Wszystkich Świętych
Wszystkich Świętych
Przyznacie chyba, że to dzień dosyć szczególny dla KM. Macie jakieś przemyślenia lub propozycje dotyczące funkcjonowania w tym dniu komunikacji? W galerii widziałem zdjęcie trójskładu - dobrze rozumuję, że pojawią się 1.11?
Myślę, że będzie tak jak w ostatnich latach:
D1 Lodowa - Koziny (tramwaj) przez Kilińskiego, Plac Wolności
D2 Koziny - Strykowska (tramwaj) przez Plac Wolności, Nowomiejską
D3 Mania - Doły (autobus) przez Unii Lubelskiej, 1 Maja, Północną, Wojska Polskiego
50 A Gadka Stara - Plac Niepodległości
93 - 3 razy częściej niż w niedziele, czyli co 12 minut.
Może resztę sobie przypomnę.
Swoją drogą chciałbym, aby 70, która w tym dniu i tak nie jedzie do Ptaka jechała na Gadkę Starą, oczywiście częściej. W tym dniu 70 A zamiast, co 20 minut, kursuje, co 10 minut. Można by w tym roku zrobić wszystkie kursy, co 10 minut na Gadkę Starą, albo co drugi, co 20 minut. Pozostałe jako 70 A do CZMP.
D1 Lodowa - Koziny (tramwaj) przez Kilińskiego, Plac Wolności
D2 Koziny - Strykowska (tramwaj) przez Plac Wolności, Nowomiejską
D3 Mania - Doły (autobus) przez Unii Lubelskiej, 1 Maja, Północną, Wojska Polskiego
50 A Gadka Stara - Plac Niepodległości
93 - 3 razy częściej niż w niedziele, czyli co 12 minut.
Może resztę sobie przypomnę.
Swoją drogą chciałbym, aby 70, która w tym dniu i tak nie jedzie do Ptaka jechała na Gadkę Starą, oczywiście częściej. W tym dniu 70 A zamiast, co 20 minut, kursuje, co 10 minut. Można by w tym roku zrobić wszystkie kursy, co 10 minut na Gadkę Starą, albo co drugi, co 20 minut. Pozostałe jako 70 A do CZMP.
Komunikat UMŁ
"W celu ułatwienia dotarcia ma łódzkie nekropolie od godzin nocnych 31 października do godzin wieczornych 1 listopada zostaną zorganizowane zmiany w organizacji ruchu. Przejezdne będą wszystkie remontowane ulice, oprócz al. Włókniarzy, gdzie ruch będzie odbywał się jednostronnie. Dla bezpieczeństwa ustawione zostanie 250 znaków, 600 m zapór policyjnych na ulicy Strykowskiej i około 200 m zapór drogowych w okolicach cmentarzy. W wyznaczonych rejonach zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy dla pojazdów indywidualnych. Dla osób niepełnosprawnych zorganizowany będzie dojazd jak najbliżej bramy cmentarzy. Drogowcy apelują o ścisłe przestrzeganie wprowadzonych oznakowań i poleceń kierujących ruchem policjantów.
Szczegółowe informacje o zmianach w organizacji ruchu są dostępne na stronie internetowej Zarządu Dróg i Transportu www.zdit.uml.lodz.pl
Dla podróżujących środkami komunikacji miejskiej zostaną wprowadzone udogodnienia już od 28 października. Kursowanie autobusów i tramwajów których trasy przebiegają w pobliżu cmentarzy będzie wzmożone w godzinach 8.30-18.00
1 listopada obowiązywał będzie szczególny rozkład – autobusy linii 50, 51 i 51 A, 52, 53, 54, 54 A, 57, 59, 60B, 64, 68, 69A, 70A, 73, 74, 76, 77, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 87, 89, 93, 96, 98 i tramwaje linii 1 ,2 ,3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 11A, 12, 13 i 15 będą odjeżdżały z przystanków częściej niż w dzień powszedni.
Na liniach „3” i „15” będą kursowały tramwaje trzywagonowe. Dodatkowo zostaną utworzone specjalne linie – jedna autobusowa (Cmentarz Mania-Cmentarz Doły) oraz dwie tramwajowe (Cmentarz Ogrodowa-Cmentarz Doły i Cmentarz Ogrodowa-Cmentarz Zarzew).
