Rozkłady jazdy
Trafiłeś oprócz 70 i 96 - będą co 10.Jordi pisze:57 też urwano 2 brygady.
Czyli mamy patrząc po liczbie brygad (choć to moje obliczenia mogłem się gdzieś palnąć).
Tramwaje:
8 - takt 15
10 - takt 7,5
12/12 - takt 15 (łączny 7,5)
13 - takt 15
14 - takt 15
15/15A - takt 15 (łączny 7,5)
Autobusy:
57 - takt 12
59 - takt 15
62 - takt 15 (chyba)
65 - takt 15 (chyba)
69 - takt 12
70 - takt 12
80 - takt 15
83 - takt 15
86 - takt 15
96 - takt 12
99 - takt 15
Dziwi mnie decyzja z 8, no ale jak obciąć 14 to i 8 trzeba żeby było równo na Włókniarzy i WZ. 10 też się dostosuje z 7,5 taktem... 70 i 96 12 może być ciężko w szczycie mimo, że wakacje. Zobaczymy jak to będzie.
Nie panikujcie, założę się, że wystarczy. Na większości linii tylko jeden pojazd na godzinę w szczycie mniej, a ruch jednak jest znacznie mniejszy. Teraz jeszcze tego nie było widać ale po niedzieli będzie naprawdę luźniej w mieście.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 1 raz.
Część linii będzie miało tą samą częstotliwość bez zmian, ale zmieni się obsada taborowa - np. z linii 55 i 72 znikną przeguby.eDragon55 pisze:To wakacyjne rozkłady jazdy mają dotyczyć linii 8, 10, 12, 13, 14, 15/15A, 57, 59, 62, 65, 69, 70, 80, 83, 86, 96 i 99? Czyli większość linii autobusowych i linie tramwajowe na ŁTR zostają tak jak w roku szkolnym?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma co ukrywać, że najwygodniejszym sposobem jest dojazd bezpośredni jak ktoś jedzie na Teofilów to woli wsiąść w 8 i nie musi już myśleć o przesiadce. Chociaż przesiadka z 14 jest wygodna bo jest na tym samym przystanku w dodatku dalej jadą cztery linie tramwajowe każda co 12 minut, więc średnio trzeba poczekać 3 minuty w godzinach szczytu.
Nie ma co narzekać kiedyś przed remontem trasy W-Z w wakacje sama 8 jeździła co 12 minut. 14 wtedy jeździła na Retkinie, więc teraz i tak będziemy w lepszej sytuacji bo będzie 8 kursów na godzinę.
Nie ma co narzekać kiedyś przed remontem trasy W-Z w wakacje sama 8 jeździła co 12 minut. 14 wtedy jeździła na Retkinie, więc teraz i tak będziemy w lepszej sytuacji bo będzie 8 kursów na godzinę.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
właśnie widzę...
Jestem trochę zawiedziony Naprawdę przy aż 6 brygadach nie dało się tego wytaktować?
No i międzyszczyt z przerwą nawet 25 minut między kursami... żeby to było równo co 20 to jeszcze, a tu 11:08, potem 33 i... 45.
4 kursy mniej w robocze idzie przeżyć, ale żeby był równy takt. Chociaż 62 ma krótszą trasę niż 62A, więc oszczędności na wzkm są jeszcze większe. Chyba że to "wakacyjny" rozkład, a od 1 września będzie równo...
55 wytaktowane, 65 też, a 62 nie... To jest naprawdę dziwne...
Ostatnie 65 jadące dalej niż do NS 21:53... Nadal cienka obsługa wieczornego lotu z Monachium.
Szczerze jestem rozczarowany.
Jestem trochę zawiedziony Naprawdę przy aż 6 brygadach nie dało się tego wytaktować?
No i międzyszczyt z przerwą nawet 25 minut między kursami... żeby to było równo co 20 to jeszcze, a tu 11:08, potem 33 i... 45.
4 kursy mniej w robocze idzie przeżyć, ale żeby był równy takt. Chociaż 62 ma krótszą trasę niż 62A, więc oszczędności na wzkm są jeszcze większe. Chyba że to "wakacyjny" rozkład, a od 1 września będzie równo...
55 wytaktowane, 65 też, a 62 nie... To jest naprawdę dziwne...
Ostatnie 65 jadące dalej niż do NS 21:53... Nadal cienka obsługa wieczornego lotu z Monachium.
Szczerze jestem rozczarowany.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Jeden z pozytywów tych zmian to zmniejszenie w sobotnie wieczory liczby kursów 59. Do tej pory w soboty po 20 linia ta kursowała częściej niż w dni robocze, co było bezsprzecznie marnowaniem wzkm. Mam jednak nadzieję, że zarówno 59, 99 jak i inne linie powrócą do 12-min. szczytu po wakacjach.
