Plany rozbudowy łódzkiej sieci tramwajowej

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Nordland
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: ndz 14:20, 09 paź 2005
Lokalizacja: Znienacka

Post autor: Nordland »

Komfort jazdy autobusem będzie żaden dokąd łódzkie ulice będą dziurawe jak szwajcarski ser. Co z tego że będziemy mieć super-mega-hiper wypasione autobusy skoro po roku zaczną się rozsypywać na naszych "jezdniach"... Nie mówię że to źle, że MPK inwestuje w nowe autobusy, ale trudno mówić o komforcie skoro w Citaro i w Ikarusach rzuca i trzęsie tak samo.
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

Ale dzięki nowemu taborowi skończą się wymówki typu : "nie kasuje biletu bo złomem jade" itd. Dla mnie tacy ludzie to oszuści i złodzieje jednym słowem ale cóż będzie mniej wymówek przynajmniej Obrazek
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Tja i EI nie bedzie sie mogl doczepiac do gruchotow vel zlomow czyli Ikarusow (dymiacych i kopcacych ofkors) ....
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

No i dobrze Obrazek Najwyżej będą pisać jaki to nowoczesny tabor mamy albo upadna z braku tematów Obrazek
mch
Sympatyk forum
Posty: 645
Rejestracja: pt 20:45, 31 mar 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mch »

Wkrótce będzie można pisać artykuły o tym, jak to nowe autobusy defektują. Mieliśmy już prolog, czekamy na kolejne holowane "gnioty". Tak więc spoko, tematów EI nie zabraknie. :>

Tak to jest, kiedy kupuje się tabor najtańszy...
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

Każdy nawet najlepszy autobus się zepsuje po jakims czasie. Jak by nie patrzeć one robią dziennie dosyć dużo km w cięzkich warunkach.
mch
Sympatyk forum
Posty: 645
Rejestracja: pt 20:45, 31 mar 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mch »

Masz rację. Z tym że ten "nawet najlepszy" autobus nie rozkraczy się po kilku miesiącach (chyba nawet nie pół roku) do tego stopnia, że musi być ściągany przez holownik. Bynajmniej "gnioty" nie należą do topowych autobusów na rynku.
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

No tak ale jak by nie patrzeć wiele części w Jelczu jest innych firm. Silnik jest mercedesa skrzynia biegów chyba Voith-a więc jedne z głównych elementów lepszych firm. Reszta podzespołów nie wiem czego jest. A co do ściągania tych autobusów z trasy. To ile razy już musiały byc holowane oprócz tego przypadku pod lotniskiem? Bo wiem że z miasta znikały szczególnie na 57 ale to kosztem zacinania się drzwii lub KZ.
BartStep
Stały bywalec
Posty: 283
Rejestracja: czw 19:36, 25 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: BartStep »

Wrzucam ku ogólnej radosze

Obrazek
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Co to jest i z którego roku ?
BartStep
Stały bywalec
Posty: 283
Rejestracja: czw 19:36, 25 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: BartStep »

Jak "co to jest"? Trasa PP! Koncepcja z lat 50-60, sam rysunek z lat 60-70.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

BartStep pisze:Jak "co to jest"?

No co to jest za ksiazka?

A ze trasa PP to przeciez widac :? :?
krzychu_zarzew
Bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
Lokalizacja: Zarzew

Post autor: krzychu_zarzew »

Śłyszałem,że trasa P-P miała iść aż do Pabianickiej chyba Obrazek .
BartStep
Stały bywalec
Posty: 283
Rejestracja: czw 19:36, 25 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: BartStep »

morton pisze: No co to jest za ksiazka?

Panie, kto by to spamiętał. Pewnie Monografia Łodzi z lat 60. Nazwisko autora wyleciało mi z głowy.
BartStep
Stały bywalec
Posty: 283
Rejestracja: czw 19:36, 25 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: BartStep »

krzychu_zarzew pisze:Śłyszałem,że trasa P-P miała iść aż do Pabianickiej chyba :) .

Vide obrazek
smugler1990
Stały bywalec
Posty: 279
Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006

Post autor: smugler1990 »

Co do rozbudowy sieci tramwajowej moje zdanie brzmi tak: powinnismy wybudowac linie na Janów(to jest chyba oczywiste),na Nowy Józefów (wszkze teraz jest tam tylko jedna fabryka ale z czasem to sie zmieni) oraz przy współpracy z Pabianicami linie na Os.Bugaj-kiedy rano jade do sql to widze zapchane na maxa pekaesy (zazwyczaj 2xIkarus 280 lub Ikar i Volwiak,czasami dalacza trzeci autobus _Autosan H9 -i wierzcie mi _są one koszmarnie zapełnione)Puszczając linie na Bugaj moznaby puszczac w szczycie sklady 3x805na.Moznaby odswierzyc kwestie lini do Dąbrowy _tzn. do częsci przemysłowej-poniewaz juz teraz jest sporo firm majacych tutaj fabryki.
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

Wszystko o czym mówisz jest prawdą (no może pewne wątpliwości mam co do Józefowa - chyba że linia przebijałaby się jakoś przez Smulsko).
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Mnie ciekawi pomysł z 3x805Na Obrazek
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

a no trochę zabawnie by na mijankach było - ale jeśli tylko jeden skład jest dłuższy to się manewrować da ObrazekObrazek A patrzac na zapełnienie jedenastki (choć przede wszystkim na odcinku miejskim) nie jest to takie głupie - tym bardziej, że na razie na brygadach podmiejskich wszystko po staremu (805).
Ventlan
Gaduła
Posty: 1183
Rejestracja: pn 18:55, 15 maja 2006
Lokalizacja: Łódź i okolice

Post autor: Ventlan »

Akurat na tym odcinku to mijanki sa dosc dlugie wiec nie widze problem. Poza tym jesli cos robic w Pabianicach to najpierw trzeba wyremontowac obecne torowisko...
ODPOWIEDZ