Rozkłady jazdy
Nowy rozkład usuwa w dni robocze zjazd do Telefonicznej o 10:11 z Ikei, a i bardziej równomiernie rozłożono zjazdy wieczorne z tej pętli.
Jest:
17: 07 18 40 48x
18: 01 08x 21 31x 43
19: 04
A będzie:
17: 07 18 40 55x
18: 01 15x 21 41 52x
19: 04
Co do Zgierskiej, to tam 4 powinni dostosować, a nie 11...
Na Pabianickiej w robocze jest równy takt z 15A, ale w weekendy też przez takt 24 na 15A często jadą 11,15A i 41 w ciągu 3-4 minut, a potem 15 minut nic... Więc nie tylko Zgierska jest tak poszkodowana.
Przykład Pabianicka/Długa w stronę Centrum:
Sobota/Niedziela późne popołudnie
17|03 06 26 28 42 46 51 (06-26 - 20 minut przerwy, 28-42 - 14 minut przerwy)
18|06 15 26 39 42 46 (51-06 - 15 minut przerwy, 26-39 - 13 minut przerwy)
19|03 07 27 29 42 47 51 (46-03 - 17 minut przerwy, 07-27 - 20 minut przerwy, 29-42 - 13 minut przerwy)
20|07 15 27 39 42 47 (51-07 - 16 minut przerwy)
21|03 07 27 29 47 52 (47-03 - 16 minut przerwy, 07-27 - 20 minut przerwy, 29-47 - 18 minut przerwy)
22|01 07 15 27 39 47 (jedyna "godzina", gdzie jest to całościowo w miarę dobrze rozłożone)
23|20
Niestety wszystko psuje 15A i ten bzdurny takt 24... 20 powinno być, no ale wiadomo, że nie będzie, bo w wakacje tylko na 10 zwiększą ) Mści się to 15/15A. Od nas powinno być coś na innej trasie (np 27 stare). Bo na dalszym odcinku takt 10 tak naprawdę nie jest aż tak potrzebny patrząc na potoki...
Pomijam już fakt, że w weekendy - chociaż w soboty 11 powinna mieć takt 15 do 19-20. Po 16 jak takt spada do 20, to już z Ikei te tramy jadą porządnie napełnione, a przy RLL jest zwykle zapchane w trupa...
Jest:
17: 07 18 40 48x
18: 01 08x 21 31x 43
19: 04
A będzie:
17: 07 18 40 55x
18: 01 15x 21 41 52x
19: 04
Co do Zgierskiej, to tam 4 powinni dostosować, a nie 11...
Na Pabianickiej w robocze jest równy takt z 15A, ale w weekendy też przez takt 24 na 15A często jadą 11,15A i 41 w ciągu 3-4 minut, a potem 15 minut nic... Więc nie tylko Zgierska jest tak poszkodowana.
Przykład Pabianicka/Długa w stronę Centrum:
Sobota/Niedziela późne popołudnie
17|03 06 26 28 42 46 51 (06-26 - 20 minut przerwy, 28-42 - 14 minut przerwy)
18|06 15 26 39 42 46 (51-06 - 15 minut przerwy, 26-39 - 13 minut przerwy)
19|03 07 27 29 42 47 51 (46-03 - 17 minut przerwy, 07-27 - 20 minut przerwy, 29-42 - 13 minut przerwy)
20|07 15 27 39 42 47 (51-07 - 16 minut przerwy)
21|03 07 27 29 47 52 (47-03 - 16 minut przerwy, 07-27 - 20 minut przerwy, 29-47 - 18 minut przerwy)
22|01 07 15 27 39 47 (jedyna "godzina", gdzie jest to całościowo w miarę dobrze rozłożone)
23|20
Niestety wszystko psuje 15A i ten bzdurny takt 24... 20 powinno być, no ale wiadomo, że nie będzie, bo w wakacje tylko na 10 zwiększą ) Mści się to 15/15A. Od nas powinno być coś na innej trasie (np 27 stare). Bo na dalszym odcinku takt 10 tak naprawdę nie jest aż tak potrzebny patrząc na potoki...
Pomijam już fakt, że w weekendy - chociaż w soboty 11 powinna mieć takt 15 do 19-20. Po 16 jak takt spada do 20, to już z Ikei te tramy jadą porządnie napełnione, a przy RLL jest zwykle zapchane w trupa...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Błąd w rozkładzie linii N3 na stronie MPK w wersji "tabliczka jak na przystanku", np. na przystanku początkowym Technopark.
