Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Arinera »

O ho, Studi się przebudził z popołudniowej sjesty. Nowa dawka jadu - zaaplikowana.

Bożeeeeee
11A i 11B co 6min. Chyba jaśniej nie napisano.
Przecież tego nie neguję. Dokładnie tak napisałem. Od początku uruchomienia siatki 11AB co 6 minut.
N'ty raz to samo - trasy 59 i 73 sś tymczasowe. Docelowo 73 do kasacji a 59 - 11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Świtezianki.
W porządku, to też rozumiem. Nie rozumiem, dlaczego od razu nie puszczą nowego 59?


Kpc21 - zakładasz, że nowy plan jest pod względem finansowym przygotowany na styk? Bez żadnej rezerwy?
Nie sądzę, biorąc pod uwagę (zapewne fałszywy w założeniu) plany ZDiT odnośnie korekt nowej siatki jesienią.

Bardzo podobał mi się pomysł Studiego odnośnie zamiany numeracji linii 61 na jakąś zgierską, skoro linia praktycznie w całości ma kursować po Zgierzu. Rozważyłbym wariant z przekazaniem tej linii MARKABowi, który na pewno ucieszyłby się z takiej ewentualności. Może KORO? I już są dodatkowe wozy.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Kpc21 »

Może dlatego, że założono określoną liczbę połączeń z Radogoszcza do centrum, i dopóki nie ma możliwości realizowania jej tramwajami, trzeba to robić autobusami?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: STUDI »

Graficzny pisze:To, co mają zamiar zrobić z linią 78 to kolejny taki absurd.
Zamiast przez Rojną ma kursować bezpośrednio Aleksandrowską, ale tylko do dw. Żabienca.. Omijając już to, że na Rojnej była wielka wymiana pasażerów, to także bardzo dużo korzystała z bezpośredniego połączenia z Drewnoską/Manufakturą.
Wymina pasażerów raczej sporo wsiadających do 78 by dojechać do Zachodniej. Zaś ktoś z Aleksandrowa chcący do jechać do centrum Łodzi to niezbyt chce zwiedzać Rojna. Derwnowska/Manufaktura a czemu nie PŁ, czemu nie UŁ, czemu nie Central, czemu nie Ikea, czemu nie DŁF -- wymieniać więcej by pokazać absurd w tym co piszesz?
Graficzny pisze: Ale idąc tym tępym podejściem, ja bym w takim razie jeszcze bardziej skrócił tą linię: Ponieważ od Szczecińskiej się na bardzo długim odcinku dubluje z tramwajami, niech 78 skręci w Szczecińską do krańcówki Rojnej..
Na Żabieńcu jest jeszcze ŁKA. Pętla Rojna byłaby też dobra gdy po przebudowie pętli Szczecińska pokusić się o węzeł przesiadkowy.

Arinera pisze:Przecież tego nie neguję. Dokładnie tak napisałem. Od początku uruchomienia siatki 11AB co 6 minut.
Zacytować?

Kod: Zaznacz cały

Mam pytanie, orientujecie się może w sprawie 11AB z Radogoszcza, co ile docelowo ma jeździć ta linia? Wg planu od momentu wprowadzenia reformy co 6 minut. 
Ile docelowo ma jeździć? To zdanie twierdzące czy pytanie?
Arinera pisze:Nie rozumiem, dlaczego od razu nie puszczą nowego 59?
Też wielokrotnie Tobie napisane - BRAK TABORU, BRAK MOTORNICZYCH
Arinera pisze: Kpc21 - zakładasz, że nowy plan jest pod względem finansowym przygotowany na styk? Bez żadnej rezerwy?
Nie sądzę, biorąc pod uwagę (zapewne fałszywy w założeniu) plany ZDiT odnośnie korekt nowej siatki jesienią.
Jeśłi teraz tnie się kursy 4, 7 i robi linie kursujące tylko w dni robocze to zdecydowanie nie jest nawet na styk tylko poniżej.
Budżet musi być zrealizowany a ostatni kwartał to najmniej dobra pora na dodawanie prezentów, Prędzej po wakacjach zobaczymy cięcia w postaci pozostawienia rozkładów wakacyjnych jak zwykle to ma miejsce jak się okazuje, że kasy braknie.
Arinera pisze: Rozważyłbym wariant z przekazaniem tej linii MARKABowi, który na pewno ucieszyłby się z takiej ewentualności. Może KORO? I już są dodatkowe wozy.
KORO? Z czym? Mają 18 metrowe autobusy na obsadę w dni roboczej tej linii w Zgierzu?
MARKAB to samo....
Yakuzzi
Sympatyk forum
Posty: 629
Rejestracja: czw 16:45, 07 lip 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Yakuzzi »