65 - zmiana na plus. W soboty ładnie co 20 min. w szczycie, w tygodniu cały dzień co 15 min., do tego 100% obsługa niskaczami przez cały tydzień.
Nie widać jeszcze nowego rozkładu 85. Ciekawe, czy też będzie zmniejszenie z 5 do 4 kursów na godzinę w tygodniu.
65 - zmiana na plus. W soboty ładnie co 20 min. w szczycie, w tygodniu cały dzień co 15 min., do tego 100% obsługa niskaczami przez cały tydzień.
Nie widać jeszcze nowego rozkładu 85. Ciekawe, czy też będzie zmniejszenie z 5 do 4 kursów na godzinę w tygodniu.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez estimate85, łącznie zmieniany 2 razy.
Jordi pisze:właśnie widzę...
Ostatnie 65 jadące dalej niż do NS 21:53... Nadal cienka obsługa wieczornego lotu z Monachium.
Szczerze jestem rozczarowany.
Ostatnie 65 odjeżdża pół godziny później, tylko że to kurs z sortowni, więc pewnie przy lotnisku zatrzymuje się przy innym przystanku.
Szkoda tylko, odnośnie 65, że szczyt ta szybko się konczy, już przed 17 co 20 minut.. I szkoda że wieczorem z Lutomierskiej odjeżdża raptem 3 minuty po 3...
Sorki nie zauważyłem z tym 65. Tak czy inaczej liczę, że na jesień 62 dostanie stały takt 15/15 (przy 6 brygadach to jest spokojnie możliwe nawet z postojami po 10 minut) lub 15/20, bo w końcu do tego dążymy na wszystkich liniach.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
62 rzeczywiście wymaga tylko równego wytaktowania ale generalnie zmiana jest b. dobra i dla okolic CZMP i dla Demokratycznej. Autobus będzie tam o wiele regularniej, niż był kiedy pokraka 62A sobie buszowała po Łodzi. Nawet z tym pseudotaktem. Cieszymy się na razie tym co jest, a niewątpliwie jest nieco lepiej.
95/95A nadal brak równego taktu i to wiele gorzej niż poprawione 62. Ta linia niejako uzupełnia trochę "2" w relacji Dąbrowa - pl. Niepodległości, więc dobrze byłoby gdyby jeździła w równych odstępach.
Szkoda, że 55 ma nadal dziury sięgające nawet ponad godzinę na Janowie w godzinach zmian. Stara trasa jeszcze za czasów 55A z wjazdem kieszeniowym pod Dell pod tym względem była lepsza.
Fajnie że 8 i 14 będą wytaktowane ze sobą co 7,5 minuty na wakacje, szkoda jednak że tracą na tym Widzew Wschód, Teofilów i Dąbrowa.
95/95A nadal brak równego taktu i to wiele gorzej niż poprawione 62. Ta linia niejako uzupełnia trochę "2" w relacji Dąbrowa - pl. Niepodległości, więc dobrze byłoby gdyby jeździła w równych odstępach.
Szkoda, że 55 ma nadal dziury sięgające nawet ponad godzinę na Janowie w godzinach zmian. Stara trasa jeszcze za czasów 55A z wjazdem kieszeniowym pod Dell pod tym względem była lepsza.
Fajnie że 8 i 14 będą wytaktowane ze sobą co 7,5 minuty na wakacje, szkoda jednak że tracą na tym Widzew Wschód, Teofilów i Dąbrowa.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
No myślę, że w przyszłym tygodniu EI napisze "wielki lament mieszkańców", a to... 2-3 dziadków będzie, a nie masa mieszkańców...
Dziś rano przystanek Starorudzka/Demokratyczna w stronę Chojen.
8:18 (62A) - 2 pasażerów
8:32 (62) - 19 pasażerów
8:49 (62A) - 4 pasażerów
9:02 (62) - 14 pasażerów
I tak jest codziennie w obie strony prócz 3-4 kursów gdzie 62A ma koło 7-10 pasażerów. Nie wymaga to szerszego komentarza jak dla mnie...
Dziś rano przystanek Starorudzka/Demokratyczna w stronę Chojen.
8:18 (62A) - 2 pasażerów
8:32 (62) - 19 pasażerów
8:49 (62A) - 4 pasażerów
9:02 (62) - 14 pasażerów
I tak jest codziennie w obie strony prócz 3-4 kursów gdzie 62A ma koło 7-10 pasażerów. Nie wymaga to szerszego komentarza jak dla mnie...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.