W trasie podanej na rozkładzie widnieje słusznie wzmianka o podjeździe w wybranych kursach pod Port. Tylko, że na rozkładzie tego już nie widać. Nie ma zaznaczonych żadnych kursów podjeżdżających pod Port. Co gorsza, nie widać tego też w tabelce z czasami dojazdów.
Rozkład linii N3 - Technopark
W trasie podanej na rozkładzie widnieje słusznie wzmianka o podjeździe w wybranych kursach pod Port. Tylko, że na rozkładzie tego już nie widać. Nie ma zaznaczonych żadnych kursów podjeżdżających pod Port. Co gorsza, nie widać tego też w tabelce z czasami dojazdów.
Rozkład linii N3 - Technopark
Mateusz
EA-1
EA-1
Błąd w rozkładach linii 51(A/B), na stronie MPK. Już jakiś czas temu była taka sama sytuacja. Na przystankach wspólnych dla wszystkich wariantów, brakuje linii 51B, została ona wyrzucona do osobnego rozkładu.
Rozkład 51(A) - pl. Dąbrowskiego
Rozkład 51B - pl. Dąbrowskiego
Rozkład 51(A) - pl. Dąbrowskiego
Rozkład 51B - pl. Dąbrowskiego
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Sympatyk forum
- Posty: 652
- Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Jeśli chodzi o błędy w rozkładach - na większości przystanków linii 78 (przynajmniej w kierunku Łodzi) widnieją 2 kolumny z czasami przejazdów z danego przystanku (wg strony internetowej MPK jest 5 kolumn z czasami przejazdu z danego przystanku (czyli tak, jak przy poprzedniej zmianie rozkładu jazdy, tyle, że z uwzględnieniem przystanku na Aleksandrowskiej za ul. Traktorową)
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
57 też urwano 2 brygady.
Czyli mamy patrząc po liczbie brygad (choć to moje obliczenia mogłem się gdzieś palnąć).
Tramwaje:
8 - takt 15
10 - takt 7,5
12/12 - takt 15 (łączny 7,5)
13 - takt 15
14 - takt 15
15/15A - takt 15 (łączny 7,5)
Autobusy:
57 - takt 12
59 - takt 15
62 - takt 15 (chyba)
65 - takt 15 (chyba)
69 - takt 12
70 - takt 12
80 - takt 15
83 - takt 15
86 - takt 15
96 - takt 12
99 - takt 15
Dziwi mnie decyzja z 8, no ale jak obciąć 14 to i 8 trzeba żeby było równo na Włókniarzy i WZ. 10 też się dostosuje z 7,5 taktem... 70 i 96 12 może być ciężko w szczycie mimo, że wakacje. Zobaczymy jak to będzie.
Czyli mamy patrząc po liczbie brygad (choć to moje obliczenia mogłem się gdzieś palnąć).
Tramwaje:
8 - takt 15
10 - takt 7,5
12/12 - takt 15 (łączny 7,5)
13 - takt 15
14 - takt 15
15/15A - takt 15 (łączny 7,5)
Autobusy:
57 - takt 12
59 - takt 15
62 - takt 15 (chyba)
65 - takt 15 (chyba)
69 - takt 12
70 - takt 12
80 - takt 15
83 - takt 15
86 - takt 15
96 - takt 12
99 - takt 15
Dziwi mnie decyzja z 8, no ale jak obciąć 14 to i 8 trzeba żeby było równo na Włókniarzy i WZ. 10 też się dostosuje z 7,5 taktem... 70 i 96 12 może być ciężko w szczycie mimo, że wakacje. Zobaczymy jak to będzie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
99 jak kursowało co 15 min. przed oddaniem trasy W-Z to było ponoć pełno skarg i kilka artykułów w różnych mediach, jak to ciasno i źle się jeździ. Miejmy nadzieję, że to rzeczywiście tylko na wakacje i od września wróci takt 12-minutowy bo już nie raz przecież rozkłady wakacyjne zostawały na dobre.
Co do 70 i 96 co 12 minut - to ja nie skomentuję. Bo to już po prostu przegięcie jest.
