Chwilowe zmiany tras
W ramach organizowanych przez Archidiecezję Łódzką uroczystości pogrzebowych mjr. Zygmunta Szendzielarza „Łupaszki” w czwartek i piątek (21-22 kwietnia) ul. Piotrkowską na trasie pl. Wolności - Bazylika Archikatedralna przejdą marsze.
W czwartek w godz. 18-18.40, a w piątek w godz. 16.45-17.30 zmienią się trasy tramwajów. Linie 2, 3, 6 pojadą przez ul. Przybyszewskiego, ul. Kilińskiego i al. Piłsudskiego, a linie 11, 16, 16A przez al. Politechniki, ul. Żeromskiego, ul. Kopernika, ul. Gdańską i ul. Legionów.
Na trasie Rondo Lotników Lwowskich, Pabianicka, Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska, Mickiewicza, Kościuszki, Radwańska, Wólczańska, Czerwona, Piotrkowska, Pabianicka, Rondo Lotników Lwowskich uruchomiona zostanie autobusowa linia zastępcza Z.
W czasie wstrzymania ruchu na pl. Wolności tramwaje 4, 15, 15A, 43, 46 będą kierowane przez ul. Zachodnią i ul. Północną, a autobusy 59, 78, 78A przez ul. Legionów, ul. Gdańską i ul. Próchnika.
Krótkotrwałych utrudnień w ruchu oraz kursowaniu pojazdów MPK można się spodziewać również na przecznicach ul. Piotrkowskiej.
Do 17 tradycyjny ban dla 57 na aleję Anstadta z powodu matury z angielskiego w XII LO. Zmianą trasy ciężko to nazwać, bo nie zmieniają się obsługiwane przystanki.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Na poniższych liniach kursują wyłącznie autobusy niskopodłogowe: 50,50A,51,51A,51B,53,53A,54,54A,55,56,59,60,60A,60B,61,62,62A,63,64,66,67,68,71,71A,72,73,74,74A,74B,78,78A,79,84,84A, 85,88,88A,89,90,90A,90B,91,91A,91B,92,93,94,98,99,99A
No niestety nadal barany nie potrafią dodać linie 57, 81, 83, 87, 96..
No niestety nadal barany nie potrafią dodać linie 57, 81, 83, 87, 96..
Bardziej wkurza to iż ktoś kto odpowiada za treści komunikatów nie zauważył iż znacznie czytelniejszym byłoby podanie: na liniach autobusowych kursują pojazdy niskopodłogowe za wyjątkiem linii.
No ale czego ja wymagam od urzędnika....
Zmiany na Widzewskiej, Sępiej i Piłsudskiego
Od niedzieli 8 maja zmieni się organizacja ruchu w okolicach stadionu Widzewa, co jest spowodowane rozpoczęciem kolejnego etapu przebudowy układu drogowego wokół powstającego obiektu.
Ekipy wejdą na ul. Widzewską, która będzie przebudowywana tzw. systemem połówkowym, czyli po jednym pasie - na początek nitka zachodnia (bliżej stadionu). Oznacza to, że ruch po ul. Widzewskiej będzie się odbywał wyłącznie w kierunku północnym (od al. Piłsudskiego do przejazdu kolejowego). Jadący w przeciwną stronę będą musieli za torami skręcać w prawo w nowo zbudowany fragment ul. Józefa i dalej w lewo w jednokierunkową ul. Sępią, która doprowadzi do al. Piłsudskiego. Taką trasą pojadą również autobusy linii 54, 54A i 64, a przystanek na al. Piłsudskiego w kierunku centrum zostanie przeniesiony za ul. Sępią.
Drugą zmianą będzie zajęcie przez drogowców lewego skrajnego pasa (przy torowisku tramwajowym) al. Piłsudskiego od ul. Widzewskiej do ul. Niciarnianej, który również będzie modernizowany.
Jak zapowiada wykonawca - prace potrwają ok. dwóch miesięcy, po czym przeniosą się na drugą nitkę ul. Widzewskiej i pozostałe pasy al. Piłsudskiego.