Arinera pisze: 73 już oczywiście z zastrzeżeniem 12 lub 25 minut. Brawo!
Nie 12 lub 25 a wpisano 12-15 co pewnie znaczy 12 w szczycie, a 15 w międzyszczycie. Tak czy siak mieszkańcy Liściastej nie powinni narzekać, bo będą mieć znacznie więcej kursów niż teraz.

Teraz mają 3 k/h 73, będzie 4-5 k/h 73 i 5 k/h 99.

Po "doetatyzowaniu" 4 będzie 4-5 k/h 59 i 5 k/h 99.
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Arinera »

Fakt, mój błąd, miało być 15m.

Dlatego mieszkańcy Liściastej nie narzekają :D
Jest na tyle dobrze, że będą wnioskować do ZDiT o zmianę numeracji nowego 99 na 73 :D


12-15 nie oznacza podziału na szczyt a międzyszczyt. Trudno uwierzyć, że linie, które mają wpisaną wartość co 12 minut będą tak kursować przez cały dzień, a tak wynika z Twojego postu.
12-15 oznacza, że jeszcze nie wiadomo, czy autobus będzie kursować co 12 czy co 15m. Przypomnę, że bliźniacza linia 59 kursuje właśnie co 15 minut.

Studi - a bo teraz na 51 12metrowce się nie zdarzają?
ZEA1-7700
Bywalec
Posty: 154
Rejestracja: pn 00:23, 19 sty 2015
Lokalizacja: Łódź

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: ZEA1-7700 »

N4 też ucięli do Stoków, nie wiem, jakie były potoki na Mileszki i Nowosolną, bo po drodze to raczej nikłe.

Ogólnie widzę, że cały plan jest ustawiony na przesiadki.
Punkt przesiadkowy w Łagiewnikach - no nie wiem. W kierunku Łodzi jeszcze jakoś to przejdzie, bo teraz 51 nie łapie za bardzo opóźnień w Zgierzu, więc na upartego, gdy nie zdąży się na "gwarantowaną" przesiadkę, będzie trzeba czekać 12min, jednak to i tak jest się w jakimś sensie 12min w plecy. W kierunku Zgierza/Skotnik musi być GWARANTOWANA przesiadka bez różnicy, jakie ma spóźnienie, ma czekać, bo inaczej to nie ma sensu.

Pocięcie 57 - pomimo, że ta linia łapie straszne opóźnienia i tak jeździ oblężona i sporo osób od krańcówki, czy po drodze, jedzie dalej niż tylko na Fabryczny. I znów przesiadka. Nowe 85 nie podjedzie na skrzyżowanie Sporna/Wojska Polskiego, a wystarczyłoby w końcu wyremontować odcinek Spornej od Źródłowej do Pankiewicza i pociągnąć linię tamtędy niż przez Źródłową.

78 już kiedyś się domagali, aby jechało prosto Aleksandrowską, bo będzie szybciej, ale docelowe miejsce to jednak była Manufaktura, szczególnie w ostatnich kursach do Aleksandrowa bardzo dużo osób jedzie właśnie do Aleksandrowa. Jak po zmianie wtedy dojechać? Znów przesiadki i chyba wygodniej będzie wtedy od Zachodniej, bo 2 na Żabieniec. A z Drewnowskiej? Dwie przesiadki?

Na 74 jednak też jeździ sporo osób dalej niż na pl. Barlickiego i co? Znów przesiadka.

Na 64 będą musieli gdzieś zorganizować punkt socjalny, bo Bałucki to raczej krańcówka przejazdowa będzie, więc w Urzędzie Skarbowym? A co po za godzinami pracy urzędu? Pan ochroniarz będzie wpuszczał?

Czy ja dobrze widzę, że 72 będzie wjeżdżało w osiedle Janów, a nie na krańcówkę?

