Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
W tej konfiguracji 45 rozbije "nienaruszalny i święty takt" na ŁTR
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Coś za cośArinera pisze:W tej konfiguracji 45 rozbije "nienaruszalny i święty takt" na ŁTR
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Na Legionów będzie tramwaj tylko co 24 minuty a na Pomorską z wąskim gardłem przy rondzie Solidarności wpycha się dodatkowe kursy. Jedno z pary 45, 46 powinno pojechać przez Legionów na Zdrowie a drugie przez Zachodnią, Północną, Kilińskiego, Pomorską na Stoki jeśli już muszą mieć dodatkową linię. Blokowiska na Łagiewnickiej i Niższej/Śmigłego-Rydza, Koziny mają gorzej pomimo, że tam mieszka dużo więcej osób.
Ostatnio zmieniony sob 23:25, 14 sty 2017 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Przeczytaj trasę i zlokalizuj mi na niej przystanek Zachodnia Legionów. Równie dobrze mogłoby nie być tej trasy.domino pisze:Jeżeli 45 już tam jedzie, to skierować trasą: Zgierz - Zgierska - Zachodnia - Ogrodowa - Północna - Kilińskiego - Pomorska - Telefoniczna.
Samo 46 ale Zachodnią nie przez Pl. Kościelny to za mało k/h aby przyzwoicie wzmocnić północny odcinek ŁTR
Przecież podano na wykazie 24 minpawlak pisze:87 myślę że 12min to trochę przesada - Telefoniczna i Doły trochę za dużo mimo wszystko, chyba że miałby inny sensowniejszy kraniec.
Ostatnio zmieniony sob 23:33, 14 sty 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Najlepszym wyjściem byłaby 7 przez Dąbrowskiego, 41 na Lodową. Legionów zgadzam się samo 43 to potwarz, żeby tak blisko ścisłego centrum kursował jeden tramwaj co 24 minuty. Powinno być 45 lub 46 dodatkowo.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Moja propozycja nie jest w odniesieniu do trasy na Zdrowie.STUDI pisze:Przeczytaj trasę i zlokalizuj mi na niej przystanek Zachodnia Legionów. Równie dobrze mogłoby nie być tej trasy.domino pisze:Jeżeli 45 już tam jedzie, to skierować trasą: Zgierz - Zgierska - Zachodnia - Ogrodowa - Północna - Kilińskiego - Pomorska - Telefoniczna.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Niech zgadnę, założył to Arek Pę(czak)...domino pisze:Zaczynają się protesty https://www.facebook.com/NieDlaPetliJanow/
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Bo ktoś wyżej o 12 pisał że by chciałSTUDI pisze:domino pisze:Przecież podano na wykazie 24 minpawlak pisze:87 myślę że 12min to trochę przesada - Telefoniczna i Doły trochę za dużo mimo wszystko, chyba że miałby inny sensowniejszy kraniec.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ta pętla 72 w środku osiedla zamiast na krańcówce Janów to takie trochę ni w 5 ni w 10.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ponieważ jak ma to miejsce w przypadku 89 - linia będzie terroryzować dzieci. A pewnie chodzi o brak autobusu pod oknem.
A mówiąc poważanie, można by zrobić po prostu wjazd w osiedle z krańcówki Janów. Socjal dla kierowców też jest chyba lepszy na krańcu Janów.
A mówiąc poważanie, można by zrobić po prostu wjazd w osiedle z krańcówki Janów. Socjal dla kierowców też jest chyba lepszy na krańcu Janów.
Ostatnio zmieniony sob 23:43, 14 sty 2017 przez Arinera, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Wróćmy jeszcze raz do początku. Z Radogoszcza do Zachodnia Legionów będzie tylko jedna 11 z 10k/h. Obecnie jest 11 i 16 razem w szczycie tyle samo kursów. Jest jeszcze 46 z 3 k/h. Razem łącznie 13k/h i mimo że jest jeszcze 99 i 59 to w 11 i 16 jest jazda na glonojada.domino pisze:Moja propozycja nie jest w odniesieniu do trasy na Zdrowie.STUDI pisze:Przeczytaj trasę i zlokalizuj mi na niej przystanek Zachodnia Legionów. Równie dobrze mogłoby nie być tej trasy.domino pisze:Jeżeli 45 już tam jedzie, to skierować trasą: Zgierz - Zgierska - Zachodnia - Ogrodowa - Północna - Kilińskiego - Pomorska - Telefoniczna.
