Jordi pisze: ↑sob 18:53, 25 wrz 2021
Liczycie procenty względem tych mitycznych napełnień producentów? Jak w Isuzu 60 osób, z czego 25 chyba jadące na dachu
Dzisiaj jechałem 50 z Rudzka/Popioły . Przy Pabianickiej w 12m jechały 53 osoby jeśli dobrze policzyłem, no ale według rozpiski to raptem 55% napełnień. Szkoda, że naocznie wcisnęłoby się góra kilka osób więcej raptem, a nie 40... bo sporo osób jechało z Rzgowa miało zakupy, kilka ludzi z plecakami, torbami... Każdy wie, że te maksymalne napełnienia to fikcja...
Dokładnie! Napełnienie 100% przy normie 5 os/m2 oznacza, że nie trzeba się niczego trzymać, w ścisku i tak się nie ruszysz. 50%, czyli ~50 osób w solówce, to jakieś 20 osób stojących - w Ikarusie to nie był aż taki problem, bo była (prawie) płaska podłoga i inny układ siedzeń. W niskopodłogowcu, w tylnej części mamy siedzenia 2+2 na podestach. Miejsca stojące w tym wąskim przejściu nie powinny być liczone.
Fakt faktem siatka zwłaszcza autobusowa robi się niewydolna niestety coraz bardziej.
Wydłużanie linii na peryferia i do nowych stref przemysłowych, coraz dłuższe czasy przejazdu, wpuszczenie autobusów w osiedla, uruchamianie z konieczności linii zastępczych bez zwiększania ogólnego ilostanu taboru. Do tego brak pieniędzy na choćby najprostsze krańcówki. W efekcie - rzeźbienie w g...
mig pisze: ↑wt 22:17, 21 wrz 2021
Bo nie było innej możliwości obsługi Rudzkiej niż linią zawracajaca na Gadce?
Przez 24 lata nie_dało_się wybudować krańcówki na terenie Łodzi...