Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Rozkłady będą opublikowane zapewne w piątek 31 marca, pod koniec dnia, tak ażeby urzędnicy mieli spokojny weekend.
Bardzo prawdopodobne, że po publikacji rozkładów rozlegnie się krzyk, więc zamiast marnować sobie spokojny nastrój, lepiej wyczekać do końca.
Bardzo prawdopodobne, że po publikacji rozkładów rozlegnie się krzyk, więc zamiast marnować sobie spokojny nastrój, lepiej wyczekać do końca.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Poza tym im mniej czasu tym więcej linii muszą opublikować na raz. A jeśli wrzucą od razu paczkę 200 plików z odjazdami z krańcówek to jest bardzo duża szansa, że połowa potencjalnych pasażerów nie zdąży nawet sprawdzić nowych rozkładów a one już wejdą w życie i wszelki krzyk będzie spóźniony
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Na stronie MPK pojawił się komunikat, wg którego do Lutomierska pojedzie linia 43A, a do Konstantynowa 43B...
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholeme ... leId=16131
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholeme ... leId=16131
linia 43A
nowa trasa
PÓŁNOCNA – Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Legionów, Konstantynowska, Konstantynów Łódzki: Łódzka, Jana Pawła II, Lutomierska, Mirosławice, Kazimierz: Kilińskiego, Lutomiersk: Zielona – LUTOMIERSK (pl. Jana Pawła II)
LUTOMIERSK (pl. Jana Pawła II) - Lutomiersk: Zielona, Kazimierz: Kilińskiego, Mirosławice, Konstantynów Łódzki: Lutomierska, Jana Pawła II, Łódzka, Konstantynowska, Legionów, Zachodnia, Ogrodowa, Północna – PÓŁNOCNA
(Uwaga: w przypadku utrudnień w przejeździe w Konstantynowie przy Rszewskiej obowiązuje skrócenie linii tramwajowej do Konstantynowa Ł. i wprowadzeniu linii Z43) <>
linia 43B
nowa trasa
PÓŁNOCNA – Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Legionów, Konstantynowska, Konstantynów Łódzki: Łódzka, Jana Pawła II – KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI (pl. Wolności)
KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI (pl. Wolności) - Konstantynów Łódzki: Jana Pawła II, Łódzka, Konstantynowska, Legionów, Zachodnia, Ogrodowa, Północna - PÓŁNOCNA <>
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Niestety to wina bałaganu:
A-Lutomiersk
B-Konstantynów
Taki układ jest na wykazie na stronie ZDiT, a także na mapie sieci.
Wersja
A-Konstantynów
B-Lutomiersk
Jest tylko w wykazie na stronie UMŁ Łódź Łączy.
Zatem prawdopodobnie zostanie ten niepoprawny wariant(bo już mapki rozwieszono).
W każdym razie powiadomiłem ZDiT i MPK. MPK już odpisało, ze postara się wyjasnić.
A-Lutomiersk
B-Konstantynów
Taki układ jest na wykazie na stronie ZDiT, a także na mapie sieci.
Wersja
A-Konstantynów
B-Lutomiersk
Jest tylko w wykazie na stronie UMŁ Łódź Łączy.
Zatem prawdopodobnie zostanie ten niepoprawny wariant(bo już mapki rozwieszono).
W każdym razie powiadomiłem ZDiT i MPK. MPK już odpisało, ze postara się wyjasnić.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Gratuluje czytelności.
Niestety, to tylko informatycy z MPK.
Burdel na kółkach dosięgnął również przewoźnika.
Ogromnym błędem jest mieszanie nowych linii ze starymi.
Niestety, to tylko informatycy z MPK.
Burdel na kółkach dosięgnął również przewoźnika.
Ogromnym błędem jest mieszanie nowych linii ze starymi.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
14 na Śląską?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Na Śląską pojedzie tylko 13.
Kompletny idiotyzm z 17-tką. Skoro tak hojnie rozdzielamy warianty z literkami, dlaczego nie utworzyć linii 17A w dni robocze i 17B w pozostałe?
Wspólna numeracja dla de facto dwóch różnych linii, to dodatkowe zamieszanie... Pomijam już element konsekwencji i logiki, zgodnie z którą, sama 17-tka powinna zostać potraktowana jako wariant 15-tki.
Szkoda, że przygotowanie reformy komunikacyjnej powierzono łódzkim Misiewiczom i innym Bużałkom. Kompletnie zmarnowany czas i środki,
Kompletny idiotyzm z 17-tką. Skoro tak hojnie rozdzielamy warianty z literkami, dlaczego nie utworzyć linii 17A w dni robocze i 17B w pozostałe?
