Strona 1 z 1

ISUZU

: sob 13:30, 31 sie 2019
autor: Pacyfik
A może by tak wykorzystać te nowe autobusiki ( 2 sztuki - więcej do tego pomysłu nie potrzeba... ) dla takiego oto tematu: krańcówka na przystanku linii nocnych przy Kościuszki/Mickiewicza - stąd zawrotka poprzez pieremyczkę pomiędzy jezdniami al. Kościuszki ( a jeśli "niedasie", to na skrzyżowaniu ze Żwirki ) i wjazd na CDT - a stąd lewoskręt i na Pietrynę ( z wyłączeniem okresu wakacyjnego, gdy linia nie funkcjonowałaby...chyba że? ). A przystanki do uzgodnienia, np. /pasaż Schillera, /Rubinsteina, /Narutowicza, /Jaracza, /pl. Wolności, /Próchnika, /Zielona, /Rubinsteina, /pasaż Schillera, /Roosevelta, /Piotrkowska Centrum - i lewoskręt na krańcówkę. Jeśli ktoś potrafi lepiej rozwiązać temat podjazdu w okolicę Centralu, to proszę bardzo ... Aha, oznakowanie: oczywiście nr ZERO ( i nie piszcie, że to autko truje i smrodzi... bo pali mało i jest cichutkie ). Pozdrawiam serdecznie wszystkich rozsądnych. Amen.

Re: ISUZU

: sob 23:46, 31 sie 2019
autor: SoPelek
Ty reformowalny jesteś? Kolejne Twoje "widzi mi się", które nie wnosi nic do forum.

Re: ISUZU

: ndz 09:29, 01 wrz 2019
autor: Kpc21
Nie no, przecież podobne koncepcje linii autobusowej były, nawet tutaj, choćby w kontekście projektu ETK. No i przez ładnych parę lat istniało też obsługiwane trambusem "A".

To "A" chyba jednak nigdy nie miało sensownej frekwencji, nawet w końcowym okresie kursowania, gdy wyciągnięto je do Galerii Łódzkiej i Manufaktury, i pomimo swego rodzaju atrakcyjności wynikającej z przejazdu pojazdem, który wyglądał jak zabytkowy tramwaj.