hoxil pisze:To, że z 59 można się przesiąść w 73 i 79 staje się zbędne.
Z 89 też można się przesiąść na 73. Zlikwidujmy 59.
Adamix pisze:Ale w czym jest "problem linii 58A"?
Ale Pomorska jest obsługiwana właśnie przez 15(A) z częstotliwością zdecydowanie lepszą niż 58A kursujące tylko w dni powszednie. Ponadto po Pomorskiej jeździ dużo dodatkowych składów do i z zajezdni.Bamil pisze:Braku obsługi Pomorskiej. Podróż 15 nie pozwoli na przesiadkę na 58A,
Linia 50A tak już jeździła.. Nie wiem, dlaczego ją tak skrucili..Nafazowany Bercik pisze:O to jak bym zrobił reorganizację linii(jeśli jakieś linii nie podałem to ona jest bez zmian)
50A:Wydłużenie linii do Dworca Kaliskiego, trasa taka sama co 50 tylko do Gadki
58:Zwiększenie częstotliwości.
64:Wydłużenie linii do Rokicińskiej albo Dworca Łódź Widzew
65:Przeniesienie krańcówki z Lotniska na Zajezdnię na Nowych Sadach
72:Wydłużenie do Pasażu Łódzkiego
77:to samo co 72, czyli wydłużenie do Pasażu Łódzkiego
85/85A:mała korekta trasy zamiast przez Służbową to prosto Rokicińską do Janowa/Della
84A:przeniesienie krańcówki z Szczecińskiej na Rojną
90:Wydłużenie do Bedonia albo Justynowa
91B:Likwidacja, linia totalnie nie potrzeba
94:Normalna częstotliwość, to jedyne co by się zmieniło.
97:Nowa linia do Konstantynowa, trasa:Dworzec Łódź Kaliska-Włókniarzy-Bandurskiego-Krzemieniecka-Konstantynowska-Łódzka-Plac Kościuszki albo Dworzec Łódź Kaliska-Włókniarzy-Bandurskiego-Waltera-Janke-Maratońska-Sanitariuszek-Kolejowa-1 Maja-Łaska-Plac Kościuszki
co o tym myślicie?
Nafazowany Bercik pisze:To że do Kanzasu jezdzi tramwaj to czemu nie może autobus?
jeśli chodzi o 84A:to trasa mogła by być taka:11 Listopada-Włókniarzy-Aleksandrowska-Traktorowa-Rojna. albo 11 Listopada-Włókniarzy-Aleksandrowska-Szczecinska-Rojna
"Czemu ludziom z Feliksia chcesz 90 zabrać?"
w zamian będą mieli 82A, więc nie widzę problemu