Rozkłady jazdy
Re: Rozkłady jazdy
Aha no to nieco gorzej. Po południu jak jadę 16-17 to w 1 potrafi być do Dąbrowskiego 30-40 osób, a do Chojen dojeżdża czasem ponad 10.
No ale Chojny mogą w 5 się przesiąść, to może faktycznie starczy.
PS. Tak się zastanawiałem jak wielki autobus będzie "manewrował" między zaparkowanymi autami na Sierakowskiego, a tu busiki będą
No ale Chojny mogą w 5 się przesiąść, to może faktycznie starczy.
PS. Tak się zastanawiałem jak wielki autobus będzie "manewrował" między zaparkowanymi autami na Sierakowskiego, a tu busiki będą
Re: Rozkłady jazdy
Idea komunikacji przez Sierakowskiego chyba całkowicie upadła, wraz z likwidacją od lutego linii 79 która miała docelowo tam jeździć.
Re: Rozkłady jazdy
Jezu, ale byka walnąłem - mnie chodziło o Siemiradzkiego xD
Re: Rozkłady jazdy
Traktorki na 92 w tygodniu?
Re: Rozkłady jazdy
No właśnie podobno kurs po 7 jest na 12m zapchany... Chyba, że szczytówka poranna na dużym, a reszta na busiku...
Re: Rozkłady jazdy
Inna opcja - zwiększenie częstotliwości w szczycie.
Na Z1 nic innego niż busik nie da rady kursować Siemiradzkiego.
Na Z1 nic innego niż busik nie da rady kursować Siemiradzkiego.
Re: Rozkłady jazdy
8m autobus co 24 min za 30m tramwaju co 12 min. Tylko u nas się takie coś może zdarzyć ...
Re: Rozkłady jazdy
92 jest załadowane totalnie w porannych kursach, nie wiem jak oni sobie to wyobrażają. W dołożenie trzeciej brygady nie wierzę.
Re: Rozkłady jazdy
Trzeba patrzeć na to jakie jest wykorzystanie podaży na tym odcinku a nie na to, że tramwaj ma X miejsc. Z całym szacunkiem ale Kilińskiego na południe od Przybyszewskiego to nie jest główny ciąg. Poza tym powyginana trasa Z1 pewnie część pasażerów niestety odstraszy.Wojtek94 pisze:8m autobus co 24 min za 30m tramwaju co 12 min. Tylko u nas się takie coś może zdarzyć ...
92 - pisałem wyżej, w szczycie będzie częściej.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Rozkłady jazdy
W sumie nawet taki traktorek, który będzie se śmigał po osiedlowych opłotkach (mówię o Z1) to i tak powinien być świat i ludzie. Co więcej, często - a zwłaszcza w szczycie - będzie tak, że ludzie szybciej dostaną się, załóżmy, do Dąbrowskiego piechotą, niż nawet przy przesiadce w 5. Pamiętajmy, że Przybyszewskiego w stronę placu Niepodległości się korkuje niesamowicie. Sam bywam świadkiem.
Re: Rozkłady jazdy
Otóż to, większość osób wsiadających przy Poznańskiej pewnie wybierze spacer do Przybyszewskiego. Choć akurat odcinek, o którym wspomniałeś, do trasy Z1 ma się nijak Ale w drugą stronę też może być nieciekawie.TramMomentyStudenta pisze:Co więcej, często - a zwłaszcza w szczycie - będzie tak, że ludzie szybciej dostaną się, załóżmy, do Dąbrowskiego piechotą, niż nawet przy przesiadce w 5. Pamiętajmy, że Przybyszewskiego w stronę placu Niepodległości się korkuje niesamowicie. Sam bywam świadkiem.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Rozkłady jazdy
Ale i tak liczba ludzi, którzy będą chcieli jechać Z1, jest ograniczona. Zależy, jak komu będzie na rękę. Na przykład jeśli chodzi o tych mniej sprawnych, nic nie zmieni się na ich korzyść. Z1 wysokie, 1 wysoka, co za różnica?
Re: Rozkłady jazdy
Z tym Z1 trochę słabo wyszło nie ma wspólnego przystanku Kilińskiego - Przybyszewskiego z linią 1. Co do busików to i tak nie ma wyjścia na takiej trasie ale mogłoby kursować tak jak tramwaj co 12 minut. Z1 będzie miało odrobinę niskiej podłogi przy tylnych drzwiach w przeciwieństwie do tramwaju.
Re: Rozkłady jazdy
W jedną stronę jest wygodna przesiadka na 5.eDragon55 pisze:Z tym Z1 trochę słabo wyszło nie ma wspólnego przystanku Kilińskiego - Przybyszewskiego z linią 1.
Re: Rozkłady jazdy
Bo Z1 powinno jechać ...-Kilińskiego-Senatorska-Grabowa - Milionowa-Kilinskiego I by była wygodna przesiadka na 1,5 na jednym przystanku.
Busik dałby radę.
Busik dałby radę.
Re: Rozkłady jazdy
Bo nic ponad to nie jest potrzebne. Wygodniejszym przystankiem jest autobusowy na Broniewskiego przy Kraszewskiego - sklepy usługi po drodze. Pętla Chojny to wygon daleko za osiedlem bloków. Przystanek linii 1 w kierunku północnym zlokalizowany przy Naruszewicza jest oczywiście jak to zwykle w Łodzi jednokierunkowy. Jadąc z północy tramwajem trzeba pokonać znacznie dłuższy odcinek wokół ronda niż od autobusu.Wojtek94 pisze:8m autobus co 24 min za 30m tramwaju co 12 min. Tylko u nas się takie coś może zdarzyć ...
Ten odcinek linii zudowany po to by podczas i po zakończeniu budowy przejazdu pod torami kolejowymi w ciągu ul. Rzgowskiej wykorzystać odciętą od sieci pętlę tramwajową. Obecnie przy fakcie budowy kolejowej linii średnicowej to przystanki ŁKA powinny być na moście a pod nim przystanki A+T. Z pary linii do pętli Niższa i Chojny to powinna pozostać jedynie ta przy Niższej plus linia w ul. Broniewskiego.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Re: Rozkłady jazdy
Jasne, to przecież można zlikwidować, bo jeśli mały autobus co 24 minut to wystarczająco, to co dopiero tramwaj z dwóch wagonów co 12 minut. Można dojść do Broniewskiego teraz podczas objazdu, to później także. Pętla Chojny obsługuje bloki wokół, a tych jednak jest sporo. To również spowodowało, że kursują dwa wagony w dni robocze.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Re: Rozkłady jazdy
Ostatecznie Z1 pojedzie co 30 minut w weekendy (zmiana rozkładu w weekendy)
Kosztem tego, nie zmieniono rozkładu linii 92.
Kosztem tego, nie zmieniono rozkładu linii 92.
Re: Rozkłady jazdy
Rozkład 92 to planowo ulegnie zmianie od lutego, kiedy będzie zamknięta ul. Tomaszowska. Teraz nie ma takiej potrzeby.
Re: Rozkłady jazdy
A po co mają zamykać tomaszowską ?