Zauważ, że 16 w szczycie jeździ co 12 minut do Zgierza, a więc też po Paderewskiego.STUDI pisze:Eeeeech. Puszczono w 2008 roku 16tkę z częstym taktem i co? Wróciło 57 rzadziej kursujące i z musu jadące Wólczńską. Obecnie 16 w szczycie to linia kursująca co 24 minuty - to jakby jej nie było.szymon5444 pisze:Skrócona 11 i zmieniona 16, to brak połączenia Paderewskiego z Placem Niepodległości. 57 jedzie Wólczańską i nie rozwiązuje problemu, bo nie jedzie przy Tuszyńskiej.
Wsiadłbym w 15 i przy Zaolziańskiej przesiadłbym się w 57, które jedzie przez ścisłe centrum i dowiezie mnie aż do Narutowicza. Jadąc w okolice Centralu - 57 wygodny dojazd. Dalej - to do Piotrkowskiej rzut beretem. Do tego jeszcze dworzec.
Jak jesteś masochistą to wsiadasz w 15 i na Rzgowskiej masz 6 oraz 5 jak tylko Twoim celem jazdy jest Górniak. Jedyny problem iż od 2001 roku nie ucywilowano przesiadek na RLL i tu przy "białym kościele". Nadzieja w budowie tramwaju w ul. Broniewskiego bo wtedy można wrócić dawną trasę 1 (... - Pabianicka - Paderewskiego - Kilińskiego ...) i 57 w relacji do NCŁ byłoby zbędne a po ucywilizowaniu przesiadek to i obecna 16 również byłby zbędna. Dowozówka tramwajowa co 6 min do linii jadących po ŁTR i dwie trasy do centrum: jedna przez Al. Politechniki a druga przez Kilińskiego. Źle by było? Powrót z Kościuszki w ogóle super bo obojętne 11 czy 6 tka jak co 6 minut masz tramwaj na Paderewskiego
Aaaaa to jeszcze lepszy kwiatek. Nanoszę zmiany.Yakuzzi pisze:@STUDI Skrócona 11 pojedzie tylko w robocze zatem w niedziele nie 6 k/h, a 3.
Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Na dobrą sprawę 74 lub 65 wyciągnięte na całą Politechniki do RLL i Górniak wystarczy. Chyba nawet bardziej 65, które ma mieć pętle pod WAM. 74 bez Aleksandrowa, to już nie złapie chyba opóźnień do Wydawniczej?
16 ok z Szczecińskiej ale jak teraz 14 do Piotrkowska Centrum-Piotrkowska-Pabianicka-Paderewskiego-Kurczaki. Oby tym razem z tego powodu rzeczywiście nie oberwało 57.
O ile 45 nie dostałoby Helmutów i MS6, spokojnie można byłoby 11B skasować. 45 na Telefoniczną to spora porażka.Takt 45 pozaplatać z 11 i wystarczy. Najwyżej jakieś # kurs Helenówek
16 ok z Szczecińskiej ale jak teraz 14 do Piotrkowska Centrum-Piotrkowska-Pabianicka-Paderewskiego-Kurczaki. Oby tym razem z tego powodu rzeczywiście nie oberwało 57.
O ile 45 nie dostałoby Helmutów i MS6, spokojnie można byłoby 11B skasować. 45 na Telefoniczną to spora porażka.Takt 45 pozaplatać z 11 i wystarczy. Najwyżej jakieś # kurs Helenówek
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Nie do końca masz rację. Przed południem nie. 16 od Pl. Niepodległości jedzie przez Pabianicką i Paderewskiego a 16A jedzie Rzgowską. Średnio wychodzi co 24 minuty w porannym szczycie zaś jedynie więcej kursów - 12 min - w kierunku centrum jest mniej więcej zaledwie przez godzinę pomiędzy 15 a 16. Po południu takt 12 min pojawia się o 17 i 18 dla kierunku z centrum. Kierunek do centrum no największy popyt to godziny poranne. W druga stronę brak takowego wzmocnienia od około 15:00.szymon5444 pisze:Zauważ, że 16 w szczycie jeździ co 12 minut do Zgierza, a więc też po Paderewskiego.