Wspólna numeracja dla de facto dwóch różnych linii, to dodatkowe zamieszanie... Pomijam już element konsekwencji i logiki, zgodnie z którą, sama 17-tka powinna zostać potraktowana jako wariant 15-tki.
Szkoda, że przygotowanie reformy komunikacyjnej powierzono łódzkim Misiewiczom i innym Bużałkom. Kompletnie zmarnowany czas i środki,
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
17 co godzinę w niedziele. Ale jaja
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Yakuzzi, sądzę, że prawdziwe JAJA to będą 2 kwietnia
Interesuję się zbiorkomem, jestem w miarę na bieżąco, a i tak nie mam żadnej pewności dokąd mnie za tydzień wywiozą
Dopiero kilka dni temu uważnie się przyjrzałem temu "dziełu" i spostrzegłem, że linia 99 pominie PLAC BARLICKIEGO!!! W zamian obsłuży bardzo oblegany przystanek plac Hallera. Myślałem, że mnie k... strzeli.
Mam po prostu dość braku profesjonalizmu ze strony ZDiT, BSM i Bużałków-Misiewiczów.
Nowy plan już jest ZŁY, zapewne będzie jeszcze gorszy.
Interesuję się zbiorkomem, jestem w miarę na bieżąco, a i tak nie mam żadnej pewności dokąd mnie za tydzień wywiozą
Dopiero kilka dni temu uważnie się przyjrzałem temu "dziełu" i spostrzegłem, że linia 99 pominie PLAC BARLICKIEGO!!! W zamian obsłuży bardzo oblegany przystanek plac Hallera. Myślałem, że mnie k... strzeli.
Mam po prostu dość braku profesjonalizmu ze strony ZDiT, BSM i Bużałków-Misiewiczów.
Nowy plan już jest ZŁY, zapewne będzie jeszcze gorszy.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ja widzę 11A (Helenówek - Plac) kursujące co 12 minut przez cały dzień (oprócz wieczora) to czegoś nie rozumiem.
4-ka jest co 24 minuty, 7-ka co 18, a 11A w międzyszczycie będzie wozić kilka babć (niczego nie ujmując szanownym paniom babciom) na Górniak.
UWAGA, od około godziny 17-ej wszystkie rozkłady są w wersji spakowanej na stronie ZDiT!
4-ka jest co 24 minuty, 7-ka co 18, a 11A w międzyszczycie będzie wozić kilka babć (niczego nie ujmując szanownym paniom babciom) na Górniak.
UWAGA, od około godziny 17-ej wszystkie rozkłady są w wersji spakowanej na stronie ZDiT!
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Można poprosić link? Nie mogę tego znaleźć.SzK pisze:UWAGA, od około godziny 17-ej wszystkie rozkłady są w wersji spakowanej na stronie ZDiT!
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/2 ... ansportowy
Oczywiście już wychodzą krętactwa ZDiT i BSM.
Nowe 73 miało w szczycie jeździć co 12 minut. Dla tej linii szczyt obejmuje godziny 14-16.
Tymczasem dla 99 szczyt przewidziano w godz. 6-8 i 14-16.
To jest niepojęte, co te bałwany jeszcze zniszczą.
Bużałki - znaleźć sobie inne zajęcie, a nie organizować życie pasażerom!
I teraz absolutna BOMBA! Rozkład jazdy linii 53! Niech ci, którzy gardłowali, że skompresowanie 4 linii do formatu 53 będzie czytelniejsze, zorientują się w rozkładzie tego potworka!
Do tego dochodzi kwestia częstotliwości, jakim prawem 53 będzie na wspólnym odcinku kursować 9x na godzinę? Miała obowiązywać zasada co 12 minut dla tej linii. Skąd takie faworyzowanie?
Pogonić ten beton jak najszybciej ze stołków!
Oczywiście już wychodzą krętactwa ZDiT i BSM.
Nowe 73 miało w szczycie jeździć co 12 minut. Dla tej linii szczyt obejmuje godziny 14-16.
Tymczasem dla 99 szczyt przewidziano w godz. 6-8 i 14-16.
To jest niepojęte, co te bałwany jeszcze zniszczą.
Bużałki - znaleźć sobie inne zajęcie, a nie organizować życie pasażerom!
I teraz absolutna BOMBA! Rozkład jazdy linii 53! Niech ci, którzy gardłowali, że skompresowanie 4 linii do formatu 53 będzie czytelniejsze, zorientują się w rozkładzie tego potworka!
