Chwilowe zmiany tras

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

Powiem wam ze od 1 wrzesnia to sie dopiero zacznie burdel na miescie.

Rondo L.L bedzie zamkniete i dojdzie troche wiecej Zetek wiec zycze powodzenia w przedostaniu sie przez Łódź
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Skąd takie info? Ostatnie wieści zakładały remont etapami.
Chyba, że piszesz o drodze, nie torach.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Nie wyobrażam sobie jednoczesnej wymiany asfaltu na Paderewskiego i pozbawienia tej ulicy komunikacji tramwajowej. Ufam, że mają jednak w ZDiT trochę oleju w głowie.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

Ponoc teraz jest zmiana planow i od 7 wrzesnia zaczynaja rondo rrozbijac.

A nie długo nie bedzie przejazdu Piotrkowska kolo Placu Reyomata to sie zaczna opoznienia na Zetkach zeby z Sieradzkiej wyjechac w Piotrkowska to bedzie szczyt zrecznosci
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ZKA-2, łącznie zmieniany 1 raz.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Ale o co chodzi? Przecież Zetki nie jeżdżą Piotrkowską.

I popraw literówki w poście, bo oczy wypadają.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Fakt, korki na Sieradzkiej już są. Dobrze, że normalnie nie jeżdzą tam autobusy.

Sytuacja na Paderewskiego może być naprawdę ciężka, jeśli jednocześnie zacznie się remont torów i drogi. Korki na Paderewskiego będą zapewne ogromne (a już są duże), więc komunikacja tramwajowa powinna zapewniać szybki przejazd. Lecz skoro zacznie się też remont torów to pozostanie ludziom 52, które pewnie we wrześniu dalej będzie jeździć, co 12 minut (normalnie, co 6-7 minut) i oczywiście 100% autobusów krótkich, a jakże... Nie ma po prostu taboru. Jedna linia, co 12 minut zamiast dwóch (co 6-7 i co 7-8 minut) zwyczajnie nie wystarczy.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

ukalo pisze:Ale o co chodzi? Przecież Zetki nie jeżdżą Piotrkowską.

I popraw literówki w poście, bo oczy wypadają.

To powiec mi jak sie nazywa ulica od Czerwonej do Pl.Niepodleglosci ??

W zarzadzeniu ktore przyszło z ZDiT to objazd ma byc w obie strone ale dopiero wtedy gdy rozkopia fragment Piotrkowskiej od Czerwonej do Sieradzkiej.

A Rondo jak zaczna to ponoc na 90% Z2 jeden kurs bedzie na Karpacka a drugi na Chocki czyli moze byc "Z2A"
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Piotrkowska. A Ty mi powiedz co tam jeździ.
Widać zarządzenie się zmieniło.
Co do Z2 to prawdopodobnie masz rację.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Albo Z1 z Kurczaków i Z2 z Chociek.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Nie sądzę. Zresztą nawet jeśli przedłużą Z1 to nie aż tak daleko - chyba że z jednoczesnym skróceniem 52.
mig
Moderator
Posty: 3770
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: mig »

SEC pisze:Albo Z1 z Kurczaków i Z2 z Chociek.
Z2 to racja, ale Z1 na Chojny to będzie max. Będą oszczędzać każdą brygadę, bo naprawdę będą problemy Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Z1 ze skrzyżowania Rzgowska/Kurczaki (nie z pętli Kurczaki i nie z pętli Chojny) w zamian za 15 i obecną częstotliwość 52.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Masz autobusy i kierowców?
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Nie, więc zostawiamy 52 w rozkładzie wakacyjnym i kasujemy 15 z Paderewskiego. Pięknie będzie.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

OK, dajemy Z1, a likwidujemy 96 Obrazek
By zastąpić 15 na Paderewskiego wystarczy wydłużyć Z1 do Broniewskiego/Kilińskiego.

A w ogóle - skończmy z tą fantastyką, na razie nie wiadomo (w każdym razie nam) co i kiedy będzie zamykane. Przypominam, że rozpatrywane były także opcje jedynie częściowego zamknięcia RLL, jak również jednotoru na Pabianickiej.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Na 96 tez potrzeba dodatkowych brygad.

Poczekajmy kilka dni, jak na stronie mpk pojawią się nowe komunikaty i rozkłady jazdy.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Jeśli w związku z zamknięciem ronda nie będzie wjazdu w Al.Politechniki, to wydłużenie 'Z1' nie załatwi sprawy, bo odcinek do Wróblewskiego będzie potrzebował komunikacji zastępczej.
Więc lepiej żeby rondo robili fragmentami...
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Wiem, to był żart przecież.
Taborowo najlepszym rozwiązaniem byłoby robienie ronda połówkami i Pabianickiej po jednym torze - ale nie wiem czy nie za bardzo wydłużyłoby i tak już napięte plany remontowe.

Ja chyba już zacznę się przygotowywać do zimowej jazdy rowerem Obrazek
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Lepiej zawczasu zaopatrzyć się w zimówki:)
Gdyby podczas remontu ronda kursowało tylko '11' i '46' po jednym torze ('15' na Bratysławską lub przez Czerwoną) - byłoby do przeżycia, pod warunkiem, że nie wymienialiby jednocześnie asfaltu na Paderewskiego.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

15 jest właśnie kluczowa i powinna jeździć przez Paderewskiego biorąc pod uwagę duże korki i marną częstotliwość 52.
ODPOWIEDZ