–Zachęcam w tych dniach do korzystania z komunikacji miejskiej. Ułatwi to dojazd do cmentarzy oraz rozwiąże problem z parkowaniem – apeluje Leszek Jabłoński, zastępca dyrektora Zarządu Dróg i Transportu."
Urząd Miasta Łodzi
Trójskłady jednak na 3 i 15 a nie wbrew poprzednim doniesieniom któregoś z forumowiczów na liniach cmentarnych.
Szczegółowe informacje o zmianach w organizacji ruchu są dostępne na stronie internetowej Zarządu Dróg i Transportu www.zdit.uml.lodz.pl
Dla podróżujących środkami komunikacji miejskiej zostaną wprowadzone udogodnienia już od 28 października. Kursowanie autobusów i tramwajów których trasy przebiegają w pobliżu cmentarzy będzie wzmożone w godzinach 8.30-18.00
1 listopada obowiązywał będzie szczególny rozkład – autobusy linii 50, 51 i 51 A, 52, 53, 54, 54 A, 57, 59, 60B, 64, 68, 69A, 70A, 73, 74, 76, 77, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 87, 89, 93, 96, 98 i tramwaje linii 1 ,2 ,3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 11A, 12, 13 i 15 będą odjeżdżały z przystanków częściej niż w dzień powszedni.
Na liniach „3” i „15” będą kursowały tramwaje trzywagonowe. Dodatkowo zostaną utworzone specjalne linie – jedna autobusowa (Cmentarz Mania-Cmentarz Doły) oraz dwie tramwajowe (Cmentarz Ogrodowa-Cmentarz Doły i Cmentarz Ogrodowa-Cmentarz Zarzew).
–Zachęcam w tych dniach do korzystania z komunikacji miejskiej. Ułatwi to dojazd do cmentarzy oraz rozwiąże problem z parkowaniem – apeluje Leszek Jabłoński, zastępca dyrektora Zarządu Dróg i Transportu."
Urząd Miasta Łodzi
Trójskłady jednak na 3 i 15 a nie wbrew poprzednim doniesieniom któregoś z forumowiczów na liniach cmentarnych.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mig, łącznie zmieniany 2 razy.
W dniach 28 i 29 października 2006r. dodatkowym taborem zostaną wzmocnione linie: 3, 5, 6, 7, 15, 50, 52, 57, 69A, 74, 76, 81, 82, 83, 84, 87, 89, 93, 96 i 98 przy czym:
1) na linii 50 dodatkowe autobusy oznaczone jako „50A” będą kursować na skróconej trasie pl. Niepodległości – Gadka Stara. Wyjazd z pl. Niepodległości w stronę Gadki Starej ulicami: Piotrkowską, Sieradzką, Wólczańską i Pabianicką
2) na linii 98 dodatkowe autobusy będą kursować oznaczone jako „98A” na skróconej trasie Maratońska – Janów (na pętli Maratońska będą zatrzymywać się na stanowisku linii 86)
@Adrian - linia 3 jest długa, pewnie będziesz miał możliwość gdzie indziej zrobić fotki
Jeżeli ktoś gra czasami w V-BUSa to podaje poniżej do link do archiwum RAR, w którym jest:
-mapa Konin I.XI - linia specjalnie na 1 Listopada
-autobus Volvo B10MA Carrus City w bardzo dobrym wykonaniu (przegub)
Mapkę wrzucamy do katologu MAP
Autobus (cały folder) do katalogu MODEL
Jakby bus nie chciał wrzucać biegów to otwieracie w folderze autobusu plik "desc.bs1" za pomocą notatnika i kasujecie linijki:
EN "VOLVO_DH_10A_285.eng"
GB "zf4hp500.gbx"
Link: http://rapidshare.com/files/932097/B10MA__Konin.rar.html
To wcale nie jest skomplikowane. Pozdrawiam .