To tak po krótce, co widzę z perspektywy kierowcy. Przesiadki, przesiadki, przesiadki i przez parę tygodni suszenie głowy o wszystko.
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: STUDI »

ZEA1-7700 pisze:Ogólnie widzę, że cały plan jest ustawiony na przesiadki.
Punkt przesiadkowy w Łagiewnikach - no nie wiem. W kierunku Łodzi jeszcze jakoś to przejdzie, bo teraz 51 nie łapie za bardzo opóźnień w Zgierzu, więc na upartego, gdy nie zdąży się na "gwarantowaną" przesiadkę, będzie trzeba czekać 12min, jednak to i tak jest się w jakimś sensie 12min w plecy. W kierunku Zgierza/Skotnik musi być GWARANTOWANA przesiadka bez różnicy, jakie ma spóźnienie, ma czekać, bo inaczej to nie ma sensu.
Pomyśl inaczej. 61 ze Zgierz będzie mieć postój. Czyli przesiadka rozkładowo jest "dwustopniowa". Kierunek do Łodzi to 61 podjeżdża na Łagiewniki a 51 czeka - przesiadą się z 61 to odjazd do centrum Łodzi. 61 stoi i czeka na drugie 51 które będzie oznaczone jako z gwarantowaną przesiadką na 61 i przyjmie pasażerów z 51 jadących do Zgierza. Kilkuminutowe nawet 6 - 7 minutowe przejdzie bo przez las autobus może nadrobić stratę - 4 minuty odchyłkę dopuszczamy wiec trzeba nadrobić 2 minuty. Dłuższe - Kierowca z 61 przecież może poinformować że spóźnienie będzie za długie (nowy sterownik mu to mówi - no i GPS jest) - wtedy zwalniamy stojące 51 z czekania bo następne będzie. Czyli nawet 15 opóźnienie w tym kierunku da się. Trochę gorzej w druga stronę ale wtedy 61 stoi czeka. W szczycie kusy do Zgierza były w miarę częste. Poza szczytem problem opóźnień znika. Wystarczy tylko podejść elastycznie. Wiem zaraz będzie, że rozkład ale to tylko kwestia organizacyjna.
ZEA1-7700 pisze: a wystarczyłoby w końcu wyremontować odcinek Spornej od Źródłowej do Pankiewicza i pociągnąć linię tamtędy niż przez Źródłową.
Ile dziesięcioleci trwa to wystarcztyłoby....
ZEA1-7700 pisze: ale docelowe miejsce to jednak była Manufaktura,
Na pewno? pawie wszyscy jechali TYLKO do Manufaktury? Przecież dojazd nadal będzie 2 nie omija Manufaktury.
ZEA1-7700 pisze: szczególnie w ostatnich kursach do Aleksandrowa bardzo dużo osób jedzie właśnie do Aleksandrowa. Jak po zmianie wtedy dojechać? Znów przesiadki i chyba wygodniej będzie wtedy od Zachodniej, bo 2 na Żabieniec. A z Drewnowskiej? Dwie przesiadki?
Było mało kursów N1 bo bhyły kursy 78 zarówno wcześnie rano jak i po południu. Jeśli za kurs płaci Aleksandrów na swoim odcinku niezależnie czy to 78 czy N1 to po prostu będą wtedy kursy N1 w zamian. Bez przesiadki do/z centrum.
ZEA1-7700 pisze: Na 74 jednak też jeździ sporo osób dalej niż na pl. Barlickiego i co? Znów przesiadka.
Linie bezpośrednie to rzadko kursujące, wolisz takie?
ZEA1-7700 pisze: Na 64 będą musieli gdzieś zorganizować punkt socjalny, bo Bałucki to raczej krańcówka przejazdowa będzie, więc w Urzędzie Skarbowym? A co po za godzinami pracy urzędu? Pan ochroniarz będzie wpuszczał?
Chyba to najmniejszy problem jak jest budynek z kiblem. Taki problem wynająć pomieszczenie?
ZEA1-7700 pisze: Czy ja dobrze widzę, że 72 będzie wjeżdżało w osiedle Janów, a nie na krańcówkę?
Usługa jest dla pasażera a nie na odwrót.