Autobus 57 masz bez międzyszczytów z równym taktem od 8 do 18. Szkoda że przed 8:00 w strornę centrum jest tylko co 12 min (no ale kasa musi się zgadzać).
Jadąc do centrum mimo wszystko nie czekałbym na 16tkę. 57 jest lepszym wyborem, nawet jak trzeba przystanek dojechać. Z tym dojazdem będzie (i obecnie jest) nieźle bo 15 co 12 min, 52 co 12 min i 69 co 12 min (autobusy 10k/h). Oferta autobusowa jest tak atrakcyjna (w zasadzie zdecydowanie atrakcyjniejsza od tramwaju), że tak po prawdzie to nawet bym nie skorzystał z tramwaju (5k/h) bo i przesiadka idealna bez ruszania się z przystanku.
Nie dziwi mnie że mieszkańcy byli niezadowoleni z zabrania 57 i dania im tramwaju 16/16A. 57 pomimo jazdy przez Wólczańska dowiezie do Górniaka a dalej praktycznie dubluje ŁTR aż do Narutowicza.
Zadałeś sobie trud przeczytania wykazu linii? Przeczytałbyś że takt 57 w szczycie będzie 12 min a obecnie jest 10 min.Taker pisze:Oby tym razem z tego powodu rzeczywiście nie oberwało 57.
74A i 74B razem co 12 min. Największe opóźnienia trafiają się na Tuwima / Nawrot i przy Al. Włókniarzy. Tych drugich nie da rady "objechać" zmianą trasy (chyba że puszczać przez Al. Unii i Bandurskiego ale sam sobie dopowiesz resztę no i słowo klucz Pl. Barlickego) zaś tę pierwszą można. 97A i 97B razem kursować mają co 24 min, więc wybór 74 z pary 74 i 97 dla przekierowanie przez AL. Politechniki jest oczywisty. Dla Polesia to obojętne czy 65 czy 74 pojedzie na Pl. Niepodległości przez PŁ, Żubardź, Bałuty dojadą do ŁTR i pojadą tramwajem bo jaki sens robić wycieczkę przez Koziny z utykaniem na skrzyżowaniu Zielona/Kasprzaka w szczycie.Taker pisze:Na dobrą sprawę 74 lub 65 wyciągnięte na całą Politechniki do RLL i Górniak wystarczy. Chyba nawet bardziej 65, które ma mieć pętle pod WAM. 74 bez Aleksandrowa, to już nie złapie chyba opóźnień do Wydawniczej?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Uprzedzam, że na mapce w dzisiejszym Expressie nadal są błędy więc nie przywalcie znowu czegoś w rodzaju '80 jednak na Czajkowskiego'
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
^^ Dzięki za informację bo znów mógłby zapanować nieład na forum.
Zastanawia mnie tylko dlaczego ZDiT nadal wałkuje te same błędy. Pewnie opracowali prezentacje, wykaz, mapy na podstawie starszej koncepcji tylko dziwne, że nikt nadal tego nie zauważył. Potem 2 kwietnia ludzie będą się dziwić dlaczego 80 wywiozła ich na Janów.