Co do 70 i 96 co 12 minut - to ja nie skomentuję. Bo to już po prostu przegięcie jest.
Z tą 70 to bym nie panikował, teraz nie ma tragedii, a w wakacje odpadnie sporo uczniów i studentów. Gorzej z 96, bo tu mam wrażenie, że nawet gdyby jeździł co 5 minut i tak by było pełno. Często jeżdżąc między Tatrzańska/Przybyszewskiego a skrzyżowaniem Marszałków przepuszczam 96, jeśli widzę jadącą 70.
W czasie remontu Dąbrowskiego/Śmigłego-Rydza autobus linii 70 wybierze też pewnie wielu pasażerów tramwaju 13 mimo uruchomienia jakiejś Zetki. Wtedy warto by było wrócić do częstotliwości 7,5 min.
W czasie remontu Dąbrowskiego/Śmigłego-Rydza autobus linii 70 wybierze też pewnie wielu pasażerów tramwaju 13 mimo uruchomienia jakiejś Zetki. Wtedy warto by było wrócić do częstotliwości 7,5 min.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 460
- Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015
Przydałby się taki '96A'. Przykładowo mógłby kursować w relacji: plac Wolności - Czajkowskiego.Karol pisze:Na takim 96 przydałyby się kursy skrócone na najbardziej obłożonym odcinku trasy.
„Działamy dla dobra naszych pasażerów a ich zadowolenie ze świadczonych usług jest dla nas najwyższą wartością” – Tramwaje Podmiejskie
Kiedyś autobusy linii 70 i 96 jeździły w roku szkolnym co 10 - 12 minut to było wystarczające zwłaszcza na 70 bo w 96 jak zwykle ciasno ale ratowało to, że tramwaje jeździły częściej bo co 7,5 - 10 minut a teraz kursują rzadziej jak autobusy.
To na wakacje znów będziemy mieli mieszankę częstotliwości bo co 12 i 15 minut. Wiadomo, że coś muszą ograniczyć na okres wakacyjny ale najlepiej byłoby utrzymać częstotliwość 12 minutową i ograniczyć linie najczęściej kursujące. Przed remontem trasy W-Z dali linie 8, 10, 12 i 14 co 12 minut na wakacje może tak powinni zrobić ale wtedy 14 musiałaby pojechać na Retkinie i trzeba byłoby zawiesić 12A.
To wakacyjne rozkłady jazdy mają dotyczyć linii 8, 10, 12, 13, 14, 15/15A, 57, 59, 62, 65, 69, 70, 80, 83, 86, 96 i 99? Czyli większość linii autobusowych i linie tramwajowe na ŁTR zostają tak jak w roku szkolnym?
To na wakacje znów będziemy mieli mieszankę częstotliwości bo co 12 i 15 minut. Wiadomo, że coś muszą ograniczyć na okres wakacyjny ale najlepiej byłoby utrzymać częstotliwość 12 minutową i ograniczyć linie najczęściej kursujące. Przed remontem trasy W-Z dali linie 8, 10, 12 i 14 co 12 minut na wakacje może tak powinni zrobić ale wtedy 14 musiałaby pojechać na Retkinie i trzeba byłoby zawiesić 12A.
To wakacyjne rozkłady jazdy mają dotyczyć linii 8, 10, 12, 13, 14, 15/15A, 57, 59, 62, 65, 69, 70, 80, 83, 86, 96 i 99? Czyli większość linii autobusowych i linie tramwajowe na ŁTR zostają tak jak w roku szkolnym?
62 i 65 dodałem do spisu, ale one na stałe będą mieć takt 15. Dziś zresztą taki mają (nierówny ale właśnie średnio co 15 minut).
ŁTR chyba nie będzie ruszany. To byłoby totalne przegięcie. Jednak relacja PP jest bardziej obłożona od WZ.
ŁTR chyba nie będzie ruszany. To byłoby totalne przegięcie. Jednak relacja PP jest bardziej obłożona od WZ.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Nie no te pomysły z taktem 10 w lato to nieporozumienie...
Takie rzeczy się sprawdza od października do maja.
Aczkolwiek zapowiadano częstszą 10 w soboty już od wakacji a tu nic chyba...
Takie rzeczy się sprawdza od października do maja.
Aczkolwiek zapowiadano częstszą 10 w soboty już od wakacji a tu nic chyba...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.