Arinera pisze: Studi - a bo teraz na 51 12metrowce się nie zdarzają?
Awaryjnie ale gdy są najbardziej oblegane kursy to nawet jadą dwa jeden za drugim. Nieraz to widziałem rano na Dołach jak był deficyt przegubów z racji budowy WZ. Dwa 12-metrowe 51 ze Zgierza podjeżdżające jednocześnie na przystanek.
Arinera pisze: Jest na tyle dobrze, że będą wnioskować do ZDiT o zmianę numeracji nowego 99 na 73 :D
No tak przy braku wzmocnienia ŁTRu na północ od Legionów gdy obecnie jest jazda na glonojada to naprawdę ten numer to najważniejsza rzecz o która walczyć będą mieszkańcy korzystający z KM.
A jaka będzie wojna jak ci z Retkinii będą walczyć o numer 99 a nie numer 73 dla tej linii. Pewnie by ugasić konflikt to podzielą ją na dwie 73 i 99..... :mrgreen: Widzisz jaki absurd napisaleś?
Arinera pisze: 12-15 oznacza, że jeszcze nie wiadomo, czy autobus będzie kursować co 12 czy co 15m. Przypomnę, że bliźniacza linia 59 kursuje właśnie co 15 minut.
Znowu sobie coś nadintepretujesz. Byłby odnośnik jak przy liniach 4 czy 7. 12 - 15 oznacza brak równego wytaktowania. To samo jest przy 66 a nie oznacza nie wiadomo czy będzie 24min czy może 36min - obejrzyj sobie aktualny rozkład jazdy 66 bo będzie bardzo podobny. Minimum logiki.
Ostatnio zmieniony sob 21:10, 14 sty 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 4 razy.
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Arinera »

Oczywiście, że sporo osób jedzie dalej 74 niż do Barlickiego. Można powiedzieć, że większość, ale władze uparły się na idiotyczny WAM dla garstki studentów. W dniach wolnych od nauki, w czasie sesji, linia ta będzie jeździć puściutka na tym odcinku. Skoro 74 koniecznie musi jechać przez WAM, to chociaż niech 65 jedzie na Wydawniczą.

Przypomnę dwóm mądralom, że z okolic Barlickiego (Żeromskiego i Gdańska) będą aż 4 linie na WAM - 65, 74, 15, 17. Jeszcze nikt mi nie odpisał, jaka w tym logika?
W kierunku Wydawniczej tylko jedna linia 83 z niezmienioną 12 minutową częstotliwością. To ciekawe, jak chcą upchnąć ludzi z obecnego 74 (też co 12 minut) do 83.

No tak przy braku wzmocnienia ŁTRu na północ od Legionów gdy obecnie jest jazda na glonojada to naprawdę ten numer to najważniejsza rzecz o która walczyć będą mieszkańcy korzystający z KM.
A jaka będzie wojna jak ci z Retkinii będą walczyć o numer 99 a nie numer 73 dla tej linii. Pewnie by ugasić konflikt to podzielą ją na dwie 73 i 99..... :mrgreen: Widzisz jaki absurd napisaleś?
Nowa 99 to 100% obecnej 73! Teraz dostrzegasz w tym logikę? Po co zmieniać coś, co funkcjonuje z powodzeniem od 30 lat?
Owszem, w przypadku Retkini zmiana na 73 ma sens, ponieważ linia ta ma niewiele wspólnego z obecną 99. Koniec, kropka.

Przecież sam napisałeś, że brakuje tramwajów i motorniczych. Jaki jest więc sens walki o sprawę beznadziejną?
Zresztą mając autobus i tramwaj na tej samej trasie, pasażer raczej wybierze autobus. Pasażerowie z Radogoszcza Zachodu nie będą walczyć o rezygnację z 73 na trasie do Placu Wolności w zamian za dowóz do najbliższego tramwaju.

A teraz nauka czytania dla Ciebie Studi. Jak wół jest napisane: III - Częstotliwość w godzinach szczytu. Dla linii wariantowych podana jest częstotliwość na wspólnym odcinku. 12-15 oznacza, że linia będzie kursować co 12 lub co 15 minut w szczycie.
Yakuzzi
Sympatyk forum
Posty: 629
Rejestracja: czw 16:45, 07 lip 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Yakuzzi »

Możliwe że w przypadku niektórych linii nie jest jeszcze przeliczona ilość potrzebnych brygad?

