Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Przecież teren pod tunel to cały miejski jest, z boku dałoby się zrobić zawrotkę z wjazdem od Inflanckiej. No ale wiemy gdzie żyjemy... Z takimi minirzeczami jest najgorzej.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Można przecież zawrócić na skrzyżowaniu Strykowska/Inflancka. Kiedyś z powodu jakiegoś wypadku były tak kierowane 53, 64 i 81 i nie było z tym problemu. Można również skierować autobus na pętle ROGI (przy Łodziance). Byłaby wtedy zapewniona obsługa skrzyżowania Wojska Polskiego/Strykowska W obie strony, a tak trzeba objeżdżać dookoła I pewnie jeszcze z postojem przy pętli.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
^^Ale to rozwiązanie z zawracaniem podobno jest niewygodne, ale no nie wiem jaka to prawda. Pętla ROGI jest jednak dość daleko od krańcówki Doły, bo 3,6km dalej
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Przynajmniej w taki sposób powinna być załatwiona sprawa, choć może włodarze nie chcą, żeby 6 dublowała 11A, która być może 2.09., a może ze dwa-trzy tygodnie później wróci na Kurczaki (wprawdzie przez RLL, a 6 powróci pewnie na Rzgowską). Jak dla mnie to 6 powinna być skrócona do Północnej i... już, bo nie może bezsensownie dublować 5 (w takim wypadku trasa 5 i 6 różnić się będzie tylko o dojazd do stajni oraz do Fabrycznego).Yakuzzi pisze:Bez sensu. 6 powinna pojechać na Helenówek. Kolejny tramwaj na Limanowskiego nie ma uzasadnienia, a Zgierska nadal nie ma zastępstwa za 46.
A 1 nie lepiej, żeby jechała na Koziny? Lub opcjonalnie do Helenówka?
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
1 w ogóle bez sensu na Plac Wolności bo problem z opóźnieniami będzie zwiazanymi z Kilińskiego - jak je zlikwidować?
A co gdyby zrobić tak:
1 Helenówek-Chojny (przez Nowomiejską, PW, Kilińskiego)
4 PW-Widzew
6 na Północną
Dzięki temu 1 by miała gdzie zniwelować opóźnienia związane z korkami na Kilińskiego, a 4 by po prostu byłaby skrócona do PW, ale no opóźnień na swojej trasie nie ma, więc nie problem, ze na PW tylko zawróci
A co gdyby zrobić tak:
1 Helenówek-Chojny (przez Nowomiejską, PW, Kilińskiego)
4 PW-Widzew
6 na Północną
Dzięki temu 1 by miała gdzie zniwelować opóźnienia związane z korkami na Kilińskiego, a 4 by po prostu byłaby skrócona do PW, ale no opóźnień na swojej trasie nie ma, więc nie problem, ze na PW tylko zawróci
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Zamiast na Rogi (tak jak nowy zmierzył, ponad 3,5 km) już lepiej na Marysin Warszawską przez Wycieczkową (2,0 km) lub r. Powstańców czy Marysin Stadion przez Inflancką (2,5 km).
„Działamy dla dobra naszych pasażerów a ich zadowolenie ze świadczonych usług jest dla nas najwyższą wartością” – Tramwaje Podmiejskie
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Można by było zawracać kryterium ulicznym:
Strykowska - Kraterowa - Mateusza - Jarowa - Strykowska
Strykowska - Kraterowa - Mateusza - Jarowa - Strykowska
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ciekawe skąd Limanka weźmie ok. 10 dodatkowych przegubów na 59 jak już dziś krótkie wozy na 81, 83 czy 99 nikogo nie dziwią.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Spoko, 4 przecież mogłaby jechać na Helenówek nawet, jeśli miałaby na wspólnym sporym kawałku 1. Ale swoją drogą ze skróceniem 4 do PW byłby na pewno o wiele mniejszy problem niż z 1 właśnie ze względu na opóźnienia. Obecnie w szczycie największe opóźnienia i tak generuje przede wszystkim skrzyżowanie Kilińskiego/Piłsudskiego w obu kierunkach.nowy1212 pisze:1 w ogóle bez sensu na Plac Wolności bo problem z opóźnieniami będzie zwiazanymi z Kilińskiego - jak je zlikwidować?
A co gdyby zrobić tak:
1 Helenówek-Chojny (przez Nowomiejską, PW, Kilińskiego)
4 PW-Widzew
6 na Północną
Dzięki temu 1 by miała gdzie zniwelować opóźnienia związane z korkami na Kilińskiego, a 4 by po prostu byłaby skrócona do PW, ale no opóźnień na swojej trasie nie ma, więc nie problem, ze na PW tylko zawróci
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
I nie tylko na Strykowskiej. Bez dużej ingerencji w roślinność na szybko znalazłem trzy lokalizacje. Jedna na Strykowskiej (900 m od Dołów) i dwie przy Inflanckiej/Zagajnikowej (1000 m). Bliżej możliwości nie widzę.nowy1212 pisze:^^No tak, bo przecież nie da się wynająć od kogoś terenu na 4 lata by utwardzić teren i zrobić krańcówke, nie? Nieużytków na Strykowskiej tak mało...