Zastanawia mnie tylko dlaczego ZDiT nadal wałkuje te same błędy. Pewnie opracowali prezentacje, wykaz, mapy na podstawie starszej koncepcji tylko dziwne, że nikt nadal tego nie zauważył. Potem 2 kwietnia ludzie będą się dziwić dlaczego 80 wywiozła ich na Janów.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Trzeba mieć jednak nadzieję, że ten plan nie zostanie zrealizowany.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Mi też sporo rzeczy się nie podoba w tym planie tylko co wtedy gdy będzie odrzucony? Skończy się tak jak z wariantami firmy z Krakowa czyli kasa na przygotowania pójdzie w błoto i będzie trzeba przygotowywać nowy projekt, który prawdopodobnie też nie spodoba się mieszkańcom? Jeśli tak ma być to zmarnujemy tylko czas i pieniądze według mnie są dwie sensowne opcje:
1) Zostajemy przy tym co mamy i powoli zmieniamy trasy do momentu osiągnięcia siatki docelowej (niekoniecznie tej zaprezentowanej)
2) Konsultujemy i dokonujemy poprawki w nowej siatce, a następnie wprowadzamy całą siatkę połączeń
1) Zostajemy przy tym co mamy i powoli zmieniamy trasy do momentu osiągnięcia siatki docelowej (niekoniecznie tej zaprezentowanej)
2) Konsultujemy i dokonujemy poprawki w nowej siatce, a następnie wprowadzamy całą siatkę połączeń
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
I co, źle na tym wyszliśmy?STUDI pisze:Wywalono PKS zupełnie z innego powodu - żądania coraz wyższych opłat. Wtedy gdy Aleksandrów zrezygnował z PKS a zwrócił się do MPK to ZDiT i MPK uważały, że nie należy robić oddzielnej linii podmiejskiej i wybrano 78 do wydłużenia do Aleksandrowa bo można było wyciągnąć kasę od ościennej gminy jak najmniejszym własnym kosztem.M. Kaźmierczak pisze:Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Nie po to wywalili z Aleksandrowa PKS, zastąpili MPK i wydłużyli ówczesną trasę do pl. Wolności,
Hit z dziś. Przed chwilą otrzymałem na maila plik z wykazem tras i wyjaśnieniami. To tylko potwierdzenie oderwania od rzeczywistości.
Cyt. "78 - Trasa zostaje skrócona, dzięki czemu autobus będzie mógł kursować punktualnie - nie będzie blokowany na ul. Zachodniej. Na trasie Rojna - centrum zastąpi go wzmocniona linia 96".
A 96 na Zachodniej będzie leciało nad autami, więc nie autobus nie będzie blokowany. W praktyce nic się nie zmieni, a dla podróżnych będzie znacznie gorzej, bo stracą cenę minuty na przesiadkę. Przedszkolak napisał te uzasadnienia?
Aleksandrowska między Szczecińską, a Chochoła wcale się nie korkuje w szczycie... Autobus w ogóle nie będzie jeździł opóźniony...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Uwaga - opublikowano gniota:
http://www.uml.lodz.pl/get.php?id=21083
Eeeccch. Na bezmyślności i mentalnym betonie ZDiT/MPK/UMŁ nie zawiodłem się
To "dzieło" to naprawdę żenada. Graficy to robili? Serio?
Pierwszy najważniejszy zarzut. Otóż nadal jest separowanie typów trakcji od siebie. Tramwaje to jeden byt gdzie mieście A, autobusy to drugi byt w mieście B, ŁKA praktycznie nie istnieje . Dodajmy że nadal tkwimy przy tym separowaniu mimo iż zmuszamy do przesiadek i to pomiędzy tramwaje i autobusem Powiedzmy że umieszczą te schematy na ważniejszych przystankach, na autobusowym tylko autobusy kawałek dalej na tramwajowym tylko tramwaje. Czyli spacerujemy pomiędzy dwoma przystanki i jeszcze musimy mieć doskonała pamięć wzrokową by zgrać te schemat. A jak tramwajowy będzie tej w formie jak obecnie to konia z rzędem temu kto to zbierze w jedną całość.
Druga ważna rzecz. Jednokierunkowe odcinki. Mikroskopijny trójkącik mniejszy od grubości kreski wewnątrz której go umieszczono. No genialne.
Przecież to graficy robili.
Ci graficy nie wiedzą iż jest coś takiego ja przezroczystość. Za trudne. Istotny fragment mamy usunięty bo nałożono nieprzezroczysty prostokąt z opisem. Czy osobie, która "ma maturę" trzeba podpowiadać iż taki rejon otacza się obwódką a potem na obrzeżu prezentuje się go w powiększeniu.
Panowie graficy tez nie rozumieją podstawowej kwestii. Kolorów zawsze braknie. Rysowanie każdej linii w postaci innej kreski nie ma sensu. Jest to nieczytelne gdy linii jest więcej niż 6. Te kolory od siebie prawie się różnią, umieszczone na zewnątrz oświetlone sodówką to już zero rozróżnienia. Kolorami można jedynie grupować np. główne kierunki jazdy z ważnego węzła. Podobno graficy wzorowali się na schemacie z Lipska - https://www.l.de/file/lvb_maps/netzplan ... LnBkZg==/f
Proszę porównać. Wszystko na jednym schemacie, wszystkie środki transportu, wyróżnienie głównych kierunków podstawowych tras. Wstyd urzędnicy.
