Chwilowe zmiany tras
Re: Chwilowe zmiany tras
Spokojnie 20-30 min można zebrać, potem narasta tak, że przerwy tego nie zmniejszają, więc nie taki problem zrobić - 60min.
A to co się wczoraj działo i do której godziny w ogóle nie były odsnieżone jezdnie, przemilczę.
A to co się wczoraj działo i do której godziny w ogóle nie były odsnieżone jezdnie, przemilczę.
Re: Chwilowe zmiany tras
W piątek po 18 jedno 77 miało "śliczne" 63 minuty spóźnienia Najmniejsze spóźnienie o tej porze wynosiło prawie 30 minut.Kpc21 pisze:Testowałem ostatnio (dokładnie - w piątek, ale jeszcze przed opadami śniegu) 77 na pełnej trasie. Wyruszyłem z Fabrycznego ok. godziny 10:00-11:00. I stojąc w korku na Przędzalnianej autobus nabrał ok. 4-minutowego opóźnienia. O 11:00! A co musi się dziać w innych godzinach...
To i tak nic przy opóźnieniach 80, które wynosiły prawie 2 godziny.
Nawet jeżdżące po wiochach 68 miało po 20-30 minut spóźnienia mimo postojów po 15 minut na pętlach.
62 o dziwo jeździło punktualnie, ale to nie sztuka przy tak rozwleczonym czasie przejazdu (od marca 100% autobusów jakimi jadę do i z pracy jest przed czasem i stoi na przystankach - brawo ZDiT za ten bezsens ). Maks spóźnienia to było 6-7 minut.
Re: Chwilowe zmiany tras
No dobra, ale po 18 to wszystko miało prawo być porządnie poopóźniane, bo takie były warunki drogowe. Nie porównujmy tego z normalną sytuacją, bo to nie była normalna sytuacja.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Chwilowe zmiany tras
Ale 77 i bez tego w popołudniowym szczycie często mają 20-30 minut. Po zamknięciu Wydawniczej to notorycznie są takie spóźnienia.
Re: Chwilowe zmiany tras
Bez sensu taka linia. Żeby to chociaż często jeździło. Ale to jest autobus, na który trzeba czekać niemal pół godziny, a do tego nie wiadomo, o której godzinie przyjedzie...
To byłaby bardzo fajna linia, gdyby nie tragiczna częstotliwość i tragiczne opóźnienia. Muszą coś zrobić ze skrzyżowaniem Piłsudskiego/Przędzalniana. Naprawdę jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, by skasować tam lewoskręty? W zasadzie jedyny z nich, który można uznać za potrzebny (nie da się we w miarę prosty sposób ominąć potrzeby jego użycia) to lewoskręt od strony Widzewa w kierunku południowym.
Bo z kierunku południowego w stronę centrum - można skręcić w prawo i zawrócić na marszałkach. Z kierunku zachodniego w stronę Fabrycznego (lub centrum via Tuwima) - normalnie można by było skorzystać z węzła przy Wydawniczej, obecnie można też zawrócić na marszałkach. Z kierunku północnego w stronę Widzewa - można po prostu pojechać Kopcińskiego.
A tu ktoś niepotrzebnie zakonserwował rozwiązanie, które potrzebne było tylko podczas przebudowy trasy WZ, gdy zamknięte było skrzyżowanie marszałków. Te lewoskręty zabierają strasznie dużo czasu z cyklu sygnalizacji świetlnej na tym skrzyżowaniu.
W sumie i od strony Widzewa można skręcić w lewo na marszałkach, a potem w prawo w Tymienieckiego. Tylko do Fabrycznej trzeba się wtedy cofać.
To byłaby bardzo fajna linia, gdyby nie tragiczna częstotliwość i tragiczne opóźnienia. Muszą coś zrobić ze skrzyżowaniem Piłsudskiego/Przędzalniana. Naprawdę jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, by skasować tam lewoskręty? W zasadzie jedyny z nich, który można uznać za potrzebny (nie da się we w miarę prosty sposób ominąć potrzeby jego użycia) to lewoskręt od strony Widzewa w kierunku południowym.
Bo z kierunku południowego w stronę centrum - można skręcić w prawo i zawrócić na marszałkach. Z kierunku zachodniego w stronę Fabrycznego (lub centrum via Tuwima) - normalnie można by było skorzystać z węzła przy Wydawniczej, obecnie można też zawrócić na marszałkach. Z kierunku północnego w stronę Widzewa - można po prostu pojechać Kopcińskiego.
