Dworzec tramwajowy Piotrkowska - Centrum
Dworzec tramwajowy Piotrkowska - Centrum
Witam.
Czytam sobie to forum od jakiegoś czasu, to mój pierwszy post tutaj, zatem witam wszystkich.
Podczas wędrówek po sieci znalazłem coś takiego:
[url=http://www.ipt_lodz.toya.net.pl/proj/proj_1/DTC.html]http://www.ipt_lodz.toya.net.pl/proj/proj_1/DTC.html[/url]
Co sądzicie o takim pomyśle? Moim zdaniem genialne w swojej prostocie. Zdarza mi się skręcać z Piłsudskiego w prawo w Kościuszki i to na ogół jest tragedia ze względu właśnie na tłumy pędzące przez przejście. A to rozwiązanie wygląda naprawdę nowocześnie i funkcjonalnie. I nie jest niemożliwe do realizacji.
Nie jestem z tym projektem w żaden sposób związany-po prostu mi się spodobał, a tematyce forum odpowiada chyba jak najbardziej.
Pozdrawiam
Ariser
Czytam sobie to forum od jakiegoś czasu, to mój pierwszy post tutaj, zatem witam wszystkich.
Podczas wędrówek po sieci znalazłem coś takiego:
[url=http://www.ipt_lodz.toya.net.pl/proj/proj_1/DTC.html]http://www.ipt_lodz.toya.net.pl/proj/proj_1/DTC.html[/url]
Co sądzicie o takim pomyśle? Moim zdaniem genialne w swojej prostocie. Zdarza mi się skręcać z Piłsudskiego w prawo w Kościuszki i to na ogół jest tragedia ze względu właśnie na tłumy pędzące przez przejście. A to rozwiązanie wygląda naprawdę nowocześnie i funkcjonalnie. I nie jest niemożliwe do realizacji.
Nie jestem z tym projektem w żaden sposób związany-po prostu mi się spodobał, a tematyce forum odpowiada chyba jak najbardziej.
Pozdrawiam
Ariser
-
- Czasem wpada
- Posty: 82
- Rejestracja: wt 18:04, 27 cze 2006
- Lokalizacja: łódź
widziałem już ten projekt chociaż link nie działe wygląda i brzmi sensownie tylko najpierw trzeba zrealizować (albo zacząć realizację) ŁTR, żeby w ogóle myślec o dworcu wspólnym dla trasy WZ i ŁTR, póki co pozostaje on odległym, niespełnionym marzeniem - co nie zmienia faktu, że pomysł jest b. dobry
Pomysl nie zly, tylko wg moznaby tam zrobic przystanek autobusowy i tramwajowy w jednym Szkoda, ze projekt nigdy nie doczeka sie realizacji. UM powie nie_da_sie, czytaj: nie chce nam sie, szkoda kasy (przeciez trzeba remontowac koscioly w Gdansku, organizowac wycieczki do Izraela itd.), po co to komu itp. Do tego trzeba by zmieniac trase ŁTR-u (nie wiem na ile jest to mozliwe ..) Ostatnoi tez slyszalem, ze Kropa sprzedal tereny na poludnie od Mickiewicza jakiejs firmie, ktora ma tam zbudowac Hotel. Dlatego bardzo mi przykro ale jeszcze przez dlugi czas pozostaniemy na "komunikacyjnym drzewie"
Znowu te wycieczki. Ile razy trzeba pojechać do Izraela, żeby przepadł jakiś milionik na dworzec? Poza tym hotel ma być po północnej stronie.
Pomysł moim zdaniem ma sens tylko jeśli jezdnie Mickewicza pójdą estakadą. Jeśli już budować w tamtej okolicy dworzec to autobusowy, bo przystanek pod Centralem to taki mały dworzec właśnie
Pomysł moim zdaniem ma sens tylko jeśli jezdnie Mickewicza pójdą estakadą. Jeśli już budować w tamtej okolicy dworzec to autobusowy, bo przystanek pod Centralem to taki mały dworzec właśnie
Kiedyś planowano, że te jezdnie Mickiewicza, które są pod wiaduktami na Żeromskiego będą się kończyć (wychodzić na powierzchnię) przy Sienkiewicza tzn. skrzyżowanie z Kościuszki byłoby bezkolizyjne. Generalnie trasa W-Z powinna być średnicowa z jak najmniejszą ilością świateł,za to z płytkimi tunelami. Wtedy tramwaje śmigałyby na poziomie chodnika, krzyżując się z poprzecznymi jezdniami, lub jechałyby pod ziemią bez skrętu w Kościuszki. Opcja Underground ma tę zaletę, że tramwaje nie stoją podczas marszów na Pietrynie.