Nawet jak by 59 i 73 były co 15, to na wspólnym odcinku od cmentarza Radogoszcz do placu Wolności było 7-8 min. czyli całkiem przyzwoicie
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Arinera »

Oczywiście, że tak. Znacznie lepiej niż marne dotychczasowe 73 co 20 minut.
Myślę, że późniejsze plany wycofania z Placu Wolności 59 i 73, nawet jeśli skompresowane w jedną linię 59, zostaną oprotestowane. Ktoś, kto ma wygodny, sprawny i niskopodłogowy autobus wprost z osiedla, raczej tak łatwo z niego nie zrezygnuje na rzecz tramwaju.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Kpc21 »

Zgadzam się.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: STUDI »

Arinera pisze: A teraz nauka czytania dla Ciebie Studi. Jak wół jest napisane: III - Częstotliwość w godzinach szczytu. Dla linii wariantowych podana jest częstotliwość na wspólnym odcinku. 12-15 oznacza, że linia będzie kursować co 12 lub co 15 minut w szczycie.
1. A co ma wspólnego zapis 12 - 15 z adnotacją o wspólnym odcinku w tym co zacytowałeś? :lol:

2. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem - 12 - 15 nie oznacza braku decyzji o tym jaki będzie jednolity takt tylko, że będzie on zmienny tj będą odjazdy co 12 min jak i trafią sę przerwy 15 min. Jako przykład podałem tak opisaną linię 66 tam są dodatkowe kursy "szkolne". Na 59 i 73 będzie podobnie (nie szkolne bo pewnie zaraz się uczepisz tego słowa). Takt mieszany.
Ostatnio zmieniony sob 22:29, 14 sty 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Arinera »

12-15 oznacza, że linia będzie kursować co 12 lub co 15 minut w szczycie.
domino
Gaduła
Posty: 1146
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: domino »

Solar pisze: Bardzo dobrze, że nazwy krańcówek są zmieniane i mam nadzieję, że ujednolicone zostanie w końcu także nazewnictwo przystanków.
Niestety jest to robione wybiórczo. Dlaczego pętle na Radogoszczach nie zostały zmienione (dawniej takie nazwy obowiązywały)?
Yakuzzi
Sympatyk forum
Posty: 629
Rejestracja: czw 16:45, 07 lip 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Yakuzzi »

Jaki sens ma wprowadzenie na 59 taktu mieszanego, skoro całkiem niedawno go właśnie uporzadkowano do 12?
domino
Gaduła
Posty: 1146
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: domino »

Solar pisze: Zdecydowanie „jeszcze nowsze” 59 pojedzie po Liściastej. Nie po to 73 zrobi tam od kwietnia mocny takt z 99 żeby za chwilę go zmniejszać o połowę i nie po to zrobiono całkiem przystępny węzeł przy cmentarzu Radogoszcz żeby go nie wykorzystać. Przejazd na wprost Sikorskiego-Włókniarzy byłby w takiej sytuacji kpiną ze zdrowego rozsądku.
To czemu nie puścić 59 po Nastrojowej? Było wiele głosów za skierowaniem tu innych linii. Nie ukrywajmy, że mieszkańcy Świtezianki wybiorą do centrum 65. Dlatego 59 trzeba dopełnić.
11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Nastrojowa - Świtezianki - Sikorskiego - Zgierska - Liściasta - Włókniarzy - 11 Listopada.
Yakuzzi
Sympatyk forum
Posty: 629
Rejestracja: czw 16:45, 07 lip 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Yakuzzi »

Graficzny pisze:
Kpc21 pisze: Była mowa, że chcą połowe kursów dać przez Łanową i bielicową. W takim razie można dać te kursy także przez Drewnoską.
Z tego chyba się już wycofali bo na dzisiejszym wykazie jest tylko 1 wariant 96.
Tak samo z reaktywacja krańcówki Legionów, wg wykazu nic tam nie pojedzie.
pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: pawlak »

^^ Podlinkujcie ten wykaz bo widzę że pierze Wam mózgi. 9 część kursów wraca na Legionów, 96 nie pojedzie Łanową bo rada osiedla.
ZEA1-7700
Bywalec
Posty: 154
Rejestracja: pn 00:23, 19 sty 2015
Lokalizacja: Łódź

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: ZEA1-7700 »

