - Borowa - Siewna (z powr. Krakowska- Biegunowa - Solec) - Złotno - Rąbieńska - Traktorowa - Rojna - Rydzowa - Szparagowa - Wersalska - Szczecińska

84 w wariantach:
84A:Rojna - Rydzowa - Aleksandrowska - Romanowska - Zielony Romanów
84B: Rojna - Rydzowa - Aleksandrowska - Aleksandrów (Poselska)

85 w wariantach:
85A: Dworzec Fabryczny - Narutowicza - Pl. Dąbrowskiego (z powr. Narutowicza - Nowotargowa) - Sterlinga - Północna - Źródłowa - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Szklana - Marysińska Stadion
85B: Dworzec Fabryczny - Narutowicza - Pl. Dąbrowskiego (z powr. Narutowicza - Nowotargowa) - Sterlinga - Północna - Źródłowa - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Szklana - Marysińska - Astrów - Warszawska - Skrzydlada - Arturówek

86: Kusocińskiego - Popiełuszki - Maratońska - Waltera-Janke - Bandurskiego – Al. Włokniarzy - Struga - Łąkowa - Skłodowskiej-Curie - Żeromskiego - Próchnika - Rewolucji 1905r - Uniwersytecka - Nowotargowa - Dworzec Fabryczny (z powr. Kilińskiego - Jaracza - Więckowskiego)

87 w wariantach:
87A: Żubardzka - Inowrocławska (z powr. Al. Włókniarzy - Żubardzka) - Lutomierska - Klonowa - Kasprzaka - Drewnowska - Karskiego - Ogrodowa - Północna - Źródłowa – Al. Palki - Telefoniczna - Doły - Smutna
87B: Żubardzka - Inowrocławska (z powr. Al. Włókniarzy - Żubardzka) - Lutomierska - Klonowa - Kasprzaka - Drewnowska - Karskiego - Ogrodowa - Północna - Źródłowa – Al. Palki - Telefoniczna - Zajezdnia MPK

88:
88A: Dworzec Farbyczny - Nowotargowa - Tuwima - Struga - Żeromskiego (powr. Zamehoffa - Nawrot - Kilińskiego) - Al. Mickiewicza - Maratońska - Waltera-Janke - Pienista - Maczka- Sołtyka - Lotnisko
88B: Dworzec Farbyczny - Nowotarkowa - Tuwima - Struga - Żeromskiego (powr. Zamehoffa - Nawrot - Kilińskiego) - Al. Mickiewicza - Maratońska - Waltera-Janke - Pienista - Maczka- Sołtyka - Plocka


89: Pl. Słoneczny - Nastrojowa (z powr. Świtezianki – Al. Sikorksiego - Nastrojowa) - Świtezianki - Zgierska - Okulickiego - 11 Listopada - Al. Włókniarza - Teresy - Brukowa - Aleksandrowska - Traktorowa - Szczecińska

90 w wariantach:
90A: Janów - Rokicińska - Wieńcowa - Feliksińska - Jędrzejowska - Feliksin
90B: Janów - Rokicińska - Gajcego - Rataja
90C: Janów - Rokicińska - Adnrespol - Brzeziny

91 w wariantach
91A: Janów - Rokicińska - Malownicza - Rataja - Gajcego - Wiączyńska - Jugosłowiańska - Peoniowa (z powr. Pomorska)
91B: Janów - Rokicińska - Malownicza - Rataja - Gajcego - Wiączyńska - Byszewska - - Skoszewy
91C: Janów - Rokicińska - Malownicza - Rataja - Gajcego - Wiączyńska - Grabińska - Kalonka

92: Dąbrowa - Dąbrowskiego - Tomaszowska - Kolumny - Stróża

93: Dworzec Kaliski - Jana Pawła II – Al. Bartoszewskiego - Demokratyczna - Ustronna - Siostrzana – Al. Bartoszewskiego - Rzgowska - Matek Polskich - CZMP

94: Wyszyńskiego - Popiełuszki - Maratońska - Sanitariuszek - Konstantynów (Pl. Jana Pawła II)

95: w wariantach:
95A: Dworzec Chojny - Rzgowska - Kurczaki - Sternfela – Św. Wojciecha - Kosynierów Gdyńskich - Trybunalska - Demokratyczna – Al. Bartoszewskiego - Graniczna - Ekonomiczna - Municypalna - Rudzka - Pabianicka - Ikea
95B: Dworzec Chojny - Rzgowska - Kurczaki - Sternfela – Św. Wojciecha - Kosynierów Gdyńskich - Trybunalska - Demokratyczna – Al. Bartoszewskiego - Graniczna - Przestrzenna - Rudzka - Pabianicka - Ikea
95C: Dworzec Chojny - Rzgowska - Kurczaki - Sternfela – Św. Wojciecha - Kosynierów Gdyńskich - Trybunalska - Demokratyczna – Al. Bartoszewskiego - Graniczna - Ustronna

96: Rojna - Traktorowa - Aleksandrowska - Wielkopolska - Lutomierska - Zachodnia - Rewolucji 1905r - Sterlinga - Pl. Dąbrowskiego - Narutowicza (z powr. Jaracza) - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Przybyszewskiego - Hetmańska - Janów

97 w wariantach oznaczonych literami:
97A: Dworzec Kaliski – Al. Włókniarzy - Konstantynowska - Krakowska - Biegunowa - Fizylierów - Podchorążych - Szczecińska - Niesięcin
97B: Dworzec Kaliski – Al. Włókniarzy - Konstantynowska - Krakowska - Biegunowa - Fizylierów - Podchorążych - Szczecińska - Aleksandrów (Targowy Rynek)

99: 11 Listopada – Al. Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Kniaziewicza - Hipoteczna - Klonowa - Kasprzaka - Zielona - 1 Maja (z powr. Więckowskiego) - Żeromskiego - Struga - Łąkowa - Skłodowskiej-Curie (z powr. Al. Włókniarzy - Struga - Łąkowa - Skłodowskiej-Curie) – Al. Włókniarzy - Bandurskiego - Krzemieniecka - Retkińska - Wyszyńskiego - Armii Krajowej - Popiełuszki - Wyszyńskiego
Ostatnio zmieniony pt 19:39, 13 sty 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 10 razy.
BB93
Sympatyk forum
Posty: 947
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: BB93 »

Moim zdaniem jeszcze są takie opcje:
Podjazdy pod szkołę będą na 100%. Pojedzie 53 z Łukaszewskiej i Kalonki.
54x - Natolin i Lipiny będą miały takie samo oznaczenie, czyli pewnie 54C
55A - Tymienieckiego
55B - Tylna
69A i 69B na Kusocińskiego, skomunikowanie z G na Popiełuszki-Wyszyńskiego.
87A i 87B - na tym odcinku to już Lutomierska ;)
91A - Zamiast na pętlę pod kościołem zrobi kryterium uliczne Wiączyńska-Jugosłowiańska-Peoniowa-Pomorska-Wiączyńska. 91B i 91C tak jak teraz 91 i 91B.
hax
Bywalec
Posty: 205
Rejestracja: sob 15:55, 06 sie 2011
Lokalizacja: Łódź-Stare Polesie

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: hax »

82 pojedzie przez Augustów i Rokicińską
Podpis.
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: pawlak »

69 będzie tylko wariant przez Wedmanowej.
ODPOWIEDZ