-mapa Konin I.XI - linia specjalnie na 1 Listopada
-autobus Volvo B10MA Carrus City w bardzo dobrym wykonaniu (przegub)
Mapkę wrzucamy do katologu MAP
Autobus (cały folder) do katalogu MODEL
Jakby bus nie chciał wrzucać biegów to otwieracie w folderze autobusu plik "desc.bs1" za pomocą notatnika i kasujecie linijki:
EN "VOLVO_DH_10A_285.eng"
GB "zf4hp500.gbx"
Link: http://rapidshare.com/files/932097/B10MA__Konin.rar.html
To wcale nie jest skomplikowane. Pozdrawiam .
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Krótka relacja z dziś:
(opis tylko części cmentarnej dnia)
O 11.23 melduję się na Pl. Niepodległosci. Mam fart - bo właśnie podjeżdża Citaro 1011 na 50A. Oznakowanie - wyświetlacz 50 + wstawiona za szybę decha z markerowo nabazgranym 50A Pl. Niepod. (po drugiej stronie - DO ZAJEZDNI KRASZEWSKIEGO ). Sadowię się na moim ulubionym miejscu - pierwszym po stronie drzwi. Ruszamy 11.28, na razie jestem sam, ale już po 2 przystankach muszę wstać. Frekwencja b. dobra, ale do samej GS dobijamy z ok. 60% siedzących. Focę 1754 na 93 i "mojego" Citaro, przepuszczam go. Zaraz pojawia się 50, którą pojadę na Kaliski. Jako, że odstęp między 50a a 50 był mały - poprzedni Merc zgarnął prawie wszystkich i mój (1005) był na tyle pusty, że cały czas mogłem siedzieć. Przy dworcu wsiadam w 86 (2654) i jadę na Maratońską łapać 98A. Zaraz podjeżdża Ikar 2084, z przodu za szybą tablica 98 i obok "objazdowe" A. Z boku "stare" 98 (do Maratońskiej), z tyłu 98 . Focę, ale widzę 2 citaro - na 98 i 76, zatem wychodzęz pętli na przystanek "przelotowy", spotykam Przemotza, wsiadamy w Citaro na 98 (2682). Pierwsze moje spotkanie z przegubowcem, fajny, duże okna! (+++), ale trochę taki odkurzaczowaty, mnóstwo plastiku. Sympatyczny Kierowca (jeśli to czyta - może? - pozdrawiam!). Wysiadam przy Centralu i tramwajem do domu.
(opis tylko części cmentarnej dnia)
O 11.23 melduję się na Pl. Niepodległosci. Mam fart - bo właśnie podjeżdża Citaro 1011 na 50A. Oznakowanie - wyświetlacz 50 + wstawiona za szybę decha z markerowo nabazgranym 50A Pl. Niepod. (po drugiej stronie - DO ZAJEZDNI KRASZEWSKIEGO ). Sadowię się na moim ulubionym miejscu - pierwszym po stronie drzwi. Ruszamy 11.28, na razie jestem sam, ale już po 2 przystankach muszę wstać. Frekwencja b. dobra, ale do samej GS dobijamy z ok. 60% siedzących. Focę 1754 na 93 i "mojego" Citaro, przepuszczam go. Zaraz pojawia się 50, którą pojadę na Kaliski. Jako, że odstęp między 50a a 50 był mały - poprzedni Merc zgarnął prawie wszystkich i mój (1005) był na tyle pusty, że cały czas mogłem siedzieć. Przy dworcu wsiadam w 86 (2654) i jadę na Maratońską łapać 98A. Zaraz podjeżdża Ikar 2084, z przodu za szybą tablica 98 i obok "objazdowe" A. Z boku "stare" 98 (do Maratońskiej), z tyłu 98 . Focę, ale widzę 2 citaro - na 98 i 76, zatem wychodzęz pętli na przystanek "przelotowy", spotykam Przemotza, wsiadamy w Citaro na 98 (2682). Pierwsze moje spotkanie z przegubowcem, fajny, duże okna! (+++), ale trochę taki odkurzaczowaty, mnóstwo plastiku. Sympatyczny Kierowca (jeśli to czyta - może? - pozdrawiam!). Wysiadam przy Centralu i tramwajem do domu.