Umieszczono w rożnych również przypadkowych miejscach kwadraciki z numerami linii tramwajowych. No i co - ktoś przyjezdny dowie się z tego schematu to, że w rejonie Kościuszki / Struga / Piotrkowska jeżdżą lnie 4, 9, 12, i 13. (to że w realu jest 12A i 12B to pikuś no nie?).
Kilka linii nie zmieściło się na planie. "Graficy" też nie wiedzieli jak sobie z tym poradzić.
Forma graficzna. Wstyd. To jest poziom Painta albo naprawdę początkującego w Corelu.
Autor nie mógł się też zdecydować gdzie jest Imielnik Nowy. Jak już tak daleko przedłuża kreską dla 60C to dlaczego nie namalował w całości linii 60B. Nie wiedział?
Kolejny element pokazuje "jakość" tego "planu transportowego".
Ile "miasto" z podatków zapłaciło za tę amatorszczyznę?
http://www.uml.lodz.pl/get.php?id=21083
Eeeccch. Na bezmyślności i mentalnym betonie ZDiT/MPK/UMŁ nie zawiodłem się
To "dzieło" to naprawdę żenada. Graficy to robili? Serio?
Pierwszy najważniejszy zarzut. Otóż nadal jest separowanie typów trakcji od siebie. Tramwaje to jeden byt gdzie mieście A, autobusy to drugi byt w mieście B, ŁKA praktycznie nie istnieje . Dodajmy że nadal tkwimy przy tym separowaniu mimo iż zmuszamy do przesiadek i to pomiędzy tramwaje i autobusem Powiedzmy że umieszczą te schematy na ważniejszych przystankach, na autobusowym tylko autobusy kawałek dalej na tramwajowym tylko tramwaje. Czyli spacerujemy pomiędzy dwoma przystanki i jeszcze musimy mieć doskonała pamięć wzrokową by zgrać te schemat. A jak tramwajowy będzie tej w formie jak obecnie to konia z rzędem temu kto to zbierze w jedną całość.
Druga ważna rzecz. Jednokierunkowe odcinki. Mikroskopijny trójkącik mniejszy od grubości kreski wewnątrz której go umieszczono. No genialne.
Przecież to graficy robili.
Ci graficy nie wiedzą iż jest coś takiego ja przezroczystość. Za trudne. Istotny fragment mamy usunięty bo nałożono nieprzezroczysty prostokąt z opisem. Czy osobie, która "ma maturę" trzeba podpowiadać iż taki rejon otacza się obwódką a potem na obrzeżu prezentuje się go w powiększeniu.
Panowie graficy tez nie rozumieją podstawowej kwestii. Kolorów zawsze braknie. Rysowanie każdej linii w postaci innej kreski nie ma sensu. Jest to nieczytelne gdy linii jest więcej niż 6. Te kolory od siebie prawie się różnią, umieszczone na zewnątrz oświetlone sodówką to już zero rozróżnienia. Kolorami można jedynie grupować np. główne kierunki jazdy z ważnego węzła. Podobno graficy wzorowali się na schemacie z Lipska - https://www.l.de/file/lvb_maps/netzplan ... LnBkZg==/f
Proszę porównać. Wszystko na jednym schemacie, wszystkie środki transportu, wyróżnienie głównych kierunków podstawowych tras. Wstyd urzędnicy.
Umieszczono w rożnych również przypadkowych miejscach kwadraciki z numerami linii tramwajowych. No i co - ktoś przyjezdny dowie się z tego schematu to, że w rejonie Kościuszki / Struga / Piotrkowska jeżdżą lnie 4, 9, 12, i 13. (to że w realu jest 12A i 12B to pikuś no nie?).
Kilka linii nie zmieściło się na planie. "Graficy" też nie wiedzieli jak sobie z tym poradzić.