A tu ktoś niepotrzebnie zakonserwował rozwiązanie, które potrzebne było tylko podczas przebudowy trasy WZ, gdy zamknięte było skrzyżowanie marszałków. Te lewoskręty zabierają strasznie dużo czasu z cyklu sygnalizacji świetlnej na tym skrzyżowaniu.
W sumie i od strony Widzewa można skręcić w lewo na marszałkach, a potem w prawo w Tymienieckiego. Tylko do Fabrycznej trzeba się wtedy cofać.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Chwilowe zmiany tras
Myślę, że jak wybudują Nowotargową to będzie można przy Przędzalnianej coś zmienićKpc21 pisze: Muszą coś zrobić ze skrzyżowaniem Piłsudskiego/Przędzalniana. Naprawdę jeszcze nikt nie wpadł na pomysł, by skasować tam lewoskręty?
Re: Chwilowe zmiany tras
Jak wybudują Nowotargową, to wiadomo, ale już teraz można tam wyrzucić lewoskręty, zrobić tak jak było przed przebudową WZ.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Chwilowe zmiany tras
Tuż po otwarciu po remoncie trasy W-Z tych lewoskrętów nie było i szybko podniesiono larum. Wszystkim dogodzić nie można.
Re: Chwilowe zmiany tras
^^EL00000 wywalczyło te lewoskręty nieszczęsne.
Re: Chwilowe zmiany tras
Przez co teraz stoi w korkach
Poza tym przed rozpoczęciem przebudowy WZ też ich nie było i było dobrze.
Zrobienie ich spowodowało korki.
ZDiT powinien posłużyć się rozumiem, a nie tylko reagować na głosy krzykaczy.
Poza tym przed rozpoczęciem przebudowy WZ też ich nie było i było dobrze.
Zrobienie ich spowodowało korki.
ZDiT powinien posłużyć się rozumiem, a nie tylko reagować na głosy krzykaczy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2393
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Chwilowe zmiany tras
Z uwagi na zatrzymanie ruchu na Aleksandrowskiej przy Woronicza nastąpiły następujące zmiany w organizacji ruchu tramwajów:
2 - skierowana została na Helenówek
13 - skierowana została na Zdrowie.
16 nie miała wyznaczonego objazdu, podobnie jak 5.
Co do 8 nie mam zielonego pojęcia jak to zorganizowali.
Dane na podstawie obserwacji systemu.
Tramwaje jadą opóźnione.
Ruch jest już oczywiście przywrócony (zatrzymanie od 11:50 do 12:20)
2 - skierowana została na Helenówek
13 - skierowana została na Zdrowie.
16 nie miała wyznaczonego objazdu, podobnie jak 5.
Co do 8 nie mam zielonego pojęcia jak to zorganizowali.
Dane na podstawie obserwacji systemu.
Tramwaje jadą opóźnione.
Ruch jest już oczywiście przywrócony (zatrzymanie od 11:50 do 12:20)
Re: Chwilowe zmiany tras
8 i 16 skierowali na Karolew, były informacje na MPK Łódź Traffic, w systemie również było widać że tak jeździły.
-
- Megagaduła
- Posty: 2393
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Chwilowe zmiany tras
Faktycznie, jeśli chodzi o 16, to w ogóle nie była widziana w alei Włókniarzy (kierunek plac Niepodległości). Co do 8 nie byłem pewien, ale dzięki. Za to 5 chyba nie miała objazdu.
Re: Chwilowe zmiany tras
8 i 16 były kierowane na Karolew, a 5 na Warszawską.
Re: Chwilowe zmiany tras
W związku z organizacją Drogi Krzyżowej na osiedlu Radogoszcz Wschód (na trasie: Kościół pw. Najświętszego Sakramentu – Julii, al. Romantyczna, Herlinga-Grudzińskiego, Pstrągowa, Nastrojowa, Kaskadowa, Julii) na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, w godzinach około 21:20 – 22:30 w dniu 30 marca 2018 r. ulegnie zmianie trasa autobusu linii 89:
linia 89 z pętli Cm. Szczecińska autobusy dojadą do skrzyżowania Sikorskiego – Nastrojowa bez zmian, następnie: Sikorskiego do Ronda Biłyka, gdzie zawrócą, Sikorskiego, Świtezianki i dalej stałą trasą.