Do tego dochodzi kwestia częstotliwości, jakim prawem 53 będzie na wspólnym odcinku kursować 9x na godzinę? Miała obowiązywać zasada co 12 minut dla tej linii. Skąd takie faworyzowanie?
Pogonić ten beton jak najszybciej ze stołków!
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Śledzenie trasy na rozkładzie 53A-E jest niemożliwością!
Na rozkładzie 17-ki w ogóle nie rozróżnio trasy, tylko nagle po Telefonicznej jest Wólczańska...
Jeden czas przejazdu - ze skrajności w skrajność - co z liniami gdzie różnica między max a min to kilkanaście minut?
Będzie się działo...
Na rozkładzie 17-ki w ogóle nie rozróżnio trasy, tylko nagle po Telefonicznej jest Wólczańska...
Jeden czas przejazdu - ze skrajności w skrajność - co z liniami gdzie różnica między max a min to kilkanaście minut?
Będzie się działo...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Szymonie,
To jest prawdziwa klęska nieurodzaju.
Tu wszystko jest nie tak, jak być powinno. Brak jakiejkolwiek logiki, konsekwencji. Miszmasz, pomieszanie z poplątaniem.
Zasada 12 minut na najważniejszych liniach to zwykła fikcja.
Szczyt komunikacyjny interpretowany dowolnie.
Muszę ochłonąć, bo aż mi ciśnienie skacze...
I najgorsze - absolutny BRAK CZYTELNOŚCI. Rozkład 53 to sztandarowy przykład. Myślę, że trzeba Zdanowskiej naocznie pokazać, co jej ulubieniec plus towarzystwo z ZDiT zmajstrowało. Nie można im tego odpuścić. Brak kary spowoduje, że gawiedź się rozzuchwali. Całe szczęście, że CBA na czas pewien usunęło w cień nieusuwalnego Grzesia o bardzo małym rozumku a wielkie pysze.
Gdyby ktokolwiek w tym ZDit i BSM miał choć odrobinę oleju w głowie, poprowadziłby kreski z trasami, oznaczając każdą z nich innymi kolorami. Za trudne dla tych gamoni, no po prostu za trudne!
Cytat jednego z użytkowników facebooka:
To jest prawdziwa klęska nieurodzaju.
Tu wszystko jest nie tak, jak być powinno. Brak jakiejkolwiek logiki, konsekwencji. Miszmasz, pomieszanie z poplątaniem.
Zasada 12 minut na najważniejszych liniach to zwykła fikcja.
Szczyt komunikacyjny interpretowany dowolnie.
Muszę ochłonąć, bo aż mi ciśnienie skacze...
I najgorsze - absolutny BRAK CZYTELNOŚCI. Rozkład 53 to sztandarowy przykład. Myślę, że trzeba Zdanowskiej naocznie pokazać, co jej ulubieniec plus towarzystwo z ZDiT zmajstrowało. Nie można im tego odpuścić. Brak kary spowoduje, że gawiedź się rozzuchwali. Całe szczęście, że CBA na czas pewien usunęło w cień nieusuwalnego Grzesia o bardzo małym rozumku a wielkie pysze.
Gdyby ktokolwiek w tym ZDit i BSM miał choć odrobinę oleju w głowie, poprowadziłby kreski z trasami, oznaczając każdą z nich innymi kolorami. Za trudne dla tych gamoni, no po prostu za trudne!
Cytat jednego z użytkowników facebooka:
Orientuje się ktoś z Forumowiczów, o którą wypowiedź Bużałka może chodzić? Jeśli słowa te znajdą potwierdzenie, to widzę tu pole dla prokuratury.(Tomasz Haze) Potwierdzam... Tomasz Bużałek stwierdził, iż nie dokońca poznali gusta Łodzian w zakresie przemieszczania się po Łodzi w postaci obieranych tras... Patrząc na gestykulację, maksymalnie rozszerzoną i uciskaną wierzyczkę, przewiduję ciag niespodzianek po 2 kwietnia...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
To co napisałem wcześniej - forma graficzna a szczególnie prezentacja trasy jest skrajnie nieczytelna. Ale autor jest dumny ze swojego dzieła plastycznego. Do niestety jak widać zakutych łbów, rzeczowe argumenty nie trafiają. Dogmat ponad wszystko i czyjaś bezdyskusyjna nieomylność.
Nowe oznakowanie przystanków. Porażka. Brzydkie.
Stare - przynajmniej z pojazdu (z całej jego długości) można było dostrzec i nazwę przystanku i wykaz linii. Nowe cudactwo - niestety nie jest to możliwe.Nieuzasadniona niczym utrata funkcji.