Forma graficzna. Wstyd. To jest poziom Painta albo naprawdę początkującego w Corelu.
Autor nie mógł się też zdecydować gdzie jest Imielnik Nowy. Jak już tak daleko przedłuża kreską dla 60C to dlaczego nie namalował w całości linii 60B. Nie wiedział?
Kolejny element pokazuje "jakość" tego "planu transportowego".
Ile "miasto" z podatków zapłaciło za tę amatorszczyznę?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Niestety prawda jest taka, że materiały (mapki, prezentacje, wykazy) przygotowują osoby niepracujące w ZDiT i stąd tyle błędów. To już nawet byle wywiad z gwiazdą musi być przez nią zaakceptowany przed publikacją. Tutaj jednak chyba nikt ze ZDiT-u nie dostał tego wcześniej do weryfikacji i potem to wygląda jak wygląda.eDragon55 pisze:Zastanawia mnie tylko dlaczego ZDiT nadal wałkuje te same błędy. Pewnie opracowali prezentacje, wykaz, mapy na podstawie starszej koncepcji tylko dziwne, że nikt nadal tego nie zauważył. Potem 2 kwietnia ludzie będą się dziwić dlaczego 80 wywiozła ich na Janów.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
O Matko i Córko!
Szczęka mi opadła z wrażenia. Teraz dopiero widać jaki GNIOT z tego pseudoplanu komunikacyjnego.
Najlepsze są linie typu 67, 95. KADŁUBKI, kikuty poobcinane z normalnych linii. Jednym słowem dramat.
Janów nieźle dostał w d...e. Chcąc dojechać z 90 lub 91 na Politechnikę muszę się przesiąść w 96 a dopiero potem w 72!!!
Linie 79 i 87 - to chyba jakiś żart idiotów z ZDiT!
Linia 78 - niech tłuki z ZDiT poczytają fora. Jedno wielkie oszustwo. Mieszkańcy Aleksa chcieli uproszczenia przebiegu linii, ale nikt nie mówił o skracaniu do dworca!
Radogoszcz - komedia - 3 linie do Placu Wolności!
Linia 65 - ktoś mnie przekonywał, że puszczenie jej do WAM-u ma sens. Nawet schemat pokazuje co innego.
Wykonania mapki nie będę komentować. Nie kopie się upośledzonych. Mapka wygląda jakby powstała wczoraj.
Brawo ZDiT, pokażcie to ludziom! Pochwalcie się po raz kolejny swoimi idiotyzmami.
Od miasta domagam się w ramach dostępu do informacji publicznej danych nt. kosztów przygotowania tego gniota oraz nazwisk "planistów".
Szczęka mi opadła z wrażenia. Teraz dopiero widać jaki GNIOT z tego pseudoplanu komunikacyjnego.
Najlepsze są linie typu 67, 95. KADŁUBKI, kikuty poobcinane z normalnych linii. Jednym słowem dramat.
Janów nieźle dostał w d...e. Chcąc dojechać z 90 lub 91 na Politechnikę muszę się przesiąść w 96 a dopiero potem w 72!!!
Linie 79 i 87 - to chyba jakiś żart idiotów z ZDiT!
Linia 78 - niech tłuki z ZDiT poczytają fora. Jedno wielkie oszustwo. Mieszkańcy Aleksa chcieli uproszczenia przebiegu linii, ale nikt nie mówił o skracaniu do dworca!
Radogoszcz - komedia - 3 linie do Placu Wolności!
Linia 65 - ktoś mnie przekonywał, że puszczenie jej do WAM-u ma sens. Nawet schemat pokazuje co innego.
Wykonania mapki nie będę komentować. Nie kopie się upośledzonych. Mapka wygląda jakby powstała wczoraj.
Brawo ZDiT, pokażcie to ludziom! Pochwalcie się po raz kolejny swoimi idiotyzmami.
Od miasta domagam się w ramach dostępu do informacji publicznej danych nt. kosztów przygotowania tego gniota oraz nazwisk "planistów".