Na trasie objazdu autobusy linii 89 będą zatrzymywać się na istniejących przystankach.
2. W związku z organizacją Drogi Krzyżowej w Zgierzu (na trasie: pl. Jana Pawła II, Długa do Kościoła Matki Bożej Dobrej Rady przy ul. Skłodowskiej-Curie) na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, w godzinach około 21:00 – 22:30 w dniu 30 marca 2018 r. ulegnie zmianie trasa autobusu linii Z45:
linia Z45 z pętli Radogoszcz Wschód autobusy dojadą do skrzyżowania Armii Krajowej – 3 Maja (w Zgierzu) bez zmian, następnie: 3 Maja, 1 Maja i dalej stałą trasą w kierunku Łodzi.
Na trasie objazdu autobusy linii Z45 będą zatrzymywać się na istniejącym przystanku:
- 3 Maja – Armii Krajowej w kierunku wschodnim
https://www.facebook.com/notes/mpk-łódź ... 321136829/
W związku z organizacją procesji rezurekcyjnej, która odbędzie się na placu Wolności wokół pomnika Tadeusza Kościuszki na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, w godzinach około 6:00 – 6:20 w dniu 1 kwietnia 2018 r. (Wielkanoc) ulegną zmianie trasy tramwajów linii 4, 11B, 17 oraz autobusu linii 78:
linia 4 odjeżdżająca o 6:16 z przystanku Pomorska – pl. Wolności dojedzie bez zmian do skrzyżowania Pomorska – Kilińskiego, następnie Kilińskiego, Północną, Ogrodową, Zachodnią, Zgierską i dalej stałą trasą
linia 11B planowo odjeżdżające odpowiednio o 6:01 i 6:05 z przystanku Pomorska – pl. Wolności dojadą bez zmian do skrzyżowania Pomorska – Kilińskiego, następnie Kilińskiego, Północną, Ogrodową, Zachodnią i dalej stałymi trasami
linia 17 odjeżdżający z pętli Telefoniczna Zajezdnia o godz. 6:00 dojedzie bez zmian do skrzyżowania Pomorska – Kilińskiego, następnie Kilińskiego, Północną, Ogrodową, Zachodnią, Legionów i dalej stałą trasą
linia 78 odjeżdżający o 6:05 z przystanku Zachodnia - Manufaktura dojedzie do skrzyżowania Zachodnia – Ogrodowa bez zmian, następnie Zachodnią, Legionów, Gdańską, Próchnika, Zachodnią i dalej właściwą trasą.
Na trasie objazdu pojazdy będą zatrzymywać się na istniejących przystankach.
https://www.facebook.com/notes/mpk-łódź ... 991136562/
linia 89 z pętli Cm. Szczecińska autobusy dojadą do skrzyżowania Sikorskiego – Nastrojowa bez zmian, następnie: Sikorskiego do Ronda Biłyka, gdzie zawrócą, Sikorskiego, Świtezianki i dalej stałą trasą.
Na trasie objazdu autobusy linii 89 będą zatrzymywać się na istniejących przystankach.
2. W związku z organizacją Drogi Krzyżowej w Zgierzu (na trasie: pl. Jana Pawła II, Długa do Kościoła Matki Bożej Dobrej Rady przy ul. Skłodowskiej-Curie) na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, w godzinach około 21:00 – 22:30 w dniu 30 marca 2018 r. ulegnie zmianie trasa autobusu linii Z45:
linia Z45 z pętli Radogoszcz Wschód autobusy dojadą do skrzyżowania Armii Krajowej – 3 Maja (w Zgierzu) bez zmian, następnie: 3 Maja, 1 Maja i dalej stałą trasą w kierunku Łodzi.
