By wyrównać takt, poza tym 4 brygady naraz jeżdżą tylko na czas przerw posiłkowych, 3 wyjeżdża a 4 zaraz zjeżdża a rano odwrotnie. Analogicznie jest z 5 w soboty.estimate85 pisze:Po co aż 4 brygady w niedziele na 59? Do tej pory były 3 a jeździł częściej...
Rozkłady jazdy
W związku z XXIV Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w dniu 10 stycznia 2016r. zostaną uruchomione dodatkowe linie, tramwajowe linia 24/1, oraz autobusowa linia 24/2
linia 24/1
PÓŁNOCNA – Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Kościuszki, Mickiewicza, Piotrkowska – PLAC NIEPODLEGŁOŚCI
(linia obsługiwana przez trzy brygady – składem wagonów 5N+5ND należącym do MPK-Łódź Sp. z o.o., wagonem typu 5N należącym do p. Tomasza Adamkiewicza oraz 803N należącym do Klubu Miłośników Starych Tramwajów)
linia 24/2
RONDO POWSTAŃCÓW 1863r. – Julianowska, Zgierska, Zachodnia, Kościuszki, Struga, Łąkowa, Karolewska, Włókniarzy, Bandurskiego, Krzemieniecka, Retkińska, Wyszyńskiego, Armii Krajowej, Kusocińskiego, Popiełuszki – WYSZYŃSKIEGO
WYSZYŃSKIEGO - Popiełuszki, Kusocińskiego, Armii Krajowej, Wyszyńskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Bandurskiego, Włókniarzy, Struga, Łąkowa, Skłodowskiej-Curie, Kościuszki, Zachodnia, Zgierska, Julianowska - RONDO POWSTAŃCÓW 1863R.
(linia obsługiwana nowym autobusem Solaris Urbino 12 z 2015r., oraz Ikarus 260)
MPK
linia 24/1
PÓŁNOCNA – Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Kościuszki, Mickiewicza, Piotrkowska – PLAC NIEPODLEGŁOŚCI
(linia obsługiwana przez trzy brygady – składem wagonów 5N+5ND należącym do MPK-Łódź Sp. z o.o., wagonem typu 5N należącym do p. Tomasza Adamkiewicza oraz 803N należącym do Klubu Miłośników Starych Tramwajów)
linia 24/2
RONDO POWSTAŃCÓW 1863r. – Julianowska, Zgierska, Zachodnia, Kościuszki, Struga, Łąkowa, Karolewska, Włókniarzy, Bandurskiego, Krzemieniecka, Retkińska, Wyszyńskiego, Armii Krajowej, Kusocińskiego, Popiełuszki – WYSZYŃSKIEGO
WYSZYŃSKIEGO - Popiełuszki, Kusocińskiego, Armii Krajowej, Wyszyńskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Bandurskiego, Włókniarzy, Struga, Łąkowa, Skłodowskiej-Curie, Kościuszki, Zachodnia, Zgierska, Julianowska - RONDO POWSTAŃCÓW 1863R.
(linia obsługiwana nowym autobusem Solaris Urbino 12 z 2015r., oraz Ikarus 260)
MPK
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Od 1 lutego znikają dwa kursy w dni robocze na linii 89.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez domino, łącznie zmieniany 1 raz.
Od dnia 1 marca 2016r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii N4, 1, 3, 8, 14, 52, 55, 59, 60, 60A, 60B, 65, 65A, 68, 70, 70A, 70B, 72, 78, 78A, 81, 87, 91, 91A, 91B, 93, 96, 99, 99A
KOMUNIKAT 18/16
W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od dnia 1 marca 2016r. ulegną zmianie:
- rozkłady jazdy tramwajów linii 1 (w dni robocze ) i 3, 14 (we wszystkie dni tygodnia)
-rozkłady jazdy autobusów linii 81, 87, 52, 59, 65, 65A, 70, 70A, 70B, 78, 78A, 93 (we wszystkie dni tygodnia) i 60, 60A, 60B, 68, 72, 96, 99, 99A (w dni robocze )
-trasa i rozkład linii 55 w kursach do Olechowa (w dni robocze)
Jednocześnie dla:
- linii 59, 78 i 78A zostanie uruchomiony dodatkowy przystanek autobusowy: Legionów – Zachodnia (2142) w kierunku zachodnim
- linii 91, 91A, 91B nastąpi zmiana nazwy przystanku autobusowego Rataja – Rataja 2 na Rataja – Gajcego w obu kierunkach
- linii 3 nastąpi zmiana nazwy przystanku tramwajowego Warszawska – Tęczowa na Warszawska – Skrzydlata w obu kierunkach
linia 55
LOTNISKO /PLOCKA/ - LOTNISKO - Pienista, Obywatelska, Politechniki, Radwańska, Brzeźna, Sienkiewicza, Tymienieckiego, Przędzalniana, Milionowa, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Książąt Polskich, Zakładowa, (Hetmańska – JANÓW) Józefiaka, al. Ofiar Terroryzmu 11 Września, parking Dell – OLECHÓW
OLECHÓW - parking Dell, al. Ofiar Terroryzmu 11 Września, Józefiaka, - (JANÓW – Hetmańska), Zakładowa, Książąt Polskich, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Milionowa, Przędzalniana, Tymienieckiego, Sienkiewicza, Brzeźna, Radwańska, Politechniki, Obywatelska, Elektronowa, Nowe Sady, Elektronowa, Obywatelska, Waltera Janke, Pienista – LOTNISKO - LOTNISKO /PLOCKA/
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Będą zmiany w brygadach, odpada 60/8, dochodzi 78/13 i 52/6. Przegub zamiast na 72/3 będzie na 72/5 (dwurazówka). Najważniejszą zmianą będzie wzajemne wytaktowanie 52 i 93 i skomunikowanie relacji Chojny-Teofilów-Chojny (52/93 + 8 ). Reszta to raczej drobne rzeczy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
Jordi, cieszę się z Tobą . Bo do tej pory to jakieś nieporozumienie było. Nawet jeszcze dziś patrzyłem na rozkłady tych linii, porównując odjazdy, po tym jak z przed nosa uciekła mi para autobusów 52 i 93. Nie wierzyłem .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 2 razy.
