Komfort jazdy autobusem będzie żaden dokąd łódzkie ulice będą dziurawe jak szwajcarski ser. Co z tego że będziemy mieć super-mega-hiper wypasione autobusy skoro po roku zaczną się rozsypywać na naszych "jezdniach"... Nie mówię że to źle, że MPK inwestuje w nowe autobusy, ale trudno mówić o komforcie skoro w Citaro i w Ikarusach rzuca i trzęsie tak samo.
Ale dzięki nowemu taborowi skończą się wymówki typu : "nie kasuje biletu bo złomem jade" itd. Dla mnie tacy ludzie to oszuści i złodzieje jednym słowem ale cóż będzie mniej wymówek przynajmniej
Wkrótce będzie można pisać artykuły o tym, jak to nowe autobusy defektują. Mieliśmy już prolog, czekamy na kolejne holowane "gnioty". Tak więc spoko, tematów EI nie zabraknie. :>
Masz rację. Z tym że ten "nawet najlepszy" autobus nie rozkraczy się po kilku miesiącach (chyba nawet nie pół roku) do tego stopnia, że musi być ściągany przez holownik. Bynajmniej "gnioty" nie należą do topowych autobusów na rynku.
No tak ale jak by nie patrzeć wiele części w Jelczu jest innych firm. Silnik jest mercedesa skrzynia biegów chyba Voith-a więc jedne z głównych elementów lepszych firm. Reszta podzespołów nie wiem czego jest. A co do ściągania tych autobusów z trasy. To ile razy już musiały byc holowane oprócz tego przypadku pod lotniskiem? Bo wiem że z miasta znikały szczególnie na 57 ale to kosztem zacinania się drzwii lub KZ.
Co do rozbudowy sieci tramwajowej moje zdanie brzmi tak: powinnismy wybudowac linie na Janów(to jest chyba oczywiste),na Nowy Józefów (wszkze teraz jest tam tylko jedna fabryka ale z czasem to sie zmieni) oraz przy współpracy z Pabianicami linie na Os.Bugaj-kiedy rano jade do sql to widze zapchane na maxa pekaesy (zazwyczaj 2xIkarus 280 lub Ikar i Volwiak,czasami dalacza trzeci autobus _Autosan H9 -i wierzcie mi _są one koszmarnie zapełnione)Puszczając linie na Bugaj moznaby puszczac w szczycie sklady 3x805na.Moznaby odswierzyc kwestie lini do Dąbrowy _tzn. do częsci przemysłowej-poniewaz juz teraz jest sporo firm majacych tutaj fabryki.
a no trochę zabawnie by na mijankach było - ale jeśli tylko jeden skład jest dłuższy to się manewrować da A patrzac na zapełnienie jedenastki (choć przede wszystkim na odcinku miejskim) nie jest to takie głupie - tym bardziej, że na razie na brygadach podmiejskich wszystko po staremu (805).
Akurat na tym odcinku to mijanki sa dosc dlugie wiec nie widze problem. Poza tym jesli cos robic w Pabianicach to najpierw trzeba wyremontowac obecne torowisko...