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Jest pętla przy M1, jest parking przy Feniksie (nie wiem, czy nie prywatny i nie trzeba by było komuś zapłacić). Jeszcze jedna opcja to postój na początku pasa do prawoskrętu z Wojska Polskiego w Palki i kółko: Wojska Polskiego – Palki – Sporna – Pankiewicza – Wojska Polskiego.Jordi pisze:Dokładnie tak. Tam nie ma jak inaczej obsłużyć okolic pętli przy Inflanckiej.
Co do 59, to moim zdaniem nawet mimo wspólnej obsługi, odcinek z pl. Wolności na Doły powinien mieć osobny numer. Jakieś Z6, czy coś.
Albo przez ul. Oświatową.komlo13 pisze:Można by było zawracać kryterium ulicznym:
Strykowska - Kraterowa - Mateusza - Jarowa - Strykowska
Co prawda normalny autobus tam raczej nie wjedzie, ale podobno Limanka nie ma gdzie wysyłać Isuzu... A na taką zetkę na Doły Isuzu by wystrarczyło.
Ostatnio zmieniony śr 20:14, 07 sie 2019 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Takie rozwiązanie było testowane. W porze międzyszczytu autobus skręcił z Jarowej w Strykowską po "zaledwie" ok. 10 minutach. Tak więc jakiekolwiek wyjazdy z ulic podporządkowanych do Strykowskiej w ramach objazdu można wybić sobie z głowy.komlo13 pisze:Można by było zawracać kryterium ulicznym:
Strykowska - Kraterowa - Mateusza - Jarowa - Strykowska
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Co do okolic muzeum getta (stacja Radegast), to jest tam dedykowany parking dla autobusów. Wątpię, by był w 100% wykorzystywany przez autokary przywożące turystów. W samym muzeum jeszcze nie byłem, nie wiem, jak to wygląda, i czy to jest tylko wystawa na zewnątrz, czy są też jakieś pomieszczenia, które się zwiedza – ale jeśli to drugie, to pewnie też na terenie samego muzeum (które należy chyba do miasta) dałoby się wydzielić jakiś punkt socjalny dla kierowców.
No ale przez Oświatową by się dało. Z niej wyjeżdża się w prawo (w Brzezińską, a w zasadzie w jej odcinek, który nosi jeszcze nazwę Wojska Polskiego, choć ulicy Wojska Polskiego już nie przypomina) – a więc nie powinno być takich problemów z wyjazdem, jak lewoskręt w Strykowską.Solar pisze:Takie rozwiązanie było testowane. W porze międzyszczytu autobus skręcił z Jarowej w Strykowską po "zaledwie" ok. 10 minutach. Tak więc jakiekolwiek wyjazdy z ulic podporządkowanych do Strykowskiej w ramach objazdu można wybić sobie z głowy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Można by faktycznie przez Oświatową. Autobus wjechał by tam raczej bez problemu, jeżeli przeguby podczas festiwalu świateł czy dni Łodzi przeciskają się przez Taborową, czy Skalna/Zbocze.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Raczej myślałem o Isuzu, których podobno Limanka nie ma dokąd wysyłać. No ale chcą łączyć tę zetkę z 59, a na 59 jest raczej duża frekwencja i tam Isuzu by było za małe.
Duży autobus w Oświatową – to by trzeba tam było zrobić ruch jednokierunkowy (bo pewnie byłyby problemy z mijaniem się z samochodami osobowymi jadącymi w kierunku przeciwnym), a wtedy mieszkańcy pewnie nie będą jakoś zbytnio zadowoleni.
Duży autobus w Oświatową – to by trzeba tam było zrobić ruch jednokierunkowy (bo pewnie byłyby problemy z mijaniem się z samochodami osobowymi jadącymi w kierunku przeciwnym), a wtedy mieszkańcy pewnie nie będą jakoś zbytnio zadowoleni.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Na skręt że Strykowskiej z Wycieczkową, lub Łupkową też czeka się długo (Bo to również wyjazd na Strykowską z ulic podporządkowanych) i jakoś autobusy tam jeżdżą.Solar pisze: Takie rozwiązanie było testowane. W porze międzyszczytu autobus skręcił z Jarowej w Strykowską po "zaledwie" ok. 10 minutach. Tak więc jakiekolwiek wyjazdy z ulic podporządkowanych do Strykowskiej w ramach objazdu można wybić sobie z głowy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ale skręcić w prawo jest łatwiej niż w lewo.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ja osobiście skierowałbym autobus na rondo przy Kerna. Zarówno autobus jak i tramwaj na końcowym odcinku do pętli Doły wożą powietrze.
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Po co na rondo, jak obok jest pętla?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego
Ale coś chyba było, że pętla jest za mała, żeby przyjąć więcej linii, dlatego np. we Wszystkich Świętych wydłużone Z13 i coś tam jeszcze jeździło na Kerna. Chyba że się mylę, to oczywiście, można na pętle.