STUDI pisze:Pomyśl inaczej. 61 ze Zgierz będzie mieć postój. Czyli przesiadka rozkładowo jest "dwustopniowa". Kierunek do Łodzi to 61 podjeżdża na Łagiewniki a 51 czeka - przesiadą się z 61 to odjazd do centrum Łodzi. 61 stoi i czeka na drugie 51 które będzie oznaczone jako z gwarantowaną przesiadką na 61 i przyjmie pasażerów z 51 jadących do Zgierza. Kilkuminutowe nawet 6 - 7 minutowe przejdzie bo przez las autobus może nadrobić stratę - 4 minuty odchyłkę dopuszczamy wiec trzeba nadrobić 2 minuty. Dłuższe - Kierowca z 61 przecież może poinformować że spóźnienie będzie za długie (nowy sterownik mu to mówi - no i GPS jest) - wtedy zwalniamy stojące 51 z czekania bo następne będzie. Czyli nawet 15 opóźnienie w tym kierunku da się. Trochę gorzej w druga stronę ale wtedy 61 stoi czeka. W szczycie kusy do Zgierza były w miarę częste. Poza szczytem problem opóźnień znika. Wystarczy tylko podejść elastycznie. Wiem zaraz będzie, że rozkład ale to tylko kwestia organizacyjna.
Nadrabianie czasu przez las? Asfalt na Wycieczkowej, na tym zamkniętym leśnym odcinku, jest w średnim stanie i z roku na rok w co raz gorszym. Czas przejazdy tych kilku przystanków jest na styk. I to jest jednak las, sarenka bądź dzik może wyskoczyć zawsze.
Kontaktowanie się jest przez centralę, zgłaszam przez radiotelefon prośbę o kontakt, centrala odzywa się po chwili, albo np po kilku-kilkunastu minutach, bo akurat mają zatrzymanie, podaję informację, oni kontaktują się z drugim kierowcą i go informują. Przy dobrej komunikacji, oczywiście będzie to działało, ale póki co to działa różnie, nie ma reguły.
STUDI pisze:Na pewno? pawie wszyscy jechali TYLKO do Manufaktury? Przecież dojazd nadal będzie 2 nie omija Manufaktury.
Tak, prawie. Do Manufaktury autobus jedzie napchany, od Manufaktury jest luźno. Ludzie nawet robią tak, że wsiadają w stronę placu, żeby luźno wsiąść niż wciskać się w drodze powrotnej.
STUDI pisze:Linie bezpośrednie to rzadko kursujące, wolisz takie?
Wolę, nie wolę. To tylko moja opinia. Widzę, gdzie wysiadają.
STUDI pisze:Chyba to najmniejszy problem jak jest budynek z kiblem. Taki problem wynająć pomieszczenie?
Pewnie, że nie problem. Byle tylko był dostęp, bo będzie sytuacja, że na prawdę będę potrzebował skorzystać z toalety, a ochroniarz będzie na obchodzie, albo co najgorsze, spał.
STUDI pisze:Usługa jest dla pasażera a nie na odwrót.
Nie neguję tego, spytałem tylko, czy dobrze widziałem...
Arinera pisze:Myślę, że późniejsze plany wycofania z Placu Wolności 59 i 73, nawet jeśli skompresowane w jedną linię 59, zostaną oprotestowane. Ktoś, kto ma wygodny, sprawny i niskopodłogowy autobus wprost z osiedla, raczej tak łatwo z niego nie zrezygnuje na rzecz tramwaju.
Ludzie w stronę Radogoszcza na 59 potrafią przebiegać pomiędzy przejeżdżające samochody przy Lutomierskiej, Limanowskiego i Dolnym Rynku z przystanków tramwajowych. W drugą stronę tylko sensowne miejsce jest przy Liściastej i też tak robią.

Zauważyliście, że to 79 ma jeździć po Brzóski, ale tylko w stronę Radogoszcza?
Ostatnio zmieniony sob 21:57, 14 sty 2017 przez ZEA1-7700, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Post autor: Kpc21 »

pawlak pisze:^^ Podlinkujcie ten wykaz bo widzę że pierze Wam mózgi. 9 część kursów wraca na Legionów, 96 nie pojedzie Łanową bo rada osiedla.
To skąd ten pomysł na Łanową, skoro mieszkańcy tego w ogóle nie chcą?

Link do wykazu jest na profilu ZDiT-u na Facebooku oraz na stronie internetowej ZDiT: http://zdit.uml.lodz.pl/files/news/conn ... 0322f1.pdf
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
ODPOWIEDZ