Wielkim błędem jest oznakowanie na przedzie wiaty. Idąc chodnikiem nie widać ani nazwy przystanku ani linii jakie się zatrzymują. Jw - nieuzasadniona utrata funkcji oznakowani przystanku.
Znak przystanku, serio nie można zrobić mniejszego? Po co ma być widoczny i rozróżnialny? Te białe obwódki z nazwą przystanku i numerami linii pozwalały jednak na odróżnienie od innych znaków drogowych - nowe są trudno dostrzegalne.
Ogromna płachta i malutkie literki nazwa przystanku wykorzystuje jakieś 15% powierzchni tablicy - gratulacje. . Po co to logo oznaczające tramwaj czy autobus zresztą mało czytelne.
Numery linii - nie można było mniejszych cyferek? Po co to kółko które i tak nic nie znaczy. Warianty jako dodatkowe oznakowanie skrajnie nieczytelne i nielogiczne. Byłoby lepiej bez kółka.
Brak wyśrodkowanie czy to tej krowiastej wielkiej białej tablicy (sprzedawca tworzywa się cieszy....-) z malutkimi napisami a i literek wariantów - wygląda to okropnie.
Estetyka montażu i wykonania - czy w MPK nie mają poziomnicy? Te szpary na tej tablicy z nazwą i wykazem linii wyglądają jak typowe partactwo.
Schemat - podświetlany w wiatach jest paskudny i nieczytelny - za sprawą niejednorodnego prześwitywania przez papier i znikomego kontrastu nadruku - czyli to co już pisałem wcześniej (tu i/lub SC).
Żadnej poprawy estetyki - wiata z tym czymś wygląda pokracznie. Wydaliśmy (czyt. zmarnowaliśmy) kasę w sumie pogarszając to co mieliśmy do tej pory.
Tak się kończą przedsięwzięcia robione przez niekompetentnych amatorów.
Pal licho 53 ..... 60 to dopiero majstersztyk "amatora plastyka". Rożne trasy docelowe do okolic Strykowa opisane oddzielnie ale oznakowane w rozkładzie jedną literką (nie ma możliwości aby się z rozkładu dowiedzieć dokąd jedzie dany kurs). Całość legendy wariantów trasy nie zmieściła się na rozkładzie jazdy. Obecne są zdecydowanie czytelniejsze nawet jakby miały 24 kolumny z czasami przejazdu.
85B - przesiadki.... zlikwidowano przesiadkowy przystanek autobus tramwaj Skrzydlata-Warszawska. Ilość kursów w weekendy wręcz poraża. Najwyżej wtytnie się spory kawał lasu na parkingi.
Nowe oznakowanie przystanków. Porażka. Brzydkie.
Stare - przynajmniej z pojazdu (z całej jego długości) można było dostrzec i nazwę przystanku i wykaz linii. Nowe cudactwo - niestety nie jest to możliwe.Nieuzasadniona niczym utrata funkcji.
Wielkim błędem jest oznakowanie na przedzie wiaty. Idąc chodnikiem nie widać ani nazwy przystanku ani linii jakie się zatrzymują. Jw - nieuzasadniona utrata funkcji oznakowani przystanku.
Znak przystanku, serio nie można zrobić mniejszego? Po co ma być widoczny i rozróżnialny? Te białe obwódki z nazwą przystanku i numerami linii pozwalały jednak na odróżnienie od innych znaków drogowych - nowe są trudno dostrzegalne.
Ogromna płachta i malutkie literki nazwa przystanku wykorzystuje jakieś 15% powierzchni tablicy - gratulacje. . Po co to logo oznaczające tramwaj czy autobus zresztą mało czytelne.
Numery linii - nie można było mniejszych cyferek? Po co to kółko które i tak nic nie znaczy. Warianty jako dodatkowe oznakowanie skrajnie nieczytelne i nielogiczne. Byłoby lepiej bez kółka.
Brak wyśrodkowanie czy to tej krowiastej wielkiej białej tablicy (sprzedawca tworzywa się cieszy....-) z malutkimi napisami a i literek wariantów - wygląda to okropnie.
Estetyka montażu i wykonania - czy w MPK nie mają poziomnicy? Te szpary na tej tablicy z nazwą i wykazem linii wyglądają jak typowe partactwo.
Schemat - podświetlany w wiatach jest paskudny i nieczytelny - za sprawą niejednorodnego prześwitywania przez papier i znikomego kontrastu nadruku - czyli to co już pisałem wcześniej (tu i/lub SC).
