mig pisze:82A nie da rady wydłużyć ze względu na ciasne skrzyżowanie Rataja z Gajcego, na którym nie mieszczą się kursujące tam przegubowce.
Ciut coś tam poszerzono, ale przeguby faktycznie nie mają szans.
Nawet 12m miałby tam ciężko. Do tego sama Rataja jest bardzo wąska. Midi to praktycznie jedyne rozwiązanie.pawlak pisze:mig pisze:82A nie da rady wydłużyć ze względu na ciasne skrzyżowanie Rataja z Gajcego, na którym nie mieszczą się kursujące tam przegubowce.
Ciut coś tam poszerzono, ale przeguby faktycznie nie mają szans.
MPK-Łódź pisze:KOMUNIKAT 44/16
W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu, od dnia 1 kwietnia 2016r., zostanie uruchomiona linia 90B
linia 90B
ROKICIŃSKA – Rokicińska, Gajcego, Rataja – RATAJA
RATAJA – Rataja, Gajcego, Rokicińska – ROKICIŃSKA
Jednocześnie uruchomiane zostaną nowe przystanki autobusowe:
- Gajcego – Rokicińska (2150) – kierunek północny
- Gajcego – Taborowa (2149) – kierunek północny
- Gajcego – Taborowa (2148) – kierunek południowy
- Gajcego – Szelburg Zarembiny (2147) – kierunek północny
- Gajcego – Szelburg Zarembiny (2146) – kierunek południowy
- Gajcego – Rataja (2145) – kierunek północny
- Gajcego – Rataja (2144) – kierunek południowy - Rataja (2143) - pętla
Widać, że skupiono się głównie na godzinach szczytu, by ułatwić dojazd okolicznym mieszkańcom do pracy i szkół. I chyba dobrze, bo takie ma zadanie ta linia. Ułatwić dostęp do KM na tym odcinku. W pozostałych porach kursy byłyby pewnie puste lub pustawe, a dodając kursy na 90B, trzeba zabrać coś np. z 90A najprędzej. A to zmniejsza częstotliwość na Rokicińskiej za Gajcego, co jest chyba gorsze.MKM2010 pisze:Rozkład taki sobie, plus za znośną regularność ale na pewno przydałby się ze dwa dodatkowe kursy w dni robocze(jeden międzyszczytowy i jeden późno wieczorny)...
Mat pisze:Widać, że skupiono się głównie na godzinach szczytu, by ułatwić dojazd okolicznym mieszkańcom do pracy i szkół. I chyba dobrze, bo takie ma zadanie ta linia. Ułatwić dostęp do KM na tym odcinku. W pozostałych porach kursy byłyby pewnie puste lub pustawe, a dodając kursy na 90B, trzeba zabrać coś np. z 90A najprędzej. A to zmniejsza częstotliwość na Rokicińskiej za Gajcego, co jest chyba gorsze.MKM2010 pisze:Rozkład taki sobie, plus za znośną regularność ale na pewno przydałby się ze dwa dodatkowe kursy w dni robocze(jeden międzyszczytowy i jeden późno wieczorny)...
Choć przypuszczam, że jeśli będzie taka potrzeba na wieczorny kurs, to może się to jeszcze zmienić .
Jordi pisze:bo mieszkańcy Feliksina już narzekają, że jest za rzadko zwłaszcza w weekendy..