Będzie niestety tylko 10k/h w przypadku tramwajów minus 59 i minus 99. A tak to i 45 i 46 jadące jak podałem dadzą 15k/h. Nadal za mało by skompensować zabrane 59 i 99. To że przy okazji Legionów będzie wzmocniona to tylko dodatkowy efekt na plus.
Linia 4 nie rozwiąże problemu. Choć za pewien czas pojawi się drugi potok do NCŁ. Tylko wtedy Kilińskiego zatka się na amen.
Ostatnio zmieniony sob 23:46, 14 sty 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
A tu zgoda.Arinera pisze:A mówiąc poważanie, można by zrobić po prostu wjazd w osiedle z krańcówki Janów. Socjal dla kierowców też jest chyba lepszy na krańcu Janów.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
I dlatego docelowo należy pozbawić Radogoszcz na odcinku na północ od Placu Wolności już teraz 99, a w przyszłości 73 i 59.
Logika ZDiT.
Logika ZDiT.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Tych protestów będzie jeszcze więcej zwłaszcza jak ludzie się dowiedzą, że 16 i 17 nie kursują w weekendy.
Siatka będzie do zaakceptowania jeśli miasto naprawi w niej niektóre rzeczy bo jeśli zostanie odrzucona to będziemy w punkcie wyjścia a kasa na zrobienie nowej siatki będzie wyrzucona w błoto.
Siatka będzie do zaakceptowania jeśli miasto naprawi w niej niektóre rzeczy bo jeśli zostanie odrzucona to będziemy w punkcie wyjścia a kasa na zrobienie nowej siatki będzie wyrzucona w błoto.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Akurat autobusy na Zagłoby to wniosek z konsultacji, więc mieszkańcy tego chcieli Podejrzewam sytuację podobną z 89 na Radogoszczu Wschodzie.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Miasto sporo ryzykuje wizerunkowo, bo wywala z dotychczasowych tras linie-czołgi - 99, 78/78A, 70, 57, 85 + 55 i bezczelnie, pod pretekstem unikania korków (to akurat idiotyczny slogan marketingowy Tomasza Bużały), tnie linie i zmusza do przesiadek.
Z tego co widzę, największy kwas jest o 85 i 55 oraz pociętą 10.
Jestem też ciekaw, jak będzie funkcjonować linia 96, już teraz zapchana do granic możliwości.
Będą zapewne większe niż teraz opóźnienia, na przystankach autobusy będą pojawiać się stadami, potem przerwa i ... woda na młyn dla takich Bużałów i innych mądrali z ZDiT, że linię należy podzielić na 2 inne, a potem zlikwidować, bo dubluje tramwaje.
Z tego co widzę, największy kwas jest o 85 i 55 oraz pociętą 10.
Jestem też ciekaw, jak będzie funkcjonować linia 96, już teraz zapchana do granic możliwości.
Będą zapewne większe niż teraz opóźnienia, na przystankach autobusy będą pojawiać się stadami, potem przerwa i ... woda na młyn dla takich Bużałów i innych mądrali z ZDiT, że linię należy podzielić na 2 inne, a potem zlikwidować, bo dubluje tramwaje.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ciekawe jak po przeniesieniu 90 i 91 na Janów pasażerowie tych linii mają się przesiąść do 72 ? Rozumiem, że podjechać przystanek do Zagłoby ? Czyli na Dąbrowę (i dalej) z Andrzejowa/Mileszek nie będzie się już dało pojechać z jedną przesiadką.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Najlepszy argument korkowy jest przy 57 XD Zwłaszcza, że wraca na Kilińskiego w stronę Karpackiej XD
A 96, które w szczycie stoi na Jaracza i Rewolucji czasem i po 15-20 minut zwiększa się do taktu 6 - tutaj korki nie przeszkadzają?
A 96, które w szczycie stoi na Jaracza i Rewolucji czasem i po 15-20 minut zwiększa się do taktu 6 - tutaj korki nie przeszkadzają?