Strona 6 z 6
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: śr 12:48, 13 lip 2022
autor: Jordi
Ale musi być bezpośrednie? Akurat przesiadki tam nie są uciążliwe. Większość linii kursuje często (15/20 min).
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: śr 19:13, 13 lip 2022
autor: NamonPL
TBO pisze: ↑śr 11:37, 13 lip 2022
Dojazd jest głównie z Widzewa, Retkini i Bałut. Nie ma połączenia z Górnej poza 15 ,a teraz nawet nie. 15 i tak jedzie na około.
A to CKD jest tak ważnym węzłem komunikacyjnym, że musi mieć bezpośrednie połączenie z każdej dzielnicy?
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: czw 10:41, 14 lip 2022
autor: geograf
Jordi pisze: ↑śr 12:48, 13 lip 2022
Ale musi być bezpośrednie? Akurat przesiadki tam nie są uciążliwe. Większość linii kursuje często (15/20 min).
Co za upadek łódzkiego transportu, że linie kursujące co 15-20 minut określa się mianem częstymi
Opowieści o tym, co ile kursowały tramwaje w 2001 r. to prawie jak opowieści sprzed wojny. Drugiej WŚ.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pt 08:38, 15 lip 2022
autor: MoBilny
Odnośnie zmian z 14.07 mam kilka sugestii.Oczywiscie nie z tym budżetem.
65A może umożliwić dojazd pod Krzemieniecka 2 - Bandurskiego - nawrotka Krzemieniecka- Bandurskiego -wjazd Krzemieniecka - Krzemieniecka 2. Powrót: Karolewska- Wileńska - Bandurskiego
75 i W po prostu połączyć od Podhalańskiej zwłaszcza,że 72 nie ruszyli.
73 w miarę krótka trasa. Po wygięciu Legionów - Kasprzaka - Srebrzyńska - Włókniarzy - Obywatelska -Pienista- Maczka - Lotnisko
Nie można pozbawić dojazdu na osiedla wokół Obywatelskiej - Pienista.
Może nikt z Górnej nie jeździ na dworzec Widzew ale na sam Widzew tak.
96 może jechać na Widzew Stadion ale 65A na Stadion Miejski a nie Sport Arena jak w szczepienia ostatnio.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pt 10:23, 15 lip 2022
autor: Jordi
75 wozi powietrze od Przybyszewskiego/ŚR na Widzew. Z Górnej jest szybsze i o wiele częstsze 69 (z Broniewskiego/Kilińskiego 75 na Widzew jedzie 39 minut, 69 ponad 10 szybciej). W nie jest potrzebne między zmianami zbytnio, a 75 potrzebne jest cały dzień. No i W wymaga przegubów, 75AB od Kosynierów do IKEI wystarcza na 12m.
Największą paranoją zmian jest zostawienie Pienistej w weekendy z autobusem co godzinę i to jest już niepoważne. W według badań i tak większość ludzi przesiadała się na 69 lub tramwaje. Tracą ci, którym pasowała 70.
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pt 12:20, 15 lip 2022
autor: Kuba
Ludzie, przestańcie już pisać w wątkach, które dotyczą i poruszają inne sprawy i problemy.
Jaki w ogóle związek ma kwestia numeracji linii czy w ogóle tych najnowszych zmian w kursowaniu MPK do tego tematu, który nazywa się "Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp." Zobaczcie pierwsze posty i genezę tego wątku. Piszemy tutaj o pomysłach (proponowanych przez miasto albo własne propozycje) usprawnień. Dyskutowaliśmy tutaj np. o nowych buspasach albo o kwestiach dotyczących pracy sygnalizacji świetlej itp.
Jeszcze raz proszę pisanie postów w wątkach do tego przewidzianych i o trzymanie się tematów dyskusji.
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pt 18:06, 15 lip 2022
autor: nowy1212
O kurde, ześ zaproponował czytanie tej pierwszej strony tj.trochę smuteczek, ze właściwie to niemal w całości zarzucono kwestię nowych buspasów... Wątek do zamkniecia generalnie, bo w ZDiT już wiedza, ze zadnych buspasów i zmian w sygnalizacji mają nie robić i nie proponowac
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pt 20:35, 15 lip 2022
autor: TramMomentyStudenta
Też jestem za zamknięciem, natomiast żal że nie podjęli i nie podejmą inicjatywy co do pierwszeństwa dla tramwajów przynajmniej na możliwych sygnalizacjach świetlnych.
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pt 22:01, 15 lip 2022
autor: kuba_bed
Tak podjęli próbę, że przy Sukcesji nagle włącza się faza dla dojeżdżającego tramwaju (i to jest spoko), ale piesi tracą jeden cykl przez to bo nagle omija on zielone w poprzek Politechniki i trzeba czekać nie 3 minuty a 6 na zielone...
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: sob 08:36, 16 lip 2022
autor: TramMomentyStudenta
Ale to jeden odosobniony przypadek, przy centrum handlowym, które de facto nie istnieje od 2 lat i tam w ogóle nie powinno już być świateł. Co więcej - przystanek w tamtym miejscu co do zasady jest ZBĘDNY. Kiedyś studenci dochodzili od Radwańskiej czy od Wróbli i wszystko było ok.
Mam zaś na myśli: praktycznie cały ciąg na Przybyszewskiego, Piotrkowską od Czerwonej aż do Żwirki, Kilińskiego przy Nawrot i Tuwima, Limankę od Piwnej do Klonowej, całą Gdańską i wiele, wiele innych.
Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku
Re: Usprawnienia dla transportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: ndz 08:44, 17 lip 2022
autor: nowy1212
TramMomentyStudenta pisze: ↑pt 20:35, 15 lip 2022
Też jestem za zamknięciem, natomiast żal że nie podjęli i nie podejmą inicjatywy co do pierwszeństwa dla tramwajów przynajmniej na możliwych sygnalizacjach świetlnych.
No nie podejmą, bo zaraz jakis polityk przyblokuje więc po co tracić czas? Twardogłowi rządzą
Re: Usprawnienia dla trasportu zbiorowego - organizacja ruchu, sygnalizacja świetlna itp.
: pn 11:31, 18 lip 2022
autor: wojciech-epa
BB93 pisze: ↑pn 10:34, 04 lip 2022
Przy obecnym niedoborze kierowców i motorniczych pomysł dalszego istnienia linii autobusowej pokrywającej się z tramwajem można potraktować wyłącznie jako nieśmieszny żart.
To niech płacą lepsze pensje kierowcom i motorniczym, to skończy się niedobór. Proste.
Od Admina: Post niezgodny w podstawowym tematem dyskusji w tym wątku. Proszę nie odbiegać od tematu.