Żadnej poprawy estetyki - wiata z tym czymś wygląda pokracznie. Wydaliśmy (czyt. zmarnowaliśmy) kasę w sumie pogarszając to co mieliśmy do tej pory.
Tak się kończą przedsięwzięcia robione przez niekompetentnych amatorów.
Pal licho 53 ..... 60 to dopiero majstersztyk "amatora plastyka". Rożne trasy docelowe do okolic Strykowa opisane oddzielnie ale oznakowane w rozkładzie jedną literką (nie ma możliwości aby się z rozkładu dowiedzieć dokąd jedzie dany kurs). Całość legendy wariantów trasy nie zmieściła się na rozkładzie jazdy. Obecne są zdecydowanie czytelniejsze nawet jakby miały 24 kolumny z czasami przejazdu.
85B - przesiadki.... zlikwidowano przesiadkowy przystanek autobus tramwaj Skrzydlata-Warszawska. Ilość kursów w weekendy wręcz poraża. Najwyżej wtytnie się spory kawał lasu na parkingi.
A w drugą stronę tylko taksówka w soboty.Jordi pisze: O 4 to jest z zajezdni 53 do Brzezin (czyli od Wojska Polskiego jedzie trasą 53) i będzie nadal.
Ostatnio zmieniony pt 20:23, 24 mar 2017 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
A mnie się graficznie rozkłady podobają, tylko przy wielu wariantach jak 53, 60 wygląda to bardzo nieczytelnie. Mści się wpakowanie wszystkiego w jeden numer...
Na rozkładach jest trochę byków do poprawy - mają tydzień na zrobienie wszystkiego cacy.
Co do zmian to odniosę się do Rudy i jest nawet nieźle ogólnie. Ja osobiście z 62 jestem bardziej niż zadowolony. Że co 12 w szczycie w robocze na 12m, ale w weekendy co 20 to totalnie przerosło moje oczekiwania No i ostatnie kursy są 40-50 minut później niż dotychczas. 95 też ujdzie, chociaż wywaliłbym 95A w weekendy, a dał wszystko na 95B. Przestrzenna co godzinę z autobusem to lekka przeginka. 50 ma bardzo dobry rozkład też. Jedyny spory zgrzyt to ta nieszczęsna 17 w weekendy, no i 68, ale chociaż wieczorne jest zschynronizowane z N4 (chociaż 3 minuty na przesiadkę to tak na styk - możnaby nakazać kierowcom N4 czekać na to 68 z ludźmi z Nowego Józefowa - i tak potem nadrobią czas na trasie).
Na rozkładach jest trochę byków do poprawy - mają tydzień na zrobienie wszystkiego cacy.
Co do zmian to odniosę się do Rudy i jest nawet nieźle ogólnie. Ja osobiście z 62 jestem bardziej niż zadowolony. Że co 12 w szczycie w robocze na 12m, ale w weekendy co 20 to totalnie przerosło moje oczekiwania No i ostatnie kursy są 40-50 minut później niż dotychczas. 95 też ujdzie, chociaż wywaliłbym 95A w weekendy, a dał wszystko na 95B. Przestrzenna co godzinę z autobusem to lekka przeginka. 50 ma bardzo dobry rozkład też. Jedyny spory zgrzyt to ta nieszczęsna 17 w weekendy, no i 68, ale chociaż wieczorne jest zschynronizowane z N4 (chociaż 3 minuty na przesiadkę to tak na styk - możnaby nakazać kierowcom N4 czekać na to 68 z ludźmi z Nowego Józefowa - i tak potem nadrobią czas na trasie).
Ostatnio zmieniony pt 20:28, 24 mar 2017 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Najpierw funkcjonalność potem ekstrawagancja plastyczna.Jordi pisze:A mnie się graficznie rozkłady podobają, tylko przy wielu wariantach jak 53, 60 wygląda to bardzo nieczytelnie. Mści się wpakowanie wszystkiego w jeden numer...
To nie warianty są problemem a skrajnie idiotyczna idea przestawienia trasy.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
E tam choinka jest dobrym wyjściem, Problem robi się gdy są 3 warianty i więcej. Przy 2 jeszcze to dobrze wygląda.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Idea przedstawienia trasy jest dobra, to obecna wersja jest nieintuicyjna. Kiepskie jest wykonanie. Powinno być kilka kresek z kropkami jedna pod drugą, bez żadnych dziwnych zawijasów by ominąć kropki odpowiadające pomijanym przystankom.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Doły (Palki) dojazd do centrum po 22:11 jest już niemożliwy