Mateusz
EA-1
EA-1
Do tej pory to w rozkładzie 52 był chaos teraz w końcu będzie wytaktowane ale dla tej linii co 15 minut w godzinach szczytu to trochę za rzadko jakby było co 12 minut to byłoby dobrze do tego 93 jak miałoby dopasowane do 52 to mogłoby jeździć co 24 minuty bo Chojny powinny mieć lepszy dojazd do Kaliskiego jeśli chodzi o częstotliwość.
52 co 15 przez większość szczytu wystarcza. Jedyny prawdziwy "ścisk" jest z Kurczaków między 6:30, a 7:30 tak naprawdę... Tak to 15, międzyszczyt 20 i popołudniowe 15 spokojnie starcza.
52 na początku XXI wieku miało nawet takt 5-6 minut w szczycie na przegubach. W 2005 już 8-10, a dziś 15 - to też pokazuje, jak się jednak mocno zmieniły preferencje mieszkańców
93 rozwinęło się bardzo dobrze jeśli chodzi o frekwencję. Niemniej tu też dobra decyzja z zrobieniem międzyszczytu 40, bo często kursuję około 11-12 i te autobusy miewały dość niewielkie obłożenie. Jednak w szczycie i porannym i popołudniowym przydałoby się nieco częściej niż co 30 minut to fakt
PS. No i słyszałem, że 93 miało mieć skracany czas przejazdu, a niestety będzie wydłużony nieco. Najważniejsze jednak, że prawie uniknięto jazdy stadami (zwłaszcza w dni robocze, bo w weekendy jest nieco kursów bardzo blisko siebie i potem nawet 20-25 minut nic ).
52 na początku XXI wieku miało nawet takt 5-6 minut w szczycie na przegubach. W 2005 już 8-10, a dziś 15 - to też pokazuje, jak się jednak mocno zmieniły preferencje mieszkańców
93 rozwinęło się bardzo dobrze jeśli chodzi o frekwencję. Niemniej tu też dobra decyzja z zrobieniem międzyszczytu 40, bo często kursuję około 11-12 i te autobusy miewały dość niewielkie obłożenie. Jednak w szczycie i porannym i popołudniowym przydałoby się nieco częściej niż co 30 minut to fakt
PS. No i słyszałem, że 93 miało mieć skracany czas przejazdu, a niestety będzie wydłużony nieco. Najważniejsze jednak, że prawie uniknięto jazdy stadami (zwłaszcza w dni robocze, bo w weekendy jest nieco kursów bardzo blisko siebie i potem nawet 20-25 minut nic ).
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Wystarczy się przejechać parę razy 52 dalej niż z Szumnej do Rzgowskiej. Na Paderewskiego zwykle są wolne miejsca siedzące. Na JPII w szczycie jest sporo ludzi, ale nie "nabite po sufit"...
Ja mówię o całej trasie, a nie 2 przystankach. Problem jest znany od dawna, ale w nowym planie transportowym Kurczaki dostaną drugą linię i powinno być lepiej.
Patrząc na całą trasę 52 takt 15/20 jest niezły. Są linie wymagające zwiększenia taktu bardziej niż 52... Choć i tak stały takt 15 to nowum, bo dziś w szczycie zdarzają się 20-22 minutowe przerwy w kursowaniu tej linii a będzie równo co 15 od jutra
Ja mówię o całej trasie, a nie 2 przystankach. Problem jest znany od dawna, ale w nowym planie transportowym Kurczaki dostaną drugą linię i powinno być lepiej.
Patrząc na całą trasę 52 takt 15/20 jest niezły. Są linie wymagające zwiększenia taktu bardziej niż 52... Choć i tak stały takt 15 to nowum, bo dziś w szczycie zdarzają się 20-22 minutowe przerwy w kursowaniu tej linii a będzie równo co 15 od jutra
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.