Pełny rozmiar: http://zdit.uml.lodz.pl/files/news/connected/drogi_widzew_5_5e61a4cb.jpg
No ale czego ja wymagam od urzędnika....
Zmiany na Widzewskiej, Sępiej i Piłsudskiego
Od niedzieli 8 maja zmieni się organizacja ruchu w okolicach stadionu Widzewa, co jest spowodowane rozpoczęciem kolejnego etapu przebudowy układu drogowego wokół powstającego obiektu.
Ekipy wejdą na ul. Widzewską, która będzie przebudowywana tzw. systemem połówkowym, czyli po jednym pasie - na początek nitka zachodnia (bliżej stadionu). Oznacza to, że ruch po ul. Widzewskiej będzie się odbywał wyłącznie w kierunku północnym (od al. Piłsudskiego do przejazdu kolejowego). Jadący w przeciwną stronę będą musieli za torami skręcać w prawo w nowo zbudowany fragment ul. Józefa i dalej w lewo w jednokierunkową ul. Sępią, która doprowadzi do al. Piłsudskiego. Taką trasą pojadą również autobusy linii 54, 54A i 64, a przystanek na al. Piłsudskiego w kierunku centrum zostanie przeniesiony za ul. Sępią.
Drugą zmianą będzie zajęcie przez drogowców lewego skrajnego pasa (przy torowisku tramwajowym) al. Piłsudskiego od ul. Widzewskiej do ul. Niciarnianej, który również będzie modernizowany.
Jak zapowiada wykonawca - prace potrwają ok. dwóch miesięcy, po czym przeniosą się na drugą nitkę ul. Widzewskiej i pozostałe pasy al. Piłsudskiego.
Pełny rozmiar: http://zdit.uml.lodz.pl/files/news/connected/drogi_widzew_5_5e61a4cb.jpg
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedy? Bo jak pytałem ZDiT jeszcze w czasie remontu WZ, po wyłączeniu wysokopodłogowców w weekendy MPK miałoby 100% rezerwy niskopodłogowej, więc nie wiem co musiałoby się stać żeby faktycznie trzeba było wysłać wysokopodłogowca. A teraz przecież spadł plan (o 98 i Z10) i doszły nowe Solarisy, więc pewnie rezerwa jest jeszcze większa.
A opłaci się?
Niskopodłogowce łatwiej zajechać. O345G są w dobrym stanie, a nie wiadomo co by było z ewentualnymi Citarami G.
Niskopodłogowce łatwiej zajechać. O345G są w dobrym stanie, a nie wiadomo co by było z ewentualnymi Citarami G.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
To było bardziej w sprawie możliwości technicznych, plan na przeguby w weekendy chyba spadł po zakończeniu remontów.
A z używanymi to w ogóle wydaje się dość dobry pomysł. Jeśli udałoby się dostać 4-drzwiowe wozy w dobrym stanie za rozsądne pieniądze, to czemu nie brać.
A to w jakim stanie są te conecto nie jest w sumie zbyt istotne. Jeśli MPK kupiło autobusy przestarzałe w momencie zakupu, musi się liczyć z tym, że ktoś kiedyś zacznie wymagać współczesnych standardów i trzeba będzie sprzedać te wozy zanim będą ruiną. Problem jest taki, że nikt tego nie kupi, chyba że jakiś PKS za grosze.
A z używanymi to w ogóle wydaje się dość dobry pomysł. Jeśli udałoby się dostać 4-drzwiowe wozy w dobrym stanie za rozsądne pieniądze, to czemu nie brać.
A to w jakim stanie są te conecto nie jest w sumie zbyt istotne. Jeśli MPK kupiło autobusy przestarzałe w momencie zakupu, musi się liczyć z tym, że ktoś kiedyś zacznie wymagać współczesnych standardów i trzeba będzie sprzedać te wozy zanim będą ruiną. Problem jest taki, że nikt tego nie kupi, chyba że jakiś PKS za grosze.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008