Remont EA-1
Według mnie to aż się prosi, żeby na Limanowskiego powstała zajezdnia tramwajowa bo tory są blisko wystarczy stworzyć tam wjazd dla tramwajów i miejsce postoju brakowałoby jeszcze relacji skrętnej (W-N) z Limanowskiego w Zachodnią bo tak to tramwaje nie miałyby jak wyjechać bezpośrednio do Zgierza, Radogoszcz lub Łagiewnicką.
eDragon55 pisze:Według mnie to aż się prosi, żeby na Limanowskiego powstała zajezdnia tramwajowa bo tory są blisko wystarczy stworzyć tam wjazd dla tramwajów i miejsce postoju brakowałoby jeszcze relacji skrętnej (W-N) z Limanowskiego w Zachodnią bo tak to tramwaje nie miałyby jak wyjechać bezpośrednio do Zgierza, Radogoszcz lub Łagiewnicką.
Do tego jeszcze skręt z Limanowskiego w Włókniarzy.
No ale chyba nie w miejscu obecnej autobusowej.
Z resztą, czy potrzebna jest kolejna zajezdnia tramwajowa? Telefoniczna jest duża, a kilka lat temu likwidowali Dąbrowskiego, chyba nie po to, by budować teraz kolejną. Przydałoby się porządne miejsce dla Zakładu Modernizacji. Tramwajowa zostanie zlikwidowana, więc trzeba gdzieś to przenieść. Może odnowić Helenówek?
Z resztą, czy potrzebna jest kolejna zajezdnia tramwajowa? Telefoniczna jest duża, a kilka lat temu likwidowali Dąbrowskiego, chyba nie po to, by budować teraz kolejną. Przydałoby się porządne miejsce dla Zakładu Modernizacji. Tramwajowa zostanie zlikwidowana, więc trzeba gdzieś to przenieść. Może odnowić Helenówek?
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Skręt z Limanowskiego w Włókniarzy (E-S) można przeboleć bo tramwaj może zrobić zawrotkę na pobliskim Żabieńcu.
Swoją drogą najlepiej jakby zajezdnia Helenówek stała się czynną zajezdnią tramwajową ale dobry i zakład techniki.
Dobrze, że część niskopodłogowych składów będzie w Chocianowicach będzie dłuższa trasa zjazdowa linii 10 chyba, że niektóre (te które zostaną) pojadą na 11 to byłoby dobrze bo 11 przejeżdża blisko Chocianowic.
Swoją drogą najlepiej jakby zajezdnia Helenówek stała się czynną zajezdnią tramwajową ale dobry i zakład techniki.
Dobrze, że część niskopodłogowych składów będzie w Chocianowicach będzie dłuższa trasa zjazdowa linii 10 chyba, że niektóre (te które zostaną) pojadą na 11 to byłoby dobrze bo 11 przejeżdża blisko Chocianowic.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Było mówione, że zakup Swingów był powiązany z WZ i w tym przypadku jest to samo co z Tramicusami. 5 lat nie mogą jeździć po innych trasach. Chyba, że udało im się ten zapis jakoś usunąć po rozmowach z UE, ale wątpię...
Z drugiej strony bym się nie zdziwił przesunięciu części Swingów na Choćki, bo do Chocianowic z miasta jest torowisko w dobrym stanie. Plac Wolności, Narutowicza przy Radiostacji i trasa przez ogródki działkowe to już powoli robi się "hardkor"... To nie byłaby taka głupia decyzja... Dojazd do Przystanku Centrum z Chocianowic to dokładnie 20 minut. Z Telefonicznej do Piłsudskiego 18... różnica minimalna, a nie musi się telepać po dobrym kilometrze bardzo zniszczonego torowiska...
Może Citki przeniosą na Chocianowice, żeby na 11 miały szybszy wyjazd. Dziś z Telefonicznej pierwsza 11 do IKEA wyjeżdża dokładnie o 3 rano. W przypadku niskaczy na zajezdni Chocianowice, to nawet na Helenówek 1 kurs mógłby wyjeżdżać około 3:20-3:30, a do IKEA przed 4:00.
Najlepiej by było zostawić pełną obsługę Citkową 11 (potrzeba 13 brygad - pod koniec roku wszytkie 15 będzie na chodzie, a dokładnie 14, bo chcą pojedynczo robić remonty pozostałych Citków), a Tramicoszajcusy dać na 15, czy gdzie tam jeszcze można...
Oddzielna zajezdnia dla Podmiejskich po co? Przecież MPK to jedna firma. Jak dziś jest wystarczająco miejsca, to po remoncie będzie. Zwłaszcza, że na Chocianowicach mają dość 4 nowe tory odstawcze, które pomieszczą 12 dodatkowych tramów (lub składów 805Na).
Na Choćkach najważniejszy jest gruntowny remont hali, która ostatni poważniejszy remont miała 40 lat temu i się sypie totalnie...
Z drugiej strony bym się nie zdziwił przesunięciu części Swingów na Choćki, bo do Chocianowic z miasta jest torowisko w dobrym stanie. Plac Wolności, Narutowicza przy Radiostacji i trasa przez ogródki działkowe to już powoli robi się "hardkor"... To nie byłaby taka głupia decyzja... Dojazd do Przystanku Centrum z Chocianowic to dokładnie 20 minut. Z Telefonicznej do Piłsudskiego 18... różnica minimalna, a nie musi się telepać po dobrym kilometrze bardzo zniszczonego torowiska...
Może Citki przeniosą na Chocianowice, żeby na 11 miały szybszy wyjazd. Dziś z Telefonicznej pierwsza 11 do IKEA wyjeżdża dokładnie o 3 rano. W przypadku niskaczy na zajezdni Chocianowice, to nawet na Helenówek 1 kurs mógłby wyjeżdżać około 3:20-3:30, a do IKEA przed 4:00.
Najlepiej by było zostawić pełną obsługę Citkową 11 (potrzeba 13 brygad - pod koniec roku wszytkie 15 będzie na chodzie, a dokładnie 14, bo chcą pojedynczo robić remonty pozostałych Citków), a Tramicoszajcusy dać na 15, czy gdzie tam jeszcze można...
Oddzielna zajezdnia dla Podmiejskich po co? Przecież MPK to jedna firma. Jak dziś jest wystarczająco miejsca, to po remoncie będzie. Zwłaszcza, że na Chocianowicach mają dość 4 nowe tory odstawcze, które pomieszczą 12 dodatkowych tramów (lub składów 805Na).
Na Choćkach najważniejszy jest gruntowny remont hali, która ostatni poważniejszy remont miała 40 lat temu i się sypie totalnie...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 7 razy.