Obecna obsługa dw. Widzew jest dobra i nie potrzeba kolejnych linii w stylu D1. Spod dworca można dojechać w każdy ważniejszy zakątek miasta, a to, że autobus gdzieś utknie (w szczycie i wcale nie musi) nie oznacza, że nie stanie w korku na Edwarda albo bliżej centrum. Natomiast pomysł z puszczeniem autobusu przez Widzewską można wyśmiać. Przecież tam jest często korek większy niż na Niciarnianej! Już widzę to 12 minut. Widać, że nie byli w terenie, tylko rysują po mapie.
Typowy przykład ustalania trasy linii autobusowej "pod siebie", na zasadzie: bo ja tak jeżdżę to niech mi dadzą autobus.
Bez korków i świateł? A korki na Narutowicza przed Kopcińskiego w godzinach szczytu i wyjazdów tramwajów z Telefonicznej...
Tak jak napisał Kpc21 - tę relację obsługuje linia 9, w dodatku już niedługo po wyremontowanym i wydzielonym w całości torowisku.
Jeśli chodzi o autobusy na Stokach, jedyne z czym bym tam teraz kombinował to obsługa kompleksu CKD: przystanek dla wzmocnionego 58A bliżej szpitala od strony Pomorskiej albo wjazd kieszonkowy pod Instytut Stomatologii. Jednak nie wiem czy jest tego większy sens, gdyż inwestycja została wykonana typowo "pod samochody", którymi można zaparkować praktycznie przy samych drzwiach szpitala.
Co się w ogóle dzieje z tą inwestycją? Już to mieli otwierać, przenosić wydziały z innych szpitali, a cały czas jest tam tylko stomatologia i psychiatria. I jakieś sale wykładowe. Czy zanosi się na kolejne kilkadziesiąt lat trwania budowy? W końcu pobijemy średniowieczne katedry. Z XXI-wieczną technologią.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja! format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem... Bykom Stop (i ImageShackowi też)
W tym roku ma przenosić się ortopedia z Drewnowskiej. Generalnie zrobił się problem, bo budynek nie spełnia wymogów technicznych dla współczesnego szpitala (za małe windy, za duże nachylenia zjazdów na sale operacyjne, słaby poziom zabezpieczeń przeciwpożarowych). Na korektę tego wszystkiego potrzeba by kolejnych wielkich pieniędzy (szczegóły opisywała Wyborcza kilka miesięcy temu).
Na chwilę obecną z CKD zostało tylko CD, bo otwarto niedawno część dydaktyczną, przeniesiono zdecydowaną większość wykładów dla studentów UM-edu.
Nie zawsze, ale żeby uzyskać dopuszczenie w danym dniu, trzeba spełniać standardy na ten dzień. Podobnie jak z przystankami podwójnymi przy >30 kursach/h. Nikt nie każe przebudowywać starych tras, ale nowe nie dostaną dopuszczenia do ruchu. Dura lex, sed lex
Ale remont ŁTR-u rozpoczął się i zakończył kilka lat temu. A szpital budują już przeszło 35 lat. Gdy rozpoczęli budowę, przepisy były inne. Czy w związku z tym mają zmieniać wszystkie projekty i konstrukcję stojącego już budynku?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja! format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem... Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Zmieniło się na pewno przeznaczenie konkretnych kondygnacji. Po latach przestojów trzeba było od nowa robić dokumentację, a wtedy już przepisy się zmieniły.
Od poniedziałku 12 marca zmienioną trasą pojedzie autobus MPK linii 77. Jak twierdzi ZDiT, zmiana trasy ma na celu poprawę dojazdu do zakładów zlokalizowanych przy ulicy Technicznej.
Z pętli Rembielińskiego do skrzyżowania ulic Puszkina i Technicznej, autobusy będą kursowały bez zmian. Dalej pojadą ulicami: Techniczną, Manewrową i Puszkina. Następnie dotychczasową trasą do pętli Dworzec Łódź Widzew. Korekta dotyczy wyłącznie wskazanego kierunku jazdy.
- Ponadto uruchomione zostaną dwa nowe przystanki: Techniczna - Puszkina w kierunku wschodnim (po skręcie w prawo z ulicy Puszkina) oraz Techniczna 6 w kierunku północnym (na końcu istniejącej zatoki parkingowej) - mówi Agnieszka Lubiatowska, rzecznik prasowy ZDiT.
Z 90 to jednak dobra decyzja. Przynajmniej poprawi się nieco regularność kursów. Co prawda jest już w miarę w porządku(Solarisy zdecydowanie podratowały sytuację, wcześniej to lepiej nie mówić) ale teraz powinno być jeszcze trochę lepiej
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.
Nic się nie zmieni. Na 90 dominują Solarisy, często są też Volvo 7700. Jak wejdą Sady to owszem, będą Conecto, ale równie dobrze może się zjawić stare Citaro z odgłosem padającej muchy albo wysłużona O405N.
Ogólnie próbowałem e-mailować do ZDiT oraz MPK z prośbami o podstawianie autobusów przegubowych na 50 do Rzgowa w oznaczonych kursach, niestety nie dostałem od nich jakiejkolwiek odpowiedzi .