Chwilowe zmiany tras
Prawdę mówiąc niskopodłogowe dwukierunki nie sprawdziłyby się w Łodzi tak dobrze jak wysokopodłogowe (czy M8S_NF) bo jednym z głównych zastosowań dwukierunków w cywilizowanych miastach są nieuciążliwe remonty, a niestety puszczenie w Łodzi niskopodłogowca po torach do remontu może udać się tylko jakieś 23 razy, potem zabraknie wagonów
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
MPK Łódż pisze: Od dnia 4 października 2011r. do dowołania ulegną zmianie trasy autobusów linii 69, 69A, 69B, 75, 77, 85, 85A, 90, 91, 91A, 91B, N1
KOMUNIKAT 113/11
W związku z pracami drogowymi na rondzie Inwalidów, na podstawie organizacji ruchu zatwierdzonej przez Zarząd Dróg i Transportu od porannych wyjazdów w dniu 4 października 2011r. do dowołania ulegną zmianie trasy autobusów linii 69, 69A, 69B, 75, 77, 85, 85A, 90, 91, 91A, 91B i linii N1 (od godz. 23:30 w dniu 3 października):
linie 69, 69A, 69B i 77
z dw. Łódź Widzew do ronda Inwalidów bez zmian, a następnie w prawo w Rokicińską do Wałowej gdzie zawraca, Rokicińską, Puszkina i dalej obecnymi trasami.
linia 75
z Ustronnej do ronda Inwalidów bez zmian, a następnie Puszkina do ronda Sybiraków gdzie zawraca, Puszkina, Maszynową i dalej obecną trasą.
linie 85, 85A i N1
z dw. PKS Północny, Aleksandrowa Łódzkiego i Rojnej do ronda Inwalidów bez zmian, a następnie prosto Rokicińską i dalej obecnymi trasami.
linie 90, 91, 91A i 91B
z pętli Rokicińska – Puszkina ulicami Puszkina, Maszynową, Służbową, Augustów, Rokicińską i dalej obecnymi trasami.
Zmiany tras obowiązują w podanych kierunkach.
Jednocześnie przystanek autobusowy rondo Inwalidów (1617) zostanie przeniesiony za wjazd na pętlę dla autobusów linii 69, 69A, 69B, 75 i 77 oraz na pętlę Rokcińska – Puszkina jako przystanek dla wysiadających dla autobusów linii 90, 91, 91A i 91B. Ww. przystanki nie obowiązują linii 98.
Dodatkowe informacje są dostępne pod całodobowym numerem telefonu: 0-801 301-309
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=5236
MPK Łódź pisze: Od dnia 1 października 2011r., do odwołania ulegnie zmianie trasa autobusów linii 67
KOMUNIKAT 112/11
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu nastąpi zmiana czasowej organizacji ruchu autobusowego na czas prac drogowych na ul. Zjazdowej, od dnia 1 października 2011r. do odwołania ulegnie zmianie trasa autobusów linii 67:
linia 67
z Łukaszewskiej ulicami Zjazdową, Opolską, Zjazdową do placu przed Rynkiem Zjazdowa gdzie zawraca, Zjazdową, Opolską, Marmurową i dalej obecną trasą.
z Wydawniczej do skrzyżowania Opolska – Zjazdowa bez zmian, a następnie prosto Opolska, Zjazdową do placu przed Rynkiem Zjazdowa gdzie zawraca, Zjazdową, Opolską, Zjazdową do pętli Łukaszewska.
Na zmienionej trasie obowiązują stałe przystanki autobusowe w obu kierunkach za wyjątkiem przystanków:
- Zjazdowa – Targowisko (1862) w kier. południowym obowiązuje autobusy jadące w kier. Wydawniczej
- Zjazdowa – Targowisko (1861) w kier. północnym obowiązuje autobusy jadące w kier. Łukaszewskiej.
Dodatkowe informacje są dostępne pod całodobowym numerem telefonu: 0-801 301-309
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=5234
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.
Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa opłat za objazdy komunikacji miejskiej w przypadku wymuszenia zmian tras przez imprezę masową? Pojazdy jadące objazdami generują dodatkowe koszty, ponieważ zwykle jadą dłuższą trasą, co stanowi dodatkowe wzkm, a poza tym części pasażerów objazdowa trasa zwyczajnie nie pasuje, więc rezygnują ze skorzystania z KM. Czy naliczane są opłaty podobnie jak w przypadku zatrzymania ruchu przez zaparkowany samochód? A może jakiś ryczałt za czas zamknięcia torowiska/drogi?