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
78 nie jest blokowany na Zachodniej tylko Drewnowskiej.Porobili sygnalizacji przez tę zasraną MAnufakture i dlatego tak jest.Nawet kierowcy z MPK klną na Drewnowską
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Przecież jest bardzo proste rozwiązanie z 78 - puścić (jak widać na załączonym przykładzie idiotycznej linii 87) Drewnowską, Karskiego i Ogrodową. Uniknie się w ten sposób korków na odcinku Zachodnia Lutomierska - Zachodnia-Ogrodowa.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
72 nie dojedziesz na politechnikę...Arinera pisze:Chcąc dojechać z 90 lub 91 na Politechnikę muszę się przesiąść w 96 a dopiero potem w 72!!!
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ale chociażby na Dąbrowę...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ale właśnie na problem politechniki chciałem zwrócić uwagę. Olechów i Janów to osiedle dość często wybierane przez studentów. Teraz dojazdu nie będzie...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
No tak, źle spojrzałem - 72 do Placu Niepodległości. Zadziałało przyzwyczajenie. Jeszcze lepiej.
Zamiast zrobić z 72 wjazd kieszeniowy w osiedle - to po raz kolejny poprowadzono trasę tak, aby maksymalnie zwiększyć liczbę przesiadek.
Ukalo - w rzeczy samej. Polecam lekturę komentarzy internautów na stronie ZDiT i MPK. Wypowiedzi o zabraniu linii studenckich 55, 72 i 85 są jednoznaczne. Piszą je ludzie młodzi, studenci, uczniowie. Olechów, Janów, Retkinia, Radogoszcze - to osiedla względnie "młode". Dąbrowa kojarzona jest z emerytami raczej.
Przeraża mnie to dobre samopoczucie ZDiT. Oni chyba naprawdę są zadowoleni z tego gniota.
Zamiast zrobić z 72 wjazd kieszeniowy w osiedle - to po raz kolejny poprowadzono trasę tak, aby maksymalnie zwiększyć liczbę przesiadek.
Ukalo - w rzeczy samej. Polecam lekturę komentarzy internautów na stronie ZDiT i MPK. Wypowiedzi o zabraniu linii studenckich 55, 72 i 85 są jednoznaczne. Piszą je ludzie młodzi, studenci, uczniowie. Olechów, Janów, Retkinia, Radogoszcze - to osiedla względnie "młode". Dąbrowa kojarzona jest z emerytami raczej.
Przeraża mnie to dobre samopoczucie ZDiT. Oni chyba naprawdę są zadowoleni z tego gniota.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Nagle 72 nie musi do Skarbówki dojechać?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
To ja "przywalę" inaczej: dlaczego nie uświadomiono rysującemu plan, że 80 pojedzie na Janów?pawlak pisze:Uprzedzam, że na mapce w dzisiejszym Expressie nadal są błędy więc nie przywalcie znowu czegoś w rodzaju '80 jednak na Czajkowskiego'
Schemat ma wady, ale jest lepszy od obecnych schematów. Oczywiście można to było zrobić lepiej (niedawanie prawie identycznych kolorów przecinającym się/biegnącym razem liniom, niezakrywanie Fabrycznego listą linii i nazwą krańcówki, grubość linii odzwierciedlająca takty, lepiej widoczne strzałki jednokierunkowości), ale i tak postęp względem tego co jest teraz, gdzie nie widać tak naprawdę, jakimi ulicami jadą poszczególne linie, jest olbrzymi.
Nie miałbyś świateł przy Manufakturze, to korek byłby przed skrzyżowaniem z Zachodnią - tak jak na Ogrodowej.Josek102 pisze:78 nie jest blokowany na Zachodniej tylko Drewnowskiej.Porobili sygnalizacji przez tę zasraną MAnufakture i dlatego tak jest.Nawet kierowcy z MPK klną na Drewnowską
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Kpc21 pisze:pawlak pisze:Uprzedzam, że na mapce w dzisiejszym Expressie nadal są błędy więc nie przywalcie znowu czegoś w rodzaju '80 jednak na Czajkowskiego'
Ostatnio zmieniony sob 10:13, 21 sty 2017 przez pawlak, łącznie zmieniany 1 raz.