Przy okazji modernizacji można zbudować drugi tor na odcinku Mały Skręt-Duży Skręt i w Pabianicach. Wtedy 11 skierować co 7,5 minuty do Pabianic, a 11a na trasie BUGAJ-HELENÓWEK. Na wspólnym odcinku synchronizacja czyli tram co około 4 minuty .
to tak jak linia do pętli Leśnica we Wrocławiu-całkiem fajna bo to jedyna trasa podmiejska-choc Leśnica znajduje w granicah administracyjnych-polecam przejażdżke -trasa jest fajna
A jak myślicie,jakie odcinki torowisk powinny zostać w Łodzi i jej okolicach zbudowane?? Gdzie obecnie patrząc tramwaj ma sens?
Ja uważam,że takim kierunkiem jest na pewno Olechów,gdzie wciąż powstają nowe bloki mieszkalne,a także os.Bugaj w Pabianicach.
Myślę,że można wybudować torowisko na al.Włókniarzy i al.Jana Pawła II na odcinkach Mickiewicza-Pabianicka i Limanowskiego-Zgierska.
To wraz z torami na Zgierskiej,Zachodniej,al.Kościuszki,Piotrkowskiej i Pabianickiej tworzyłoby miejską obwodnicę tramwajową .
PS.Nie mamy obwodnicy kolejowej (pociągi muszą jeździć przez nawrotkę w Zgierzu) to można mieć tramwajową .
zgadzam się dodatkowa ' alternatywna' trasa na ciągu północ-południe
poza tym moża w przyszłosci pomyśleć nad przedłużeniem do szczecińskiej ( 11 go listopada okulickiego) i ewentualnej dodatkowej trasie do zgierza
krzychu_zarzew pisze:Myślę,że można wybudować torowisko na al.Włókniarzy i al.Jana Pawła II na odcinkach Mickiewicza-Pabianicka i Limanowskiego-Zgierska.
Tylko trzeba przebudowac estakade, wiadukt przy Wroblewskiego i odcinek pomiedzy wiaduktem a estakada.
Tak na serio to mozna od Bratyslawskiej przez Waltera-Janke i na Lublinek. Były juz takie plany ale je zaniechano ... Mozna by tam skierowac 14 lub jakas nowo powstala linie.