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
MPK Łódź pisze: Od dnia 26 października 2011r., do odwołania ulegną zmianie trasy autobusów linii 50, 50A, 72, N5, N6
W związku z pracami drogowymi na ul. Sieradzkiej na odcinku Piotrkowska – Wólczańska, na podstawie organizacji ruchu zatwierdzonej przez Zarząd Dróg i Transportu, od porannych wyjazdów w dniu 26 października 2011r. do odwołania ulegną zmianie trasy autobusów linii 50, 50A, 72, N5 i N6:
linie 50 i 50A
ze Rzgowa i Gadki Starej do skrzyżowania Piotrkowska – Sieradzka bez zmian, a następnie Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska, Wróblewskiego i dalej obecną trasą.
linia 72
z Janowa do skrzyżowania Piotrkowska – Sieradzka bez zmian, a następnie Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska, Skrzywana i dalej obecną trasą.
linia N5
z Janowa do skrzyżowania Sieradzka – Piotrkowska bez zmian, a następnie Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska i dalej obecnymi trasami.
z 11. Listopada do skrzyżowania Wólczańska – Czerwona bez zmian, a następnie Czerwona, Piotrkowska, Sieradzka i dalej obecnymi trasami.
linia N6
z Dell i Dąbrowy do skrzyżowania Piotrkowska – Sieradzka bez zmian, a następnie Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska i dalej obecnymi trasami.
z Imielnika Nowego i ronda Powstańców 1863r. do skrzyżowania Wólczańska – Czerwona bez zmian, a następnie Czerwona, Piotrkowska, Pabianicka i dalej obecnymi trasami.
Zmiany tras obowiązują w podanych kierunkach.
Autobusy będą zatrzymywały się na stałych przystankach autobusowych na zmienionych trasach oraz na tymczasowym Czerwona – Piotrkowska w kier. zachodnim, natomiast nie będą zatrzymywały się na przystanku tramwajowym Piotrkowska – Czerwona w kier. północnym.
Dodatkowe informacje są dostępne pod całodobowym numerem telefonu: 0-801 301-309
http://mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=5301
O to na objeździe "da się" puścić autobusy przez Piotrkowską.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale jest sens? Bo po Piotrkowskiej już jeździ 7 linii tramwajowych i myślę, że autobus jest tam potrzebny jak piąte koło u wozu. Bardziej Piotrkowskiej by się przydało ucięcie 1-2 minut przelotu (i zwrot na pętlach oczywiście).
Za to po możliwym ucięciu 50 na PlN będzie piękny dubel tramwaju, a Wólczańska (i szeroko rozumiane okolice Politechniki) zostanie odcięta od dość wygodnego połączenia z tym ważnym węzłem
Za to po możliwym ucięciu 50 na PlN będzie piękny dubel tramwaju, a Wólczańska (i szeroko rozumiane okolice Politechniki) zostanie odcięta od dość wygodnego połączenia z tym ważnym węzłem
Z prostej przyczny 50 i 72 powinny jeździć przez Piotrkowską i Czerwoną, tak jak na objeździe, a dawniej na stałej trasie. Plac Niepodległości nie oferuje przesiadki na 3, czyli na jedną z linii kursujących po ŁTR. Węzeł może i "fajny", ale ma spory minus. O ile w szczycie brak trójki można z pewnością przeboleć, tak gdy częstotliwość spada do 20 min., tak kolorowo już nie jest. Niestety na Piotrkowskiej jest problem z separatorami pomiędzy którymi musiałyby przeciskać się autobusy (wspomniane 50, 72, jak i nocne). Natomiast to, że nocne powinny jeździć Piotrkowską to sprawa oczywista.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Problem nie jest z separatorami, ale z przystankami "wiedeńskimi", których nie przewiduje PoRD (tylko tramwaj moze wysadzać ludzi na jezdnię, autobus teoretycznie musi zawsze podjeżdżać do krawężnika). Warszawa jakoś sobie z tym poradziła (link), u nas niedasie, to niedasie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Ventlan, łącznie zmieniany 1 raz.
W ogóle czegoś przy okazji tego objazdu nie dopilnowali, bo ustawiając czas jutro o godz. 11:00 widzę nadal stałą trasę linii 6 czy 11.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Chyba lepiej z Ronda Lotników. Tam zawsze masz jeszcze 15 i 46.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)