Na trasie objazdu autobusy linii Z45 będą zatrzymywać się na istniejącym przystanku:
- 3 Maja – Armii Krajowej w kierunku wschodnim
https://www.facebook.com/notes/mpk-łódź ... 321136829/
W związku z organizacją procesji rezurekcyjnej, która odbędzie się na placu Wolności wokół pomnika Tadeusza Kościuszki na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, w godzinach około 6:00 – 6:20 w dniu 1 kwietnia 2018 r. (Wielkanoc) ulegną zmianie trasy tramwajów linii 4, 11B, 17 oraz autobusu linii 78:
linia 4 odjeżdżająca o 6:16 z przystanku Pomorska – pl. Wolności dojedzie bez zmian do skrzyżowania Pomorska – Kilińskiego, następnie Kilińskiego, Północną, Ogrodową, Zachodnią, Zgierską i dalej stałą trasą
linia 11B planowo odjeżdżające odpowiednio o 6:01 i 6:05 z przystanku Pomorska – pl. Wolności dojadą bez zmian do skrzyżowania Pomorska – Kilińskiego, następnie Kilińskiego, Północną, Ogrodową, Zachodnią i dalej stałymi trasami
linia 17 odjeżdżający z pętli Telefoniczna Zajezdnia o godz. 6:00 dojedzie bez zmian do skrzyżowania Pomorska – Kilińskiego, następnie Kilińskiego, Północną, Ogrodową, Zachodnią, Legionów i dalej stałą trasą
linia 78 odjeżdżający o 6:05 z przystanku Zachodnia - Manufaktura dojedzie do skrzyżowania Zachodnia – Ogrodowa bez zmian, następnie Zachodnią, Legionów, Gdańską, Próchnika, Zachodnią i dalej właściwą trasą.
Na trasie objazdu pojazdy będą zatrzymywać się na istniejących przystankach.
https://www.facebook.com/notes/mpk-łódź ... 991136562/
Re: Chwilowe zmiany tras
60 na Fabryczny - nareszcie w końcu przywrócono dojazd do centerum. Może przestanie wozić powietrze. Jeszcze tylko powrót dawnego 99. Coraz mniej tych idiotycznych pomysłów Bużałków.
Re: Chwilowe zmiany tras
No tak tylko, ze przez to brakuje autobusu w ciągu Palki-Kopcińskiego, choć no ktoś na SSC bodajże pisał, ze najlepiej by było dać 60 Palki-Kopcińskiego-Grohmannów-Fabryczny.
Ponieważ na Kopcińskiego jest buspas to czasowo to moze nawet wyjść lepiej niż jazda Uniwersytecka.
Ponieważ na Kopcińskiego jest buspas to czasowo to moze nawet wyjść lepiej niż jazda Uniwersytecka.
Re: Chwilowe zmiany tras
Przecież jest 70. Jest jeszcze wiele innych możliwości. Dawna relacja 85. Tak wygibas jak proponujesz sprawi iż znowy autobus opustoszeje. Tym bardziej z racji braku przesiadek. Przesiadki na 9 12, 13 przy Barlickiego są nie do zaakceptowania przez kilkunastominutowe prztnajmniej stanie korku na Narautowicza, aninne m możliwości rzesiaxi nie będzie. Trasa na Wydawniczą oddala od centrum i wydłuża wydłuża czas dojazdu na dodatek zubaa w możliwe przesiadki a tpo tylko zniechęca do skorzystania z MPK na rzecz.własnego samochodu.
Ostatnio zmieniony pn 20:47, 02 kwie 2018 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Chwilowe zmiany tras
A 70?nowy1212 pisze:No tak tylko, ze przez to brakuje autobusu w ciągu Palki-Kopcińskiego
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Chwilowe zmiany tras
Jakie inne możliwości są? 70 jest wypchana po brzegi a tym odcinku...
No i nie każdy chce jechać na Fabryczny, bo dużo studentów woli jechać na Narutowicza-Kopcińskiego. Generalnie ten węzeł jest ważny dla wielu pasażerów, a teraz tylko jedna linia juz i tak przepełniona tam jeździ.
Poza tym moze i trasa w okolice Wydawniczej zniechęca cześć osób, ale znowu korki na Uniwersyteckiej w szczycie sa takie, ze też zniechęcają do korzystania z autobusu, a po wybudowaniu Nowotargowej będzie jeszcze gorzej.
No i nie każdy chce jechać na Fabryczny, bo dużo studentów woli jechać na Narutowicza-Kopcińskiego. Generalnie ten węzeł jest ważny dla wielu pasażerów, a teraz tylko jedna linia juz i tak przepełniona tam jeździ.
Poza tym moze i trasa w okolice Wydawniczej zniechęca cześć osób, ale znowu korki na Uniwersyteckiej w szczycie sa takie, ze też zniechęcają do korzystania z autobusu, a po wybudowaniu Nowotargowej będzie jeszcze gorzej.